Hoe kom jij op artikelwaarde van 156 euro? Als ik het nu omreken zijn ze 140,70 euro, dus ik snap niet hoe jij op dat bedrag komt? Dan komt er namelijk ook geen douane-kosten bij, want het is niet boven de 150 euro.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef visjeskat het volgende:
Zo was even zoeken om jullie terug te vinden.
Mijn Roseberry's die ik vorige week zaterdag bij shopbop.com besteld had zijn woensdag binnen gekomen. waarde 230,00 USD
De laarsen zijn perfect.
De bijkomende kosten vielen tegen. ¤79,45.
Ik heb hierover met de douane en later met UPS Nederland BV contact gehad.
Vandaag heb ik schriftelijk de uitgebreide specificatie gekregen.
artikelwaarde is ¤ 156,00
Daarop komt 5% douane recht (De douane vertelde 8 %)
Vervolgens antidump rechten 16,5%
Over het nu berekende bedrag ¤ 190,00 komt dan nog 19% btw.
En omdat UPS dat allemaal voor je regelt en de belasting voorschiet brengen ze een voorschotprovisie in rekening van ¤10,00
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij is al lang geweest, maar dit zijn jumbo uggs en geen uggs van ugg australia. Daarom is er weinig animo voor denk ik
ik heb zelf ook 1 paar jumbo uggs, maar ik vind ze wat minder 'stevig' lopen zeg maar als je het vergelijkt met ugg australia, en ook zit er wat minder wolvoering in als ik het goed heb, maar ik vind ze eigenljk gewoon prima lopen hoor.quote:
Op welke site heb je deze Uggs gekocht mascarpone?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef mascarpone het volgende:
Wow! Bedankt aan degene die deze site postte. Gaaaaf!!
Heb net Ugg Whitley in zwart en de Upside in grijs voor 230 USD (150 euro) gekocht. Benieuwd naar de verzendkosten inderdaad, vooralsnog staan ze op 0.
Deze
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
davidz.comquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:04 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Op welke site heb je deze Uggs gekocht mascarpone?
Op het moment dat ik de bestelling plaatste kwam ik zelf, volgens de google koerslijst, op ¤ 154,00 uit. Op dit moment geeft hij een waarde aan van ¤153,14.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hoe kom jij op artikelwaarde van 156 euro? Als ik het nu omreken zijn ze 140,70 euro, dus ik snap niet hoe jij op dat bedrag komt? Dan komt er namelijk ook geen douane-kosten bij, want het is niet boven de 150 euro.
Helemaal top en ze komen mijn kant opquote:If I ship them separately it would cost more. ($85.06 – each package would be 3 lbs and it would be 42.58 for each package). So if you like. I will just charge you the 57.86 and I will ship them for you separately anyway. I know customs fees and such can be a hassle. No worries.
Hehe, en dan ook nog.. If you like..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef mascarpone het volgende:
Moet je nou kijken, van davidz:
[..]
Helemaal top en ze komen mijn kant op
Dat is nog eens een meevaller!! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef aKra het volgende:
En de UGG's zijn binnnnennn!!!
Geen invoerkosten, geen invoerrechten geen niks! GRATISSS
Geniaal
![]()
(Sorry, helemaal blij, even 120 euro gescheeld!)
![]()
![]()
Ik denk idd dat het niet veel zal uitmaken waar ik ze laat bezorgen. Maar moet nog ff uitzoeken of het scheelt of niet. Douanekosten van duitsland staan vast ook onlinequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef visjeskat het volgende:
Ivetje, ik ben heel benieuwd hoe het gaat als je de laarsen naar Duitsland laat komen.
De anti dump belasting is een EG maatregel. Dus die zal dan wel toegepast worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |