abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74246414
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zou het? Weet niet of ik voor de tall moet gaan of de short, denk de tall en dan zwart denk ik
Ik heb die dus al maar zit ook te twijfelen of ik nou weer tall moet nemen of short.. En dan ook nog tussen grijs en chocolate
Aangezien ik eerst aan een pas moet komen, en als ik die dinsdag al heb word het toch pas 's avonds dat ik kan gaan ivm met werk. Dus ik denk dat ik maar gewoon even afwacht wat er nog is in mijn maat
pi_74247298
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:44 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik heb die dus al maar zit ook te twijfelen of ik nou weer tall moet nemen of short.. En dan ook nog tussen grijs en chocolate
Aangezien ik eerst aan een pas moet komen, en als ik die dinsdag al heb word het toch pas 's avonds dat ik kan gaan ivm met werk. Dus ik denk dat ik maar gewoon even afwacht wat er nog is in mijn maat
Of maandagavond al gaan, een keuze maken en de doos ergens verstoppen
pi_74247902
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:49 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Of maandagavond al gaan, een keuze maken en de doos ergens verstoppen
! Ik moet eerst even die pas zien te krijgen, dat is op zn vroegst dinsdag aangezien mn werkgever en ik nooit tegelijkertijd op de zaak zijn en hij maandagavond even die pas in mn kantoor kan leggen. Ik wil gewoon de grey short heb ik besloten.. Bij shopbop hebben ze die niet anders had ik ze al besteld (is uiteindelijk toch goedkoper)
pi_74248568
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef amaranta het volgende:

[..]

http://www.assem.nl/
ongeveer 190 euro
Dank je. Het stond ook gewoon op de Makrofolder zie ik nu .
pi_74298785
zijn de sites www.uggclassic.net en www.511stores.com dan ook nep?
pi_74306043
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:48 schreef missblueeeyes het volgende:
zijn de sites www.uggclassic.net en www.511stores.com dan ook nep?
Als je je in had gelezen, ja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74325485
Hallo!

ik zou graag uggs willen bestellen op davidz.com
maar ik heb hier helemaal geen ervaring mee..
heeft iemand misschien een idee wat ik moet betalen aan verzendkosten of kosten aan de deur?
het gaat om de bailey button in chestnut voor 150 dollar

Groetjes
pi_74325915
Ik betaalde usd 57 voor twee paar. Ik denk ongeveer 40 dollar per paar.
  maandag 2 november 2009 @ 22:46:12 #134
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_74334246
Beetje offtopic, maar in alkmaar zit toch een ugg winkel? Weet iemand waar die zit, ga zaterdag die kant op en wil daar wel ff kijken natuurlijk. Maar via uggaustralia.nl wordt ik niet echt wijzer. Of ik kijk er overheen
To infinity…and beyond!
  maandag 2 november 2009 @ 23:04:26 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74334913
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:14 schreef amaranta het volgende:
Dan sta ik er dinsdag om 8 uur.
Max twee paar per Makropas.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_74335473
quote:
Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef ivetje het volgende:
Beetje offtopic, maar in alkmaar zit toch een ugg winkel? Weet iemand waar die zit, ga zaterdag die kant op en wil daar wel ff kijken natuurlijk. Maar via uggaustralia.nl wordt ik niet echt wijzer. Of ik kijk er overheen
Ik kom op deze uit:

http://www.waardijk.nl/shop/dames.html
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:00:05 #137
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_74339568
Die hebben inderdaad wel veel uggs, dar maar eens kijken dan zaterdag
To infinity…and beyond!
pi_74341009
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Max twee paar per Makropas.
Gelukkig maar, aangezien ik vanmiddag om half 4 pas kan gaan en er dan nog een kansje is dat er nog wat over is Anders bestel ik ze bij Davids.com, aangezien shopbop de grijze short niet meer heeft en ook niet meer binnenkrijgt (heb gemaild)
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:49:16 #139
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74341187
Ik heb ze! 2 paar! Het was best druk vanmorgen.Ik heb 1paar van mijn tante gekregen voor mijn verjaardag.

Ik werd gewoon omver gelopen door een vrouw met krukken!:-| Die had nogal haast.haha
pi_74342474
Op Uggaustralia.com staat een lijst met 'authorized retailers'. Zowel online als gewone winkels. En dat kun je dan per land bekijken. Van die zaken weet je dus zeker dat ze van Ugg Australia de schoenen geleverd krijgen en je de authentieke Uggs hebt. Uggsuitamerika.nl staat er bijvoorbeeld al niet eens bij. Dus ik heb de mijne lekker bij Shopbop besteld. Denk toch dat dat de goedkoopste website is uit de lijst.
pi_74342562
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:49 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ze! 2 paar! Het was best druk vanmorgen.Ik heb 1paar van mijn tante gekregen voor mijn verjaardag.

Ik werd gewoon omver gelopen door een vrouw met krukken!:-| Die had nogal haast.haha
Was er een beetje een voorraad of viel dat wel mee? Ik heb verdorie geen ruk te doen op mn werk maar ik kan niet weg
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:48:32 #142
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74342705
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:43 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Was er een beetje een voorraad of viel dat wel mee? Ik heb verdorie geen ruk te doen op mn werk maar ik kan niet weg
er stond best wel wat,maar er stonden best veel vrouwen dus denk dat het wel hard gaat (vestiging Best)
pi_74343460
Heeft iemand deze?

ik heb eigenlijk altijd maat 40, hoe vallen deze?
En hoe ogen ze? Groot, lomp?
En ze zijn maar 95 euro Kan ik nog extra kosten verwachten bij levering?
pi_74343612
Alle uggs zijn lomp en groot. :p
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_74343815
Wat een loze reactie.
pi_74343850
Vind het nogal uitmaken:

pi_74344475
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand deze?

[ afbeelding ]

Ik heb deze sinds gisteren (in het zwart)
Ik heb zelf meestal maat 39, maar deze vallen kleiner, dus 40 (9). Verder vind ik ze heel subtiel (zeker vergeleken bij de andere modellen) maar ik ben echt een sneakers-meisje, dus niet heel erg van de nette/tutten-spullen
Extra kosten kan ik je niet mee helpen, aangezien ik ze gewoon in de winkel heb gekocht.

En vanochtend ook nog classic tall chocolate gescoord!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_74344859
Oh leuk!! Heb je misschien een foto van ho ze aan jouw voetjes staan?
pi_74344923
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef heaven7 het volgende:
Heeft iemand deze?

[ afbeelding ]

Ik vond die ook heel leuk, maar die zijn wel echt bedoelt voor de lente. In de winter zullen die niet zoveel warmte bieden. En verzendkosten of andere kosten hangt van de website af. Op shopbop staat er bij dat ze true to size zijn. Dus gewoon je eigen maat bestellen
pi_74345350
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:01 schreef heaven7 het volgende:
Oh leuk!! Heb je misschien een foto van ho ze aan jouw voetjes staan?
Schamele poging (ik maak nooit dit soort foto's), houd er rekening mee dat ik van mezelf vrij stevige kuiten heb en smalle enkels....

Overigens zijn ze nu prima warm (geen schapenvacht-voering maar wel op de zool) en true to size klopt niet helemaal (kijk ook even op de site van cosmic cowboys voor info hierover)
Verder zitten ze heerlijk en zijn ze rondom je voet vrij smal, wat voor mij perfect is. Hoop dat je hiermee geholpen bent!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')