10 Rokende Rockers die gaan stoppen, om na de opnames weer te beginnen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:19 schreef Turbomuis het volgende:
Het is een ad van Mtv. Het zou dus kunnen, die rockers.
[ afbeelding ]
Maar op dezelfde pagina stond deze:
[ afbeelding ]
dus wat willen ze nou?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
10 Rokende Rockers die gaan stoppen, om na de opnames weer te beginnen?
Ooohh die zag ik gisteren!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef Telecaster het volgende:
Heeft iemand die, los van alle taalfouten, tenenkrommende Jambareclame al genomineerd waarin je wordt opgeroepen " jou naam" te sms'en?
Haha ja die zag ik gisteren ook, werkelijk waardeloosquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef Telecaster het volgende:
Heeft iemand die, los van alle taalfouten, tenenkrommende Jambareclame al genomineerd waarin je wordt opgeroepen " jou naam" te sms'en?
Screenshot voordat ze het aanpassen...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:34 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Dan ook maar een duit in het zakje doen:
http://www.nusport.nl/wie(...)and-zeer-gewild.html
Hoogerland zeer gewild
Uitgegeven: 20 oktober 2009 11:37
Laatst gewijzigd: 20 oktober 2009 12:46
AMSTERDAM - Johnny Hoogerland twijfelt of hij ook volgend jaar voor Vacansoleil zal rijden. De Nederlandse revalidatie van het afgelopen wielerseizoen liet maandag in het Radio 1-programma Dit Is De Dag weten diverse aanbiedingen van andere ploegen te hebben ontvangen.
© ANP
Ja nou baal ik ook dat ik geen foto heb kunnen maken van de "gordon blue". Nou kan ik niet meedoenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef thijs1994 het volgende:
Haha die madervackers zijn echt goed.
Zag laatst bij de Plus supermarkt 'Trotstomaten ipv trostomaten. Niet echt iets om trots op te zijn lijkt me. Heb geen foto gemaakt, helaas.
Ik kreeg met Google ook wel het idee dat het een soort merknaam isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:45 schreef XtremeNL het volgende:
Is dat geen 'merknaam'? Hier in de plus heet het namelijk ook Trotstomaten.
Dus toch tomaten van Rita Verdonk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg met Google ook wel het idee dat het een soort merknaam is
Zo droogquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef joepie91 het volgende:
OP-maker, fix http://qltel.org/renee/AHahaha.JPG eventjes, je img-tag is kapot
Overigens kwam ik deze vandaag tegen:
[ afbeelding ]
"You" is hier wel heel letterlijk vertaald.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:24 schreef joepie91 het volgende:
OP-maker, fix http://qltel.org/renee/AHahaha.JPG eventjes, je img-tag is kapot
Overigens kwam ik deze vandaag tegen:
[ afbeelding ]
"You" is hier wel heel letterlijk vertaald.
Zal eens een foto maken van de scaap (met een wollig schaapje eronder) graffiti die al jaren op een electriciteitskast in Zwolle Zuid staat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goedemiddag, stelletje madevackers!
[ afbeelding ]
"Binnen afzienbare termijn"?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:51 schreef Felixa het volgende:
Uit de Stadskrant (Edam/Volendam e.o.):
[ afbeelding ]
gefixtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Aotearoa het volgende:
Deze kwam ik tegen in een winkelcentrum:
Het zalmgehakt > ons zalmgehakt (de > onze, het > ons). Waarom twijfelde je daaraan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef bulbjes het volgende:
Hmm dan hier een vraagje: moet het zijn 'onze zalmgehakt' of 'ons zalmgehakt'?
Ik trof vandaag in de AH een bord aan met 'proef nu onze zalmgehakt' en mn eerste indruk was dat dat niet klopte, dat 'ons zalmgehakt' toch beter zou staan want je zegt ook niet 'onze gehakt' zonder zalm.
Maar nu ik erover na ga denken weet ik het niet zeker weer.....wie verlost mij en kan mij vertellen of deze AH een zpelvaut heeft gemaakt of niet?
Het is inderdaad 'ons zalmgehakt' aangezien ons op gehakt betrekking heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef bulbjes het volgende:
Hmm dan hier een vraagje: moet het zijn 'onze zalmgehakt' of 'ons zalmgehakt'?
Ik trof vandaag in de AH een bord aan met 'proef nu onze zalmgehakt' en mn eerste indruk was dat dat niet klopte, dat 'ons zalmgehakt' toch beter zou staan want je zegt ook niet 'onze gehakt' zonder zalm.
Maar nu ik erover na ga denken weet ik het niet zeker weer.....wie verlost mij en kan mij vertellen of deze AH een zpelvaut heeft gemaakt of niet?
Come on, zo moeilijk is het toch niet? Werkwoorden vervoegen terwijl het geen werkwoorden zijnquote:De inhoudt van één potje is voldoende om je 2 á 3 weken te beschermen.
Ik heb ook al een keer 'krandt' gezien waar krant werd bedoeld. Helaas geen fotoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:01 schreef Pheno het volgende:
http://www.bever.nl/besch(...)re-deet-lotion-50-ml en dan de volledige beschrijving....
[..]
Come on, zo moeilijk is het toch niet? Werkwoorden vervoegen terwijl het geen werkwoorden zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Ik denk omdat ik onbewust ook op het eerste woord van de samengevoegde woorden ging letten: 'zalm'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Het zalmgehakt > ons zalmgehakt (de > onze, het > ons). Waarom twijfelde je daaraan?
Overigens, wat is er mis met Hot Chocolate?quote:
Niks, maar alleen even vermeld om het verschil aan te duiden, dat ze die chocolate dus wél goed hadden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:44 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Overigens, wat is er mis met Hot Chocolate?
Tja, SBS.quote:24 oktober 2009
De man van wijlen Boyzone zanger Stephen Gate wil de miljoenen-erfenis niet.
Andrew Cowels laat aan het Britse tabloid The Mirror laat hij weten dat hij geen cent van de erfenis wil.
Hij verdeeld het onder de familie van Gately en een aantal goede doelen, het zou gaan om ongeveer 11 miljoen euro.
Cowels vertelt ook dat hij nooit met Stephen samen was om het geld, hij wil het dan na de dood van zanger ook niet.
Het paar was sinds 2003 getrouwd.
Een rij kippen met een klemtoon?quote:Op zondag 25 oktober 2009 01:21 schreef Zelva het volgende:
Een Puttense kippenboer had vandaag de welbekende 'kipfilé' in de aanbieding. Helaas geen foto.
Over kip gesproken - ik kreeg ooit eens een kortingsbon voor bij de KFC, met de instructie "Geef aan dat u van deze bon gebruik wenst te maken voordat u besteld."quote:
Ik zie de fout nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:24 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Van de Fok! nieuwspagina:
[ afbeelding ]
De eerste zin. "Een stel geesten heeft"quote:
Oke ik ga me schamenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De eerste zin. "Een stel geesten heeft"
Je snapt nu pas hoe je fouten eigenlijk moet schrijven?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef PiRANiA het volgende:
Dat er nog niemand op die TT heeft gereageerd
Ik dacht dat je bedoelde dat er een komma moet tussen twee persoonsvormenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:24 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Van de Fok! nieuwspagina:
[ afbeelding ]
Daar blijft het echt niet bij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:28 schreef Daantke het volgende:
wat overigens dus een tweede fout in het artikel is.
Nieuwe spelling he, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef Fredo55 het volgende:
Zo een groot anwb-bord met Oud-vossenmeer ipv Oud-vossemeer.
Op de Groninger VIsmarkt staat sinds jaar een dag een kraam waar men o.a. "fisch & chips" aan de man brengt. :-)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:31 schreef Aotearoa het volgende:
Had geen fototoestel/mobiel met camera bij me, maar liep vandaag langs een snackbar waar ze 'naschiballen' verkochten
Daar heb ik een voorgaand topic een foto van gepostquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Op de Groninger VIsmarkt staat sinds jaar een dag een kraam waar men o.a. "fisch & chips" aan de man brengt. :-)
Ben jij die ene kijker?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:30 schreef Felixa het volgende:
Net op Het Gesprek een aankondiging van het programma Live From Abby Road...
Gend en Loodsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef eleusis het volgende:
Semi slecht ook, ik wilde klagen maar het telefoonnummer werkte niet.
[ afbeelding ]
Hey, men heeft er in elk geval infomatie. ;-)quote:
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met waarschuwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
9-cijferig telefoonnummer, komt dat bord uit 1990 ofzo?. Al is die datum wel weer apart dan.
delft ;Dquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef eleusis het volgende:
Semi slecht ook, ik wilde klagen maar het telefoonnummer werkte niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |