quote:Met Trots vatten wij de koeien bij de horens!
Ik denk eerder aan "schemerlichtvanger"quote:Op maandag 9 november 2009 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sneeuwvanger. Maar hoe ze bij schmeeliwvanger terecht zijn gekomen...
Mij ook.quote:
quote:Op basis van de input van het publiek gaan drie professionele scriptschrijvers een zo natuurgetrouw script schrijven over de val van de DSB Bank.
quote:Interressant is hoe zij zijn benadeeld door de bank
quote:(...) initiatiefnemer van het project : “Wij hopen (...)
quote:Die filmpjes kunnen worden geupload naar een speciale website.
quote:Iedereen die dat wil kan een bijdrage leveren
Auw.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef Daantke het volgende:
http://www.nu.nl/filmnieu(...)kt-slachtoffers.html
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou, wat erg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Auw.
Overigens heb ik echt een bloedhekel aan het gebruik van termen als "een speciale website". Dat moet namelijk een "speciaal daarvoor opgezette site" zijn. De website zelf is niet speciaal.
Televaag (uiteraard)quote:Na de dienst wordt Enke, die 32 werd, in besloten kring op de begraafplaats van Neustädt ter aarde gesteld.
quote:U valt bij uw toileterende gasten dus genadeloos door de mand en dat was nou juist niet de bedoeling. Een succesvolle presentatie van uw woning en dus uzelf zit hem in de kleine details. Maar al te vaak denkt men er met een mooie koffiezetter en een fijn aquarelletje aan de muur vanaf te komen maar zo zit het dus niet in elkaar, helaas.
Met dit chroom SPHINX pakket uit de bekende SPHINX 300 lijn van dit mooie Koninklijke Nederlandse bedrijf zet u de puntjes op de i voor wat betreft uw interieur en bent u in een keer weer helemaal klaar voor bezoek.
Ik voelde de aai over mijn bol. En dan ben ik niet eens 100& doorgestyled.quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso ook dat: "Heel goed van u". Alsof je een kleuter bent die net zijn tekening afgemaakt heeft![]()
Wat een kuttekst. De marketeer die dat bedacht heeft moeten ze echt ontslaan
Die laatste suggestie heb ik ook eens (uiterst vriendelijk verpakt) naar een bedrijf gemaild.. Ze hebben nooit gereageerd.quote:Op maandag 16 november 2009 14:15 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso ook dat: "Heel goed van u". Alsof je een kleuter bent die net zijn tekening afgemaakt heeft![]()
Wat een kuttekst. De marketeer die dat bedacht heeft moeten ze echt ontslaan
En dan zeggen ze eerst dat je huis -buiten de plee- helemaal op en top gestyled is en vervolgens maakt het merendeel zich ervan af met een aquarelletje en een koffiepotquote:Op maandag 16 november 2009 14:25 schreef Omniej het volgende:
Nog los van de tenenkrommende zinsbouw en spelfouten, gaat de tekst ook nog eens nergens heen... Eerst suggereren ze dat je een 'soepel doorgestyled' interieur hebt maar je de wc vergeten bent, dan noemen ze een hoop problemen waar wij allemaal last van zouden hebben en vervolgens.... Ja, wat eigenlijk?Er staat helemaal geen oplossing voor deze problemen in de tekst.
Edit: Oh, de post van Zapper stond er nog niet toen ik dit postte.(dat had hier zo een antwoord op kunnen zijn...)
Die hele zin überhaupt: "een succesvolle presentatie van uw woning en dus uzelf".quote:Op maandag 16 november 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zeggen ze eerst dat je huis -buiten de plee- helemaal op en top gestyled is en vervolgens maakt het merendeel zich ervan af met een aquarelletje en een koffiepot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |