abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74513892
Weet iemand of Uggs (tall classic) lelijk worden als je ze een keer met de rand omgevouwen draagt? Dat je zeg maar kreukels ofzo blijft zien in het suede als je ze weer normaal draagt..
  zondag 8 november 2009 @ 18:32:55 #227
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_74514154
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:22 schreef kanya het volgende:
Weet iemand of Uggs (tall classic) lelijk worden als je ze een keer met de rand omgevouwen draagt? Dat je zeg maar kreukels ofzo blijft zien in het suede als je ze weer normaal draagt..
Heb ik geen last van...
  zondag 8 november 2009 @ 19:07:42 #228
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_74515166
Een keer maakt niet uit. Maar je moet ze geen weken achter elkaar zo laten zitten, want dan krijg je wel een beetje kreukels en kleurverschil door dagelijks vuil. Heb dat helaas bij mijn sundance. Die zit altijd omgevouwen en heeft nu dus heel erg kleurverschil. Dat omgevouwen stuk is heel mooi schoon en licht van kleur en de rest is een beetje groezelig. Daardoor kan ik ze nooit gewoon aan, lleen omgeslagen. Maar een avond/dag zo dragen maakt niet uit. Wel na het dragen gewoon weer even terug vouwen.
To infinity…and beyond!
pi_74539248
Nou mensen,

Ik had vrijdag via shopbop Uggs Ultra Tall in Chesnut besteld. Vandaag thuis ontvangen.
Alleen vallen de kosten zwaar tegen. De Uggs kosten $225, ik moest aan de deur nog maar liefst ¤ 105-, betalen aan UPS; bestaande uit invoerrechten, omzetbelasting en voorschot provisie. Toch wel dure grap shopbop.

Dan nog een andere vraag, heeft er iemand ervaring met Ultra Tall. Ik had voor de zekerheid een maatje kleiner genomen. Maar ze zitten best strak. Niet knellend strak, maar wel strak. Zowel bij de voet als bij de kuiten (ik heb wel dikke kuiten) maar weet niet of dit normaal is. Denken jullie dat ze nog uitlopen? Als ik een maat groter had genomen weet ik zeker dat ik er heel lomp op zou lopen...Ik ga ze vanavond thuis een beetje inlopen
pi_74539362
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:48 schreef sibellle het volgende:
Nou mensen,

Ik had vrijdag via shopbop Uggs Ultra Tall in Chesnut besteld. Vandaag thuis ontvangen.
Alleen vallen de kosten zwaar tegen. De Uggs kosten $225, ik moest aan de deur nog maar liefst ¤ 105-, betalen aan UPS; bestaande uit invoerrechten, omzetbelasting en voorschot provisie. Toch wel dure grap shopbop.

Dan nog een andere vraag, heeft er iemand ervaring met Ultra Tall. Ik had voor de zekerheid een maatje kleiner genomen. Maar ze zitten best strak. Niet knellend strak, maar wel strak. Zowel bij de voet als bij de kuiten (ik heb wel dikke kuiten) maar weet niet of dit normaal is. Denken jullie dat ze nog uitlopen? Als ik een maat groter had genomen weet ik zeker dat ik er heel lomp op zou lopen...Ik ga ze vanavond thuis een beetje inlopen
Dat ligt niet aan shopbop maar aan UPS.. Ik denk niet dat dat bedrag correct is, mijn boots waren $180 en ik moest ¤34 bijbetalen.

Mijn classic talls zaten ook strak bij mn tenen en kuiten (ook maat kleiner genomen) en na een paar dagen dragen zaten ze perfect
  maandag 9 november 2009 @ 13:53:59 #231
11458 ivetje
pi_74539439
Mijn roseberry is ook binnen vandaag! Ook vrijdagmiddag besteld En ik moest 80 euro bijbetalen aan de deur, maar dat was al bekend.

Sibelle : Als je ze nu aanhebt, waar zit je grote teen dan? Zit die echt helemaal voorin, of kan je de neus nog een klein beetje indrukken voordat je je teen voelt? Aals dat laatste het geval is zijn ze prima, als je teen echt voor tegenaan zit nu al dan zijn ze toch te klein.
Je loopt de uggs in de lengte niet uit, wel in de breedte. Ze gaan dus wel wat losser zitten naar verloop van tijd. Ik denk ook wel bij de kuit, omdat het suede wat soepeler wordt.
Overigens wel vreemd dat jij zoveel moest bijbetalen aan de deur? Ik zou daar even achteraan gaan hoor! Mijn uggs waren $230 en ik hoefde maar 80 euro te betalen.
To infinity…and beyond!
pi_74618070
Ik wil een creditcard. Ik wil zo graag nieuwe Uggs! Grr. Moek weer bij mensen gaan bedelen in de buurt of ze voor me willen bestellen
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_74618099
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil een creditcard. Ik wil zo graag nieuwe Uggs! Grr. Moek weer bij mensen gaan bedelen in de buurt of ze voor me willen bestellen
Paypal? Of kan dat niet op die Uggs-site?
pi_74618589
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:32 schreef Tegan het volgende:

[..]

Paypal? Of kan dat niet op die Uggs-site?
Ja ik wil ze van de Walking Company, die hebben alleen CC. -.-
pi_74619168
Welke wil je bestellen? Ik zag net dat ze bij sheepskin shoes 15% korting hebben op de classics! Heeft iemand daar ervaring met bestellen? Levertijd en verzendkosten enzo...
pi_74621573
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef flowertjes het volgende:
Welke wil je bestellen? Ik zag net dat ze bij sheepskin shoes 15% korting hebben op de classics! Heeft iemand daar ervaring met bestellen? Levertijd en verzendkosten enzo...
Ultimate Binds
pi_74622602
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:17 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ultimate Binds
Ohh... die zijn leuk en ook niet overal te koop...
  donderdag 12 november 2009 @ 10:23:54 #238
11458 ivetje
pi_74627051
Ff patsen met mijn collectie hoor

En zo staat het in mijn kast

To infinity…and beyond!
pi_74627501
Pffft Patser.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 12 november 2009 @ 10:42:57 #240
11458 ivetje
pi_74627567
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:40 schreef Tamashii het volgende:
Pffft Patser.
I know
To infinity…and beyond!
pi_74628605
Ik zou het niet mogen van mijn vriend
  donderdag 12 november 2009 @ 11:44:15 #242
11458 ivetje
pi_74629534
Mijn vriend roept ook telkens dat ik er al zoveel heb en ze niet nodig heb. Maar hij geeft geld aan computers uit enzo en ik hieraan. Het is mijn geld dus ik mag ermee doen wat ik wil
To infinity…and beyond!
pi_74629888
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef flowertjes het volgende:
Vorig jaar 2 paar classic tall besteld, zonder problemen verlopen. Ik zit nu sinds 1 november op een paar cardy's te wachten. Als je betaald hebt en de laarzen zijn op voorraad dan worden ze binnen 1 of 2 dagen verstuurd met US Postal Services (USPS), je krijgt daar ook een tracking nummer van zodat je het pakket kunt volgen.

Verzendkosten
International Priority Mail (10-15 Day) $47 een paar, $57 twee paar
International Express Mail (5-10 Day) $65 een paar, $80 twee paar

Vervolgens komt je pakketje in Nederland aan en gaat naar de douane, dan begint het grote wachten en dit ligt dus absoluut NIET aan Sheepskin. De douane doet er gewoon erg lang over, kan zomaar twee weken duren voordat ze de boel vrijgeven
pi_74630055
Ivetje, waar heb jij je laarzenspanners vandaan? Ik heb mijn laarzen nu altijd gewoon in de kast staan en ze zakken op zich niet in, maar om ze nog mooier te houden wil ik toch van die spanners erin doen.
  donderdag 12 november 2009 @ 12:16:37 #245
11458 ivetje
pi_74630521
Ik heb ze bij kruitvat gekocht ooit. Maar dat was in de actie. Ik zoek ze nl. ook weer, want heb weer een paar nieuwe uggs erbij. Het zijn opblaasbare, dus ze zitten niet heel strak in je laarzen, maar dat vind ik juist fijn want zo drukken ze het bont ook niet plat
Op de spanners zelf staat bootsup, maar ik kan zo niets vinden via google
To infinity…and beyond!
  donderdag 12 november 2009 @ 12:18:00 #246
11458 ivetje
pi_74630549
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:55 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Vervolgens komt je pakketje in Nederland aan en gaat naar de douane, dan begint het grote wachten en dit ligt dus absoluut NIET aan Sheepskin. De douane doet er gewoon erg lang over, kan zomaar twee weken duren voordat ze de boel vrijgeven
Dat is toch raar, want shopbop verzend ook via UPS en daar liggen ze nooit lang bij de douane. Ik had ze binnen 4 dagen in huis via hen.
To infinity…and beyond!
pi_74630689
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef Miffy1 het volgende:
Ivetje, waar heb jij je laarzenspanners vandaan? Ik heb mijn laarzen nu altijd gewoon in de kast staan en ze zakken op zich niet in, maar om ze nog mooier te houden wil ik toch van die spanners erin doen.
Vaak verkopen ze ze ook bij Blokker, iets van 3 euro voor 2 paar (dit zijn geen opblaasbare, maar wel handige spanners). Misschien daar even kijken?
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_74630940
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:18 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat is toch raar, want shopbop verzend ook via UPS en daar liggen ze nooit lang bij de douane. Ik had ze binnen 4 dagen in huis via hen.
Ja maar UPS is wat anders als USPS, veel mensen halen dat door elkaar, UPS is een koerier die wereldwijd werkt. Zij klaren zelf alle zendingen in (je krijgt volgens mij ook een factuur van UPS voor BTW en invoerrechten).

USPS is de US Postal Services, zeg maar de Amerikaanse "post". Zij voeren het pakket als het ware Amerika uit tot aan de douane van het land van bestemming en ze klaren verder niets in. Dan moet het pakket door de douane en wordt het hier in NL door TNT Post verder afgehandeld. Dat proces gaat dus een stuk langzamer dan een UPS of FedEx zending.
pi_74630966
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:23 schreef ivetje het volgende:
Ff patsen met mijn collectie hoor

[ afbeelding ]

En zo staat het in mijn kast

[ afbeelding ]
die slippers links zijn kankerranzig.
  donderdag 12 november 2009 @ 12:34:23 #250
11458 ivetje
pi_74630993
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:33 schreef LarryDavid het volgende:

[..]

die slippers links zijn kankerranzig.
Goh, dat kan niet op een vriendelijkere manier? Zo erg is het trouwens niet, komt door de flits. En tja, dat krijg je nou eenmaal met suede he
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')