160 pond is wel zeker 160 euro:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:41 schreef Eef999 het volgende:
[..]
160 pond is geen 160 euro, dat is ongeveer 177 euro.
Dan kan je ze net zo goed bij hetehakken.nl kopen, daar zijn ze 179 euro en dan koop je in NL
Ja, maar dat schijnt toch nogal gedoe te zijn met creditcard enzo?? Ik haak bij dat soort dingen al af..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Eef999 het volgende:
Maar bij The Walking Company betaal je 190 dollar incl. verzendkosten, dat is ong. 127 euro.
Stel dat je dan nog aan de deur 30 euro moet betalen, kom je op 157 euro
geen idee, ben niet bekend met Topshopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Bij Topshop ook nog verzendkosten toch?
Hmm, lijkt me sterk dat de Pond 1 op 1 staat met de EUR. Dan gaat er iets niet goed..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
160 pond is wel zeker 160 euro:
http://www.travelex.com/nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLD
Volgens mij officieel wel.. "Something to declare"..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had ook nog een andere vraag. Als je zelf naar de USA gaat en daar UGGS koopt, moet je dan ook nog invoerrechten betalen of hoe of wat?
Ja, als we gaan, was ik dat dus ook van plan haha.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Volgens mij officieel wel.. "Something to declare"..
Maar ja, dan moet je gewoon zeggen dat je ze al had.. en het liefst met die dingen aan langs de douane paraderen
5 pond, en ik wil daar sowieso ook nog andere dingen bestellen en het is 5 pond op heel je bestelling dus..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Bij Topshop ook nog verzendkosten toch?
5 pond per order.. wel okay.. kom je idd ook uit rond de 180-185 EUR.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
geen idee, ben niet bekend met Topshop
Ik vertrouw altijd op travelex omdat die ook gewoon door het land zittenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me sterk dat de Pond 1 op 1 staat met de EUR. Dan gaat er iets niet goed..
http://www.wisselkoersen.nl/
Komt meer in de buurt..
Je hoort het inderdaad aan te geven eigenlijk, maar toen ik de afgelopen keer in de US was heb ik zoveeeel gekocht, en ook gewoon niets aangegeven, ze keken niet eens, ik hoor mensen altijd praten dat ze daar zo moeilijk zijn, maar echt, ze zijn daar zo makkelijk. Ze deden niet eens moeilijk over mijn contactlensvloeistof die gewoon in m'n handtas zat, mocht gewoon doorlopen, en ik had zelf een tas met kleding in mijn hand met de kaartjes er nog aan, mocht gewoon doorlopen. Maar ik denk dat het er vanaf hangt waar in de US je heen gaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had ook nog een andere vraag. Als je zelf naar de USA gaat en daar UGGS koopt, moet je dan ook nog invoerrechten betalen of hoe of wat?
Ja, snap ik. Waar ben jij heen geweest? Als we gaan, gaan we wss naar Arizona etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:59 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Je hoort het inderdaad aan te geven eigenlijk, maar toen ik de afgelopen keer in de US was heb ik zoveeeel gekocht, en ook gewoon niets aangegeven, ze keken niet eens, ik hoor mensen altijd praten dat ze daar zo moeilijk zijn, maar echt, ze zijn daar zo makkelijk. Ze deden niet eens moeilijk over mijn contactlensvloeistof die gewoon in m'n handtas zat, mocht gewoon doorlopen, en ik had zelf een tas met kleding in mijn hand met de kaartjes er nog aan, mocht gewoon doorlopen. Maar ik denk dat het er vanaf hangt waar in de US je heen gaat.
Minneapolis, Minnesota. Denk dat ze meer moeilijk gaan doen in New York enzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Waar ben jij heen geweest? Als we gaan, gaan we wss naar Arizona etc.
Ja de eerste bestelling is een beetje lastig, maar met wat over en weer mailen en de nodige kopie'tjes is het toch gelukt. En de Bailey Button die ik heb besteld is een speciale editie die alleen in Amerika verkocht wordt. Ze verkopen ze wel bij hetehakken voor 219 euro en bij lastseasons.nl voor 239 euro, terwijl ik 140 betaal (exclusief kosten aan de deur, maar die weet ik nog niet precies, zal rond 30 euro zijn)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Ja, maar dat schijnt toch nogal gedoe te zijn met creditcard enzo?? Ik haak bij dat soort dingen al af..
Ja, dat dacht ik ook, die steden waar veel mensen heen gaan en dingen gaan kopen en waar meer terrorisme is enzulks. Maar bedankt!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Minneapolis, Minnesota. Denk dat ze meer moeilijk gaan doen in New York enzo
Hehe gewoon eentje van de hoeveel je ook leuk vindt nemen, spijt zal je niet krijgen omdat je ze toch wel leuk vindt, en die andere kan je altijd later nog halen toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb wel dat des te langer ik ga nadenken welke me leuk lijken en waar ik het dan wel niet ga bestellen, des te meer opties ik krijg.. en ik mag maar 1 paar.. :S
Ja, dat is wel waar.. heb ik weer een nieuwe missie..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hehe gewoon eentje van de hoeveel je ook leuk vindt nemen, spijt zal je niet krijgen omdat je ze toch wel leuk vindt, en die andere kan je altijd later nog halen toch?
Hmm.."ground shipping only.", betekent vast dat ze niet naar NL bezorgen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
http://www.davidz.com/category.cfm/brand/UGG
ook hier uggs!
ik zag net staan van welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Hmm.."ground shipping only.", betekent vast dat ze niet naar NL bezorgen..
Er staat dit in the policy:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:11 schreef aKra het volgende:
Als je besteld kan je echter niet kiezen voor zo'n Worldwide send dinges
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |