Ik vroeg me inderdaad ook af waar ze m'n vader vandaan zouden willen halen.quote:Op maandag 16 november 2009 14:31 schreef MissMSX het volgende:
En als je geen vader meer hebt is het ook wel bijzonder pijnlijk om te lezen
Borstelgarnituur? Dat klinkt onsmakelijk.quote:
M'n vader, blijkbaar.quote:Op maandag 16 november 2009 14:48 schreef Barcaconia het volgende:
Wie gaat er eigenlijk naar de WC met zijn jas aan?
Voor als je de bitterballen even zat bent.quote:Op maandag 16 november 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Borstelgarnituur? Dat klinkt onsmakelijk.
Dat dusquote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso ook dat: "Heel goed van u". Alsof je een kleuter bent die net zijn tekening afgemaakt heeft![]()
Het schijnt die van mij ook, wat een toeval.quote:
Een beetje reporter (dus iemand die zijn feiten checkt) weet, dat het hier om de Zwartjanstraat gaat....quote:een schietpartij bij een juwelierszaak op de Zwarte Janstraat in Rotterdam
In Google Maps staat Zwart Janstraat. Jullie zijn allebei slechte reportersquote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En de Televaag slaat weer toe:
[..]
Een beetje reporter (dus iemand die zijn feiten checkt) weet, dat het hier om de Zwartjanstraat gaat....
Op NU.nl staat het ook zoquote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een beetje reporter (dus iemand die zijn feiten checkt) weet, dat het hier om de Zwartjanstraat gaat....
Hahaha, zo zie je maar: lang leve internetquote:Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef TNA het volgende:
[..]
In Google Maps staat Zwart Janstraat. Jullie zijn allebei slechte reporters
Volgens mij lees jij de Telegraaf alleen om fouten te zoekenquote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die, die, die, die... Door, door... Mensen wordt verzocht? OnmiddeLijk????quote:Nep-medewerker NUON langs de deuren
Een vrouw is maandagmiddag aan de Willem de Zwijgerlaan bijna het slachtoffer geworden van een oplichter die zich voordeed als NUON-medewerker.
De vrouw werd in eerste instantie telefonisch benaderd door een man die zich voordeed als NUON-medewerker. Die vertelde dat ze geld retour zou ontvangen en dat er iemand bij haar thuis langs zou komen. Er kwam inderdaad iemand aan de deur die in de meterkast keek en een soort pinapparaat tevoorschijn haalde. De bewoonster moest haar bankpas afgegeven en de pincode intoetsen. De vrouw vertrouwde het niet en ze liet direct haar pas blokkeren toen de man was vertrokken. Ze werd later door iemand gebeld door een zogenaamde bankmedewerker. Die zei dat het niet lukte geld op haar rekening te storten. Toen de vrouw meldde dat haar pas was geblokkeerd, werd er opgehangen.
Indien bewoners geld terugkrijgen of moeten bijbetalen dan zal dat nooit thuis gebeuren. Mensen die te maken krijgen met deze vorm van oplichting wordt verzocht onmiddelijk de politie te bellen.
Dus ...quote:Indien bewoners geld terugkrijgen of moeten bijbetalen dan zal dat nooit thuis gebeuren.
Volgens mij is het meer een waarschuwing voor oplichters.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:21 schreef GimmeGore het volgende:
Sowieso, de nieuwswaarde van een artikel over iemand die bijna ergens slachtoffer van is geworden.
Mensen wordt verzocht is wel goed Nederlands, volgens mij. Verder zie ik niet heel veel fouten in het artikel, buiten die kromme zin met 'dan' en het woord 'onmiddelijk' om...quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:31 schreef Qebbel het volgende:
De At5 journalistiek![]()
[..]
Die, die, die, die... Door, door... Mensen wordt verzocht? OnmiddeLijk????
Mensen is meervoud, dan moet het "worden" zijn. Als er "Men" of "Het klantenbestand" oid had gestaan was het goed geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:47 schreef Daantke het volgende:
[..]
Mensen wordt verzocht is wel goed Nederlands, volgens mij.
"Mensen" is meewerkend voorwerp en daarom is "verzocht" juist in dit geval.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mensen is meervoud, dan moet het "worden" zijn. Als er "Men" of "Het klantenbestand" oid had gestaan was het goed geweest.
Maar wordt niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Felixa het volgende:
"Mensen" is meewerkend voorwerp en daarom is "verzocht" juist in dit geval.
Verzocht is wel juist, maar het moet dan toch "Mensen worden verzocht" ipv. "Mensen wordt verzocht" zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef Felixa het volgende:
[..]
"Mensen" is meewerkend voorwerp en daarom is "verzocht" juist in dit geval.
Heul nie!quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mensen is meervoud, dan moet het "worden" zijn. Als er "Men" of "Het klantenbestand" oid had gestaan was het goed geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |