Jamba is sowieso al waardeloos trouwens...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef Telecaster het volgende:
Heeft iemand die, los van alle taalfouten, tenenkrommende Jambareclame al genomineerd waarin je wordt opgeroepen " jou naam" te sms'en?
Ik ook. Jammer dat ik ze nooit heb, door mijn oppopblokkeerder.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:58 schreef GimmeGore het volgende:
Whahahahaha! Ik vind het wel leuk klinken eigenlijk, een oppop venster
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Goedemiddag, stelletje madevackers!
[ afbeelding ]
Iedereen, zelfs George Lucas schrijft het toch ook fout...maar ja het kost ook zo ontzettend veel geld om dat op al die filmposters, actiefiguurverpakkingen en dvd's te veranderen... LOLquote:
Wijs 'em even aanquote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef dikkekaas het volgende:
[ afbeelding ]
http://download.live.com/?sku=messenger
Vandaar "EEN" aantal... hm..quote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef dikkekaas het volgende:
Oh, ik kom er alleen net achter dat 'een aantal' blijkbaar tegenwoordig ook meervoud mag zijn, vroeger altijd geleerd dat het enkelvoud is.
http://www.onzetaal.nl/advies/aantal.phpquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef MaxMark het volgende:
Ach so. "Aantal" geeft in dit geval meervoud aan, dus dan is het enigszins logisch. Maar zeg je dan bijvoorbeeld ook "Een grote groep mensen hebben......"? Nee toch?
In mijn schooltijd ging er gewoon een rode streep door de meervoudsvorm.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
En het lijkt ingegeven door een idee van 'het merendeel snapt de regel niet, dus dan maken we het eenvoudig door ook de meervoudsvorm goed te keuren.'
Dit dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
En het lijkt ingegeven door een idee van 'het merendeel snapt de regel niet, dus dan maken we het eenvoudig door ook de meervoudsvorm goed te keuren.'
Denk het ook. Wel jammer, die verloedering van de taal.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de meervoudige vervoeging simpelweg lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |