Dat laatstequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Tegan het volgende:
Hoe werkt dat aan de deur betalen? Krijg je eerst nog bericht dat je moet betalen, of komen ze gewoon aan de deur ineens dat je het alleen krijgt als je betaalt?
Krijg jij nooit pakketjes waar je voor moet betalen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Tegan het volgende:
Hoe werkt dat aan de deur betalen? Krijg je eerst nog bericht dat je moet betalen, of komen ze gewoon aan de deur ineens dat je het alleen krijgt als je betaalt?
bij ups kan je met een eenmalige machtiging betalen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:06 schreef Tegan het volgende:
Op pagina 3 staat wat ik betaald heb voor uggs met een waarde van ¤ 156,00.. Alles bij elkaar nog zo'nquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dit snapte ik maar als ik nu boven de ¤150 kom wat zijn dan de invoerrechten?
Ik heb op de site van de douane dit naar boven weten te krijgen http://gebruikstarief.douane.nl/6404199000. Er is echter geen legenda bij het schema op het 2e tabblad, is Amerika een 3e land en dus ¤17 per paar invoerrechten?
Op die site ugglover.com is het heel makkelijk. Ze hebben de nightfall in 3 kleuren. Die bestaan alleen in chestnut. Vaak zie je het daar al aan. Kleuren die niet bestaan (en dan vaak de nightfall), de prijs zegt meestal ook al veel. Verder kan je het duidelijk zien als er zelfgemaakte pics op staan. Het model van de laars is dan net wat anders, hogere wreef, ingezakte laars etc. Je moet er een beetje oog voor hebben, maar het is soms ook gewoon heel duidelijk. En aan het label kan je het soms zien. Er zijn websites die een close-up van het label erbij zetten en bij nepperds valt de 1e G helemaal over de U heen (is niet bij alle nep hoor). Bij de echte zie je nog een klein stukje van de U naast de ronding van de G.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Waaraan kun je zien dat een ugg nep is dan?
Die vond ik ook echt vet mooi! Maar ik wou grijze en in die kleur zijn ze er niet. Daarnaast was ik dan ook nog meer geld kwijt geweest. Als je trouwens mij bedoelt met die 188 euro en 32 aan de deur.. het was 188 dollar, en 32,99 euro aan de deurquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:11 schreef ivetje het volgende:
Ow btw, mijn Roseberry espresso is verzonden!!! Gisteren besteld en vandaag al op weg, ben benieuwd hoe lang het duurt. HEb ze bij shopbop besteld. Ben ook wel benieuwd naar het bedrag aan de deur. Weet dat visjekat dezelfde had besteld via hen en die was 80 euro kwijt. Maar ik las net al iemand die voor 188 euro, maar 32 euro moest betalen aan de deur. We zien het dan dus wel. Hoop dat het lager uitvalt als 80 euro, dat is wel echt een hoop geld eigenlijk.
[ afbeelding ]
Ow, mijn fout danquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:04 schreef kanya het volgende:
[..]
Die vond ik ook echt vet mooi! Maar ik wou grijze en in die kleur zijn ze er niet. Daarnaast was ik dan ook nog meer geld kwijt geweest. Als je trouwens mij bedoelt met die 188 euro en 32 aan de deur.. het was 188 dollar, en 32,99 euro aan de deur
De waarde van het pakketje in euro's was 127.
Wat ik me trouwens wel afvraag bij die Roseberry's... die staan niet in de collectie op uggaustralia.com, maar wel op andere (te vertrouwens) websites. Weet iemand waarom?
ze passen nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze in het zwart kans is dat ik ze niet pas zou goed zijn voor mijn portemonnee
Wil jij je oog eens laten gaan over deze site?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Op die site ugglover.com is het heel makkelijk. Ze hebben de nightfall in 3 kleuren. Die bestaan alleen in chestnut. Vaak zie je het daar al aan. Kleuren die niet bestaan (en dan vaak de nightfall), de prijs zegt meestal ook al veel. Verder kan je het duidelijk zien als er zelfgemaakte pics op staan. Het model van de laars is dan net wat anders, hogere wreef, ingezakte laars etc. Je moet er een beetje oog voor hebben, maar het is soms ook gewoon heel duidelijk. En aan het label kan je het soms zien. Er zijn websites die een close-up van het label erbij zetten en bij nepperds valt de 1e G helemaal over de U heen (is niet bij alle nep hoor). Bij de echte zie je nog een klein stukje van de U naast de ronding van de G.
100% nep.quote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef visjeskat het volgende:
[..]
Wil jij je oog eens laten gaan over deze site?
http://www.airmaxskey.com/ugg-boots-c-96.html
Het ziet er heel erg echt uit. Mijn vermoeden is dat ze zowel echt als nep door elkaar gebruiken.
Model: Uggboots200915quote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef visjeskat het volgende:
[..]
Het ziet er heel erg echt uit. Mijn vermoeden is dat ze zowel echt als nep door elkaar gebruiken.
http://www.airmaxskey.com/ugg-nightfall-boots-c-96_108.htmlquote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef visjeskat het volgende:
[..]
Verzenden op dit moment niet buiten de US.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:09 schreef Miracle_Drug het volgende:
Iemand ervaring met nordstrom? Zij garanderen dat je aan de deur niets meer hoef te betalen, dat zit bij het totaalbedrag wat je gaat betalen inbegrepen. Ik wilde dat zeker weten en heb ze daarover gemaild, het is inderdaad zo.
When you receive your package, there will be no surprise fees or customs and duties charges because everything will be paid for up front.
Omdat ik wilde weten wat me dat zou kosten, had ik 1 paar classic shorts in de winkelmand gegooid. Er kwam iets van ¤15 bij, in totaal kwam het op ¤142. Aangezien ze ook andere dingetjes hebben die ik wel zou willen kopen denk ik dat ik ze daar dan maar bestel
Nee dit is zo'n beetje het centraal ugg topic gewordenquote:Op zondag 8 november 2009 14:41 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mijn cardys in de wasmachine gedaan, en vooralsnog zien ze er goed uit.
Alleen stinken ze een uur in de wind en ik ben bang dat ik dat er niet meer uitkrijg. Mijn ma had ze namelijk met melk behandeld, omdat je met melk ecoline kunt verwijderen.
Achja, we zien wel.
(er is geen centraal ugg topic voor dit soort dingen ofwel??? vandaar dat ikhet hier maar post)
Inderdaad nep ja. Ik check zelf altijd als 1e het model nightfall. Is die er in verschillende kleuren dan is het nep. En dat is ook zo bij deze site. Als er 1 model tussen zit dat duidelijk nep is (de nightfall in andere kleuren als chestnut in dit geval) dan kan je er vanuit gaan dat alles nep is. Ik neem nooit aan dat een winkel echt en nep verkoopt. Als ze een handel in nep kunnen opbouwen gaan ze geen geld uitgeven aan echte. Met nepperds loopt het nl. ook goedquote:Op zondag 8 november 2009 00:18 schreef visjeskat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |