Die nightfall heeft ook een erg lang touwtje aan de achterkant. Bij de mijne is dat veel korter. En die prijs geloof ik ook echt niet nee. De nightfall is nog steeds hartstikke populair en is bijna niet meer te krijgen. Die ga je dan echt niet afprijzen lijkt mequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
wow dat kan echt niet echt zijn, de nightfall is van 219 naar 119 pond gegaan, en overal zit korting op, lijkt me wel raar hoor. ik denk dat ik gewoon bailey buttons ga bestellen via topshop, via de uk heb je idd geen gezeur met de douane
Haha, ik ben dan ook wel een beetje extreem hoor. Maar ik was zo ontzettend blij met mijn 1e paar uggs en was er zo zuinig op. En nu met de nightfall ook, want die is bijna niet meer te krijgen. Als ik die verpest kan ik ze niet meer opnieuw kopenquote:Wow! Wat netjes haha, ik heb ze helemaal niet ingespoten ofzo, het maakt me ook niet echt uit als ze vies worden.
Okidokie, thanx!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha ik was net van plan hem te openen. Maar ik was te sloom want ik was moeilijk aan het doen met vorige delen. Dus als je deze nog in de op wilt zetten, vind ik handiger!
Hmja, maar misschien moeten we er gewoon een algemeen ugg topic maken ipv in amerika bestellen, aangezien er hier en daar ook wel eens via de uk, duitsland en nederland word besteld..?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef ivetje het volgende:
Btw, die reclame voor www.ebootstore.net moet je ook niet intrappen. Ook weer neppe zooi. Alle banners die je krijgt op fok! voor uggs zijn neppe meuk, dus bestel daar maar niets
Haha is goed!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:13 schreef ivetje het volgende:
Uhm, haha. Dat doen we bij deel 5 dan maar. Kan TT niet meer aanpassen helaas
Heb je ook een kopie van je cc ed. gemaakt?? De volgende keer gaat het sneller. nu staan we in het bestand. De verzending gaat wel snel, die van mij zijn maandag verzonden en waren gisteren in Keulen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef aKra het volgende:
Mijn order is nu verzonden bij The Walking Company, ik had ook Charlene als contactpersoon en toch blijven ze lastig doen... Hun goedrecht, maar wel vervelend voor ons.
Nope, cozyboots is ermee opgehouden en de rest is volgens mij allemaal amerika of andere landen. Uit engeland weet ik zo niets. Maar waarom doe je het niet via shopbop ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:06 schreef heaven7 het volgende:
Nog een keer dan. Weet iemand een goede betrouwbare webshop in Engeland met betaalbare Uggs en veel aanbod?
Nee, zouden ze niks mee doen zeiden ze. Al zou ik dat doen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:27 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Heb je ook een kopie van je cc ed. gemaakt?? De volgende keer gaat het sneller. nu staan we in het bestand. De verzending gaat wel snel, die van mij zijn maandag verzonden en waren gisteren in Keulen.
Welke heb je besteld??
Invoerrechten etc I guess? Ik ga ook niet voor 1 paar UGGs uit Amerika bestellen, dan kom ik uiteindelijk alsnog uit op hetzelfde bedrag als dat ik ze uit de UK zou halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nope, cozyboots is ermee opgehouden en de rest is volgens mij allemaal amerika of andere landen. Uit engeland weet ik zo niets. Maar waarom doe je het niet via shopbop ofzo?
Bij shopbop ben ik anders een heel stuk goedkoper uit, ook met invoerrechten etc. dan hier in nederland. Dat zal vast niet zoveel meer schelen met de uk als je geen verzendkosten hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Invoerrechten etc I guess? Ik ga ook niet voor 1 paar UGGs uit Amerika bestellen, dan kom ik uiteindelijk alsnog uit op hetzelfde bedrag als dat ik ze uit de UK zou halen.
misschien dat het met uggs rond de 200 dollar wel way scheelt maar als je bijv classic short of bailey buttons besteld is het bijna even duur als in de uk als je die extra kosten erbij rekent, dan betaal ik het liever in 1 keer dan moeilijk doen en nog extra aan de deur moeten betalen etcquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
Bij shopbop ben ik anders een heel stuk goedkoper uit, ook met invoerrechten etc. dan hier in nederland. Dat zal vast niet zoveel meer schelen met de uk als je geen verzendkosten hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef aKra het volgende:
[..]
Nee, zouden ze niks mee doen zeiden ze. Al zou ik dat doen...
Ik heb twee paar Classic Short's gekocht, één in het grijs, één in chocolate en één paar Ultra Short Boots in Chestnut![]()
Aan één paar zou je niet genoeg hebben zeggen ze
quote:PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / BROKERAGE RELEASED SHIPMENT. SHIPMENT IS SUBMITTED TO CLEARING AGENCY FOR FURTHER CLEARANCE
Daar zit ik dus ook mee, maar als je ze uit Engeland besteld, zijn ze toch bijna net zo duur als dat je ze in Nederland koopt of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
misschien dat het met uggs rond de 200 dollar wel way scheelt maar als je bijv classic short of bailey buttons besteld is het bijna even duur als in de uk als je die extra kosten erbij rekent, dan betaal ik het liever in 1 keer dan moeilijk doen en nog extra aan de deur moeten betalen etc
Ik geloof dat ze in Nederland 200 zijn, tenminste als ik op de site Assem.nl kijk, en op topshop zijn ze 160 pond, dus gewoon 160 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook mee, maar als je ze uit Engeland besteld, zijn ze toch bijna net zo duur als dat je ze in Nederland koopt of valt dat wel mee?
[ afbeelding ]
Ik wil ze zo graag, maar ik moet eerst wachten tot ik weer werk heb.
Hip. Alleen op topshop hebben ze weer net niet de kleur die ik wil volgens mij. ><quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze in Nederland 200 zijn, tenminste als ik op de site Assem.nl kijk, en op topshop zijn ze 160 pond, dus gewoon 160 euro.
160 pond is geen 160 euro, dat is ongeveer 177 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze in Nederland 200 zijn, tenminste als ik op de site Assem.nl kijk, en op topshop zijn ze 160 pond, dus gewoon 160 euro.
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:41 schreef Eef999 het volgende:
[..]
160 pond is geen 160 euro, dat is ongeveer 177 euro.
Dan kan je ze net zo goed bij hetehakken.nl kopen, daar zijn ze 179 euro en dan koop je in NL
Bij Topshop ook nog verzendkosten toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:41 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dan kan je ze net zo goed bij hetehakken.nl kopen, daar zijn ze 179 euro en dan koop je in NL
160 pond is wel zeker 160 euro:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:41 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, maar dat schijnt toch nogal gedoe te zijn met creditcard enzo?? Ik haak bij dat soort dingen al af..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Eef999 het volgende:
Maar bij The Walking Company betaal je 190 dollar incl. verzendkosten, dat is ong. 127 euro.
Stel dat je dan nog aan de deur 30 euro moet betalen, kom je op 157 euro
geen idee, ben niet bekend met Topshopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Bij Topshop ook nog verzendkosten toch?
Hmm, lijkt me sterk dat de Pond 1 op 1 staat met de EUR. Dan gaat er iets niet goed..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
160 pond is wel zeker 160 euro:
http://www.travelex.com/nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLD
Volgens mij officieel wel.. "Something to declare"..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had ook nog een andere vraag. Als je zelf naar de USA gaat en daar UGGS koopt, moet je dan ook nog invoerrechten betalen of hoe of wat?
Ja, als we gaan, was ik dat dus ook van plan haha.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Volgens mij officieel wel.. "Something to declare"..
Maar ja, dan moet je gewoon zeggen dat je ze al had.. en het liefst met die dingen aan langs de douane paraderen
5 pond, en ik wil daar sowieso ook nog andere dingen bestellen en het is 5 pond op heel je bestelling dus..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Bij Topshop ook nog verzendkosten toch?
5 pond per order.. wel okay.. kom je idd ook uit rond de 180-185 EUR.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
geen idee, ben niet bekend met Topshop
Ik vertrouw altijd op travelex omdat die ook gewoon door het land zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me sterk dat de Pond 1 op 1 staat met de EUR. Dan gaat er iets niet goed..
http://www.wisselkoersen.nl/
Komt meer in de buurt..
Je hoort het inderdaad aan te geven eigenlijk, maar toen ik de afgelopen keer in de US was heb ik zoveeeel gekocht, en ook gewoon niets aangegeven, ze keken niet eens, ik hoor mensen altijd praten dat ze daar zo moeilijk zijn, maar echt, ze zijn daar zo makkelijk. Ze deden niet eens moeilijk over mijn contactlensvloeistof die gewoon in m'n handtas zat, mocht gewoon doorlopen, en ik had zelf een tas met kleding in mijn hand met de kaartjes er nog aan, mocht gewoon doorlopen. Maar ik denk dat het er vanaf hangt waar in de US je heen gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had ook nog een andere vraag. Als je zelf naar de USA gaat en daar UGGS koopt, moet je dan ook nog invoerrechten betalen of hoe of wat?
Ja, snap ik. Waar ben jij heen geweest? Als we gaan, gaan we wss naar Arizona etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je hoort het inderdaad aan te geven eigenlijk, maar toen ik de afgelopen keer in de US was heb ik zoveeeel gekocht, en ook gewoon niets aangegeven, ze keken niet eens, ik hoor mensen altijd praten dat ze daar zo moeilijk zijn, maar echt, ze zijn daar zo makkelijk. Ze deden niet eens moeilijk over mijn contactlensvloeistof die gewoon in m'n handtas zat, mocht gewoon doorlopen, en ik had zelf een tas met kleding in mijn hand met de kaartjes er nog aan, mocht gewoon doorlopen. Maar ik denk dat het er vanaf hangt waar in de US je heen gaat.
Minneapolis, Minnesota. Denk dat ze meer moeilijk gaan doen in New York enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Waar ben jij heen geweest? Als we gaan, gaan we wss naar Arizona etc.
Ja de eerste bestelling is een beetje lastig, maar met wat over en weer mailen en de nodige kopie'tjes is het toch gelukt. En de Bailey Button die ik heb besteld is een speciale editie die alleen in Amerika verkocht wordt. Ze verkopen ze wel bij hetehakken voor 219 euro en bij lastseasons.nl voor 239 euro, terwijl ik 140 betaal (exclusief kosten aan de deur, maar die weet ik nog niet precies, zal rond 30 euro zijn)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ja, maar dat schijnt toch nogal gedoe te zijn met creditcard enzo?? Ik haak bij dat soort dingen al af..
Ja, dat dacht ik ook, die steden waar veel mensen heen gaan en dingen gaan kopen en waar meer terrorisme is enzulks. Maar bedankt!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Minneapolis, Minnesota. Denk dat ze meer moeilijk gaan doen in New York enzo
Hehe gewoon eentje van de hoeveel je ook leuk vindt nemen, spijt zal je niet krijgen omdat je ze toch wel leuk vindt, en die andere kan je altijd later nog halen toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb wel dat des te langer ik ga nadenken welke me leuk lijken en waar ik het dan wel niet ga bestellen, des te meer opties ik krijg.. en ik mag maar 1 paar.. :S
Ja, dat is wel waar.. heb ik weer een nieuwe missie..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hehe gewoon eentje van de hoeveel je ook leuk vindt nemen, spijt zal je niet krijgen omdat je ze toch wel leuk vindt, en die andere kan je altijd later nog halen toch?
Hmm.."ground shipping only.", betekent vast dat ze niet naar NL bezorgen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
http://www.davidz.com/category.cfm/brand/UGG
ook hier uggs!
ik zag net staan van welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm.."ground shipping only.", betekent vast dat ze niet naar NL bezorgen..
Er staat dit in the policy:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:11 schreef aKra het volgende:
Als je besteld kan je echter niet kiezen voor zo'n Worldwide send dinges
Er staat bij mij gewoon ups worldwide hoor?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:11 schreef aKra het volgende:
Als je besteld kan je echter niet kiezen voor zo'n Worldwide send dinges
Weet ik, maar je krijgt er eerst een mail over, dus dat zie ik dan welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:29 schreef aKra het volgende:
Raar, wel kut, net voor $ 58 shipping fee betaald @ The Walking Company... GVD
Als ik dan per pakketje los had besteld had ik geen importkosten
P.S., TBD betekend wel "To be determined", dus misschien toch niet gratis![]()
Waar die cuffs danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Anyways ik ga er volgende week maar bestellen, Ultimate Cuff Chocolate (zijn in de sale) en Bailey Button Chestnut, kom ik uit op ongeveer 160 euro
Gafe uggs!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Eef999 het volgende:
Ze zijn binnen en ze zitten heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Er was mij hier door iemand verteld dat ik rond de 30 euro aan de deur zou moeten betalen, maar dat viel wat hoger uit49 euro. Maar dan nog zijn ze een stuk goedkoper dan hier
![]()
Kom in totaal op 189 uit, terwijl ze hier tussen de 219 en 239 kosten.
Bij mij tellen ze 39 euro omzetbelasting en 10 euro voorschot provisiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:35 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Gafe uggs!!
Maar die 49 euro klopt van geen kanten. Ik begrijp dat je EUR 140 inclusief verzendkosten hebt betaald. Dan betaal je géén douanerechten, omdat je bij bedragen onder de EUR 150 geen douanerechten betaalt.
BTW betaal je over aankopen boven de EUR 22 (bijna altijd dus).
Als je pakketje incl verzendkosten 140 euro kost, had je alleen de BTW (19% van 140 euro (= 26,60)) moeten betalen. Dan kan het nog zijn dat UPS kosten rekent, die komen er bovenop. Bij mij was dat 10 euro. Betaal je dus in totaal 36,60. Je kunt gewoon bezwaar maken bij de douane (binnen 6 weken).
Bij mij hadden ze dezelfde fout gemaakt en heb zo 17 euro op mijn uggs terugontvangen.
Ik denk dat de verzender, in mijn geval shopbop, aangeeft waar het product gemaakt is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:54 schreef aKra het volgende:
Dat zou lekker zijn op mijn bestelling, heb drie keer gebeld met de douane en die hebben tegen mij gezegd dat dit alle kosten zouden zijn... Zucht... Helaas gesprek niet opgenomen omdat ik met m'n mobiel belde (VoIP neemt automatisch op bij mij).
Maar m'n Ultra Short's komen uit Nieuw Zeeland, en ik zie de domme douane al concluderen dat ze allemaal uit China komen, dat worden weer boze brieven...
hmm ik vind dat opzich wel meevallen hoor! Maar inderdaad vragen of ze het in twee pakketjes op kunnen sturen, scheelt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:00 schreef mascarpone het volgende:
Heb net een mail van Davidz gehad. Er komen toch verzendkosten bij (tuuuurlijk ...). USD 58 voor 2 paar uggs.
Ga vragen wat het kost om ze in twee pakketjes te versturen omdat je dan geen douanerechten betaalt.
Je moet wel je hele hebben en houden opsturen. Kopie credit card, kopie identificatiebewijs en een brief waarin je verzekert dat zij dat bedrag van de credit card mogen afschrijven.
Ik heb mijn Cardy's al eens in de wasmachine gewassen op wolprogramma, gaat prima.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:37 schreef amaranta het volgende:
Help!
Mijn Cardy's zitten onder de ecoline. Rode ecoline (wel op waterbasis dacht ik)!!
Wat nu? Ik heb er toen meteen een doekje overheen gehaald maar was op mn werk en kon niet veel meer doen.
Kan ik ze in de wasmachine gooien op het koude programma en het risico lopen dat ze gaan pluizen ofzo.
Of beter even naar de stomerij?
Of....iemand hier een gouden tip?
Dank je, ik ben er ook heel blij mee. Ik had al een paar Cardy's, maar deze zitten veel lekkerder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef Lorraine82 het volgende:
Hey Eef!
Gefeliciteerd met je aankoop!!
Geweldig dat je ze toch zo goedkoop hebt. Scheelt dan wel 30 euro.
Je hebt wel gave UGGs die hier niet te koop zijn. Dat is echt wel wat waard. Standaard Baileys kosten 200 in de winkel.
Hij is al lang geweest, maar dit zijn jumbo uggs en geen uggs van ugg australia. Daarom is er weinig animo voor denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:49 schreef Oblivion het volgende:
Ik kwam deze link tegen, misschien issie al langs geweest of is er geen interesse voor....
http://www.uggbootsuggstopsale.com.au/default.aspx?c=eur
Met hoge kortingen.
Hoe kom jij op artikelwaarde van 156 euro? Als ik het nu omreken zijn ze 140,70 euro, dus ik snap niet hoe jij op dat bedrag komt? Dan komt er namelijk ook geen douane-kosten bij, want het is niet boven de 150 euro.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef visjeskat het volgende:
Zo was even zoeken om jullie terug te vinden.
Mijn Roseberry's die ik vorige week zaterdag bij shopbop.com besteld had zijn woensdag binnen gekomen. waarde 230,00 USD
De laarsen zijn perfect.
De bijkomende kosten vielen tegen. ¤79,45.
Ik heb hierover met de douane en later met UPS Nederland BV contact gehad.
Vandaag heb ik schriftelijk de uitgebreide specificatie gekregen.
artikelwaarde is ¤ 156,00
Daarop komt 5% douane recht (De douane vertelde 8 %)
Vervolgens antidump rechten 16,5%
Over het nu berekende bedrag ¤ 190,00 komt dan nog 19% btw.
En omdat UPS dat allemaal voor je regelt en de belasting voorschiet brengen ze een voorschotprovisie in rekening van ¤10,00
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij is al lang geweest, maar dit zijn jumbo uggs en geen uggs van ugg australia. Daarom is er weinig animo voor denk ik
ik heb zelf ook 1 paar jumbo uggs, maar ik vind ze wat minder 'stevig' lopen zeg maar als je het vergelijkt met ugg australia, en ook zit er wat minder wolvoering in als ik het goed heb, maar ik vind ze eigenljk gewoon prima lopen hoor.quote:
Op welke site heb je deze Uggs gekocht mascarpone?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef mascarpone het volgende:
Wow! Bedankt aan degene die deze site postte. Gaaaaf!!
Heb net Ugg Whitley in zwart en de Upside in grijs voor 230 USD (150 euro) gekocht. Benieuwd naar de verzendkosten inderdaad, vooralsnog staan ze op 0.
Deze
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
davidz.comquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:04 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Op welke site heb je deze Uggs gekocht mascarpone?
Op het moment dat ik de bestelling plaatste kwam ik zelf, volgens de google koerslijst, op ¤ 154,00 uit. Op dit moment geeft hij een waarde aan van ¤153,14.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hoe kom jij op artikelwaarde van 156 euro? Als ik het nu omreken zijn ze 140,70 euro, dus ik snap niet hoe jij op dat bedrag komt? Dan komt er namelijk ook geen douane-kosten bij, want het is niet boven de 150 euro.
Helemaal top en ze komen mijn kant opquote:If I ship them separately it would cost more. ($85.06 – each package would be 3 lbs and it would be 42.58 for each package). So if you like. I will just charge you the 57.86 and I will ship them for you separately anyway. I know customs fees and such can be a hassle. No worries.
Hehe, en dan ook nog.. If you like..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef mascarpone het volgende:
Moet je nou kijken, van davidz:
[..]
Helemaal top en ze komen mijn kant op
Dat is nog eens een meevaller!! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef aKra het volgende:
En de UGG's zijn binnnnennn!!!
Geen invoerkosten, geen invoerrechten geen niks! GRATISSS
Geniaal
![]()
(Sorry, helemaal blij, even 120 euro gescheeld!)
![]()
![]()
Ik denk idd dat het niet veel zal uitmaken waar ik ze laat bezorgen. Maar moet nog ff uitzoeken of het scheelt of niet. Douanekosten van duitsland staan vast ook onlinequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef visjeskat het volgende:
Ivetje, ik ben heel benieuwd hoe het gaat als je de laarsen naar Duitsland laat komen.
De anti dump belasting is een EG maatregel. Dus die zal dan wel toegepast worden.
Wauwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook zo leuk
Nee, alleen CCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook zo leuk
Edit
Iemand trouwens ervaring met The Walking Company? Ikzelf heb geen CC dus doen zij ook aan paypal ofniet? Kan dat nl nergens vinden op de site.
Die advertenties boven en onderaan de website zijn nep (er staat elke keer een andere link. 511store ofzo staat er ook soms). Ik zou er maar niet gaan bestellen, want de vraag is dan ook nog of je ze wel krijgt. En als je ze al krijgt is het dikke nep dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef danjoy het volgende:
Hoi daar, missch een hele stomme vraag, maar zijn alle websites op dit forum betrouwbare leveranciers? Op de vorige pagina staat nl. 21astore.com. Heb daar leuke aanbiedingen gezien en wil voor mij en mijn dochtertje bestellen, maar ik zie deze site niet bij jullie aanbevolen websites te staan...
J.
Aargh. Moek of m'n grandparents lief aankijken of iemand anders.quote:
Ik heb mijn papa gesmeekt voor nieuwe onder de kerstboom. :pquote:
écht?quote:
Op de folder staat vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
écht?
classic tall? dan ga ik NU nog naar de makro namelijk.
Potverjandrie, mijn schoonloeder was er vanmorgen nog!
De Bailey Buttons of de shorts.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb mijn papa gesmeekt voor nieuwe onder de kerstboom. :p
Ik hoop het maar. Weet je ook al welke je krijgt?
Oeehh.. BB <3quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De Bailey Buttons of de shorts.
Classic short zijn dus mét de 19% BTW 141,61 en de classic tall mét BTW 189,21quote:
Zou het? Weet niet of ik voor de tall moet gaan of de short, denk de tall en dan zwart denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:01 schreef Sommar het volgende:
Ik gok dat het druk gaat worden bij de Makro dinsdag.
http://www.assem.nl/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:33 schreef bluejean het volgende:
Hoeveel kosten de Classic Short Uggs normaal gesproken in NL +/-?
Ik heb die dus al maar zit ook te twijfelen of ik nou weer tall moet nemen of short.. En dan ook nog tussen grijs en chocolatequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou het? Weet niet of ik voor de tall moet gaan of de short, denk de tall en dan zwart denk ik
Of maandagavond al gaan, een keuze maken en de doos ergens verstoppenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb die dus al maar zit ook te twijfelen of ik nou weer tall moet nemen of short.. En dan ook nog tussen grijs en chocolate
Aangezien ik eerst aan een pas moet komen, en als ik die dinsdag al heb word het toch pas 's avonds dat ik kan gaan ivm met werk. Dus ik denk dat ik maar gewoon even afwacht wat er nog is in mijn maat
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:49 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Of maandagavond al gaan, een keuze maken en de doos ergens verstoppen![]()
Dank je. Het stond ook gewoon op de Makrofolder zie ik nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/
ongeveer 190 euro
Als je je in had gelezen, ja.quote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef missblueeeyes het volgende:
zijn de sites www.uggclassic.net en www.511stores.com dan ook nep?
Max twee paar per Makropas.quote:
Ik kom op deze uit:quote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef ivetje het volgende:
Beetje offtopic, maar in alkmaar zit toch een ugg winkel? Weet iemand waar die zit, ga zaterdag die kant op en wil daar wel ff kijken natuurlijk. Maar via uggaustralia.nl wordt ik niet echt wijzer. Of ik kijk er overheen
Gelukkig maar, aangezien ik vanmiddag om half 4 pas kan gaan en er dan nog een kansje is dat er nog wat over isquote:
Was er een beetje een voorraad of viel dat wel mee? Ik heb verdorie geen ruk te doen op mn werk maar ik kan niet wegquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ze! 2 paar! Het was best druk vanmorgen.Ik heb 1paar van mijn tante gekregen voor mijn verjaardag.
Ik werd gewoon omver gelopen door een vrouw met krukken!:-| Die had nogal haast.haha
er stond best wel wat,maar er stonden best veel vrouwen dus denk dat het wel hard gaat (vestiging Best)quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Was er een beetje een voorraad of viel dat wel mee? Ik heb verdorie geen ruk te doen op mn werk maar ik kan niet weg
Ik heb deze sinds gisterenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand deze?
[ afbeelding ]
ik heb eigenlijk altijd maat 40, hoe vallen deze?
En hoe ogen ze? Groot, lomp?
En ze zijn maar 95 euroKan ik nog extra kosten verwachten bij levering?
Ik vond die ook heel leuk, maar die zijn wel echt bedoelt voor de lente. In de winter zullen die niet zoveel warmte bieden. En verzendkosten of andere kosten hangt van de website af. Op shopbop staat er bij dat ze true to size zijn. Dus gewoon je eigen maat bestellenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand deze?
[ afbeelding ]
ik heb eigenlijk altijd maat 40, hoe vallen deze?
En hoe ogen ze? Groot, lomp?
En ze zijn maar 95 euroKan ik nog extra kosten verwachten bij levering?
Schamele poging (ik maak nooit dit soort foto's), houd er rekening mee dat ik van mezelf vrij stevige kuiten heb en smalle enkels....quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:01 schreef heaven7 het volgende:
Oh leuk!! Heb je misschien een foto van ho ze aan jouw voetjes staan?![]()
Denk je serieus echt dat je UGGs voor 30 euro kan krijgen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:24 schreef MOON76 het volgende:
Iemand ervaring met deze site : http://www.jordan-ugg.com/
Ziet er anders behoorlijk echt uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Denk je serieus echt dat je UGGs voor 30 euro kan krijgen?
En het kaartje maakt het helemaal compleetquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ziet er anders behoorlijk echt uit![]()
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk! Dankje voor de moeite! Ik heb ook smalle voeten. Zijn ze van binnen ook gevoerd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:19 schreef Ilske het volgende:
[..]
Schamele poging (ik maak nooit dit soort foto's), houd er rekening mee dat ik van mezelf vrij stevige kuiten heb en smalle enkels....
[ afbeelding ]
Overigens zijn ze nu prima warm (geen schapenvacht-voering maar wel op de zool) en true to size klopt niet helemaal (kijk ook even op de site van cosmic cowboys voor info hierover)
Verder zitten ze heerlijk en zijn ze rondom je voet vrij smal, wat voor mij perfect is. Hoop dat je hiermee geholpen bent!
Nope, binnenkant is een soort in ruitjesrelief geweven katoen, alleen op de zool (puur dus waar je op staat) is gevoerd. En graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk! Dankje voor de moeite! Ik heb ook smalle voeten. Zijn ze van binnen ook gevoerd?
Heb je er al vaak op gelopen? Ze lopen behoorlijk uit toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:22 schreef Tamashii het volgende:
Bij mij was de maat precies goed. Maat 8, met maat 39.
Valt best mee eigenlijk. Heb er nu 5 hele dagen op gelopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef kanya het volgende:
[..]
Heb je er al vaak op gelopen? Ze lopen behoorlijk uit toch?
Oei, ik hoop het niet voor je.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:21 schreef kanya het volgende:
Ik ben ineens bang dat ik mijn Uggs toch te klein heb gekochtHeb normaal maat 38 en heb maat 6 besteld.. Wat zijn jullie ervaringen met maten?
Fuck zeg. Ik heb dat best snel dat ik niet in laarzen zonder rits kom (precies wat jij zegt.. met die draai niet kunnen maken) Wat is het ook een gedoe met die Uggs maten. Ik zal het afwachten. Hoop dat de verzending niet te lang zal duren, want nu wil ik het weten ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Oei, ik hoop het niet voor je.
De vorige uggs die ik had besteld (sunburst) had ik maat 7 en die pasten perfect. Deze uggs van nu (ook maat 7), die zijn ook wel groot genoeg, ik kan alleen de draai niet maken (kom er niet in).
Ik heb vanochtend in Amsterdam de classic tall gehaald, er was veel, maar ook veel mensen (die met vele dozen het pand verlieten). Ik sprak met mensen van de Makro: extra beveiliging ingezet, ze verwachtten rond 9 a 10u een stormloop (ik was er om 8.30u, toen waren ze al open)quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Is iemand al langs geweest bij de Makro? Was er veel aanbod?
Ik heb normaal maat 39, en voor uggs 7, dus kan best kloppen, denk dat het gewoon per persoon verschild.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:21 schreef kanya het volgende:
Ik ben ineens bang dat ik mijn Uggs toch te klein heb gekochtHeb normaal maat 38 en heb maat 6 besteld.. Wat zijn jullie ervaringen met maten?
Ik heb maat 38 en in mijn 3 paar Uggs maat 6quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:21 schreef kanya het volgende:
Ik was er vanmorgen om 9.15; mijn dochter wilde graag een paar korte in chesnut. Wat een drama! Ik werd er ellendig van, mensen met 10,12 paar uggs. Geen idee hoe ze dat doen trouwens, want je mocht maar 2 paar per Makropas. Ik kon degene die ik moest hebben niet vinden en wilde bijna weer vertrekken en als het voor mezelf was geweest was ik ook zeker gegaan, tot een Makro-dame riep: "Ik heb heb hier nog 1 paar korte in maat 5." Was het ook nog de goede kleur ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Ilske het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend in Amsterdam de classic tall gehaald, er was veel, maar ook veel mensen (die met vele dozen het pand verlieten). Ik sprak met mensen van de Makro: extra beveiliging ingezet, ze verwachtten rond 9 a 10u een stormloop (ik was er om 8.30u, toen waren ze al open)
Makro Delft is vrij dicht bij Wateringen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ze waren helemaal op, in Wateringen. Maar ik denk niet dat ze er veel hadden, er waren 3 kleine plankjes voor gereserveerd.. Jammer maar het geeft niet, het kwam eigenlijk niet zo best uit deze maandEn misschien dat ik nou toch voor de bailey button ga
Da's waar maar ik kon vanwege mn werk pas om 4 uur in Wateringen zijn, ik denk niet dat Delft toen nog veel had liggen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Makro Delft is vrij dicht bij Wateringen.
Welke maat heb je en wat kosten ze? Anders wil ik ze wel overnemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef mascarpone het volgende:
Sjit sjit sjit![]()
Had twee paar uggs (upside en whitley) bij DavidZ gekocht. Passen ze allebei niet![]()
De maat is wel goed, ik kom er alleen niet in. Wat een klotezooi.
Nou ja, gelukkig kan ik het terugsturen op kosten van de zaak doen
Deze waren zijn het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou goed zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 17:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Welke maat heb je en wat kosten ze? Anders wil ik ze wel overnemen.
Hoi cyclinggirl.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kan jou geen Pm sturen dus ik doe het even hier:
hoi
Hoe vallen ze? Ik heb zelf EMU en daar is maat 8 iets te groot voor me. Wat is je schoenmaat van je andere schoenen? 38 of 39?
Bij DavidZ kwamen ze met UPS. Ik heb ze op 22 oktober besteld. Toen is er wat heen en weer gemailed. Ze zijn op 30 oktober verstuurd na mijn laatste mail van 28 oktober. Heb ze op 3 november ontvangen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hoe snel is davidz.com met leveren? Shopbop was wel erg snel, vrijdag besteld en maandag in huis.. Ik neem aan dat het bij hun ook met UPS komt? Heeft iemand ervaring met de bezorging van victoriassecret.com, ook UPS zeker?
Hoi Tamashii,quote:Op donderdag 5 november 2009 11:26 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh mascarpone, anders wil ik die eerste ook wel overkopen.
Hoeveel hebben ze gekocht? Maat 8 is wel mijn maat.
Als je op de links hieronder klikt zie je welke websites betrouwbaar zijn. Dit zijn de enige websites waarvan je zeker weet dat ze de originele Uggs leveren, omdat zij ze via Ugg Australia inkopen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef SLP_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze site? http://www.ugglover.com/
Heel goedkoop, maar betrouwbaar?
Ik heb wel interesse in deze: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, gewoon een UGGS topic in m'n AT vanwege die Makro actie
Pffff dat moet je hier aan de experts vragen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Waaraan kun je zien dat een ugg nep is dan?
Dit snapte ik maar als ik nu boven de ¤150 kom wat zijn dan de invoerrechten?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Importeren onder 22 euro gratis
Importeren tussen 22 euro en 150 euro enkel BTW en inklaringskosten
Importeren boven 150 euro BTW, invoerrechten en inklaringskosten
Percentages kun je vinden op douane.nl
Damn, gewoon een UGGS topic in m'n AT vanwege die Makro actie
Dat zou perfect zijn. Kan je ze dan nog tot ongeveer de 23e/24e vast houden? Dan heb ik pas een auto tot mijn beschikking en kan ik ze wel in Amsterdam op komen halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Hoi cyclinggirl.
Ik heb normaal tussen 38 en 39 in.
De grootte van de schoen zelf is volgens mij goed (als ik mijn voet aan de buitenkant houd). Dus die valt ook wel zo. Zal ik het anders even opmeten??
Ik vraag wat het mij heeft gekost, dat is EUR 110 per paar. Ik kan ze namelijk gratis ook terugsturen, vandaar. Ik denk dat ze hier het dubbele kosten.
Ik werk in Amsterdam en woon in Dronten.
Dat laatstequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Tegan het volgende:
Hoe werkt dat aan de deur betalen? Krijg je eerst nog bericht dat je moet betalen, of komen ze gewoon aan de deur ineens dat je het alleen krijgt als je betaalt?
Krijg jij nooit pakketjes waar je voor moet betalen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Tegan het volgende:
Hoe werkt dat aan de deur betalen? Krijg je eerst nog bericht dat je moet betalen, of komen ze gewoon aan de deur ineens dat je het alleen krijgt als je betaalt?
bij ups kan je met een eenmalige machtiging betalen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Tegan het volgende:
Op pagina 3 staat wat ik betaald heb voor uggs met een waarde van ¤ 156,00.. Alles bij elkaar nog zo'nquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dit snapte ik maar als ik nu boven de ¤150 kom wat zijn dan de invoerrechten?
Ik heb op de site van de douane dit naar boven weten te krijgen http://gebruikstarief.douane.nl/6404199000. Er is echter geen legenda bij het schema op het 2e tabblad, is Amerika een 3e land en dus ¤17 per paar invoerrechten?
Op die site ugglover.com is het heel makkelijk. Ze hebben de nightfall in 3 kleuren. Die bestaan alleen in chestnut. Vaak zie je het daar al aan. Kleuren die niet bestaan (en dan vaak de nightfall), de prijs zegt meestal ook al veel. Verder kan je het duidelijk zien als er zelfgemaakte pics op staan. Het model van de laars is dan net wat anders, hogere wreef, ingezakte laars etc. Je moet er een beetje oog voor hebben, maar het is soms ook gewoon heel duidelijk. En aan het label kan je het soms zien. Er zijn websites die een close-up van het label erbij zetten en bij nepperds valt de 1e G helemaal over de U heen (is niet bij alle nep hoor). Bij de echte zie je nog een klein stukje van de U naast de ronding van de G.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Waaraan kun je zien dat een ugg nep is dan?
Die vond ik ook echt vet mooi! Maar ik wou grijze en in die kleur zijn ze er niet. Daarnaast was ik dan ook nog meer geld kwijt geweest. Als je trouwens mij bedoelt met die 188 euro en 32 aan de deur.. het was 188 dollar, en 32,99 euro aan de deurquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:11 schreef ivetje het volgende:
Ow btw, mijn Roseberry espresso is verzonden!!! Gisteren besteld en vandaag al op weg, ben benieuwd hoe lang het duurt. HEb ze bij shopbop besteld. Ben ook wel benieuwd naar het bedrag aan de deur. Weet dat visjekat dezelfde had besteld via hen en die was 80 euro kwijt. Maar ik las net al iemand die voor 188 euro, maar 32 euro moest betalen aan de deur. We zien het dan dus wel. Hoop dat het lager uitvalt als 80 euro, dat is wel echt een hoop geld eigenlijk.
[ afbeelding ]
Ow, mijn fout danquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:04 schreef kanya het volgende:
[..]
Die vond ik ook echt vet mooi! Maar ik wou grijze en in die kleur zijn ze er niet. Daarnaast was ik dan ook nog meer geld kwijt geweest. Als je trouwens mij bedoelt met die 188 euro en 32 aan de deur.. het was 188 dollar, en 32,99 euro aan de deur
De waarde van het pakketje in euro's was 127.
Wat ik me trouwens wel afvraag bij die Roseberry's... die staan niet in de collectie op uggaustralia.com, maar wel op andere (te vertrouwens) websites. Weet iemand waarom?
ze passen nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze in het zwart kans is dat ik ze niet pas zou goed zijn voor mijn portemonnee
Wil jij je oog eens laten gaan over deze site?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Op die site ugglover.com is het heel makkelijk. Ze hebben de nightfall in 3 kleuren. Die bestaan alleen in chestnut. Vaak zie je het daar al aan. Kleuren die niet bestaan (en dan vaak de nightfall), de prijs zegt meestal ook al veel. Verder kan je het duidelijk zien als er zelfgemaakte pics op staan. Het model van de laars is dan net wat anders, hogere wreef, ingezakte laars etc. Je moet er een beetje oog voor hebben, maar het is soms ook gewoon heel duidelijk. En aan het label kan je het soms zien. Er zijn websites die een close-up van het label erbij zetten en bij nepperds valt de 1e G helemaal over de U heen (is niet bij alle nep hoor). Bij de echte zie je nog een klein stukje van de U naast de ronding van de G.
100% nep.quote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef visjeskat het volgende:
[..]
Wil jij je oog eens laten gaan over deze site?
http://www.airmaxskey.com/ugg-boots-c-96.html
Het ziet er heel erg echt uit. Mijn vermoeden is dat ze zowel echt als nep door elkaar gebruiken.
Model: Uggboots200915quote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef visjeskat het volgende:
[..]
Het ziet er heel erg echt uit. Mijn vermoeden is dat ze zowel echt als nep door elkaar gebruiken.
http://www.airmaxskey.com/ugg-nightfall-boots-c-96_108.htmlquote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef visjeskat het volgende:
[..]
Verzenden op dit moment niet buiten de US.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand ervaring met nordstrom? Zij garanderen dat je aan de deur niets meer hoef te betalen, dat zit bij het totaalbedrag wat je gaat betalen inbegrepen. Ik wilde dat zeker weten en heb ze daarover gemaild, het is inderdaad zo.
When you receive your package, there will be no surprise fees or customs and duties charges because everything will be paid for up front.
Omdat ik wilde weten wat me dat zou kosten, had ik 1 paar classic shorts in de winkelmand gegooid. Er kwam iets van ¤15 bij, in totaal kwam het op ¤142. Aangezien ze ook andere dingetjes hebben die ik wel zou willen kopen denk ik dat ik ze daar dan maar bestel
Nee dit is zo'n beetje het centraal ugg topic gewordenquote:Op zondag 8 november 2009 14:41 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mijn cardys in de wasmachine gedaan, en vooralsnog zien ze er goed uit.
Alleen stinken ze een uur in de wind en ik ben bang dat ik dat er niet meer uitkrijg. Mijn ma had ze namelijk met melk behandeld, omdat je met melk ecoline kunt verwijderen.
Achja, we zien wel.
(er is geen centraal ugg topic voor dit soort dingen ofwel??? vandaar dat ikhet hier maar post)
Inderdaad nep ja. Ik check zelf altijd als 1e het model nightfall. Is die er in verschillende kleuren dan is het nep. En dat is ook zo bij deze site. Als er 1 model tussen zit dat duidelijk nep is (de nightfall in andere kleuren als chestnut in dit geval) dan kan je er vanuit gaan dat alles nep is. Ik neem nooit aan dat een winkel echt en nep verkoopt. Als ze een handel in nep kunnen opbouwen gaan ze geen geld uitgeven aan echte. Met nepperds loopt het nl. ook goedquote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef visjeskat het volgende:
[..]
Heb ik geen last van...quote:Op zondag 8 november 2009 18:22 schreef kanya het volgende:
Weet iemand of Uggs (tall classic) lelijk worden als je ze een keer met de rand omgevouwen draagt? Dat je zeg maar kreukels ofzo blijft zien in het suede als je ze weer normaal draagt..
Dat ligt niet aan shopbop maar aan UPS.. Ik denk niet dat dat bedrag correct is, mijn boots waren $180 en ik moest ¤34 bijbetalen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:48 schreef sibellle het volgende:
Nou mensen,
Ik had vrijdag via shopbop Uggs Ultra Tall in Chesnut besteld. Vandaag thuis ontvangen.![]()
Alleen vallen de kosten zwaar tegen.De Uggs kosten $225, ik moest aan de deur nog maar liefst ¤ 105-, betalen aan UPS; bestaande uit invoerrechten, omzetbelasting en voorschot provisie. Toch wel dure grap shopbop.
Dan nog een andere vraag, heeft er iemand ervaring met Ultra Tall. Ik had voor de zekerheid een maatje kleiner genomen. Maar ze zitten best strak. Niet knellend strak, maar wel strak. Zowel bij de voet als bij de kuiten (ik heb wel dikke kuiten) maar weet niet of dit normaal is. Denken jullie dat ze nog uitlopen? Als ik een maat groter had genomen weet ik zeker dat ik er heel lomp op zou lopen...Ik ga ze vanavond thuis een beetje inlopen
Paypal? Of kan dat niet op die Uggs-site?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil een creditcard. Ik wil zo graag nieuwe Uggs! Grr. Moek weer bij mensen gaan bedelen in de buurt of ze voor me willen bestellen
Ja ik wil ze van de Walking Company, die hebben alleen CC. -.-quote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Paypal? Of kan dat niet op die Uggs-site?
Ultimate Bindsquote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef flowertjes het volgende:
Welke wil je bestellen? Ik zag net dat ze bij sheepskin shoes 15% korting hebben op de classics! Heeft iemand daar ervaring met bestellen? Levertijd en verzendkosten enzo...
Vorig jaar 2 paar classic tall besteld, zonder problemen verlopen. Ik zit nu sinds 1 november op een paar cardy's te wachten. Als je betaald hebt en de laarzen zijn op voorraad dan worden ze binnen 1 of 2 dagen verstuurd met US Postal Services (USPS), je krijgt daar ook een tracking nummer van zodat je het pakket kunt volgen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef flowertjes het volgende:
Welke wil je bestellen? Ik zag net dat ze bij sheepskin shoes 15% korting hebben op de classics! Heeft iemand daar ervaring met bestellen? Levertijd en verzendkosten enzo...
Dat is toch raar, want shopbop verzend ook via UPS en daar liggen ze nooit lang bij de douane. Ik had ze binnen 4 dagen in huis via hen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:55 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Vervolgens komt je pakketje in Nederland aan en gaat naar de douane, dan begint het grote wachten en dit ligt dus absoluut NIET aan Sheepskin. De douane doet er gewoon erg lang over, kan zomaar twee weken duren voordat ze de boel vrijgeven
Vaak verkopen ze ze ook bij Blokker, iets van 3 euro voor 2 paar (dit zijn geen opblaasbare, maar wel handige spanners). Misschien daar even kijken?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef Miffy1 het volgende:
Ivetje, waar heb jij je laarzenspanners vandaan? Ik heb mijn laarzen nu altijd gewoon in de kast staan en ze zakken op zich niet in, maar om ze nog mooier te houden wil ik toch van die spanners erin doen.
Ja maar UPS is wat anders als USPS, veel mensen halen dat door elkaar, UPS is een koerier die wereldwijd werkt. Zij klaren zelf alle zendingen in (je krijgt volgens mij ook een factuur van UPS voor BTW en invoerrechten).quote:Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat is toch raar, want shopbop verzend ook via UPS en daar liggen ze nooit lang bij de douane. Ik had ze binnen 4 dagen in huis via hen.
die slippers links zijn kankerranzig.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:23 schreef ivetje het volgende:
Ff patsen met mijn collectie hoor
[ afbeelding ]
En zo staat het in mijn kast
[ afbeelding ]
Goh, dat kan niet op een vriendelijkere manier? Zo erg is het trouwens niet, komt door de flits. En tja, dat krijg je nou eenmaal met suede hequote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
die slippers links zijn kankerranzig.
Ow oke, sorryquote:Op donderdag 12 november 2009 12:32 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ja maar UPS is wat anders als USPS, veel mensen halen dat door elkaar, UPS is een koerier die wereldwijd werkt. Zij klaren zelf alle zendingen in (je krijgt volgens mij ook een factuur van UPS voor BTW en invoerrechten).
USPS is de US Postal Services, zeg maar de Amerikaanse "post". Zij voeren het pakket als het ware Amerika uit tot aan de douane van het land van bestemming en ze klaren verder niets in. Dan moet het pakket door de douane en wordt het hier in NL door TNT Post verder afgehandeld. Dat proces gaat dus een stuk langzamer dan een UPS of FedEx zending.
Ik vind de kleur van de roseberry's geweldigquote:Op donderdag 12 november 2009 10:23 schreef ivetje het volgende:
Ff patsen met mijn collectie hoor
[ afbeelding ]
En zo staat het in mijn kast
[ afbeelding ]
Klopt... Ben echt al een tijdje aan het zoeken. Zit nog wel te twijfelen tussen de Chestnut en Chocolate.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:58 schreef flowertjes het volgende:
[..]
Ohh... die zijn leuk en ook niet overal te koop...
Hoi Miffy bedankt voor je reactie ik ben iig weer wat wijzerquote:Op donderdag 12 november 2009 11:55 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Vorig jaar 2 paar classic tall besteld, zonder problemen verlopen. Ik zit nu sinds 1 november op een paar cardy's te wachten. Als je betaald hebt en de laarzen zijn op voorraad dan worden ze binnen 1 of 2 dagen verstuurd met US Postal Services (USPS), je krijgt daar ook een tracking nummer van zodat je het pakket kunt volgen.
Verzendkosten
International Priority Mail (10-15 Day) $47 een paar, $57 twee paar
International Express Mail (5-10 Day) $65 een paar, $80 twee paar
Vervolgens komt je pakketje in Nederland aan en gaat naar de douane, dan begint het grote wachten en dit ligt dus absoluut NIET aan Sheepskin. De douane doet er gewoon erg lang over, kan zomaar twee weken duren voordat ze de boel vrijgeven
Ik vind de chocolate mooier omdat de zool daarbij mooier is qua kleur. Maar chesnut is ook leuk...moeilijk he!!! Kon je ze allemaal maar kopenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Klopt... Ben echt al een tijdje aan het zoeken. Zit nog wel te twijfelen tussen de Chestnut en Chocolate.
Ja precies, zo is mijn gedachte ook. Chocolate vind ik ook bij meer dingen passen haha. Mja, chestnut heeft ook wel weer z'n charme...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:37 schreef flowertjes het volgende:
[..]
Ik vind de chocolate mooier omdat de zool daarbij mooier is qua kleur. Maar chesnut is ook leuk...moeilijk he!!! Kon je ze allemaal maar kopen
Wauw.. die hebben de originele website wel erg goed nagemaakt. Maar dat het allemaal nep is zie je zo wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:34 schreef SLP_ het volgende:www.uggsebay.com
das goedkoop, maar of het echt is?
@marscapone: Mocht je nog Uggs beschikbaar hebben dan zou ik graag zodadelijk even komen kijken in Dronten, kan ik m'n meisje blij makenquote:Op donderdag 5 november 2009 08:29 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Dat zou goed zijnIk heb je een PM gestuurd.
Nepquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef Gekeeee het volgende:
Is er iemand bekend met de website: www.ugglover.com? Dan hoor ik het graag. Thanks
Ik zou het niet met een gewoon nagelborsteltje doen. Zeker niet de suede uggs. Denk idd dat het te hard is. Maar bij hema hebben ze een suede-borsteltje. Dat is van rubber en daarmee kan je het makkelijk borstelen. Niet met de andere kant doen overigens, daar zit een staalborsteltje op en dat is niet goed voor suede!! (geen idee ook waarom die op een suede-borstel zit eigenlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:43 schreef kanya het volgende:
[..]
Wauw.. die hebben de originele website wel erg goed nagemaakt. Maar dat het allemaal nep is zie je zo wel.
Weet iemand of je Uggs gewoon met een nagelborsteltje kunt borstelen? (af en toe) Of is dat te hard?
Hartstikke nep. En dan heb ik het nog niet eens over de 'D&G' sieraden van 20 euroquote:Op donderdag 26 november 2009 21:34 schreef Femke24 het volgende:
Kent iemand de site www.kledingfactory.nl hier staan ook Uggs op, maar ik weet niet of ze echt zijn?
Maar ze zien er prima uit die schoenen, dus voor mij bv, hecht niet zoveel waarde aan echte Uggsquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:34 schreef SLP_ het volgende:www.uggsebay.com
das goedkoop, maar of het echt is?
Tof dat ik dat weet! Ik zocht namelijk al heel lang zo'n soort borsteltje. Nu kan ik mijn Uggs schoon gaan maken.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:49 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik zou het niet met een gewoon nagelborsteltje doen. Zeker niet de suede uggs. Denk idd dat het te hard is. Maar bij hema hebben ze een suede-borsteltje. Dat is van rubber en daarmee kan je het makkelijk borstelen. Niet met de andere kant doen overigens, daar zit een staalborsteltje op en dat is niet goed voor suede!! (geen idee ook waarom die op een suede-borstel zit eigenlijk).
Als je niet de 'echte' wil zou je het voor dat geld kunnen proberen. Zo te zien zijn het wel echte foto's van hun uggs (en niet gejatte foto's van de Ugg Australia site). Als je voor dat geld ook echte sheepskin krijgt (dus geen synthetische rotzooi) dan is het wel aardig.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar ze zien er prima uit die schoenen, dus voor mij bv, hecht niet zoveel waarde aan echte Uggs, zou dit toch een mooie goedkopere oplossing kunnen zijn? Of zijn ze ook niet betrouwbaar? Ze hebben echt leuke modellen voor af en toe voor niet al teveel geld.
Deze?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:43 schreef ivetje het volgende:
Ow btw, in de veronica gids van aankomende week staat een pic van Pam Anderson met volgens mij witte uggs. Ze draagt een handdoek naar de supermarkt en daaronder hele gave laarzen. Volgens mij dus uggs, alleen denk ik niet van Ugg australia. Maar ik heb geen idee waarvan dan wel. Iemand die me verder kan helpen want ze zijn echt heel gaaf!!
Ze zijn wit met een lichtbruine zool. Bovenaan zitten van die lusjes aan de rand aan de binnen- en buitenzijde. En er loopt langs de zijkant een streep overheen. Lijkt alsof het een soort overslag-laars is die je aan de zijkant dicht doet dmv klittenband ofzo.
Zie de pic niet, maar heb ff gegoogled op die link. Volgens mij zijn dat weer andere, want die hebben 3 gespen aan de zijkant. Zijn wel ook heel leuk!!!quote:
Ja, die is het inderdaad!! Thanx, sla hem gelijk op in mijn favorietenquote:Op woensdag 2 december 2009 07:20 schreef mascarpone het volgende:
Deze?!
http://www.uggaustralia.com/nl/retailstores/onlinestores.aspx
Je kunt op de website altijd linksbovenaan het land veranderen. Dan kun je per land de retailers lijst opvragen. (die ik ook al van de USA, UK en NL geplaatst had in dit topic trouwens)quote:Op vrijdag 4 december 2009 19:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, die is het inderdaad!! Thanx, sla hem gelijk op in mijn favorieten
Geen idee in cm, maar dat verschilt natuurlijk ook per paar. Maar de short komt tot iets boven de enkel en de tall komt tot bijna bovenaan je kuiten.quote:Op maandag 7 december 2009 10:51 schreef bibi het volgende:
Wat is het verschil in cm's tussen de uggs short en tall?
haha hebben jullie het over mijn berichtje ofzo xD nja ik zal jullie eerlijk zeggen ik ben gewoon een meisje van 16 dat graag uggs wilde hebben en ik mijn paar is gister aangekomen en ik was wat op het internet aan het rondkijken over deze site omdat ik niet zeker wist of mijn uggs nep of echt waren en toen zag ik dit topic staan en toen dacht ik ik reageer ff op dit forum maar ik had geen account dus vandaag dat ik me nog moest aanmelden xDquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef mascarpone het volgende:
Spam!
Is hartstikke nep op deze site!
is misschien wel fijn voor mensen om te weten dat ze ergens goedkoop uggs kunnen bestellen haha maar als jullie me niet geloven is dat niet mijn probleem xDquote:
Als jij tevreden bent met nep uggs, moet je het zelf weten. Maar zeg dat er dan ook bij.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:57 schreef rubyj het volgende:
[..]
is misschien wel fijn voor mensen om te weten dat ze ergens goedkoop uggs kunnen bestellen haha maar als jullie me niet geloven is dat niet mijn probleem xD
NEE!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef Sabou het volgende:
Voor de Uggs bezitters, hadden jullie koude tenen vandaag?![]()
Ik heb de sundance nu al 3 dagen aan en geen koude tenen. Je moet er alleen wel met warme voeten in gaan, anders worden ze langzaam warm. Uggs isoleren namelijk, dus als je er met koude tenen in gaat houdt het de kou binnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef Sabou het volgende:
Voor de Uggs bezitters, hadden jullie koude tenen vandaag?![]()
Ik ga volgende week naar NY en wil daar waarschijnlijk een paar kopen (Sundance II of classic tall o.i.d), maar wil wel even weten of ze echt goed warm zijn. Vandaag moest ik wat langer wachten op de trein en had ik echt vries tenen in mijn normale laarzen.![]()
Twijfel nog wel echt over de prijs van vooral de sundance..Weet iemand toevallig nog leuke (outlet) adresjes in NY waar je ze kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |