Die nightfall heeft ook een erg lang touwtje aan de achterkant. Bij de mijne is dat veel korter. En die prijs geloof ik ook echt niet nee. De nightfall is nog steeds hartstikke populair en is bijna niet meer te krijgen. Die ga je dan echt niet afprijzen lijkt mequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
wow dat kan echt niet echt zijn, de nightfall is van 219 naar 119 pond gegaan, en overal zit korting op, lijkt me wel raar hoor. ik denk dat ik gewoon bailey buttons ga bestellen via topshop, via de uk heb je idd geen gezeur met de douane
Haha, ik ben dan ook wel een beetje extreem hoor. Maar ik was zo ontzettend blij met mijn 1e paar uggs en was er zo zuinig op. En nu met de nightfall ook, want die is bijna niet meer te krijgen. Als ik die verpest kan ik ze niet meer opnieuw kopenquote:Wow! Wat netjes haha, ik heb ze helemaal niet ingespoten ofzo, het maakt me ook niet echt uit als ze vies worden.
Okidokie, thanx!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:31 schreef pumpkinsoup het volgende:
Haha ik was net van plan hem te openen. Maar ik was te sloom want ik was moeilijk aan het doen met vorige delen. Dus als je deze nog in de op wilt zetten, vind ik handiger!
Hmja, maar misschien moeten we er gewoon een algemeen ugg topic maken ipv in amerika bestellen, aangezien er hier en daar ook wel eens via de uk, duitsland en nederland word besteld..?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:04 schreef ivetje het volgende:
Btw, die reclame voor www.ebootstore.net moet je ook niet intrappen. Ook weer neppe zooi. Alle banners die je krijgt op fok! voor uggs zijn neppe meuk, dus bestel daar maar niets
Haha is goed!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:13 schreef ivetje het volgende:
Uhm, haha. Dat doen we bij deel 5 dan maar. Kan TT niet meer aanpassen helaas
Heb je ook een kopie van je cc ed. gemaakt?? De volgende keer gaat het sneller. nu staan we in het bestand. De verzending gaat wel snel, die van mij zijn maandag verzonden en waren gisteren in Keulen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef aKra het volgende:
Mijn order is nu verzonden bij The Walking Company, ik had ook Charlene als contactpersoon en toch blijven ze lastig doen... Hun goedrecht, maar wel vervelend voor ons.
Nope, cozyboots is ermee opgehouden en de rest is volgens mij allemaal amerika of andere landen. Uit engeland weet ik zo niets. Maar waarom doe je het niet via shopbop ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:06 schreef heaven7 het volgende:
Nog een keer dan. Weet iemand een goede betrouwbare webshop in Engeland met betaalbare Uggs en veel aanbod?
Nee, zouden ze niks mee doen zeiden ze. Al zou ik dat doen...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:27 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Heb je ook een kopie van je cc ed. gemaakt?? De volgende keer gaat het sneller. nu staan we in het bestand. De verzending gaat wel snel, die van mij zijn maandag verzonden en waren gisteren in Keulen.
Welke heb je besteld??
Invoerrechten etc I guess? Ik ga ook niet voor 1 paar UGGs uit Amerika bestellen, dan kom ik uiteindelijk alsnog uit op hetzelfde bedrag als dat ik ze uit de UK zou halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nope, cozyboots is ermee opgehouden en de rest is volgens mij allemaal amerika of andere landen. Uit engeland weet ik zo niets. Maar waarom doe je het niet via shopbop ofzo?
Bij shopbop ben ik anders een heel stuk goedkoper uit, ook met invoerrechten etc. dan hier in nederland. Dat zal vast niet zoveel meer schelen met de uk als je geen verzendkosten hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Invoerrechten etc I guess? Ik ga ook niet voor 1 paar UGGs uit Amerika bestellen, dan kom ik uiteindelijk alsnog uit op hetzelfde bedrag als dat ik ze uit de UK zou halen.
misschien dat het met uggs rond de 200 dollar wel way scheelt maar als je bijv classic short of bailey buttons besteld is het bijna even duur als in de uk als je die extra kosten erbij rekent, dan betaal ik het liever in 1 keer dan moeilijk doen en nog extra aan de deur moeten betalen etcquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
Bij shopbop ben ik anders een heel stuk goedkoper uit, ook met invoerrechten etc. dan hier in nederland. Dat zal vast niet zoveel meer schelen met de uk als je geen verzendkosten hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef aKra het volgende:
[..]
Nee, zouden ze niks mee doen zeiden ze. Al zou ik dat doen...
Ik heb twee paar Classic Short's gekocht, één in het grijs, één in chocolate en één paar Ultra Short Boots in Chestnut![]()
Aan één paar zou je niet genoeg hebben zeggen ze
quote:PACKAGE DATA PROCESSED BY BROKERAGE. WAITING FOR CLEARANCE / BROKERAGE RELEASED SHIPMENT. SHIPMENT IS SUBMITTED TO CLEARING AGENCY FOR FURTHER CLEARANCE
Daar zit ik dus ook mee, maar als je ze uit Engeland besteld, zijn ze toch bijna net zo duur als dat je ze in Nederland koopt of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
misschien dat het met uggs rond de 200 dollar wel way scheelt maar als je bijv classic short of bailey buttons besteld is het bijna even duur als in de uk als je die extra kosten erbij rekent, dan betaal ik het liever in 1 keer dan moeilijk doen en nog extra aan de deur moeten betalen etc
Ik geloof dat ze in Nederland 200 zijn, tenminste als ik op de site Assem.nl kijk, en op topshop zijn ze 160 pond, dus gewoon 160 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daar zit ik dus ook mee, maar als je ze uit Engeland besteld, zijn ze toch bijna net zo duur als dat je ze in Nederland koopt of valt dat wel mee?
[ afbeelding ]
Ik wil ze zo graag, maar ik moet eerst wachten tot ik weer werk heb.
Hip. Alleen op topshop hebben ze weer net niet de kleur die ik wil volgens mij. ><quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze in Nederland 200 zijn, tenminste als ik op de site Assem.nl kijk, en op topshop zijn ze 160 pond, dus gewoon 160 euro.
160 pond is geen 160 euro, dat is ongeveer 177 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze in Nederland 200 zijn, tenminste als ik op de site Assem.nl kijk, en op topshop zijn ze 160 pond, dus gewoon 160 euro.
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:41 schreef Eef999 het volgende:
[..]
160 pond is geen 160 euro, dat is ongeveer 177 euro.
Dan kan je ze net zo goed bij hetehakken.nl kopen, daar zijn ze 179 euro en dan koop je in NL
Bij Topshop ook nog verzendkosten toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:41 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dan kan je ze net zo goed bij hetehakken.nl kopen, daar zijn ze 179 euro en dan koop je in NL
160 pond is wel zeker 160 euro:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:41 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, maar dat schijnt toch nogal gedoe te zijn met creditcard enzo?? Ik haak bij dat soort dingen al af..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Eef999 het volgende:
Maar bij The Walking Company betaal je 190 dollar incl. verzendkosten, dat is ong. 127 euro.
Stel dat je dan nog aan de deur 30 euro moet betalen, kom je op 157 euro
geen idee, ben niet bekend met Topshopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Bij Topshop ook nog verzendkosten toch?
Hmm, lijkt me sterk dat de Pond 1 op 1 staat met de EUR. Dan gaat er iets niet goed..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
160 pond is wel zeker 160 euro:
http://www.travelex.com/nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLD
Volgens mij officieel wel.. "Something to declare"..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had ook nog een andere vraag. Als je zelf naar de USA gaat en daar UGGS koopt, moet je dan ook nog invoerrechten betalen of hoe of wat?
Ja, als we gaan, was ik dat dus ook van plan haha.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Volgens mij officieel wel.. "Something to declare"..
Maar ja, dan moet je gewoon zeggen dat je ze al had.. en het liefst met die dingen aan langs de douane paraderen
5 pond, en ik wil daar sowieso ook nog andere dingen bestellen en het is 5 pond op heel je bestelling dus..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Bij Topshop ook nog verzendkosten toch?
5 pond per order.. wel okay.. kom je idd ook uit rond de 180-185 EUR.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
geen idee, ben niet bekend met Topshop
Ik vertrouw altijd op travelex omdat die ook gewoon door het land zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me sterk dat de Pond 1 op 1 staat met de EUR. Dan gaat er iets niet goed..
http://www.wisselkoersen.nl/
Komt meer in de buurt..
Je hoort het inderdaad aan te geven eigenlijk, maar toen ik de afgelopen keer in de US was heb ik zoveeeel gekocht, en ook gewoon niets aangegeven, ze keken niet eens, ik hoor mensen altijd praten dat ze daar zo moeilijk zijn, maar echt, ze zijn daar zo makkelijk. Ze deden niet eens moeilijk over mijn contactlensvloeistof die gewoon in m'n handtas zat, mocht gewoon doorlopen, en ik had zelf een tas met kleding in mijn hand met de kaartjes er nog aan, mocht gewoon doorlopen. Maar ik denk dat het er vanaf hangt waar in de US je heen gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had ook nog een andere vraag. Als je zelf naar de USA gaat en daar UGGS koopt, moet je dan ook nog invoerrechten betalen of hoe of wat?
Ja, snap ik. Waar ben jij heen geweest? Als we gaan, gaan we wss naar Arizona etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je hoort het inderdaad aan te geven eigenlijk, maar toen ik de afgelopen keer in de US was heb ik zoveeeel gekocht, en ook gewoon niets aangegeven, ze keken niet eens, ik hoor mensen altijd praten dat ze daar zo moeilijk zijn, maar echt, ze zijn daar zo makkelijk. Ze deden niet eens moeilijk over mijn contactlensvloeistof die gewoon in m'n handtas zat, mocht gewoon doorlopen, en ik had zelf een tas met kleding in mijn hand met de kaartjes er nog aan, mocht gewoon doorlopen. Maar ik denk dat het er vanaf hangt waar in de US je heen gaat.
Minneapolis, Minnesota. Denk dat ze meer moeilijk gaan doen in New York enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Waar ben jij heen geweest? Als we gaan, gaan we wss naar Arizona etc.
Ja de eerste bestelling is een beetje lastig, maar met wat over en weer mailen en de nodige kopie'tjes is het toch gelukt. En de Bailey Button die ik heb besteld is een speciale editie die alleen in Amerika verkocht wordt. Ze verkopen ze wel bij hetehakken voor 219 euro en bij lastseasons.nl voor 239 euro, terwijl ik 140 betaal (exclusief kosten aan de deur, maar die weet ik nog niet precies, zal rond 30 euro zijn)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ja, maar dat schijnt toch nogal gedoe te zijn met creditcard enzo?? Ik haak bij dat soort dingen al af..
Ja, dat dacht ik ook, die steden waar veel mensen heen gaan en dingen gaan kopen en waar meer terrorisme is enzulks. Maar bedankt!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Minneapolis, Minnesota. Denk dat ze meer moeilijk gaan doen in New York enzo
Hehe gewoon eentje van de hoeveel je ook leuk vindt nemen, spijt zal je niet krijgen omdat je ze toch wel leuk vindt, en die andere kan je altijd later nog halen toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb wel dat des te langer ik ga nadenken welke me leuk lijken en waar ik het dan wel niet ga bestellen, des te meer opties ik krijg.. en ik mag maar 1 paar.. :S
Ja, dat is wel waar.. heb ik weer een nieuwe missie..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hehe gewoon eentje van de hoeveel je ook leuk vindt nemen, spijt zal je niet krijgen omdat je ze toch wel leuk vindt, en die andere kan je altijd later nog halen toch?
Hmm.."ground shipping only.", betekent vast dat ze niet naar NL bezorgen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
http://www.davidz.com/category.cfm/brand/UGG
ook hier uggs!
ik zag net staan van welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm.."ground shipping only.", betekent vast dat ze niet naar NL bezorgen..
Er staat dit in the policy:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:11 schreef aKra het volgende:
Als je besteld kan je echter niet kiezen voor zo'n Worldwide send dinges
Er staat bij mij gewoon ups worldwide hoor?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:11 schreef aKra het volgende:
Als je besteld kan je echter niet kiezen voor zo'n Worldwide send dinges
Weet ik, maar je krijgt er eerst een mail over, dus dat zie ik dan welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:29 schreef aKra het volgende:
Raar, wel kut, net voor $ 58 shipping fee betaald @ The Walking Company... GVD
Als ik dan per pakketje los had besteld had ik geen importkosten
P.S., TBD betekend wel "To be determined", dus misschien toch niet gratis![]()
Waar die cuffs danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Anyways ik ga er volgende week maar bestellen, Ultimate Cuff Chocolate (zijn in de sale) en Bailey Button Chestnut, kom ik uit op ongeveer 160 euro
Gafe uggs!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Eef999 het volgende:
Ze zijn binnen en ze zitten heerlijk![]()
[ afbeelding ]
Er was mij hier door iemand verteld dat ik rond de 30 euro aan de deur zou moeten betalen, maar dat viel wat hoger uit49 euro. Maar dan nog zijn ze een stuk goedkoper dan hier
![]()
Kom in totaal op 189 uit, terwijl ze hier tussen de 219 en 239 kosten.
Bij mij tellen ze 39 euro omzetbelasting en 10 euro voorschot provisiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:35 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Gafe uggs!!
Maar die 49 euro klopt van geen kanten. Ik begrijp dat je EUR 140 inclusief verzendkosten hebt betaald. Dan betaal je géén douanerechten, omdat je bij bedragen onder de EUR 150 geen douanerechten betaalt.
BTW betaal je over aankopen boven de EUR 22 (bijna altijd dus).
Als je pakketje incl verzendkosten 140 euro kost, had je alleen de BTW (19% van 140 euro (= 26,60)) moeten betalen. Dan kan het nog zijn dat UPS kosten rekent, die komen er bovenop. Bij mij was dat 10 euro. Betaal je dus in totaal 36,60. Je kunt gewoon bezwaar maken bij de douane (binnen 6 weken).
Bij mij hadden ze dezelfde fout gemaakt en heb zo 17 euro op mijn uggs terugontvangen.
Ik denk dat de verzender, in mijn geval shopbop, aangeeft waar het product gemaakt is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:54 schreef aKra het volgende:
Dat zou lekker zijn op mijn bestelling, heb drie keer gebeld met de douane en die hebben tegen mij gezegd dat dit alle kosten zouden zijn... Zucht... Helaas gesprek niet opgenomen omdat ik met m'n mobiel belde (VoIP neemt automatisch op bij mij).
Maar m'n Ultra Short's komen uit Nieuw Zeeland, en ik zie de domme douane al concluderen dat ze allemaal uit China komen, dat worden weer boze brieven...
hmm ik vind dat opzich wel meevallen hoor! Maar inderdaad vragen of ze het in twee pakketjes op kunnen sturen, scheelt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:00 schreef mascarpone het volgende:
Heb net een mail van Davidz gehad. Er komen toch verzendkosten bij (tuuuurlijk ...). USD 58 voor 2 paar uggs.
Ga vragen wat het kost om ze in twee pakketjes te versturen omdat je dan geen douanerechten betaalt.
Je moet wel je hele hebben en houden opsturen. Kopie credit card, kopie identificatiebewijs en een brief waarin je verzekert dat zij dat bedrag van de credit card mogen afschrijven.
Ik heb mijn Cardy's al eens in de wasmachine gewassen op wolprogramma, gaat prima.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:37 schreef amaranta het volgende:
Help!
Mijn Cardy's zitten onder de ecoline. Rode ecoline (wel op waterbasis dacht ik)!!
Wat nu? Ik heb er toen meteen een doekje overheen gehaald maar was op mn werk en kon niet veel meer doen.
Kan ik ze in de wasmachine gooien op het koude programma en het risico lopen dat ze gaan pluizen ofzo.
Of beter even naar de stomerij?
Of....iemand hier een gouden tip?
Dank je, ik ben er ook heel blij mee. Ik had al een paar Cardy's, maar deze zitten veel lekkerder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:44 schreef Lorraine82 het volgende:
Hey Eef!
Gefeliciteerd met je aankoop!!
Geweldig dat je ze toch zo goedkoop hebt. Scheelt dan wel 30 euro.
Je hebt wel gave UGGs die hier niet te koop zijn. Dat is echt wel wat waard. Standaard Baileys kosten 200 in de winkel.
Hij is al lang geweest, maar dit zijn jumbo uggs en geen uggs van ugg australia. Daarom is er weinig animo voor denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:49 schreef Oblivion het volgende:
Ik kwam deze link tegen, misschien issie al langs geweest of is er geen interesse voor....
http://www.uggbootsuggstopsale.com.au/default.aspx?c=eur
Met hoge kortingen.
Hoe kom jij op artikelwaarde van 156 euro? Als ik het nu omreken zijn ze 140,70 euro, dus ik snap niet hoe jij op dat bedrag komt? Dan komt er namelijk ook geen douane-kosten bij, want het is niet boven de 150 euro.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef visjeskat het volgende:
Zo was even zoeken om jullie terug te vinden.
Mijn Roseberry's die ik vorige week zaterdag bij shopbop.com besteld had zijn woensdag binnen gekomen. waarde 230,00 USD
De laarsen zijn perfect.
De bijkomende kosten vielen tegen. ¤79,45.
Ik heb hierover met de douane en later met UPS Nederland BV contact gehad.
Vandaag heb ik schriftelijk de uitgebreide specificatie gekregen.
artikelwaarde is ¤ 156,00
Daarop komt 5% douane recht (De douane vertelde 8 %)
Vervolgens antidump rechten 16,5%
Over het nu berekende bedrag ¤ 190,00 komt dan nog 19% btw.
En omdat UPS dat allemaal voor je regelt en de belasting voorschiet brengen ze een voorschotprovisie in rekening van ¤10,00
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij is al lang geweest, maar dit zijn jumbo uggs en geen uggs van ugg australia. Daarom is er weinig animo voor denk ik
ik heb zelf ook 1 paar jumbo uggs, maar ik vind ze wat minder 'stevig' lopen zeg maar als je het vergelijkt met ugg australia, en ook zit er wat minder wolvoering in als ik het goed heb, maar ik vind ze eigenljk gewoon prima lopen hoor.quote:
Op welke site heb je deze Uggs gekocht mascarpone?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef mascarpone het volgende:
Wow! Bedankt aan degene die deze site postte. Gaaaaf!!
Heb net Ugg Whitley in zwart en de Upside in grijs voor 230 USD (150 euro) gekocht. Benieuwd naar de verzendkosten inderdaad, vooralsnog staan ze op 0.
Deze
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
davidz.comquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:04 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Op welke site heb je deze Uggs gekocht mascarpone?
Op het moment dat ik de bestelling plaatste kwam ik zelf, volgens de google koerslijst, op ¤ 154,00 uit. Op dit moment geeft hij een waarde aan van ¤153,14.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:01 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hoe kom jij op artikelwaarde van 156 euro? Als ik het nu omreken zijn ze 140,70 euro, dus ik snap niet hoe jij op dat bedrag komt? Dan komt er namelijk ook geen douane-kosten bij, want het is niet boven de 150 euro.
Helemaal top en ze komen mijn kant opquote:If I ship them separately it would cost more. ($85.06 – each package would be 3 lbs and it would be 42.58 for each package). So if you like. I will just charge you the 57.86 and I will ship them for you separately anyway. I know customs fees and such can be a hassle. No worries.
Hehe, en dan ook nog.. If you like..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:49 schreef mascarpone het volgende:
Moet je nou kijken, van davidz:
[..]
Helemaal top en ze komen mijn kant op
Dat is nog eens een meevaller!! Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:31 schreef aKra het volgende:
En de UGG's zijn binnnnennn!!!
Geen invoerkosten, geen invoerrechten geen niks! GRATISSS
Geniaal
![]()
(Sorry, helemaal blij, even 120 euro gescheeld!)
![]()
![]()
Ik denk idd dat het niet veel zal uitmaken waar ik ze laat bezorgen. Maar moet nog ff uitzoeken of het scheelt of niet. Douanekosten van duitsland staan vast ook onlinequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:50 schreef visjeskat het volgende:
Ivetje, ik ben heel benieuwd hoe het gaat als je de laarsen naar Duitsland laat komen.
De anti dump belasting is een EG maatregel. Dus die zal dan wel toegepast worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |