Heb ik geen last van...quote:Op zondag 8 november 2009 18:22 schreef kanya het volgende:
Weet iemand of Uggs (tall classic) lelijk worden als je ze een keer met de rand omgevouwen draagt? Dat je zeg maar kreukels ofzo blijft zien in het suede als je ze weer normaal draagt..

Dat ligt niet aan shopbop maar aan UPS.. Ik denk niet dat dat bedrag correct is, mijn boots waren $180 en ik moest ¤34 bijbetalen.quote:Op maandag 9 november 2009 13:48 schreef sibellle het volgende:
Nou mensen,
Ik had vrijdag via shopbop Uggs Ultra Tall in Chesnut besteld. Vandaag thuis ontvangen.![]()
Alleen vallen de kosten zwaar tegen.De Uggs kosten $225, ik moest aan de deur nog maar liefst ¤ 105-, betalen aan UPS; bestaande uit invoerrechten, omzetbelasting en voorschot provisie. Toch wel dure grap shopbop.
Dan nog een andere vraag, heeft er iemand ervaring met Ultra Tall. Ik had voor de zekerheid een maatje kleiner genomen. Maar ze zitten best strak. Niet knellend strak, maar wel strak. Zowel bij de voet als bij de kuiten (ik heb wel dikke kuiten) maar weet niet of dit normaal is. Denken jullie dat ze nog uitlopen? Als ik een maat groter had genomen weet ik zeker dat ik er heel lomp op zou lopen...Ik ga ze vanavond thuis een beetje inlopen

Paypal? Of kan dat niet op die Uggs-site?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil een creditcard. Ik wil zo graag nieuwe Uggs! Grr. Moek weer bij mensen gaan bedelen in de buurt of ze voor me willen bestellen

Ja ik wil ze van de Walking Company, die hebben alleen CC. -.-quote:Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Paypal? Of kan dat niet op die Uggs-site?

Ultimate Bindsquote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef flowertjes het volgende:
Welke wil je bestellen? Ik zag net dat ze bij sheepskin shoes 15% korting hebben op de classics! Heeft iemand daar ervaring met bestellen? Levertijd en verzendkosten enzo...

Vorig jaar 2 paar classic tall besteld, zonder problemen verlopen. Ik zit nu sinds 1 november op een paar cardy's te wachten. Als je betaald hebt en de laarzen zijn op voorraad dan worden ze binnen 1 of 2 dagen verstuurd met US Postal Services (USPS), je krijgt daar ook een tracking nummer van zodat je het pakket kunt volgen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef flowertjes het volgende:
Welke wil je bestellen? Ik zag net dat ze bij sheepskin shoes 15% korting hebben op de classics! Heeft iemand daar ervaring met bestellen? Levertijd en verzendkosten enzo...

Dat is toch raar, want shopbop verzend ook via UPS en daar liggen ze nooit lang bij de douane. Ik had ze binnen 4 dagen in huis via hen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:55 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Vervolgens komt je pakketje in Nederland aan en gaat naar de douane, dan begint het grote wachten en dit ligt dus absoluut NIET aan Sheepskin. De douane doet er gewoon erg lang over, kan zomaar twee weken duren voordat ze de boel vrijgeven

Vaak verkopen ze ze ook bij Blokker, iets van 3 euro voor 2 paar (dit zijn geen opblaasbare, maar wel handige spanners). Misschien daar even kijken?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef Miffy1 het volgende:
Ivetje, waar heb jij je laarzenspanners vandaan? Ik heb mijn laarzen nu altijd gewoon in de kast staan en ze zakken op zich niet in, maar om ze nog mooier te houden wil ik toch van die spanners erin doen.

Ja maar UPS is wat anders als USPS, veel mensen halen dat door elkaar, UPS is een koerier die wereldwijd werkt. Zij klaren zelf alle zendingen in (je krijgt volgens mij ook een factuur van UPS voor BTW en invoerrechten).quote:Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat is toch raar, want shopbop verzend ook via UPS en daar liggen ze nooit lang bij de douane. Ik had ze binnen 4 dagen in huis via hen.

die slippers links zijn kankerranzig.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:23 schreef ivetje het volgende:
Ff patsen met mijn collectie hoor
[ afbeelding ]
En zo staat het in mijn kast
[ afbeelding ]

Goh, dat kan niet op een vriendelijkere manier? Zo erg is het trouwens niet, komt door de flits. En tja, dat krijg je nou eenmaal met suede hequote:Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
die slippers links zijn kankerranzig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |