Denk je serieus echt dat je UGGs voor 30 euro kan krijgen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:24 schreef MOON76 het volgende:
Iemand ervaring met deze site : http://www.jordan-ugg.com/
Ziet er anders behoorlijk echt uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Denk je serieus echt dat je UGGs voor 30 euro kan krijgen?
En het kaartje maakt het helemaal compleetquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ziet er anders behoorlijk echt uit![]()
[ afbeelding ]
Hartstikke leuk! Dankje voor de moeite! Ik heb ook smalle voeten. Zijn ze van binnen ook gevoerd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:19 schreef Ilske het volgende:
[..]
Schamele poging (ik maak nooit dit soort foto's), houd er rekening mee dat ik van mezelf vrij stevige kuiten heb en smalle enkels....
[ afbeelding ]
Overigens zijn ze nu prima warm (geen schapenvacht-voering maar wel op de zool) en true to size klopt niet helemaal (kijk ook even op de site van cosmic cowboys voor info hierover)
Verder zitten ze heerlijk en zijn ze rondom je voet vrij smal, wat voor mij perfect is. Hoop dat je hiermee geholpen bent!
Nope, binnenkant is een soort in ruitjesrelief geweven katoen, alleen op de zool (puur dus waar je op staat) is gevoerd. En graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hartstikke leuk! Dankje voor de moeite! Ik heb ook smalle voeten. Zijn ze van binnen ook gevoerd?
Heb je er al vaak op gelopen? Ze lopen behoorlijk uit toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:22 schreef Tamashii het volgende:
Bij mij was de maat precies goed. Maat 8, met maat 39.
Valt best mee eigenlijk. Heb er nu 5 hele dagen op gelopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:29 schreef kanya het volgende:
[..]
Heb je er al vaak op gelopen? Ze lopen behoorlijk uit toch?
Oei, ik hoop het niet voor je.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:21 schreef kanya het volgende:
Ik ben ineens bang dat ik mijn Uggs toch te klein heb gekochtHeb normaal maat 38 en heb maat 6 besteld.. Wat zijn jullie ervaringen met maten?
Fuck zeg. Ik heb dat best snel dat ik niet in laarzen zonder rits kom (precies wat jij zegt.. met die draai niet kunnen maken) Wat is het ook een gedoe met die Uggs maten. Ik zal het afwachten. Hoop dat de verzending niet te lang zal duren, want nu wil ik het weten ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:33 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Oei, ik hoop het niet voor je.
De vorige uggs die ik had besteld (sunburst) had ik maat 7 en die pasten perfect. Deze uggs van nu (ook maat 7), die zijn ook wel groot genoeg, ik kan alleen de draai niet maken (kom er niet in).
Ik heb vanochtend in Amsterdam de classic tall gehaald, er was veel, maar ook veel mensen (die met vele dozen het pand verlieten). Ik sprak met mensen van de Makro: extra beveiliging ingezet, ze verwachtten rond 9 a 10u een stormloop (ik was er om 8.30u, toen waren ze al open)quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Is iemand al langs geweest bij de Makro? Was er veel aanbod?
Ik heb normaal maat 39, en voor uggs 7, dus kan best kloppen, denk dat het gewoon per persoon verschild.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:21 schreef kanya het volgende:
Ik ben ineens bang dat ik mijn Uggs toch te klein heb gekochtHeb normaal maat 38 en heb maat 6 besteld.. Wat zijn jullie ervaringen met maten?
Ik heb maat 38 en in mijn 3 paar Uggs maat 6quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:21 schreef kanya het volgende:
Ik was er vanmorgen om 9.15; mijn dochter wilde graag een paar korte in chesnut. Wat een drama! Ik werd er ellendig van, mensen met 10,12 paar uggs. Geen idee hoe ze dat doen trouwens, want je mocht maar 2 paar per Makropas. Ik kon degene die ik moest hebben niet vinden en wilde bijna weer vertrekken en als het voor mezelf was geweest was ik ook zeker gegaan, tot een Makro-dame riep: "Ik heb heb hier nog 1 paar korte in maat 5." Was het ook nog de goede kleur ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:43 schreef Ilske het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend in Amsterdam de classic tall gehaald, er was veel, maar ook veel mensen (die met vele dozen het pand verlieten). Ik sprak met mensen van de Makro: extra beveiliging ingezet, ze verwachtten rond 9 a 10u een stormloop (ik was er om 8.30u, toen waren ze al open)
Makro Delft is vrij dicht bij Wateringen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ze waren helemaal op, in Wateringen. Maar ik denk niet dat ze er veel hadden, er waren 3 kleine plankjes voor gereserveerd.. Jammer maar het geeft niet, het kwam eigenlijk niet zo best uit deze maandEn misschien dat ik nou toch voor de bailey button ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |