Wauwquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook zo leuk
Nee, alleen CCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook zo leuk
Edit
Iemand trouwens ervaring met The Walking Company? Ikzelf heb geen CC dus doen zij ook aan paypal ofniet? Kan dat nl nergens vinden op de site.
Die advertenties boven en onderaan de website zijn nep (er staat elke keer een andere link. 511store ofzo staat er ook soms). Ik zou er maar niet gaan bestellen, want de vraag is dan ook nog of je ze wel krijgt. En als je ze al krijgt is het dikke nep dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef danjoy het volgende:
Hoi daar, missch een hele stomme vraag, maar zijn alle websites op dit forum betrouwbare leveranciers? Op de vorige pagina staat nl. 21astore.com. Heb daar leuke aanbiedingen gezien en wil voor mij en mijn dochtertje bestellen, maar ik zie deze site niet bij jullie aanbevolen websites te staan...
J.
Aargh. Moek of m'n grandparents lief aankijken of iemand anders.quote:
Ik heb mijn papa gesmeekt voor nieuwe onder de kerstboom. :pquote:
écht?quote:
Op de folder staat vanaf dinsdagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
écht?
classic tall? dan ga ik NU nog naar de makro namelijk.
Potverjandrie, mijn schoonloeder was er vanmorgen nog!
De Bailey Buttons of de shorts.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb mijn papa gesmeekt voor nieuwe onder de kerstboom. :p
Ik hoop het maar. Weet je ook al welke je krijgt?
Oeehh.. BB <3quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De Bailey Buttons of de shorts.
Classic short zijn dus mét de 19% BTW 141,61 en de classic tall mét BTW 189,21quote:
Zou het? Weet niet of ik voor de tall moet gaan of de short, denk de tall en dan zwart denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:01 schreef Sommar het volgende:
Ik gok dat het druk gaat worden bij de Makro dinsdag.
http://www.assem.nl/quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:33 schreef bluejean het volgende:
Hoeveel kosten de Classic Short Uggs normaal gesproken in NL +/-?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |