Hier ligt Uncharted 2 ook klaar maar ik wil eerst Demon's Souls uitspelen,... en dat ga ik ook niet haasten. Beide spellen verdienen mijn volle aandacht en persoonlijk vind ik het niet prettig dit door elkaar te gamen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef torn_Machina het volgende:
Zijn we nu niet bij topic 6? Laat maar is al ge-edit zie ik.![]()
Ik ben nu soullevel 48. Demon's Souls gaat deze week op een laag pitje.
Ben nu bezig met Uncharted en aan het einde van de week komt Borderlands.
Uncharted singleplayer was perfect voor tussendoor. In 1 keer uitgespeeld afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier ligt Uncharted 2 ook klaar maar ik wil eerst Demon's Souls uitspelen,... en dat ga ik ook niet haasten. Beide spellen verdienen mijn volle aandacht en persoonlijk vind ik het niet prettig dit door elkaar te gamen!
Ik koop de meeste games die ik wil hebben met de release, lekker stapelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef wdn het volgende:
Uncharted en Borderlands komen wel een keertje
Shiiiiit,... waar heb je de souls gevonden om zo je stats te bouwen,... zit zelf op:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:24 schreef hugecooll het volgende:
Adjudicator's Shield vind je misschien beter omdat 'ie je HP automatisch regenereert, maar als je aanvallen blokt, word je nog steeds geraakt. Bij het Purple Flame Shield is dat niet het geval.
Ik gebruik Adjudicator's Shield alleen in 5-2 (poison enzo) en in combinatie met Makoto
Die Compount Long Bow moet je upgraden naar een Sticky Compound Long Bow trouwens (Viscous in Azië)
Mijn stats tot dusver:
Vitality: 26
Intelligence: 26
Endurance: 36
Strength: 31
Dexterity: 24
Magic: 41
Faigh: 16
Luck: 13
Equips zijn meestal:
Gloom Equipment Set (29.9 equip burden)
Sticky Compound Bow+4 (nog 1 chunk of spiderstone nodig)
Crescent Falchion+4 (nog 1 Pure Darkmoonstone nodig)
Dark Purple Flame Shield+2 (nog een lading cloudstones nodig)
Doorgaans Northern Regilia bij voor crowd control, Makoto en Clever Cat's Ring voor hele hoge dmg wanneer dat nodig is (en veilig kan -> draken )
Zodra ik nog een paar extra Colorless Demon's Souls heb gevonden, ga ik ipv Dark Purple Shield het Dark Silver Shield gebruiken met Purple als backup
edit: ben nu bezig met het levelen van mijn magic trouwens, ik moet ook nog een sterke speer fixen
Is de Winged Spear een goed wapen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:50 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon naar 4-2 gaan, naar beneden springen, doorlopen tot die doorzichtige dingen komen, dan naar beneden richten op die reaper, hem met je boog neerknallen en evacuate doen
Herhaal dat vaak en je hebt genoeg souls
Ik gebruik trouwens wel Silver Bracelet en Ring of Avarice voor meer souls, ik krijg nu 12120 souls in NG+
(hiervoor 6060)
Net ff een Scraping Spear gemaakt, ben nu aan het zoeken naar een nieuwe Winged Spear om em +10 te maken
Tja nu je het zegt,.... ik heb zelf nog niet veel met de speer gedaan! Ik concentreer me even op mijn longsword. Gisteren trouwens diep in 3-2 beland,... wat een level zeg,... die spanning. Zelden zo nerveus rondgelopen met al mijn souls,.... het voelde zo ver aan al. Wat een spel,... die diepgang.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:16 schreef hugecooll het volgende:
Jawel, er zijn niet zo veel speren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS,... krijg je nog een seintje als je white tendency voldoende is, of moet je gewoon wat proberen?A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik loop nu rond met een Longsword +7 en Adjudicator's Shield. Ik heb ook een Winged Spear + 7 die ik erg veel gebruik! Fantastisch wapen om in nauwe gangen mee te steken. Je kunt ook wat meer afstand tot vijanden houden en een ander voordeel is dat je van achter je schild kunt steken. Je blocked dus altijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:59 schreef Chocobo het volgende:
Zo,... avondje wezen upgraden. Heb nu een Compound Long Bow. Die schijn je vanaf +3 goed te kunnen upgraden. Geen idee nog wat en of welke. Tevens vraag ik me af hoe lang ik met mijn dragon sword moet rondlopen. Het is een longsword voor zover ik weet. Die smid in 2-1 heeft mijn demon's soul al dus ik kan speciaal gaan upgraden.
Op welke wapens focussen jullie? Waar sparen jullie voor,... is afhankelijk van je build neem ik aan in ieder geval. Je kan niet alles hanteren zeg maar. Tevens kan ik het purple shield dragen, maar vind mijn Adjudicator's Shield beter gek genoeg?
Angst, ontzag en nervositeit werken niet mee bij die baasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef wdn het volgende:
Eindbaas 2-2 is simpel daar heb je geen moed voor nodig alleen maar een goed gevoel voor wegspringen
Technisch gezien kun je hem niet uitspelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:16 schreef Aneurism het volgende:
Iemand de game hier al uitgespeeld? En hoeveel uur hebben jullie eraan besteed?
Sommige al meerdere keren. Zelf zit ik op mijn eerste playthrough. Zit op 40 uur en net op de helft qua stages en eindbazen denk ik. Gaat nog wel 40 uur duren denk ik allemaal,... misschien meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:16 schreef Aneurism het volgende:
Iemand de game hier al uitgespeeld? En hoeveel uur hebben jullie eraan besteed?
Ja dan ben je der bijna. Vergeet niet dat wapen in de lange gang (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij kom ik in de buurt. Ik ben in 2-2 nu helemaal beneden bij de Lava.
Ik heb mijn lans en mijn purple flame shield mee.
Ja ik ook... doe veel met m'n spears, heerlijk achter je schildje schuilen en steken met dat ding, werkt perfect. Verder neem ik altijd een dragon sword mee die het goed doet qua damage en een compound bow die ik nog sticky moet maken. Purple flame shield draag ik ook bij me.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:50 schreef hugecooll het volgende:
Net ff een Scraping Spear gemaakt, ben nu aan het zoeken naar een nieuwe Winged Spear om em +10 te maken
zeau... Dus een echte game voor je geldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Technisch gezien kun je hem niet uitspelen.
Ik had op mn eerste save-file 105 uur zitten, maar die is door een crashverloren geraakt.
Nu zit ik op een kleine 20 volgens mij.
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
zeau... Dus een echte game voor je geld
Daar had ik ook last van.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:27 schreef Chocobo het volgende:
1-3 is ook een optie totdat ik weer die ridder met rode ogen tegen kwam
Het gebeurde inderdaad precies daarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van.
Alles ging goed, zelfs al die assassins die op je af komen.
Zie je op een gegeven moment zo'n Fat Minister en wat Bowmen boven op een kanteel staan.
Ik had niet door dat er van rechts een Red Eyed Knight en een gewone knight aan komen.![]()
Ik was ook gewoon in 1 slag dood. De assassins waren kennelijk niet de moeilijkste vijanden in dat lvl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:22 schreef hugecooll het volgende:
Ja, vrij simpel opzich als je het goed doet.Die was makkelijker dan de 3-2 fuckers zeg,.... ManeatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:48 schreef hugecooll het volgende:
Is 3-2 dat level met die gargoyles?
Bij DS gaat het naar mijn idee om de ervaring. Zelden met trillende handen nieuw gebied verkent in een spel en zoveel voldoening gevonden. De grootte is ruim voldoende vind ik zelf. Na twee keer uitspelen heb je het wel gezien inderdaad, maar daar gaat het ook om,.... er moet een keer een einde aan komen. Eventueel wachten op een vervolg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:48 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind overigens wel dat het spel content mist. In feite is het een vrij klein spel met een behoorlijk hoge moeilijkheidsgraad, waardoor je het toch (relatief) lang speelt, maar na het 1 of 2 keer uitgespeeld te hebben, heb je het toch wel weer gezien imo
De meeste van ons hebben dit spel geďmporteerd omdat er nog geen Europese release is aangekondigd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:01 schreef Aneurism het volgende:
Iemand nog een adresje waar ik deze game voor weinig knaken kan scoren? CDwow heeft em niet?
Heb hem op ebay gekocht vanuit Hong Kong, was incl. verzenden iets van 30 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:34 schreef Aneurism het volgende:
Gelukkig beschik ik wel over een CC, waar moet ik zoekeh?
79 euro is de deluxe editie, de normale editie is 60 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Aneurism het volgende:Voor die 11 euro koop ik em wel bij DimensionPlus
-edit, die zijn ook duurder geworden: ¤ 79 -
videogamesplus.caquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:34 schreef Aneurism het volgende:
Gelukkig beschik ik wel over een CC, waar moet ik zoekeh?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef wdn het volgende:
Die maak ik met een level 1 royal nog af als het moet.
Even kijken waarom niet? Crossbow misschien wel? Strenght of Dex te laag?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan ik niet equippen als Knight, of misschien moet ik dat doen in de Nexus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een basis boog moet je altijd kunnen equippen. Arrows ook trouwens. Er zijn geen restricties behalve penalties voor als je te weinig stats heb maar dat zal je niet stoppen van het gebruiken van een boog. Ie. je doet dan alleen maar minder damage per pijl. Maar schieten kan altijd.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:34 schreef gniffie het volgende:
Heb het trouwens wel een beetje gehad met demon souls, ren morgen snel door de laatste paar levels met mijn overlevveled char heen en ga lekker pessen
Is dat ook een rpg?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:34 schreef gniffie het volgende:
Heb het trouwens wel een beetje gehad met demon souls, ren morgen snel door de laatste paar levels met mijn overlevveled char heen en ga lekker pessen
Volgens mij iets van 8000? Telt hij ook die lopende schimmen mee? Ergens tussen 6000 en 8000 dacht ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef HAL9000S het volgende:
Terugkeren gaat via dat glimmende, in de grond stekende zwaard aan het begin van het level. Je kan pas levellen nadat je 1-1 gehaald hebt.
Hoeveel souls krijg je eigenlijk voor die magere hein met die extra souls ring?
http://demonssouls.wikidot.com/upgradequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef Chocobo het volgende:
Wat is de beste plek om hardstone te farmen,.... ?
Zit het nu idd te doen met de soul arrowquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef wdn het volgende:
Die maak ik met een level 1 royal nog af als het moet.
Ow, meneer is helemaal weggevlogenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zit het nu idd te doen met de soul arrowhele tijd wachten totdat me mp weer vol is en meteen bij de stenen brug langs de zijkant aanvallen
http://demonssouls.wikidot.com/world-tendencyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat is trouwens die world tendency?
Die items zijn op 1 hele simpele manier te pakken: zorg dat je er 1 krijgt en niet proberen te ontsnappen aan de dood. Je zou zondermeer met rennen vanaf de trap als de draak bij de trap bezig is 2 items moeten kunnen krijgen. Purple shield alleen moet kunnen zonder dood te gaan trouwens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben nu zo 3uurtjes bezig met een Royal. Zit nu in het eerste level bj twee draken… onmogelijk te verslaan maar er liggen daar interessanten items
Stukje verder komt die draak me achterna bij een stenen brug, snel terugrennen en de items jatten voordat ie terug is
Hoe haal ik me souls trouwens naar de Nexus en wanneer gaat je soullevel omhoog?
Ben vandaag maar even 2 rondjes gelopen door het eerste level, firebombs verzamelen (in 2 rondjes maar 1quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb ze alDraak is weggevlogen
En Phalanx verslagenmakkie. Heb me body teruggekregen…dacht dat ik daarmee al liep
Heb er iets van 10 maar vind ze crap, mgebruik ze niet. Heb me Soul Arrow gebruikt bij Phalanx, dan is ie makkelijk te doen…quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben vandaag maar even 2 rondjes gelopen door het eerste level, firebombs verzamelen (in 2 rondjes maar 1) maar wel 3000souls waar ik 6 firebombs van heb gekocht (zo heten ze toch?
)
Morgen maar proberen daarmee phalanx te vermoorden, zal dat genoeg zijn of kan ik beter wat meer verzamelen voordat ik het allemaal weer verspil en overnieuw kan beginnen?
Eerst wat van die firebombs gooien, daarna turpentine op je wapen doen en slaan met die banaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben vandaag maar even 2 rondjes gelopen door het eerste level, firebombs verzamelen (in 2 rondjes maar 1) maar wel 3000souls waar ik 6 firebombs van heb gekocht (zo heten ze toch?
)
Morgen maar proberen daarmee phalanx te vermoorden, zal dat genoeg zijn of kan ik beter wat meer verzamelen voordat ik het allemaal weer verspil en overnieuw kan beginnen?
Waar vind ik de banaan dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eerst wat van die firebombs gooien, daarna turpentine op je wapen doen en slaan met die banaan
Start drukken, dan moet je 1tje naar rechts gaan met equipment, dan kan je alles veranderen, duurde mij ook een tijdjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:28 schreef AirwiN het volgende:
1-1 gehaald!Daarna teruggelopen om die twee draken te proberen, waren ze weg.
Nou ja, wel makkelijk die items kunnen oppikken daar. Nu nog uitvinden wat ik moet doen om ze daadwerkelijk te kunnen equippen.
Dat had ik al wel gevonden. Het is meer hoe je in een oogopslag kan zien hoeveel strength, dexterity, magic en faith je nodig hebt om iets te equippen. Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Vooral lastig als je wat wil kopen. Ik zie leuke dingen, maar wat heb je er aan als je nog niet sterk genoeg bent om het te gebruiken. De enige reden dat ik nu weet dat het niet kan is omdat 'use' niks doet. Dat kan vast makkelijker...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Start drukken, dan moet je 1tje naar rechts gaan met equipment, dan kan je alles veranderen, duurde mij ook een tijdje
Die draken gaan weg bij pure white world tendency in stage 1. Veel mensen behalen pure white door de eerste demon phalanx te verslaan omdat daarmee dus de wereld richting white shift.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Start drukken, dan moet je 1tje naar rechts gaan met equipment, dan kan je alles veranderen, duurde mij ook een tijdje
Hoe gaan die draken weg dan, weet iemand dat, mij maken ze altijd dood
Top, thanks!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef wdn het volgende:
En nu voor je vraag AirwinN: kijk onderin waar 6 0 0 0 staat. Dat zijn de gevraagde minimum stats voor STR, DEX, MAG en FAITH. Voor deze dagger heb je dus 6 STR nodig.
Overigens: dat "use" niks doet zou een andere reden moeten hebben. Je kunt elk wapen gebruiken alleen zul je bij slechtere stats penalties krijgen (dus minder toegebrachte schade bij een aanval of minder protectie bij een verdediging).
Ja ik heb van mijn CLB inderdaad gisteren een Viscious/Sticky gemaakt. Schijnt een goede te zijn? Ik gebruik mijn boog incidentieel,.... werkt prima tot nu toe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:38 schreef wdn het volgende:
White bow zal geen viscious worden
Short Bow
Long Bow
Compound Short Bow
Compound Long Bow
Dit zijn ze denk ik. Bij +3 krijg je meen ik de keuze voor quality en viscious/sticky(?)
"Viscious" maakt de afstand dat de pijl vliegt ietjes langer.
Voor de CLB:
13 splinter of Hardstone
3 Splinter of Spiderstone
voor een +1 viscious CLB.
Ik ken de woede,.... ik deed echt rustig aan toen ik stierf, om mijn souls te halen,.... liep ik in een afgrond omdat ik gelocked had op een vliegende manta en geen reet meer zagquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:01 schreef Wessiej het volgende:
Als ik dood ga gooi ik altijd direct mijn ps3 uit, word ik toch schijtirritant van. 1 minuut later weer aan doen ook
Om de magie trophy te krijgen zul je de game 2x moeten spelen en als je ook nog eens de miracle trophy wilt 3x.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:47 schreef Aneurism het volgende:
Lees ook dat sommige het overnieuw spelen, is dat puur voor Trophy's?
In pure black kan je ook naar Miralda. Gewoon in humanform een paar keer dood gaan in world 1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
World 1 neigt naar black tendency waardoor ik miralda niet kan bereiken. Phalanx en Tower Knight heb ik al verslagen en Old King Doran is nog te sterk… is er nog een manier om naar white te shiften :S de wiki page wordt ik ook niet helemaal wijzer uit…
Heb je Poison Cloud of Death Cloud? Zo ja, gewoon casten op hem en op een veilige plek gaan staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
World 1 neigt naar black tendency waardoor ik miralda niet kan bereiken. Phalanx en Tower Knight heb ik al verslagen en Old King Doran is nog te sterk… is er nog een manier om naar white te shiften :S de wiki page wordt ik ook niet helemaal wijzer uit…
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je Poison Cloud of Death Cloud? Zo ja, gewoon casten op hem en op een veilige plek gaan staan
Eh, nee. Waar vind ik die?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je Poison Cloud of Death Cloud? Zo ja, gewoon casten op hem en op een veilige plek gaan staan
Okquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef hugecooll het volgende:
De bazen in wereld 5 geven souls voor Poison - Acid - Death Cloud (in die volgorde)
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2009 10:56:37 ]
quote:
.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaahaaaa, verkeerd topic. Ik heb mijn post al gedelete.
De eerste keer level had ik doorgeleveld tot 125 of zo, 2e keer tot 115quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Gisteren het Large Sword of Moonlight gehaaldLeuk zwaard, niet te blocken. Ben nu denk ik toch langzamerhand aan het eind te komen van mijn eerste playthrough, mag ook wel aangezien ik nu rond SL 70 ga...
Euh? NG+ = SL reset? Inclusief het verliezen van je huidige build?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De eerste keer level had ik doorgeleveld tot 125 of zo, 2e keer tot 115
nee, hij bedoelt 2 verschillende karaktersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Cid het volgende:
[..]
Euh? NG+ = SL reset? Inclusief het verliezen van je huidige build?
Veel plezier morgen met het Black Tendency Event.quote:IRVINE, CALIFORNIA -- OCTOBER 29, 2009 -- Atlus U.S.A., Inc. today passed along an ominous warning to online players of the sleeper hit Demon's Souls™ for PlayStation®3 computer entertainment system.
"Early reports from the Kingdom of Boletaria indicate that the Old One's power grows," announced Aram Jabbari, Manager of PR and Sales for Atlus, shuffling awkwardly under the weight of his full set of fluted armor. "We've discovered that the nefarious Demon will seek to descend the land in pure blackness on All Hallow's Eve. His minions will be more powerful, but the rewards for those who seek to challenge them will be greater as well. We don't know how long this dark tendency will last, but we do advise those prone to controller-into-LCD syndrome to proceed carefully." Jabbari then cackled as he quickly put a Thief's ring on his finger and disappeared.
Aaaaw ik wil ook!! Vandaag mijn eerste playthrough gedaan, wat een spelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Veel plezier morgen met het Black Tendency Event.
vette shiiittquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
US only zekerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
*pakt alvast Demon's Souls uit de kastquote:Veel plezier morgen met het Black Tendency Event.
Kwam gisternacht twee clown red demons tegen achterin Boletarian Palacequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waarom is het makkelijker als je offline speelt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:30 schreef Aneurism het volgende:
Speel het offline momenteel, makkelijker maar nogsteeds moeilijk. Ben opnieuw gestart, in 1x Phalanx en Towerknight gekilled.
Je kan niet geklapt worden door andere gasten die online zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is het makkelijker als je offline speelt?
Ah, dat wist ik dan wel. Maar ik dacht dat er misschien ook nog ergens anders verschil in zou zitten.quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Poit het volgende:
Je kan niet geklapt worden door andere gasten die online zijn.
Ik neem aan van niet.quote:Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik dan wel. Maar ik dacht dat er misschien ook nog ergens anders verschil in zou zitten.
Het Halloween event zou moeilijkheidsgraad omhoog gooienquote:Op zondag 1 november 2009 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet.
Al hoef je ook niet meer te schrikken van die witte schimmen
Ik ben benieuwd hoe dat zit als het event op is gehouden. Als je nou eerst inlogt tijdens het event en dan de inet kabel eruit trekt, volgens mij hou je dan black tendency.quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het Halloween event zou moeilijkheidsgraad omhoog gooien
Flaminglurker? Joh, ben ik al verder als jou?quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Net de eindbaas van 2-2 verslagen. Lukte net niet in mijn eentje. Toen via zo'n steen weer mijn human form aangenomen en de hulp van een andere speler gevraagd! In co-op hadden we hem binnen 20 sec dood!![]()
![]()
![]()
Nu een scraping spear kunnen (laten) maken. Blijk ik er 15 agility voor nodig te hebben.
Mijn winged spear +7 wat doe je?
Newgame+quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Net even Brushwood armor gepakt, kon niet alles meenemen. Kom ik terug, is de rest weg
Kan ik ze nog ergens vinden??
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef Dreetje74 het volgende:
Wat een game![]()
Zat al die verhalen te bekijken hier en ik dacht doe is gek.
DS Deluxe US in huis gehaald,..er inmiddels een 40 tal uurtjes aan gezeten.
Loop alleen te stoeien met die Maneater, die wil nog niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het is een pittige inderdaad!A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja, daar heb ikzelf ook een paar X over gedaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:45 schreef Chocobo het volgende:
Begin nu dan eindelijk irritatie te bereiken! De hele tijd dood gaan. Souls bij elkaar sprokkelen. Voel tevens dat ik mijn wapens amper echt kan upgraden. Tering old monk die achter me aan rent in 3-3 ofzo,... nerveus ventje met een soort van omgekeerde pyramidelaken om zijn hoofd
Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Net de eindbaas van 2-2 verslagen. Lukte net niet in mijn eentje.
Oei,... dat is een serieus stuk lopen inderdaad!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.
Ja, in de wetenschap dat als ik dat niet goed doe dat die 12.000 souls bij de Flamerlurker foetsie zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
Oei,... dat is een serieus stuk lopen inderdaad!
Ontwijken, Soul Arrow. Klaarquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.
De theorie is mij wel duidelijk. De praktische uitvoering is wat anders.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen weekdieren in het weekend?
quote:Op zondag 8 november 2009 22:13 schreef Dreetje74 het volgende:
Vertel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doen weekdieren in het weekend?
quote:Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Dreetje74 het volgende:
Dat is inderdaad nog iets sneller dan ik nu ben. Goeie tip voor de volgende keer. Nou ja, keren vermoed ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Red dragon, in level 1-2 op de toren heel goed te doen met een zoot pijlenquote:Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Red dragen… kan hem met gemak verslaan maar hij vliegt op een gegeven moment weg en dan kan ik hem niet meer vinden
quote:Adventuring in the kingdom of Boletaria is going to be just a little bit easier this week, as PlayStation 3 role-playing game Demon's Souls switches to "Pure White World Tendency" today in recognition of the Winter Solstice. Wuzzat, you say?
Well, if you play Demon's Souls casually, oblivious or indifferent to the game world's "tendency," a Pure Black or Pure White setting has an effect on many things in the game. Enemy strength, availability of certain items and luck of the drop are all affected by tendency, a setting that can be manipulated by certain world events.
But Atlus is forcing a change to the world to Pure White for the next week—similar to the Pure Black World Tendency event that hit this Halloween—something that's not easy to do by oneself. The online game server goes white right about now, specifically at noon Pacific Time and ends next Monday, December 28, also at noon Pacific Time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Krijg hem de 30ste! Eindelijk! (Collega komt terug uit de USA!)quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Tain het volgende:
DS verzondennu maar hopen dat de post een beetje opschiet met dit weer en deze periode
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Paar dagen geleden mijn Demon's Souls game sessie weer opgepakt. Gek geworden van de moeilijkheidsgraad en het spel bijna uit mijn huis verbannen. Veel shit meegemaakt in 4-2. Maar toch,... doorgezet en er helemaal uitgekomen. Veel eindbazen verslagen en veel levels gecleared.
Het is en blijft echt een geweldige ervaring. De gameplay, maar vooral de bevrediging na het halen van een extreem level is waanzinnig. Toch blijf ik het best moeilijk vinden allemaal. Dingen als:You can summon here,... serieus,... na 48 uur (Soul level 68) nog steeds geen idee wat ze bedoelen. Zal vast een maat oproepen zijn, maar geen idee hoe
Inderdaad, hier kan je stones gebruiken (mits in soul form)Dit zie je vooral staan bij eindbazen als ze te moeilijk voor je zijn.
Wapens,... loop al eeuwen met hetzelfde wapen. Iets beters lijkt zonder een FAQ bijna niet mogelijk. Heb een Dragon Sword +3 nu.
Winged SpearArmour,... ik hou van lichte armor, maar na die Miralda chick (beul vrouw) niks beters meer tegen gekomen
Ik heb heel lang wizards clothes gebruikt. Gebruikt nu gedeeltelijk het armor van Old King Doran, wil wel snel blijven kunnen rollenVergelijken,... het blijft moeilijk en onhandig om te kijken welk wapen/armor nu beter is dan de ander,... vraagt veel menu wisselingen. Ook de criteria opzoeken om een wapen te gebruiken. Vaak mis ik dexterity,... loop teveel levels achter op dit gebied.
Als in wapens verwisselt zie je stats die omhoog gaan in het blauw en die omlaag gaan in het rood. Druk op vierkantje om te wisselen van statschermFarmen,... ik begin door te krijgen waar je stones en andere items vind, maar vind toch echt te weinig. Looting in 2-1 en 2-2 levert vaak geen succes op. Misschien is mijn luck te laag?
Yup, hogere luck=betere itemsLevel up,... alhoewel ik Soul level 68 ben ofzo merk ik niet echt verschil,... ja in 1-1 loop ik nu zonder problemen rond maar mijn reet wordt vaak genoeg geschopt.
1 a 2 levels omhoog merk je idd weinig verschil, meer met 10NPC's,... vind soms handlangers in een level die later de Nexus intrekken, maar nu ben ik ineens mijn magic mannetje kwijt,... gewoon verdwenen. Niet Freke, maar die ander die klaagt over mijn bezoekjes naar Freke. Yuri, of hoe hij ook heet staat daar ook maar,... geen idee wat ik er mee moet allemaal.
Dat is vreemd, Mephistopelas nogwat gezien? Yurt the Silent Chief losgelaten? Die killed namelijk je mannetjes in de NexusWhite/dark world tendency,... pffff,... geen lijn in kunnen vinden. Neig naar white nu,... denk ik?
Je hebt world en soul tendancy. Al versla je bazen wordt de world meer white, als heb je andere players met de blue stone wordt je soul whiter…
White= makkelijker maar minder souls, Black het omgekeerde. Kort door de bocht, doe goede dingen en alles wordt witter, doe slechte dingen alles wordt zwarterSoul vorm,... waarom hebben ze human vorm eigenlijk uitgevonden,.. loop van de 68 uur al zeker 67 uur in Soul vorm rond
In Soul ben je sterker maar minder HP. Human iets slapper maar volledige HP en je kan ge-invade worden door Black Phantoms
Anyway,... echt een fantastisch spel, maar ik heb echt nog steeds vragen hierover
O, die gozer heb je toch niks aanquote:Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks voor de info
Ik las het net op de Wiki inderdaad. Yurt heb ik inderdaad met mijn naďeve hoofd geholpen. Had al een vermoeden, maar dat het echt zo is. Die gozer heeft gewoon Freke's apprentice gemoldVanavond snel een einde aan maken
Serieus,... dat kan toch nietquote:Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
O, die gozer heb je toch niks aan
Laat hem in ieder geval Black Maiden niet killen, anders kan je niet meer levelen
Ow jawel hoor! Probeer maar even, kan je alsnog even je game laden ernaquote:Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... dat kan toch niet
Demon's Souls
Ik ben ook weer verder gegaan. Nu in 4-2. Die reaper doden lukt wel goed, meteen 5k souls erbij! Daarna die afgrond inrollen, loaden,souls oppakken en weer opnieuw. In no time 20k souls. Jammer dat ik continu wordt geraped door die manta's als ik naar buiten loop.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Paar dagen geleden mijn Demon's Souls game sessie weer opgepakt. Gek geworden van de moeilijkheidsgraad en het spel bijna uit mijn huis verbannen. Veel shit meegemaakt in 4-2. Maar toch,... doorgezet en er helemaal uitgekomen. Veel eindbazen verslagen en veel levels gecleared.
Het is en blijft echt een geweldige ervaring. De gameplay, maar vooral de bevrediging na het halen van een extreem level is waanzinnig. Toch blijf ik het best moeilijk vinden allemaal. Dingen als:You can summon here,... serieus,... na 48 uur (Soul level 68) nog steeds geen idee wat ze bedoelen. Zal vast een maat oproepen zijn, maar geen idee hoe Wapens,... loop al eeuwen met hetzelfde wapen. Iets beters lijkt zonder een FAQ bijna niet mogelijk. Heb een Dragon Sword +3 nu. Armour,... ik hou van lichte armor, maar na die Miralda chick (beul vrouw) niks beters meer tegen gekomen Vergelijken,... het blijft moeilijk en onhandig om te kijken welk wapen/armor nu beter is dan de ander,... vraagt veel menu wisselingen. Ook de criteria opzoeken om een wapen te gebruiken. Vaak mis ik dexterity,... loop teveel levels achter op dit gebied. Farmen,... ik begin door te krijgen waar je stones en andere items vind, maar vind toch echt te weinig. Looting in 2-1 en 2-2 levert vaak geen succes op. Misschien is mijn luck te laag? Level up,... alhoewel ik Soul level 68 ben ofzo merk ik niet echt verschil,... ja in 1-1 loop ik nu zonder problemen rond maar mijn reet wordt vaak genoeg geschopt. NPC's,... vind soms handlangers in een level die later de Nexus intrekken, maar nu ben ik ineens mijn magic mannetje kwijt,... gewoon verdwenen. Niet Freke, maar die ander die klaagt over mijn bezoekjes naar Freke. Yuri, of hoe hij ook heet staat daar ook maar,... geen idee wat ik er mee moet allemaal. White/dark world tendency,... pffff,... geen lijn in kunnen vinden. Neig naar white nu,... denk ik? Soul vorm,... waarom hebben ze human vorm eigenlijk uitgevonden,.. loop van de 68 uur al zeker 67 uur in Soul vorm rond
Anyway,... echt een fantastisch spel, maar ik heb echt nog steeds vragen hierover
Staat duidelijk bij het downgraden dat ie helemaal naar de basis gaatquote:Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben ook weer verder gegaan. Nu in 4-2. Die reaper doden lukt wel goed, meteen 5k souls erbij! Daarna die afgrond inrollen, loaden,souls oppakken en weer opnieuw. In no time 20k souls. Jammer dat ik continu wordt geraped door die manta's als ik naar buiten loop.
Heb mijn scraping spear geunforged (bij lange na niet genoeg agility om hem te gebruiken). Krijg ik een gewone winged spear ervoor terug ipv mijn wing spear +7.Maar goed, ik ga me nu concentreren op mijn Dragon Sword en mijn compound boog.
In elk geval al veel kennis opgedaan voor mijn 2e playthrough. Zoveel domme beslissingen genomen.
Aargh...waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
Voor de vliegende manta's: thief ring.
Ik kan de benodigde upgradestenen nu gelukkig kopen in 2-3.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
Staat duidelijk bij het downgraden dat ie helemaal naar de basis gaat
* Sharp - Greatly increases Dex bonus, but lowers Strength bonus.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan de benodigde upgradestenen nu gelukkig kopen in 2-3.
Waar kan ik beter voor gaan? Een gewoon of een sharpen winged spear?
Idd. Ik ben een knight die af en toe wat magie gebruikt.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
* Sharp - Greatly increases Dex bonus, but lowers Strength bonus.
Ikzelf zou voor de gewone gaan
Omdat het in de meeste RPG's niet werktquote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Aargh...waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht.
Welke spell is dat en wat kost die?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:36 schreef Chocobo het volgende:
Zo verbaasde ik me over de werking van poison. Hele machtige spell als je het mij vraagt. Bij de meeste RPG's duurt dit maar even en is de impact miniem. Tevens is de helft er immuun voor. Demon's Souls pakt dat anders aan,... hop,... naar beneden die HP van je! Briljante spell overigens!
Poison cloud,... je leert hem van Sage Freke en je hebt de Wriggling Demon's Soul nodig!quote:Op donderdag 31 december 2009 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Welke spell is dat en wat kost die?
2-2 of 4-1,....5-1 kan ook. Die lotus bloem dingen vind je ook voornamelijk in 5-1 en 5-2 dacht ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:53 schreef Tumble het volgende:
Even twee snelle vragen tussendoor heb nu 1.1 en 1.2 gedaan alsmede 2.1 ben nu level 34
iemand tips welke wereld nu handig is om te doen
waar koop ik (of vind ik) die lotus die beschermt tegen de plaag zit in wereld 5.1 en heb de lader open naar die speciale spear maar elke keer ga ik af bij die ratten swaard helpt niet en boog schiet ook niet op.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
^%#$@# Per ongeluk de stenenverkoper in 2-2 een mep verkocht. Blijft hij lang boos op je?
Hij zit ergens in die grote ruimte in 2-2. Met al die walkways. Ergens links aan de zijkant. Nu is die andere (of is het dezelfde?) aan het begin van 2-1 ook boos op me.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waar zit hij eigenlijk,... heb hem nog niet kunnen vinden!
Holy shit,... die is best eng de eerste keer. Die bellenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zit ergens in die grote ruimte in 2-2. Met al die walkways. Ergens links aan de zijkant. Nu is die andere (of is het dezelfde?) aan het begin van 2-1 ook boos op me.
Maar goed...ben nu eindelijk eens begonnen aan 3-1.
Binnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Tain het volgende:
DS verzondennu maar hopen dat de post een beetje opschiet met dit weer en deze periode
Sterven! Het gaat veel gebeuren!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Binnen
Heb maar een Magician aangemaakt als eerste charBen benieuwd
3-1quote:Op zondag 3 januari 2010 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu wat verder 3-1 doorgedrongen. Inmiddels een Ring of Avarice gekocht voor meer Souls.
Knight. Ik ben SL 56 geloof ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
3-1eng sfeertje daar. Welke class was jij ook alweer en welk soul level zit je nu?
Ben zelf een Royal,... soul level 77 geloof ik.quote:
30 minuten gespeeld 6x doodgegaan alquote:
Is dat alles? Wacht maar tot je 30x in 6 minuten dood gaatquote:
Boeie, zij kan niet dood.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, level 5 binnen een half uur doorheen gelopen
Legde me controller even neer… hoppa, per ongeluk R2 met NR op de Black Maiden![]()
Leefde nog…net
Ik heb die geo triggers of hoe die dingen ook heten maar verwijderd van mijn DS3,... het is mij ook eens overkomen!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, level 5 binnen een half uur doorheen gelopen
Legde me controller even neer… hoppa, per ongeluk R2 met NR op de Black Maiden![]()
Leefde nog…net
Black verkrijgen is veel dood gaan als mens toch? En heb jij new game + of new game ++ gedaan,... begrijp het verschil niet helemaal!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
Speel hem vandaag wel weer uit![]()
Alles staat pure black bij mij, heb bijna elke character doodgemaakt
Dus je hebt geen L2R2 meerquote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb die geo triggers of hoe die dingen ook heten maar verwijderd van mijn DS3,... het is mij ook eens overkomen!
Yup, ongeveer 8 keer en dan is de wereld pure black…quote:Op zondag 3 januari 2010 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Black verkrijgen is veel dood gaan als mens toch? En heb jij new game + of new game ++ gedaan,... begrijp het verschil niet helemaal!
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:25 schreef Chocobo het volgende:
Kwam er gisteren trouwens pas achter dat het spel ook een gesture menu heeft
Dat is… nog niet verquote:Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...volgens mij ben ik nog lang niet zover als jullie. Nog geen bijzondere weapons of armor gevonden.
Heb nu 1-1, 1-2, 2-1, 2-2 en 4-1. Ik ben me nu wel voorzichtig aan het begeven in 3-1 en 4-2.
Even flink gegrinded om mijn luck omhoog te pompen (van 11 naar 25) aangezien die stenenverkopers in Wereld 2 nog steeds pissed op me zijn.
Ja natuurlijk wel ezel! Ik heb alleen die gevoelige extra triggers (klikbaar) verwijderd. Ik wacht met 1-4 totdat ik heel wereld 5 uit heb. Ben nog wel even bezig!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dus je hebt geen L2R2 meer
[..]
Yup, ongeveer 8 keer en dan is de wereld pure black…
Zit nu in NG++, hoef alleen het laatste stukje nogVerschil is dat bij elke nieuwe game het spel 8% moeilijker wordt behalve de tweede playtrough, die is een van de moeilijkste. Verder kan je bepaalde items zoals Northern Regalia pas in NG+ krijgen. Zag trouwens dat je Old King Doran nog niet verslagen had aan je trophy's
![]()
[..]
Ik heb luck level 15,... zou voldoende moeten zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...volgens mij ben ik nog lang niet zover als jullie. Nog geen bijzondere weapons of armor gevonden.
Heb nu 1-1, 1-2, 2-1, 2-2 en 4-1. Ik ben me nu wel voorzichtig aan het begeven in 3-1 en 4-2.
Even flink gegrinded om mijn luck omhoog te pompen (van 11 naar 25) aangezien die stenenverkopers in Wereld 2 nog steeds pissed op me zijn.
Had toendertijd net aan 10 volgens mijquote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb luck level 15,... zou voldoende moeten zijnGijs al die souls
Ik heb 30k nodig voor een level. Heb flink gegrinde in 4-2quote:Op zondag 3 januari 2010 15:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Had toendertijd net aan 10 volgens mij![]()
![]()
Schade valt nog mee denk ik, welk level zit je strol? Heb nu 170K nodig voor één level, dan denk je wat meer na over wat je gaat levelen.
Lig hier in een deuk,... hij moet SERIEUS gaan upgraden om andere wapens te gebruiken,... leveled hij 11 levels aan luckquote:Op zondag 3 januari 2010 15:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Had toendertijd net aan 10 volgens mij![]()
![]()
Schade valt nog mee denk ik, welk level zit je strol? Heb nu 170K nodig voor één level, dan denk je wat meer na over wat je gaat levelen.
Strenght, endurence en vitality heb ik op 27. Magic en Faith op 11, gebruik ik nauwelijksquote:Op zondag 3 januari 2010 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Lig hier in een deuk,... hij moet SERIEUS gaan upgraden om andere wapens te gebruiken,... leveled hij 11 levels aan luckDie gozer kan niet eens meer dood straks zoveel geluk heeft hij
Ik hou ook niet van magic, vecht liever met zwaarden.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Strenght, endurence en vitality heb ik op 27. Magic en Faith op 11, gebruik ik nauwelijks
Enige wat nog wat hoger zou mogen is dexterity.
Met NR heb ik ze redelijk snel dood, winged spear ben ik echt 10 minuten bezigquote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is trouwens de beste manier om die grote torren in 2-2 dood te krijgen? Ik hak me suf op die beesten!
Eerst poison cloud,... haal 3/4 van zijn krachten weg met de tijd,... daarna wat steken met de speer. Soul arrow werkt ookquote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is trouwens de beste manier om die grote torren in 2-2 dood te krijgen? Ik hak me suf op die beesten!
Dat zijn hele nette wapens!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Strenght, endurence en vitality heb ik op 27. Magic en Faith op 11, gebruik ik nauwelijks
Enige wat nog wat hoger zou mogen is dexterity.
Ik loop rond met een Dragon Sword +5, een Longbow +6 en een Winged Spear +5. Ik doe genoeg schade.
Mijn soul arrow doet 66 schade per keer...schiet niet op.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerst poison cloud,... haal 3/4 van zijn krachten weg met de tijd,... daarna wat steken met de speer. Soul arrow werkt ook
Hou je je levels en wapens nu bij een NG+?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
En weer uitgespeeldOp naar NG+++
Het levelsysteem en multiplayer van DS is redelijk simpel maar o zo verslavend en goed uitgewerkt
ALLES hou jequote:Op zondag 3 januari 2010 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hou je je levels en wapens nu bij een NG+?
De eerste NG+ schijnt het moeilijkst te zijn,... nog tips voor straks! Ik wil direct weer verder als ik van de week klaar benquote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
En weer uitgespeeldOp naar NG+++
Het levelsysteem en multiplayer van DS is redelijk simpel maar o zo verslavend en goed uitgewerkt
Op het eind krijg je twee keuzes; een goede en een slechte. Eerste playtrough zou ik de goede doen voor een bepaalde spell. Rest van de NG+'s gewoon de slechtequote:Op zondag 3 januari 2010 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De eerste NG+ schijnt het moeilijkst te zijn,... nog tips voor straks! Ik wil direct weer verder als ik van de week klaar ben
Toen ben ik met de game gekapt, ik deed het met een co-op partner, waren uur bezig. Ging hij dood, dus ik ging zelf verder, kwam ik bij de eindbaas, die begreep ik niet zo snel en ik ging dood. Toen had ik er geen zin meer inquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef Chocobo het volgende:
Uitgespeeld! Wat een spel zeg!! Alle eindbazen en optionele eindbazen verslagen,... King Doran zat helaas veilig in zijn torentje,... hij had mazzel dat ik de sleutel niet had. Komt in NG+ wel aan de beurt! Geweldige ervaring en een ziekelijke heerlijke voldoening
Mazzelquote:Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef Chocobo het volgende:
King Doran zat helaas veilig in zijn torentje,... hij had mazzel dat ik de sleutel niet had. Komt in NG+ wel aan de beurt!
Ik had hem vanochtend in mijn vizier. Hij mepte me (net) niet in 1x dood, maar ik deed maar 17hp schade bij hem per hit. Schoot niet echt op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
MazzelGozer slaat je in één klap dood
Correctie,... gozer slaat jou in een klap dood!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
MazzelGozer slaat je in één klap dood
Maakt het klopt dus dat 2-1 veel moeilijker is dan 1-1 of 1-2. En Grinden 't beste is wat je kan doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:21 schreef BlackSheep het volgende:
Prima idee zou ik zeggen. Via de Tower Knight archstone kun je snel die 2 blue-eyed knights killen en weer terug naar de nexus en dat herhalen. Zo haal je relatief snel veel souls binnen
Ik weet het niet. Ik heb 2-1 in ieder geval ook pas gedaan nadat ik de tower knight heb verslagen, maar ik geloof niet dat ik het heel lastig vond. Zorg dat je een schild + speer (of anders rapier) combi hebt voor die trage beesten in de stage. Dan kun je namelijk aanvallen terwijl je je schild gebruikt. Die spellcasters kunnen je snel afmaken inderdaad, maar dat is een kwestie van op tijd rollen. Op zich casten ze namelijk in een vast ritme.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef magge het volgende:
[..]
Maakt het klopt dus dat 2-1 veel moeilijker is dan 1-1 of 1-2. En Grinden 't beste is wat je kan doen?
Ik wist 't van die casters, die hadden een tijd. Helaas had ik gistere niet genoeg tijd om er even goed voor te gaan zitten. (2-1 dan). Ik speel een knight zoals iedereen, gewoon lekker hakken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb 2-1 in ieder geval ook pas gedaan nadat ik de tower knight heb verslagen, maar ik geloof niet dat ik het heel lastig vond. Zorg dat je een schild + speer (of anders rapier) combi hebt voor die trage beesten in de stage. Dan kun je namelijk aanvallen terwijl je je schild gebruikt. Die spellcasters kunnen je snel afmaken inderdaad, maar dat is een kwestie van op tijd rollen. Op zich casten ze namelijk in een vast ritme.
Wat is je 'specialiteit'? Close combat, ranged, spellcasting?
22? :quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die Archdemon is de Dragon God, laatste baas van 2de wereld
Overigens is de 2de wereld goed te doen hoor met een beetje soulevel…
Moet kunnen. Maar probeer anders de andere 1'en. Ik was veel in 4-1 bezig toen ik 1-2 had afgerond! In principe moet 2-1 en 2-2 wel lukken.quote:
Hmm, inderdaad. Even die fireballs leren timenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet kunnen. Maar probeer anders de andere 1'en. Ik was veel in 4-1 bezig toen ik 1-2 had afgerond! In principe moet 2-1 en 2-2 wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |