Nieuwe spelling he, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef Fredo55 het volgende:
Zo een groot anwb-bord met Oud-vossenmeer ipv Oud-vossemeer.
Op de Groninger VIsmarkt staat sinds jaar een dag een kraam waar men o.a. "fisch & chips" aan de man brengt. :-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef Aotearoa het volgende:
Had geen fototoestel/mobiel met camera bij me, maar liep vandaag langs een snackbar waar ze 'naschiballen' verkochten
Daar heb ik een voorgaand topic een foto van gepostquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Op de Groninger VIsmarkt staat sinds jaar een dag een kraam waar men o.a. "fisch & chips" aan de man brengt. :-)
Ben jij die ene kijker?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef Felixa het volgende:
Net op Het Gesprek een aankondiging van het programma Live From Abby Road...
Gend en Loodsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef eleusis het volgende:
Semi slecht ook, ik wilde klagen maar het telefoonnummer werkte niet.
[ afbeelding ]
Hey, men heeft er in elk geval infomatie. ;-)quote:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met waarschuwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
9-cijferig telefoonnummer, komt dat bord uit 1990 ofzo?. Al is die datum wel weer apart dan.
delft ;Dquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef eleusis het volgende:
Semi slecht ook, ik wilde klagen maar het telefoonnummer werkte niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |