Bron: http://www.nationalevacaturebank.nl/zoek/vacatures/3311650-mediageniek-tekstschrijver-m-v-/?page=1&page_size=10&trefwoord_and=tekstschrijver&zoek=invixquote:Bedrijfsprofiel:
jong en dynamisch subsidie advies en interim advies bureau
kijk op onze website
Bedrijfscultuur:
zelfstandig kunnen werken staat bij ons met grote letters geschreven maar ook het leren communiceren en gebruik maken van elkaars vaardigheden zodat een goed eindproduct ontstaat is van groot belang.
Functieomschrijving:
Als tekstschrijver bij maXmo houdt je je bezig met opmaak en inhoud van subsidie aanvragen voor bedrijfsleven en overheden. Dit vraagt om veelzijdigheid en je uitgedaagd voelen door complexe vraagstukken die in samenwerking met financieel experts opgelost en uitgewerkt worden. Binnen het team ben jij degene die zelfstandig vorm leert geven aan eindproducten van deze samenwerking. Een grote nieuwsgierigheid en bereidheid tot een leertraject zijn absolute noodzaak voor het aangaan van dit dienstverband.
Wat een afgrijselijk anglicisme...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef TwyLight het volgende:
Ik zal gelijk even die smileys verwijderen sinds jij ze toch niet gebruikt!
Een domeinnaam met een spelfout aanvragenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Tijn het volgende:
Bij mij in de straat staat deze bus. Ik erger me elke dag kapot
[ afbeelding ]
De site bestaat trouwens ook echt... maar geloof me: je wilt die teksten niet lezen. Ze sluiten in elk geval wel naadloos aan bij de teksten op het busje...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Een domeinnaam met een spelfout aanvragen![]()
Ik weet het. En de versie met correcte spelling nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:24 schreef isogram het volgende:
[..]
De site bestaat trouwens ook echt...
Moet je je niet vreselijk inhouden om een stukje duct tape over die bumper te plakken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:29 schreef Tijn het volgende:
Bij mij in de straat staat deze bus. Ik erger me elke dag kapot
[ afbeelding ]
'Een callcenter'. De vacature geeft verder geen gegevens over het bedrijf zelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Wat voor een bedrijf is dit? Zal ik even een sollicitatiebrief sturen
Ik heb 'm er al een keer op aangesproken, toen hij voorbij reed in z'n busje, MET spelfoud....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mooi gesprek moet dat zijn geweest bij de Kamer van Koophandel
Hij is ook vrij creatief geweest op de site zelf trouwens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik heb 'm er al een keer op aangesproken, toen hij voorbij reed in z'n busje, MET spelfoud....
Hij bleef stug volhouden dat het goed geschreven was.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
'Een callcenter'. De vacature geeft verder geen gegevens over het bedrijf zelf.
Ik heb overigens wel een mail gestuurd naar het 'uitzendbureau' dat me deze vacature stuurde, met daarin een overzicht van alle fouten (ik kon het echt niet laten). Nog gevraagd welke LOI-cursist deze vacature en de teksten op hun site had geschreven. Geen mail teruggekregen, maar de vacature was een dag later wel (ietsjes) verbeterd.
quote:
Ik zie het al voor me: Dit is de laatsten rusdplaats van...quote:leveren en plaatsen van .
diversen uitvoeringen en modellen gedenktekens volgens uw wens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |