quote:Politie houdt zwerver aan met mes
zondag 08 november 2009 | 15:14 | Laatst bijgewerkt op: zondag 08 november 2009 | 15:20
BREDA – De politie heeft zaterdagdagmiddag een zwerver (48) opgepakt die in een hal van een flat in de Dillenburgstraat een 65-jarige bewoner bedreigde met een mes.
Bewoners hadden de man eerder al gevraagd te vertrekken. De politie nam ook blikjes drank in beslag, gestolen uit een supermarkt aan het Valkeniersplein. Bij zijn aanhouding gedroeg hij zich erg agressief.
Oef... Ik zou er ook echt niks anders van kunnen maken. Dus misschien is het wel een bestaand en hip model zweedse broek?quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Gwywen het volgende:
Wátvanger?
[ afbeelding ]
(Uit de H&M catalogus)
quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Gwywen het volgende:
Wátvanger?
[ afbeelding ]
(Uit de H&M catalogus)
Nog nooit de behoefte gehad om een fotograf te huren, ik cremeer mijn foto's liever.quote:Dutch MediaWorks is ook inzetbaar voor derden !!
Zo kunt u bijvoorbeeld onze geluidstechnici, cameramannen, fotograven of Stagehands inhuren! Onze mensen hebben een zeer brede ervaring, van kleine bescheiden producties tot major projecten. Raadpleeg onze referenties of portfolio om uzelf te overtuigen!
"major projecten"quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:57 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Nog nooit de behoefte gehad om een fotograf te huren, ik cremeer mijn foto's liever.
bron
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef starwhores het volgende:
op mijn fantshirt staat star wars ipv Star Wors :S dyslecten.
Je wilde een t-shirt met Star Wors(t) erop en in plaats daarvan kreeg je er één met Star Wars? Inderdaad, hoe durven ze?!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef starwhores het volgende:
op mijn fantshirt staat star wars ipv Star Wors :S dyslecten.
Ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Je wilde een t-shirt met Star Wors(t) erop en in plaats daarvan kreeg je er één met Star Wars? Inderdaad, hoe durven ze?!
dat is mn vriendinquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die shirts bestaan blijkbaar gewoon:
[ afbeelding ]
Dat is typisch van die fotograven (quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"major projecten"
Die hele site barst trouwens van de taalfouten
zo heet het tochquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
Maar wat moet jij dan met de Star Wors variant?
Ik zie op dat T-shirt toch echte Whores staan, als in hoeren. Wat Wors is, weet ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |