Ik zie ze!quote:Op zondag 27 september 2009 16:09 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]
In ieder geval twee foutjes.
Succes met zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Dan nog zijn het er teveel. Heel erg slordig.quote:Op zondag 27 september 2009 16:16 schreef Felixa het volgende:
Oh ja, die laatste zag ik niet eens.![]()
Na die eerste twee (in één zin nog wel) ben ik maar opgehouden met lezen.
Dat kan toch? Wil niet meteen zeggen dat de winkel 24 uur per dag open is. Of snap ik 'm niet helemaal?quote:Op zondag 27 september 2009 18:35 schreef ytram het volgende:
[ afbeelding ]
Openingstijden: 7 dagen per week
Strikt genomen misschien geen 'tijd'.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat kan toch? Wil niet meteen zeggen dat de winkel 24 uur per dag open is. Of snap ik 'm niet helemaal?
Dus eigenlijk zou er beter kunnen staan: '7 dagen per week open/geopend'?quote:Op zondag 27 september 2009 20:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Strikt genomen misschien geen 'tijd'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |