10 Rokende Rockers die gaan stoppen, om na de opnames weer te beginnen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:19 schreef Turbomuis het volgende:
Het is een ad van Mtv. Het zou dus kunnen, die rockers.
[ afbeelding ]
Maar op dezelfde pagina stond deze:
[ afbeelding ]
dus wat willen ze nou?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
10 Rokende Rockers die gaan stoppen, om na de opnames weer te beginnen?
Ooohh die zag ik gisteren!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef Telecaster het volgende:
Heeft iemand die, los van alle taalfouten, tenenkrommende Jambareclame al genomineerd waarin je wordt opgeroepen " jou naam" te sms'en?
Haha ja die zag ik gisteren ook, werkelijk waardeloosquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef Telecaster het volgende:
Heeft iemand die, los van alle taalfouten, tenenkrommende Jambareclame al genomineerd waarin je wordt opgeroepen " jou naam" te sms'en?
Screenshot voordat ze het aanpassen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:34 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Dan ook maar een duit in het zakje doen:
http://www.nusport.nl/wie(...)and-zeer-gewild.html
Hoogerland zeer gewild
Uitgegeven: 20 oktober 2009 11:37
Laatst gewijzigd: 20 oktober 2009 12:46
AMSTERDAM - Johnny Hoogerland twijfelt of hij ook volgend jaar voor Vacansoleil zal rijden. De Nederlandse revalidatie van het afgelopen wielerseizoen liet maandag in het Radio 1-programma Dit Is De Dag weten diverse aanbiedingen van andere ploegen te hebben ontvangen.
© ANP
Ja nou baal ik ook dat ik geen foto heb kunnen maken van de "gordon blue". Nou kan ik niet meedoenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef thijs1994 het volgende:
Haha die madervackers zijn echt goed.
Zag laatst bij de Plus supermarkt 'Trotstomaten ipv trostomaten. Niet echt iets om trots op te zijn lijkt me. Heb geen foto gemaakt, helaas.
Ik kreeg met Google ook wel het idee dat het een soort merknaam isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:45 schreef XtremeNL het volgende:
Is dat geen 'merknaam'? Hier in de plus heet het namelijk ook Trotstomaten.
Dus toch tomaten van Rita Verdonk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg met Google ook wel het idee dat het een soort merknaam is
Zo droogquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef joepie91 het volgende:
OP-maker, fix http://qltel.org/renee/AHahaha.JPG eventjes, je img-tag is kapot
Overigens kwam ik deze vandaag tegen:
[ afbeelding ]
"You" is hier wel heel letterlijk vertaald.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef joepie91 het volgende:
OP-maker, fix http://qltel.org/renee/AHahaha.JPG eventjes, je img-tag is kapot
Overigens kwam ik deze vandaag tegen:
[ afbeelding ]
"You" is hier wel heel letterlijk vertaald.
Zal eens een foto maken van de scaap (met een wollig schaapje eronder) graffiti die al jaren op een electriciteitskast in Zwolle Zuid staat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goedemiddag, stelletje madevackers!
[ afbeelding ]
"Binnen afzienbare termijn"?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:51 schreef Felixa het volgende:
Uit de Stadskrant (Edam/Volendam e.o.):
[ afbeelding ]
gefixtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Aotearoa het volgende:
Deze kwam ik tegen in een winkelcentrum:
Het zalmgehakt > ons zalmgehakt (de > onze, het > ons). Waarom twijfelde je daaraan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef bulbjes het volgende:
Hmm dan hier een vraagje: moet het zijn 'onze zalmgehakt' of 'ons zalmgehakt'?
Ik trof vandaag in de AH een bord aan met 'proef nu onze zalmgehakt' en mn eerste indruk was dat dat niet klopte, dat 'ons zalmgehakt' toch beter zou staan want je zegt ook niet 'onze gehakt' zonder zalm.
Maar nu ik erover na ga denken weet ik het niet zeker weer.....wie verlost mij en kan mij vertellen of deze AH een zpelvaut heeft gemaakt of niet?
Het is inderdaad 'ons zalmgehakt' aangezien ons op gehakt betrekking heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef bulbjes het volgende:
Hmm dan hier een vraagje: moet het zijn 'onze zalmgehakt' of 'ons zalmgehakt'?
Ik trof vandaag in de AH een bord aan met 'proef nu onze zalmgehakt' en mn eerste indruk was dat dat niet klopte, dat 'ons zalmgehakt' toch beter zou staan want je zegt ook niet 'onze gehakt' zonder zalm.
Maar nu ik erover na ga denken weet ik het niet zeker weer.....wie verlost mij en kan mij vertellen of deze AH een zpelvaut heeft gemaakt of niet?
Come on, zo moeilijk is het toch niet? Werkwoorden vervoegen terwijl het geen werkwoorden zijnquote:De inhoudt van één potje is voldoende om je 2 á 3 weken te beschermen.
Ik heb ook al een keer 'krandt' gezien waar krant werd bedoeld. Helaas geen fotoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.bever.nl/besch(...)re-deet-lotion-50-ml en dan de volledige beschrijving....
[..]
Come on, zo moeilijk is het toch niet? Werkwoorden vervoegen terwijl het geen werkwoorden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Ik denk omdat ik onbewust ook op het eerste woord van de samengevoegde woorden ging letten: 'zalm'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Het zalmgehakt > ons zalmgehakt (de > onze, het > ons). Waarom twijfelde je daaraan?
Overigens, wat is er mis met Hot Chocolate?quote:
Niks, maar alleen even vermeld om het verschil aan te duiden, dat ze die chocolate dus wél goed hadden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:44 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Overigens, wat is er mis met Hot Chocolate?
Tja, SBS.quote:24 oktober 2009
De man van wijlen Boyzone zanger Stephen Gate wil de miljoenen-erfenis niet.
Andrew Cowels laat aan het Britse tabloid The Mirror laat hij weten dat hij geen cent van de erfenis wil.
Hij verdeeld het onder de familie van Gately en een aantal goede doelen, het zou gaan om ongeveer 11 miljoen euro.
Cowels vertelt ook dat hij nooit met Stephen samen was om het geld, hij wil het dan na de dood van zanger ook niet.
Het paar was sinds 2003 getrouwd.
Een rij kippen met een klemtoon?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:21 schreef Zelva het volgende:
Een Puttense kippenboer had vandaag de welbekende 'kipfilé' in de aanbieding. Helaas geen foto.
Over kip gesproken - ik kreeg ooit eens een kortingsbon voor bij de KFC, met de instructie "Geef aan dat u van deze bon gebruik wenst te maken voordat u besteld."quote:
Ik zie de fout nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:24 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Van de Fok! nieuwspagina:
[ afbeelding ]
De eerste zin. "Een stel geesten heeft"quote:
Oke ik ga me schamenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De eerste zin. "Een stel geesten heeft"
Je snapt nu pas hoe je fouten eigenlijk moet schrijven?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef PiRANiA het volgende:
Dat er nog niemand op die TT heeft gereageerd
Ik dacht dat je bedoelde dat er een komma moet tussen twee persoonsvormenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:24 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Van de Fok! nieuwspagina:
[ afbeelding ]
Daar blijft het echt niet bij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:28 schreef Daantke het volgende:
wat overigens dus een tweede fout in het artikel is.
Nieuwe spelling he, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef Fredo55 het volgende:
Zo een groot anwb-bord met Oud-vossenmeer ipv Oud-vossemeer.
Op de Groninger VIsmarkt staat sinds jaar een dag een kraam waar men o.a. "fisch & chips" aan de man brengt. :-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef Aotearoa het volgende:
Had geen fototoestel/mobiel met camera bij me, maar liep vandaag langs een snackbar waar ze 'naschiballen' verkochten
Daar heb ik een voorgaand topic een foto van gepostquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Op de Groninger VIsmarkt staat sinds jaar een dag een kraam waar men o.a. "fisch & chips" aan de man brengt. :-)
Ben jij die ene kijker?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef Felixa het volgende:
Net op Het Gesprek een aankondiging van het programma Live From Abby Road...
Gend en Loodsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef eleusis het volgende:
Semi slecht ook, ik wilde klagen maar het telefoonnummer werkte niet.
[ afbeelding ]
Hey, men heeft er in elk geval infomatie. ;-)quote:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met waarschuwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
9-cijferig telefoonnummer, komt dat bord uit 1990 ofzo?. Al is die datum wel weer apart dan.
delft ;Dquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef eleusis het volgende:
Semi slecht ook, ik wilde klagen maar het telefoonnummer werkte niet.
[ afbeelding ]
Bron: http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/3311650-mediageniek-tekstschrijver-m-v-/?page=1&page_size=10&trefwoord_and=tekstschrijver&zoek=invixquote:Bedrijfsprofiel:
jong en dynamisch subsidie advies en interim advies bureau
kijk op onze website
Bedrijfscultuur:
zelfstandig kunnen werken staat bij ons met grote letters geschreven maar ook het leren communiceren en gebruik maken van elkaars vaardigheden zodat een goed eindproduct ontstaat is van groot belang.
Functieomschrijving:
Als tekstschrijver bij maXmo houdt je je bezig met opmaak en inhoud van subsidie aanvragen voor bedrijfsleven en overheden. Dit vraagt om veelzijdigheid en je uitgedaagd voelen door complexe vraagstukken die in samenwerking met financieel experts opgelost en uitgewerkt worden. Binnen het team ben jij degene die zelfstandig vorm leert geven aan eindproducten van deze samenwerking. Een grote nieuwsgierigheid en bereidheid tot een leertraject zijn absolute noodzaak voor het aangaan van dit dienstverband.
Wat een afgrijselijk anglicisme...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef TwyLight het volgende:
Ik zal gelijk even die smileys verwijderen sinds jij ze toch niet gebruikt!
Een domeinnaam met een spelfout aanvragenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Tijn het volgende:
Bij mij in de straat staat deze bus. Ik erger me elke dag kapot
[ afbeelding ]
De site bestaat trouwens ook echt... maar geloof me: je wilt die teksten niet lezen. Ze sluiten in elk geval wel naadloos aan bij de teksten op het busje...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Een domeinnaam met een spelfout aanvragen![]()
Ik weet het. En de versie met correcte spelling nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:24 schreef isogram het volgende:
[..]
De site bestaat trouwens ook echt...
Moet je je niet vreselijk inhouden om een stukje duct tape over die bumper te plakken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Tijn het volgende:
Bij mij in de straat staat deze bus. Ik erger me elke dag kapot
[ afbeelding ]
'Een callcenter'. De vacature geeft verder geen gegevens over het bedrijf zelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Wat voor een bedrijf is dit? Zal ik even een sollicitatiebrief sturen
Ik heb 'm er al een keer op aangesproken, toen hij voorbij reed in z'n busje, MET spelfoud....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mooi gesprek moet dat zijn geweest bij de Kamer van Koophandel
Hij is ook vrij creatief geweest op de site zelf trouwens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb 'm er al een keer op aangesproken, toen hij voorbij reed in z'n busje, MET spelfoud....
Hij bleef stug volhouden dat het goed geschreven was.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
'Een callcenter'. De vacature geeft verder geen gegevens over het bedrijf zelf.
Ik heb overigens wel een mail gestuurd naar het 'uitzendbureau' dat me deze vacature stuurde, met daarin een overzicht van alle fouten (ik kon het echt niet laten). Nog gevraagd welke LOI-cursist deze vacature en de teksten op hun site had geschreven. Geen mail teruggekregen, maar de vacature was een dag later wel (ietsjes) verbeterd.
quote:
Ik zie het al voor me: Dit is de laatsten rusdplaats van...quote:leveren en plaatsen van .
diversen uitvoeringen en modellen gedenktekens volgens uw wens
En dan ook nog 'op aanvraag' hè. Hulde voor dit bedrijf dat ze het niet zomaar komen afleveren terwijl je het helemaal niet wilt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Bart het volgende:
En last but not least: ze hebben gewoon kogelwerend glas uit vooraad leverbaar
Doe mij die baan, ik woon er toch vlakbij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:25 schreef Janetje het volgende:
Niet heel openbaar, maar toch..
Ik kreeg deze vacature in mijn mailbox. Zoek de fouten.
[ afbeelding ]
Vooral punt 2 van de 'functie eisen' kwam heel ironisch op me over.
Franse notitiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:40 schreef MaxMark het volgende:
En wtf is dat voor manier om prijzen op te schrijven? Hebben ze het in Excel gedaan ofzo
Ben ook wel nieuwsgierig naar de snoeit, gable en groste!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
Aantekeningenboek van de geit.
Het water loopt me in de mond.
Ze hebben zelf toch ook wel door dat het allemaal wel erg vreemd is qua tekstquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
Aantekeningenboek van de geit.
Het water loopt me in de mond.
quote:De redactie hoopt dat bidders vervolgens de tips die zij doorkrijgen door te spelen aan het programma.
Tja, aanvoegende wijs met een t mag officieel nog steeds, dus...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb 'm er al een keer op aangesproken, toen hij voorbij reed in z'n busje, MET spelfoud....
Hij bleef stug volhouden dat het goed geschreven was.
quote:ze proberen alle midelen om de pvv in een kwaad daglicht te zetten wat zijn ze toch bang in den haag dat het ze straks hun hagie gaat kosten
pvv stemmer, venlo
Pff..quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:54 schreef GimmeGore het volgende:
Nu we het toch over kip hebben, in Barneveld, kippendorp extraordinaire, zoekt men personeel
[ afbeelding ]
Ik dacht in eerste instantie dat het gewoon een schrijffoutje was, maar op het andere raam hing nog een briefje met dezelfde fout
?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, aanvoegende wijs met een t mag officieel nog steeds, dus...
Zucht. Gaan we weer. Aanvoegende wijs met t is weliswaar ouderwetsch en archaisch, maar nog steeds niet fout. De aanvoegende wij kenmerkt zich door het ontbreken van het onderwerp. Het is een afkortende manier van schrijven. Er kan staan:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
?![]()
Als je dat 'wordt' vervangt door 'loop' dan hoor je of er een t moet of niet. "Loopt partner" of "Loop partner".
Nou da's duidelijk, die t hoort er niet dus.
De Nederlandse taal is iétsjes gecompliceerder dan het "loop"-ezelsbruggetje alleen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
?![]()
Als je dat 'wordt' vervangt door 'loop' dan hoor je of er een t moet of niet. "Loopt partner" of "Loop partner".
Nou da's duidelijk, die t hoort er niet dus.
Het betekent dus dat die URL op die vent zijn bumper niet fout is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
De Nederlandse taal is iétsjes gecompliceerder dan het "loop"-ezelsbruggetje alleen.
quote:Of dat al niet vernederend genoeg was, werden er ook hog foto's van hem in zijn benarde positie gemaakt en via internet verspreidt.
Auw.quote:Welkom op de site van leen je geld hier.
Waar is hier? Hier is bij een groot aandeel van de financiers in Nederland.
Je wilt geld lenen en je wilt het besteden zoals jij het in gedachten hebt.
Ten 2e vinden wij het erg leuk dat je op een jongeren site komt en daarbij ook via internet je weg wijs maakt op financiering mogelijkheden.
Echt...quote:Volgende week zijn er werkzaamheden
Aan alle bij de liften
Wij zullen proberen het ongemak beperkt te houden
Met vragen Technische Dienst
Op de hoogte brengen of zorg
quote:Het stel nodigden meer dan tweeduizend kinderen uit om samen met hen het feest te vieren, en deelden snoepjes aan hen uit.
quote:* Jurisdictions marked with an asterix are ranked according to their opacity score.
Het zou sommige teksten anders heel wat opvrolijken als asterisken asterixen zouden zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 12:03 schreef Bart het volgende:
http://www.financialsecrecyindex.com/2009results.html onderaan:
[..]
[ afbeelding ]
Gênant.quote:
OMG.quote:
http://www.hartvannederla(...)re-donorregistratie/quote:Zij wil het Actief Donor Registratie systeem invoeren. In dit systeem moet je je registreren als je geen donor wilt zijn.
Jawel, is net zoiets als "als je gaat lopen" of "als je het denkt te weten".quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
ik zit in twijfel over deze:
[..]
http://www.hartvannederla(...)re-donorregistratie/
Het ziet er zo logisch uit zoals het er staat, maar wilt met een -t is toch nooit goed?
Ik wil, jij wilt, hij wil...quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het ziet er zo logisch uit zoals het er staat, maar wilt met een -t is toch nooit goed?
Dan kom je ook lekker professioneel over, vooral naar klantenquote:Piet Jansen
ad interum Teamleider
Zucht. Televaag...quote:Fries lelijkste Nederlands
AMSTERDAM - Nederlanders vinden Fries, Gronings en Drents de minst mooie talen en tongvallen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:58 schreef Bart het volgende:
Een collega van me heeft als handtekening onder zijn e-mail:
[..]
Dan kom je ook lekker professioneel over, vooral naar klanten
De regel is idd stam + t voor derde persoon enkelvoud. Maar er zijn uitzonderingen:quote:
Het zal wel een typefout zijn, maar knullig is het wel.quote:NIJKERK - Hester Roelofsen uit Nijkerk mag zich voortaan een held noemen. Ze kreeg vrijdag een bronzen legpenning van het Carnegie Heldenfonds, omdat ze vorig jaar twee mensen redde die met hun auto over de kop sloegen.
Het verkeersongeluk gebeurde in maart vorug jaar op de A28. Roelofsen haalde een vader en zijn dochter uit de auto, die in de sloot was terechtgekomen.
Het KLPD bedankte de vrouw ook voor haar heldendaad.
Misschien is Marlon wel prettig apatisch.quote:Op zondag 8 november 2009 13:55 schreef eleusis het volgende:
Kopje fail
[ afbeelding ]
Brum: http://www.volkskrant.nl/(...)en_wint_Comedy_Award
Hahaha, we are ze robotsquote:Op zondag 8 november 2009 14:46 schreef junkiexp het volgende:
http://www.uitzendbureau.(...)stof-kozijnenmonteur
Tja. Wat er vooral zo triest aan is, is dat ze in de Randstad denken dat hun Nederlands, of wat daarvoor nog moet doorgaan, wél mooi is. Nergens lijdt onze taal meer schade dan in de Randstad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zucht. Televaag...
Inderdaad. Dat laat dit logootje ook zien:quote:Op zondag 8 november 2009 21:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Die schuifdeur heeft in elkaar gezeten, is opnieuw gespoten en nog niet opnieuw beletterd. Is dus gewoon een afgebroken woord.
Tele.. Nou ja, lijkt me wel bekend... En dan dat gehaspel met uitdrukkingen. 'financieel in het krijt staan'... Zucht.quote:nadat ze een strafexercitie hadden ondernomen tegen een familielid, die nog financieel bij hen in het krijt zou staan.
Dit blijkt bij nader inzien inderdaad het geval te zijn: op de verpakking van de tomaten staat het ook. Matig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:45 schreef XtremeNL het volgende:
Is dat geen 'merknaam'? Hier in de plus heet het namelijk ook Trotstomaten.
quote:Politie houdt zwerver aan met mes
zondag 08 november 2009 | 15:14 | Laatst bijgewerkt op: zondag 08 november 2009 | 15:20
BREDA – De politie heeft zaterdagdagmiddag een zwerver (48) opgepakt die in een hal van een flat in de Dillenburgstraat een 65-jarige bewoner bedreigde met een mes.
Bewoners hadden de man eerder al gevraagd te vertrekken. De politie nam ook blikjes drank in beslag, gestolen uit een supermarkt aan het Valkeniersplein. Bij zijn aanhouding gedroeg hij zich erg agressief.
Oef... Ik zou er ook echt niks anders van kunnen maken. Dus misschien is het wel een bestaand en hip model zweedse broek?quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Gwywen het volgende:
Wátvanger?
[ afbeelding ]
(Uit de H&M catalogus)
quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Gwywen het volgende:
Wátvanger?
[ afbeelding ]
(Uit de H&M catalogus)
Nog nooit de behoefte gehad om een fotograf te huren, ik cremeer mijn foto's liever.quote:Dutch MediaWorks is ook inzetbaar voor derden !!
Zo kunt u bijvoorbeeld onze geluidstechnici, cameramannen, fotograven of Stagehands inhuren! Onze mensen hebben een zeer brede ervaring, van kleine bescheiden producties tot major projecten. Raadpleeg onze referenties of portfolio om uzelf te overtuigen!
"major projecten"quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:57 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Nog nooit de behoefte gehad om een fotograf te huren, ik cremeer mijn foto's liever.
bron
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef starwhores het volgende:
op mijn fantshirt staat star wars ipv Star Wors :S dyslecten.
Je wilde een t-shirt met Star Wors(t) erop en in plaats daarvan kreeg je er één met Star Wars? Inderdaad, hoe durven ze?!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef starwhores het volgende:
op mijn fantshirt staat star wars ipv Star Wors :S dyslecten.
Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Je wilde een t-shirt met Star Wors(t) erop en in plaats daarvan kreeg je er één met Star Wars? Inderdaad, hoe durven ze?!
dat is mn vriendinquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die shirts bestaan blijkbaar gewoon:
[ afbeelding ]
Dat is typisch van die fotograven (quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"major projecten"
Die hele site barst trouwens van de taalfouten
zo heet het tochquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
Maar wat moet jij dan met de Star Wors variant?
Ik zie op dat T-shirt toch echte Whores staan, als in hoeren. Wat Wors is, weet ik niet.quote:
Jamba is sowieso al waardeloos trouwens...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef Telecaster het volgende:
Ik ook. Jammer dat ik ze nooit heb, door mijn oppopblokkeerder.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:58 schreef GimmeGore het volgende:
Whahahahaha! Ik vind het wel leuk klinken eigenlijk, een oppop venster
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goedemiddag, stelletje madevackers!
[ afbeelding ]
Iedereen, zelfs George Lucas schrijft het toch ook fout...maar ja het kost ook zo ontzettend veel geld om dat op al die filmposters, actiefiguurverpakkingen en dvd's te veranderen... LOLquote:
Wijs 'em even aanquote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]
http://download.live.com/?sku=messenger
Vandaar "EEN" aantal... hm..quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef dikkekaas het volgende:
Oh, ik kom er alleen net achter dat 'een aantal' blijkbaar tegenwoordig ook meervoud mag zijn, vroeger altijd geleerd dat het enkelvoud is.
http://www.onzetaal.nl/advies/aantal.phpquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef MaxMark het volgende:
Ach so. "Aantal" geeft in dit geval meervoud aan, dus dan is het enigszins logisch. Maar zeg je dan bijvoorbeeld ook "Een grote groep mensen hebben......"? Nee toch?
In mijn schooltijd ging er gewoon een rode streep door de meervoudsvorm.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
En het lijkt ingegeven door een idee van 'het merendeel snapt de regel niet, dus dan maken we het eenvoudig door ook de meervoudsvorm goed te keuren.'
Dit dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
En het lijkt ingegeven door een idee van 'het merendeel snapt de regel niet, dus dan maken we het eenvoudig door ook de meervoudsvorm goed te keuren.'
Denk het ook. Wel jammer, die verloedering van de taal.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de meervoudige vervoeging simpelweg lelijk.
quote:Met Trots vatten wij de koeien bij de horens!
Ik denk eerder aan "schemerlichtvanger"quote:Op maandag 9 november 2009 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sneeuwvanger. Maar hoe ze bij schmeeliwvanger terecht zijn gekomen...
Mij ook.quote:
quote:Op basis van de input van het publiek gaan drie professionele scriptschrijvers een zo natuurgetrouw script schrijven over de val van de DSB Bank.
quote:Interressant is hoe zij zijn benadeeld door de bank
quote:(...) initiatiefnemer van het project : “Wij hopen (...)
quote:Die filmpjes kunnen worden geupload naar een speciale website.
quote:Iedereen die dat wil kan een bijdrage leveren
Auw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef Daantke het volgende:
http://www.nu.nl/filmnieu(...)kt-slachtoffers.html
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou, wat erg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Auw.
Overigens heb ik echt een bloedhekel aan het gebruik van termen als "een speciale website". Dat moet namelijk een "speciaal daarvoor opgezette site" zijn. De website zelf is niet speciaal.
Televaag (uiteraard)quote:Na de dienst wordt Enke, die 32 werd, in besloten kring op de begraafplaats van Neustädt ter aarde gesteld.
quote:U valt bij uw toileterende gasten dus genadeloos door de mand en dat was nou juist niet de bedoeling. Een succesvolle presentatie van uw woning en dus uzelf zit hem in de kleine details. Maar al te vaak denkt men er met een mooie koffiezetter en een fijn aquarelletje aan de muur vanaf te komen maar zo zit het dus niet in elkaar, helaas.
Met dit chroom SPHINX pakket uit de bekende SPHINX 300 lijn van dit mooie Koninklijke Nederlandse bedrijf zet u de puntjes op de i voor wat betreft uw interieur en bent u in een keer weer helemaal klaar voor bezoek.
Ik voelde de aai over mijn bol. En dan ben ik niet eens 100& doorgestyled.quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso ook dat: "Heel goed van u". Alsof je een kleuter bent die net zijn tekening afgemaakt heeft![]()
Wat een kuttekst. De marketeer die dat bedacht heeft moeten ze echt ontslaan
Die laatste suggestie heb ik ook eens (uiterst vriendelijk verpakt) naar een bedrijf gemaild.. Ze hebben nooit gereageerd.quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso ook dat: "Heel goed van u". Alsof je een kleuter bent die net zijn tekening afgemaakt heeft![]()
Wat een kuttekst. De marketeer die dat bedacht heeft moeten ze echt ontslaan
En dan zeggen ze eerst dat je huis -buiten de plee- helemaal op en top gestyled is en vervolgens maakt het merendeel zich ervan af met een aquarelletje en een koffiepotquote:Op maandag 16 november 2009 14:25 schreef Omniej het volgende:
Nog los van de tenenkrommende zinsbouw en spelfouten, gaat de tekst ook nog eens nergens heen... Eerst suggereren ze dat je een 'soepel doorgestyled' interieur hebt maar je de wc vergeten bent, dan noemen ze een hoop problemen waar wij allemaal last van zouden hebben en vervolgens.... Ja, wat eigenlijk?Er staat helemaal geen oplossing voor deze problemen in de tekst.
Edit: Oh, de post van Zapper stond er nog niet toen ik dit postte.(dat had hier zo een antwoord op kunnen zijn...)
Die hele zin überhaupt: "een succesvolle presentatie van uw woning en dus uzelf".quote:Op maandag 16 november 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zeggen ze eerst dat je huis -buiten de plee- helemaal op en top gestyled is en vervolgens maakt het merendeel zich ervan af met een aquarelletje en een koffiepot.
Ik vroeg me inderdaad ook af waar ze m'n vader vandaan zouden willen halen.quote:Op maandag 16 november 2009 14:31 schreef MissMSX het volgende:
En als je geen vader meer hebt is het ook wel bijzonder pijnlijk om te lezen
Borstelgarnituur? Dat klinkt onsmakelijk.quote:
M'n vader, blijkbaar.quote:Op maandag 16 november 2009 14:48 schreef Barcaconia het volgende:
Wie gaat er eigenlijk naar de WC met zijn jas aan?
Voor als je de bitterballen even zat bent.quote:Op maandag 16 november 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Borstelgarnituur? Dat klinkt onsmakelijk.
Dat dusquote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Het schijnt die van mij ook, wat een toeval.quote:
Een beetje reporter (dus iemand die zijn feiten checkt) weet, dat het hier om de Zwartjanstraat gaat....quote:een schietpartij bij een juwelierszaak op de Zwarte Janstraat in Rotterdam
In Google Maps staat Zwart Janstraat. Jullie zijn allebei slechte reportersquote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En de Televaag slaat weer toe:
[..]
Een beetje reporter (dus iemand die zijn feiten checkt) weet, dat het hier om de Zwartjanstraat gaat....
Op NU.nl staat het ook zoquote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een beetje reporter (dus iemand die zijn feiten checkt) weet, dat het hier om de Zwartjanstraat gaat....
Hahaha, zo zie je maar: lang leve internetquote:Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef TNA het volgende:
[..]
In Google Maps staat Zwart Janstraat. Jullie zijn allebei slechte reporters
Volgens mij lees jij de Telegraaf alleen om fouten te zoekenquote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die, die, die, die... Door, door... Mensen wordt verzocht? OnmiddeLijk????quote:Nep-medewerker NUON langs de deuren
Een vrouw is maandagmiddag aan de Willem de Zwijgerlaan bijna het slachtoffer geworden van een oplichter die zich voordeed als NUON-medewerker.
De vrouw werd in eerste instantie telefonisch benaderd door een man die zich voordeed als NUON-medewerker. Die vertelde dat ze geld retour zou ontvangen en dat er iemand bij haar thuis langs zou komen. Er kwam inderdaad iemand aan de deur die in de meterkast keek en een soort pinapparaat tevoorschijn haalde. De bewoonster moest haar bankpas afgegeven en de pincode intoetsen. De vrouw vertrouwde het niet en ze liet direct haar pas blokkeren toen de man was vertrokken. Ze werd later door iemand gebeld door een zogenaamde bankmedewerker. Die zei dat het niet lukte geld op haar rekening te storten. Toen de vrouw meldde dat haar pas was geblokkeerd, werd er opgehangen.
Indien bewoners geld terugkrijgen of moeten bijbetalen dan zal dat nooit thuis gebeuren. Mensen die te maken krijgen met deze vorm van oplichting wordt verzocht onmiddelijk de politie te bellen.
Dus ...quote:Indien bewoners geld terugkrijgen of moeten bijbetalen dan zal dat nooit thuis gebeuren.
Volgens mij is het meer een waarschuwing voor oplichters.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:21 schreef GimmeGore het volgende:
Sowieso, de nieuwswaarde van een artikel over iemand die bijna ergens slachtoffer van is geworden.
Mensen wordt verzocht is wel goed Nederlands, volgens mij. Verder zie ik niet heel veel fouten in het artikel, buiten die kromme zin met 'dan' en het woord 'onmiddelijk' om...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:31 schreef Qebbel het volgende:
De At5 journalistiek![]()
[..]
Die, die, die, die... Door, door... Mensen wordt verzocht? OnmiddeLijk????
Mensen is meervoud, dan moet het "worden" zijn. Als er "Men" of "Het klantenbestand" oid had gestaan was het goed geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Daantke het volgende:
[..]
Mensen wordt verzocht is wel goed Nederlands, volgens mij.
"Mensen" is meewerkend voorwerp en daarom is "verzocht" juist in dit geval.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mensen is meervoud, dan moet het "worden" zijn. Als er "Men" of "Het klantenbestand" oid had gestaan was het goed geweest.
Maar wordt niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Felixa het volgende:
"Mensen" is meewerkend voorwerp en daarom is "verzocht" juist in dit geval.
Verzocht is wel juist, maar het moet dan toch "Mensen worden verzocht" ipv. "Mensen wordt verzocht" zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Felixa het volgende:
[..]
"Mensen" is meewerkend voorwerp en daarom is "verzocht" juist in dit geval.
Heul nie!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mensen is meervoud, dan moet het "worden" zijn. Als er "Men" of "Het klantenbestand" oid had gestaan was het goed geweest.
Ik doe mee. Al sputter ik nog wel een beetje tegen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:35 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga me in een hoekje schamen denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |