Da's waar maar ik kon vanwege mn werk pas om 4 uur in Wateringen zijn, ik denk niet dat Delft toen nog veel had liggen..quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Makro Delft is vrij dicht bij Wateringen.
Welke maat heb je en wat kosten ze? Anders wil ik ze wel overnemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef mascarpone het volgende:
Sjit sjit sjit![]()
Had twee paar uggs (upside en whitley) bij DavidZ gekocht. Passen ze allebei niet![]()
De maat is wel goed, ik kom er alleen niet in. Wat een klotezooi.
Nou ja, gelukkig kan ik het terugsturen op kosten van de zaak doen
Deze waren zijn het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou goed zijnquote:Op woensdag 4 november 2009 17:28 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Welke maat heb je en wat kosten ze? Anders wil ik ze wel overnemen.
Hoi cyclinggirl.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:02 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik kan jou geen Pm sturen dus ik doe het even hier:
hoi
Hoe vallen ze? Ik heb zelf EMU en daar is maat 8 iets te groot voor me. Wat is je schoenmaat van je andere schoenen? 38 of 39?
Bij DavidZ kwamen ze met UPS. Ik heb ze op 22 oktober besteld. Toen is er wat heen en weer gemailed. Ze zijn op 30 oktober verstuurd na mijn laatste mail van 28 oktober. Heb ze op 3 november ontvangen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hoe snel is davidz.com met leveren? Shopbop was wel erg snel, vrijdag besteld en maandag in huis.. Ik neem aan dat het bij hun ook met UPS komt? Heeft iemand ervaring met de bezorging van victoriassecret.com, ook UPS zeker?
Hoi Tamashii,quote:Op donderdag 5 november 2009 11:26 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh mascarpone, anders wil ik die eerste ook wel overkopen.
Hoeveel hebben ze gekocht? Maat 8 is wel mijn maat.
Als je op de links hieronder klikt zie je welke websites betrouwbaar zijn. Dit zijn de enige websites waarvan je zeker weet dat ze de originele Uggs leveren, omdat zij ze via Ugg Australia inkopen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef SLP_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze site? http://www.ugglover.com/
Heel goedkoop, maar betrouwbaar?
Ik heb wel interesse in deze: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, gewoon een UGGS topic in m'n AT vanwege die Makro actie
Pffff dat moet je hier aan de experts vragen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Waaraan kun je zien dat een ugg nep is dan?
Dit snapte ik maar als ik nu boven de ¤150 kom wat zijn dan de invoerrechten?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Importeren onder 22 euro gratis
Importeren tussen 22 euro en 150 euro enkel BTW en inklaringskosten
Importeren boven 150 euro BTW, invoerrechten en inklaringskosten
Percentages kun je vinden op douane.nl
Damn, gewoon een UGGS topic in m'n AT vanwege die Makro actie
Dat zou perfect zijn. Kan je ze dan nog tot ongeveer de 23e/24e vast houden? Dan heb ik pas een auto tot mijn beschikking en kan ik ze wel in Amsterdam op komen halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:23 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Hoi cyclinggirl.
Ik heb normaal tussen 38 en 39 in.
De grootte van de schoen zelf is volgens mij goed (als ik mijn voet aan de buitenkant houd). Dus die valt ook wel zo. Zal ik het anders even opmeten??
Ik vraag wat het mij heeft gekost, dat is EUR 110 per paar. Ik kan ze namelijk gratis ook terugsturen, vandaar. Ik denk dat ze hier het dubbele kosten.
Ik werk in Amsterdam en woon in Dronten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |