Ik heb die dus al maar zit ook te twijfelen of ik nou weer tall moet nemen of short.. En dan ook nog tussen grijs en chocolatequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou het? Weet niet of ik voor de tall moet gaan of de short, denk de tall en dan zwart denk ik
Of maandagavond al gaan, een keuze maken en de doos ergens verstoppenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:44 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb die dus al maar zit ook te twijfelen of ik nou weer tall moet nemen of short.. En dan ook nog tussen grijs en chocolate
Aangezien ik eerst aan een pas moet komen, en als ik die dinsdag al heb word het toch pas 's avonds dat ik kan gaan ivm met werk. Dus ik denk dat ik maar gewoon even afwacht wat er nog is in mijn maat
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:49 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Of maandagavond al gaan, een keuze maken en de doos ergens verstoppen![]()
Dank je. Het stond ook gewoon op de Makrofolder zie ik nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://www.assem.nl/
ongeveer 190 euro
Als je je in had gelezen, ja.quote:Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef missblueeeyes het volgende:
zijn de sites www.uggclassic.net en www.511stores.com dan ook nep?
Max twee paar per Makropas.quote:
Ik kom op deze uit:quote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef ivetje het volgende:
Beetje offtopic, maar in alkmaar zit toch een ugg winkel? Weet iemand waar die zit, ga zaterdag die kant op en wil daar wel ff kijken natuurlijk. Maar via uggaustralia.nl wordt ik niet echt wijzer. Of ik kijk er overheen
Gelukkig maar, aangezien ik vanmiddag om half 4 pas kan gaan en er dan nog een kansje is dat er nog wat over isquote:
Was er een beetje een voorraad of viel dat wel mee? Ik heb verdorie geen ruk te doen op mn werk maar ik kan niet wegquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ze! 2 paar! Het was best druk vanmorgen.Ik heb 1paar van mijn tante gekregen voor mijn verjaardag.
Ik werd gewoon omver gelopen door een vrouw met krukken!:-| Die had nogal haast.haha
er stond best wel wat,maar er stonden best veel vrouwen dus denk dat het wel hard gaat (vestiging Best)quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Was er een beetje een voorraad of viel dat wel mee? Ik heb verdorie geen ruk te doen op mn werk maar ik kan niet weg
Ik heb deze sinds gisterenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand deze?
[ afbeelding ]
ik heb eigenlijk altijd maat 40, hoe vallen deze?
En hoe ogen ze? Groot, lomp?
En ze zijn maar 95 euroKan ik nog extra kosten verwachten bij levering?
Ik vond die ook heel leuk, maar die zijn wel echt bedoelt voor de lente. In de winter zullen die niet zoveel warmte bieden. En verzendkosten of andere kosten hangt van de website af. Op shopbop staat er bij dat ze true to size zijn. Dus gewoon je eigen maat bestellenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand deze?
[ afbeelding ]
ik heb eigenlijk altijd maat 40, hoe vallen deze?
En hoe ogen ze? Groot, lomp?
En ze zijn maar 95 euroKan ik nog extra kosten verwachten bij levering?
Schamele poging (ik maak nooit dit soort foto's), houd er rekening mee dat ik van mezelf vrij stevige kuiten heb en smalle enkels....quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:01 schreef heaven7 het volgende:
Oh leuk!! Heb je misschien een foto van ho ze aan jouw voetjes staan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |