abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:37:24 #201
13749 AirwiN
Time to give
pi_74487956
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
Oei,... dat is een serieus stuk lopen inderdaad!
Ja, in de wetenschap dat als ik dat niet goed doe dat die 12.000 souls bij de Flamerlurker foetsie zijn.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_74501364
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.

Ontwijken, Soul Arrow. Klaar
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 8 november 2009 @ 11:51:03 #203
13749 AirwiN
Time to give
pi_74502257
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ontwijken, Soul Arrow. Klaar
De theorie is mij wel duidelijk. De praktische uitvoering is wat anders. Zonet twee keer geprobeerd. Nu eerst mijn bloeddruk even wat laten zakken.
pi_74525097
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doen weekdieren in het weekend?
  zondag 8 november 2009 @ 22:14:25 #205
13749 AirwiN
Time to give
pi_74525140
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:13 schreef Dreetje74 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel.
pi_74525433
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vertel.
SPOILER
Wat doen weekdieren in het weekend?
  zondag 8 november 2009 @ 22:23:21 #207
13749 AirwiN
Time to give
pi_74525497
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Dreetje74 het volgende:
SPOILER
Dat is inderdaad nog iets sneller dan ik nu ben. Goeie tip voor de volgende keer. Nou ja, keren vermoed ik.
pi_74528569
Hoeveel souls heb je nodig voor hoogste level?
http://demonssouls.wikidot.com/stat-slvl
α & Ω
pi_74710103
Red dragen… kan hem met gemak verslaan maar hij vliegt op een gegeven moment weg en dan kan ik hem niet meer vinden
α & Ω
pi_74724989
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Red dragen… kan hem met gemak verslaan maar hij vliegt op een gegeven moment weg en dan kan ik hem niet meer vinden
Red dragon, in level 1-2 op de toren heel goed te doen met een zoot pijlen
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:16:27 #211
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75408167
Even een kickje, zijn er nog mensen bezig met DS? Ben er zelf net mee begonnen, geniale game!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:50:20 #212
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_75409439
Nee, ik even niet maar dat ze wel weer gebeuren denk ik.
Nadat ik in de VS ben geweest ben ik niet meer gestopt met dragon age origins
(plus nog 30 andere games zoals uncharted 2 en ac2 )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_75414132
Hoef alleen nog de Old One te verslaan en dan heb ik hem uitgespeeld, zit nu op level 102
Daarna NG+
α & Ω
pi_75913293
quote:
Adventuring in the kingdom of Boletaria is going to be just a little bit easier this week, as PlayStation 3 role-playing game Demon's Souls switches to "Pure White World Tendency" today in recognition of the Winter Solstice. Wuzzat, you say?

Well, if you play Demon's Souls casually, oblivious or indifferent to the game world's "tendency," a Pure Black or Pure White setting has an effect on many things in the game. Enemy strength, availability of certain items and luck of the drop are all affected by tendency, a setting that can be manipulated by certain world events.

But Atlus is forcing a change to the world to Pure White for the next week—similar to the Pure Black World Tendency event that hit this Halloween—something that's not easy to do by oneself. The online game server goes white right about now, specifically at noon Pacific Time and ends next Monday, December 28, also at noon Pacific Time.

Hieronder details van hetgeen verandert.
SPOILER
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_75913476
DS verzonden nu maar hopen dat de post een beetje opschiet met dit weer en deze periode
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 24 december 2009 @ 09:44:38 #216
158732 magge
dát is even geleden!
pi_76004671
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Tain het volgende:
DS verzonden nu maar hopen dat de post een beetje opschiet met dit weer en deze periode
Krijg hem de 30ste! Eindelijk! (Collega komt terug uit de USA!)
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 31 december 2009 @ 13:02:01 #217
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76260500
Paar dagen geleden mijn Demon's Souls game sessie weer opgepakt. Gek geworden van de moeilijkheidsgraad en het spel bijna uit mijn huis verbannen. Veel shit meegemaakt in 4-2. Maar toch,... doorgezet en er helemaal uitgekomen. Veel eindbazen verslagen en veel levels gecleared.

Het is en blijft echt een geweldige ervaring. De gameplay, maar vooral de bevrediging na het halen van een extreem level is waanzinnig. Toch blijf ik het best moeilijk vinden allemaal. Dingen als:

• You can summon here,... serieus,... na 48 uur (Soul level 68) nog steeds geen idee wat ze bedoelen. Zal vast een maat oproepen zijn, maar geen idee hoe

• Wapens,... loop al eeuwen met hetzelfde wapen. Iets beters lijkt zonder een FAQ bijna niet mogelijk. Heb een Dragon Sword +3 nu.

• Armour,... ik hou van lichte armor, maar na die Miralda chick (beul vrouw) niks beters meer tegen gekomen

• Vergelijken,... het blijft moeilijk en onhandig om te kijken welk wapen/armor nu beter is dan de ander,... vraagt veel menu wisselingen. Ook de criteria opzoeken om een wapen te gebruiken. Vaak mis ik dexterity,... loop teveel levels achter op dit gebied.

• Farmen,... ik begin door te krijgen waar je stones en andere items vind, maar vind toch echt te weinig. Looting in 2-1 en 2-2 levert vaak geen succes op. Misschien is mijn luck te laag?

• Level up,... alhoewel ik Soul level 68 ben ofzo merk ik niet echt verschil,... ja in 1-1 loop ik nu zonder problemen rond maar mijn reet wordt vaak genoeg geschopt.

• NPC's,... vind soms handlangers in een level die later de Nexus intrekken, maar nu ben ik ineens mijn magic mannetje kwijt,... gewoon verdwenen. Niet Freke, maar die ander die klaagt over mijn bezoekjes naar Freke. Yuri, of hoe hij ook heet staat daar ook maar,... geen idee wat ik er mee moet allemaal.

• White/dark world tendency,... pffff,... geen lijn in kunnen vinden. Neig naar white nu,... denk ik?

• Soul vorm,... waarom hebben ze human vorm eigenlijk uitgevonden,.. loop van de 68 uur al zeker 67 uur in Soul vorm rond

Anyway,... echt een fantastisch spel, maar ik heb echt nog steeds vragen hierover

[ Bericht 7% gewijzigd door Chocobo op 31-12-2009 13:18:45 ]
  • A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_76262077
    Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Chocobo het volgende:
    Paar dagen geleden mijn Demon's Souls game sessie weer opgepakt. Gek geworden van de moeilijkheidsgraad en het spel bijna uit mijn huis verbannen. Veel shit meegemaakt in 4-2. Maar toch,... doorgezet en er helemaal uitgekomen. Veel eindbazen verslagen en veel levels gecleared.

Het is en blijft echt een geweldige ervaring. De gameplay, maar vooral de bevrediging na het halen van een extreem level is waanzinnig. Toch blijf ik het best moeilijk vinden allemaal. Dingen als:

• You can summon here,... serieus,... na 48 uur (Soul level 68) nog steeds geen idee wat ze bedoelen. Zal vast een maat oproepen zijn, maar geen idee hoe

Inderdaad, hier kan je stones gebruiken (mits in soul form) Dit zie je vooral staan bij eindbazen als ze te moeilijk voor je zijn.

• Wapens,... loop al eeuwen met hetzelfde wapen. Iets beters lijkt zonder een FAQ bijna niet mogelijk. Heb een Dragon Sword +3 nu.

Winged Spear

• Armour,... ik hou van lichte armor, maar na die Miralda chick (beul vrouw) niks beters meer tegen gekomen

Ik heb heel lang wizards clothes gebruikt. Gebruikt nu gedeeltelijk het armor van Old King Doran, wil wel snel blijven kunnen rollen

• Vergelijken,... het blijft moeilijk en onhandig om te kijken welk wapen/armor nu beter is dan de ander,... vraagt veel menu wisselingen. Ook de criteria opzoeken om een wapen te gebruiken. Vaak mis ik dexterity,... loop teveel levels achter op dit gebied.

Als in wapens verwisselt zie je stats die omhoog gaan in het blauw en die omlaag gaan in het rood. Druk op vierkantje om te wisselen van statscherm

• Farmen,... ik begin door te krijgen waar je stones en andere items vind, maar vind toch echt te weinig. Looting in 2-1 en 2-2 levert vaak geen succes op. Misschien is mijn luck te laag?

Yup, hogere luck=betere items

• Level up,... alhoewel ik Soul level 68 ben ofzo merk ik niet echt verschil,... ja in 1-1 loop ik nu zonder problemen rond maar mijn reet wordt vaak genoeg geschopt.

1 a 2 levels omhoog merk je idd weinig verschil, meer met 10

• NPC's,... vind soms handlangers in een level die later de Nexus intrekken, maar nu ben ik ineens mijn magic mannetje kwijt,... gewoon verdwenen. Niet Freke, maar die ander die klaagt over mijn bezoekjes naar Freke. Yuri, of hoe hij ook heet staat daar ook maar,... geen idee wat ik er mee moet allemaal.

Dat is vreemd, Mephistopelas nogwat gezien? Yurt the Silent Chief losgelaten? Die killed namelijk je mannetjes in de Nexus

• White/dark world tendency,... pffff,... geen lijn in kunnen vinden. Neig naar white nu,... denk ik?

Je hebt world en soul tendancy. Al versla je bazen wordt de world meer white, als heb je andere players met de blue stone wordt je soul whiter…
    White= makkelijker maar minder souls, Black het omgekeerde. Kort door de bocht, doe goede dingen en alles wordt witter, doe slechte dingen alles wordt zwarter

• Soul vorm,... waarom hebben ze human vorm eigenlijk uitgevonden,.. loop van de 68 uur al zeker 67 uur in Soul vorm rond

In Soul ben je sterker maar minder HP. Human iets slapper maar volledige HP en je kan ge-invade worden door Black Phantoms

Anyway,... echt een fantastisch spel, maar ik heb echt nog steeds vragen hierover
  • α & Ω
      donderdag 31 december 2009 @ 13:46:19 #219
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76262357
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Ker_Plunk het volgende:

Inderdaad, hier kan je stones gebruiken (mits in soul form) Dit zie je vooral staan bij eindbazen als ze te moeilijk voor je zijn.

Winged Spear

Ik heb heel lang wizards clothes gebruikt. Gebruikt nu gedeeltelijk het armor van Old King Doran, wil wel snel blijven kunnen rollen

Als in wapens verwisselt zie je stats die omhoog gaan in het blauw en die omlaag gaan in het rood. Druk op vierkantje om te wisselen van statscherm

Yup, hogere luck=betere items

1 a 2 levels omhoog merk je idd weinig verschil, meer met 10

Dat is vreemd, Mephistopelas nogwat gezien? Yurt the Silent Chief losgelaten? Die killed namelijk je mannetjes in de Nexus

Je hebt world en soul tendancy. Al versla je bazen wordt de world meer white, als heb je andere players met de blue stone wordt je soul whiter…
    White= makkelijker maar minder souls, Black het omgekeerde. Kort door de bocht, doe goede dingen en alles wordt witter, doe slechte dingen alles wordt zwarter

In Soul ben je sterker maar minder HP. Human iets slapper maar volledige HP en je kan ge-invade worden door Black Phantoms

• Thanks voor de info

Ik las het net op de Wiki inderdaad. Yurt heb ik inderdaad met mijn naïeve hoofd geholpen. Had al een vermoeden, maar dat het echt zo is. Die gozer heeft gewoon Freke's apprentice gemold Vanavond snel een einde aan maken
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_76262463
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Thanks voor de info

Ik las het net op de Wiki inderdaad. Yurt heb ik inderdaad met mijn naïeve hoofd geholpen. Had al een vermoeden, maar dat het echt zo is. Die gozer heeft gewoon Freke's apprentice gemold Vanavond snel een einde aan maken
    O, die gozer heb je toch niks aan
    Laat hem in ieder geval Black Maiden niet killen, anders kan je niet meer levelen
    α & Ω
      donderdag 31 december 2009 @ 13:52:54 #221
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76262648
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 13:48 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

O, die gozer heb je toch niks aan
    Laat hem in ieder geval Black Maiden niet killen, anders kan je niet meer levelen
    Serieus,... dat kan toch niet

Demon's Souls
    pi_76262737
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 13:52 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Serieus,... dat kan toch niet

Demon's Souls
    Ow jawel hoor! Probeer maar even, kan je alsnog even je game laden erna
    α & Ω
    pi_76266107
    quote:

• Ik ben ook weer verder gegaan. Nu in 4-2. Die reaper doden lukt wel goed, meteen 5k souls erbij! Daarna die afgrond inrollen, loaden,souls oppakken en weer opnieuw. In no time 20k souls. Jammer dat ik continu wordt geraped door die manta's als ik naar buiten loop.

Heb mijn scraping spear geunforged (bij lange na niet genoeg agility om hem te gebruiken). Krijg ik een gewone winged spear ervoor terug ipv mijn wing spear +7. Maar goed, ik ga me nu concentreren op mijn Dragon Sword en mijn compound boog.

In elk geval al veel kennis opgedaan voor mijn 2e playthrough. Zoveel domme beslissingen genomen.
    pi_76266279
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben ook weer verder gegaan. Nu in 4-2. Die reaper doden lukt wel goed, meteen 5k souls erbij! Daarna die afgrond inrollen, loaden,souls oppakken en weer opnieuw. In no time 20k souls. Jammer dat ik continu wordt geraped door die manta's als ik naar buiten loop.

Heb mijn scraping spear geunforged (bij lange na niet genoeg agility om hem te gebruiken). Krijg ik een gewone winged spear ervoor terug ipv mijn wing spear +7. Maar goed, ik ga me nu concentreren op mijn Dragon Sword en mijn compound boog.

In elk geval al veel kennis opgedaan voor mijn 2e playthrough. Zoveel domme beslissingen genomen.
    Staat duidelijk bij het downgraden dat ie helemaal naar de basis gaat
    Voor de vliegende manta's: thief ring.
    α & Ω
    pi_76266375
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Voor de vliegende manta's: thief ring.
    Aargh...waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht.
    pi_76266427
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Staat duidelijk bij het downgraden dat ie helemaal naar de basis gaat
    Ik kan de benodigde upgradestenen nu gelukkig kopen in 2-3.
    Waar kan ik beter voor gaan? Een gewoon of een sharpen winged spear?
    pi_76266542
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik kan de benodigde upgradestenen nu gelukkig kopen in 2-3.
    Waar kan ik beter voor gaan? Een gewoon of een sharpen winged spear?
    * Sharp - Greatly increases Dex bonus, but lowers Strength bonus.

Ikzelf zou voor de gewone gaan
    α & Ω
    pi_76266713
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:27 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

* Sharp - Greatly increases Dex bonus, but lowers Strength bonus.

Ikzelf zou voor de gewone gaan
    Idd. Ik ben een knight die af en toe wat magie gebruikt.
    Ik moet het dus van mijn kracht hebben.
      donderdag 31 december 2009 @ 18:04:47 #229
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76272571
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Aargh...waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht.
    Omdat het in de meeste RPG's niet werkt
      donderdag 31 december 2009 @ 19:36:58 #230
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76275298
    Zo verbaasde ik me over de werking van poison. Hele machtige spell als je het mij vraagt. Bij de meeste RPG's duurt dit maar even en is de impact miniem. Tevens is de helft er immuun voor. Demon's Souls pakt dat anders aan,... hop,... naar beneden die HP van je! Briljante spell overigens!
    pi_76276496
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 19:36 schreef Chocobo het volgende:
    Zo verbaasde ik me over de werking van poison. Hele machtige spell als je het mij vraagt. Bij de meeste RPG's duurt dit maar even en is de impact miniem. Tevens is de helft er immuun voor. Demon's Souls pakt dat anders aan,... hop,... naar beneden die HP van je! Briljante spell overigens!
    Welke spell is dat en wat kost die?
      donderdag 31 december 2009 @ 20:54:13 #232
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76277187
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 20:26 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Welke spell is dat en wat kost die?
    Poison cloud,... je leert hem van Sage Freke en je hebt de Wriggling Demon's Soul nodig!
      vrijdag 1 januari 2010 @ 16:53:29 #233
    126005 Tumble
    Ik val en sta weer op
    pi_76295408
    Even twee snelle vragen tussendoor heb nu 1.1 en 1.2 gedaan alsmede 2.1 ben nu level 34
    iemand tips welke wereld nu handig is om te doen

waar koop ik (of vind ik) die lotus die beschermt tegen de plaag zit in wereld 5.1 en heb de lader open naar die speciale spear maar elke keer ga ik af bij die ratten swaard helpt niet en boog schiet ook niet op.
    Life never gets darker then midnight
      vrijdag 1 januari 2010 @ 19:52:54 #234
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76300629
    quote:
    Op vrijdag 1 januari 2010 16:53 schreef Tumble het volgende:
    Even twee snelle vragen tussendoor heb nu 1.1 en 1.2 gedaan alsmede 2.1 ben nu level 34
    iemand tips welke wereld nu handig is om te doen

waar koop ik (of vind ik) die lotus die beschermt tegen de plaag zit in wereld 5.1 en heb de lader open naar die speciale spear maar elke keer ga ik af bij die ratten swaard helpt niet en boog schiet ook niet op.
    2-2 of 4-1,....5-1 kan ook. Die lotus bloem dingen vind je ook voornamelijk in 5-1 en 5-2 dacht ik.
    pi_76324507
    ^%#$@# Per ongeluk de stenenverkoper in 2-2 een mep verkocht. Blijft hij lang boos op je?
      zaterdag 2 januari 2010 @ 15:01:04 #236
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76324951
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
    ^%#$@# Per ongeluk de stenenverkoper in 2-2 een mep verkocht. Blijft hij lang boos op je?

Waar zit hij eigenlijk,... heb hem nog niet kunnen vinden!
      zaterdag 2 januari 2010 @ 15:02:53 #237
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76325012
    Ik heb net in notepad een to-do list gemaakt voor vanavond Zelden meegemaakt in een game. Ga op item jacht
    pi_76325084
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 15:01 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Waar zit hij eigenlijk,... heb hem nog niet kunnen vinden!
    Hij zit ergens in die grote ruimte in 2-2. Met al die walkways. Ergens links aan de zijkant. Nu is die andere (of is het dezelfde?) aan het begin van 2-1 ook boos op me.

Maar goed...ben nu eindelijk eens begonnen aan 3-1.
      zaterdag 2 januari 2010 @ 15:08:14 #239
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76325159
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 15:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hij zit ergens in die grote ruimte in 2-2. Met al die walkways. Ergens links aan de zijkant. Nu is die andere (of is het dezelfde?) aan het begin van 2-1 ook boos op me.

Maar goed...ben nu eindelijk eens begonnen aan 3-1.
    Holy shit,... die is best eng de eerste keer. Die bellen

Ik ben zelf bijna klaar,... hoef alleen 5-2, 5-3 en 1-4 nog
    pi_76331066
    quote:
    Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Tain het volgende:
    Binnen

Heb maar een Magician aangemaakt als eerste char Ben benieuwd
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 3 januari 2010 @ 02:08:17 #241
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76347537
    quote:
    Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef Tain het volgende:

[..]

Binnen

Heb maar een Magician aangemaakt als eerste char Ben benieuwd
    Sterven! Het gaat veel gebeuren!
      zondag 3 januari 2010 @ 10:02:18 #242
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76350010
    Level 5-2,... de wereld waar ik het meest hekel aan heb, was gisteren echt super spannend. Met de juiste voorbereidingen ben ik erg ver gekomen. Echt elke nieuwe vijand was eng,... liep met iets van 65.000 souls rond en je soul in het moeras opnieuw vinden is erg moeilijk. Er lopen van die grote goblins tussen bewegingsvrijheid is door de modder erg slecht. Tevens een bitch van een black phantom die er ergens rond loopt. Afijn,... wel dood gegaan, maar een heerlijke sessie gehad.

Tevens na echt uuuuren van Demon's Souls eindelijk mijn Winged Spear +10 bij elkaar geraapt. Moest nog een chuck of nog wat hebben. Echt zo lang mee bezig geweest en als je dan de loot-zoektocht stopt vind je ze vaak. Kreeg de extreme item bij een standaard miner 2-1,... die kans is echt 2% ofzo,... en ik was er niet eens naar op zoek

Tevens mijn boog eindelijk kunnen upgraden naar Lava bow Had een compound sticky +3, maar die was voor mij niet goed genoeg,... te laag DEX om van haar kracht te genieten. De Lava bow kijkt hier minder streng naar. Beste bow uit de game als je het mij vraagt. Kostte me wel weer een shitload aan items en een Demon's soul, maar OK.

Vanavond weer verder en dieper 5-2 verkennen. Moet alleen die laatste wereld nog voordat ik 1-4 ga afronden.
      zondag 3 januari 2010 @ 10:11:54 #243
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_76350156
    Ik ben nu wat verder 3-1 doorgedrongen. Inmiddels een Ring of Avarice gekocht voor meer Souls.
      zondag 3 januari 2010 @ 10:20:59 #244
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76350305
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik ben nu wat verder 3-1 doorgedrongen. Inmiddels een Ring of Avarice gekocht voor meer Souls.
    3-1 eng sfeertje daar. Welke class was jij ook alweer en welk soul level zit je nu?
      zondag 3 januari 2010 @ 11:13:31 #245
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_76351350
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 10:20 schreef Chocobo het volgende:

[..]

3-1 eng sfeertje daar. Welke class was jij ook alweer en welk soul level zit je nu?
    Knight. Ik ben SL 56 geloof ik.
      zondag 3 januari 2010 @ 11:25:25 #246
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76351616
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 11:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Knight. Ik ben SL 56 geloof ik.
    Ben zelf een Royal,... soul level 77 geloof ik.
    pi_76352202
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 02:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Sterven! Het gaat veel gebeuren!
    30 minuten gespeeld 6x doodgegaan al
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 3 januari 2010 @ 12:09:11 #248
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_76352741
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 11:51 schreef Tain het volgende:

[..]

30 minuten gespeeld 6x doodgegaan al
    Is dat alles? Wacht maar tot je 30x in 6 minuten dood gaat
    pi_76353258
    Speel hem vandaag wel weer uit
    Alles staat pure black bij mij, heb bijna elke character doodgemaakt
    α & Ω
    pi_76356748
    Zo, level 5 binnen een half uur doorheen gelopen
    Legde me controller even neer… hoppa, per ongeluk R2 met NR op de Black Maiden Leefde nog…net
    α & Ω
      Redactie Games zondag 3 januari 2010 @ 13:58:25 #251
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_76356820
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Legde me controller even neer… hoppa, per ongeluk R2 met NR op de Black Maiden Leefde nog…net
    Boeie, zij kan niet dood.
    .....Kennedy
    pi_76357548
    Ze moeten het allereerste level aanbieden (voor de nexus) Zit hem na lange tijd weer is te doen en hij ziet er best leuk uit
    α & Ω
      zondag 3 januari 2010 @ 14:23:53 #253
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76357806
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Ik heb die geo triggers of hoe die dingen ook heten maar verwijderd van mijn DS3,... het is mij ook eens overkomen!
      zondag 3 januari 2010 @ 14:24:37 #254
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76357839
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Speel hem vandaag wel weer uit
    Alles staat pure black bij mij, heb bijna elke character doodgemaakt
    Black verkrijgen is veel dood gaan als mens toch? En heb jij new game + of new game ++ gedaan,... begrijp het verschil niet helemaal!
      zondag 3 januari 2010 @ 14:25:30 #255
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76357880
    Kwam er gisteren trouwens pas achter dat het spel ook een gesture menu heeft
    pi_76358795
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb die geo triggers of hoe die dingen ook heten maar verwijderd van mijn DS3,... het is mij ook eens overkomen!
    Dus je hebt geen L2R2 meer
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 14:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Black verkrijgen is veel dood gaan als mens toch? En heb jij new game + of new game ++ gedaan,... begrijp het verschil niet helemaal!
    Yup, ongeveer 8 keer en dan is de wereld pure black…
    Zit nu in NG++, hoef alleen het laatste stukje nog Verschil is dat bij elke nieuwe game het spel 8% moeilijker wordt behalve de tweede playtrough, die is een van de moeilijkste. Verder kan je bepaalde items zoals Northern Regalia pas in NG+ krijgen. Zag trouwens dat je Old King Doran nog niet verslagen had aan je trophy's
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 14:25 schreef Chocobo het volgende:
    Kwam er gisteren trouwens pas achter dat het spel ook een gesture menu heeft
    α & Ω
      zondag 3 januari 2010 @ 14:57:18 #257
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_76359212
    Serieus...volgens mij ben ik nog lang niet zover als jullie. Nog geen bijzondere weapons of armor gevonden.

Heb nu 1-1, 1-2, 2-1, 2-2 en 4-1. Ik ben me nu wel voorzichtig aan het begeven in 3-1 en 4-2.
    Even flink gegrinded om mijn luck omhoog te pompen (van 11 naar 25) aangezien die stenenverkopers in Wereld 2 nog steeds pissed op me zijn.
    pi_76359467
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
    Serieus...volgens mij ben ik nog lang niet zover als jullie. Nog geen bijzondere weapons of armor gevonden.

Heb nu 1-1, 1-2, 2-1, 2-2 en 4-1. Ik ben me nu wel voorzichtig aan het begeven in 3-1 en 4-2.
    Even flink gegrinded om mijn luck omhoog te pompen (van 11 naar 25) aangezien die stenenverkopers in Wereld 2 nog steeds pissed op me zijn.
    Dat is… nog niet ver
    14 levels voor je luck Had je beter kunnen besteden aan de skills van je characters, stamina hp en strength. Hoge luck is wel goed voor Blueblood Sword
    Die stenen verkopers kan je beter doodmaken, vriendelijk worden ze niet meer. Wat ze verkopen krijg je makkelijk in level 2, ook zonder een hoge luck… dat was bij mij zo in ieder geval
    α & Ω
      zondag 3 januari 2010 @ 15:06:41 #259
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76359594
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Dus je hebt geen L2R2 meer
    [..]

Yup, ongeveer 8 keer en dan is de wereld pure black…
    Zit nu in NG++, hoef alleen het laatste stukje nog Verschil is dat bij elke nieuwe game het spel 8% moeilijker wordt behalve de tweede playtrough, die is een van de moeilijkste. Verder kan je bepaalde items zoals Northern Regalia pas in NG+ krijgen. Zag trouwens dat je Old King Doran nog niet verslagen had aan je trophy's
    [..]

Ja natuurlijk wel ezel! Ik heb alleen die gevoelige extra triggers (klikbaar) verwijderd. Ik wacht met 1-4 totdat ik heel wereld 5 uit heb. Ben nog wel even bezig!
      zondag 3 januari 2010 @ 15:08:19 #260
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76359652
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef Strolie75 het volgende:

Ik heb luck level 15,... zou voldoende moeten zijn Gijs al die souls
    pi_76359752
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb luck level 15,... zou voldoende moeten zijn Gijs al die souls
    Had toendertijd net aan 10 volgens mij
    Schade valt nog mee denk ik, welk level zit je strol? Heb nu 170K nodig voor één level, dan denk je wat meer na over wat je gaat levelen.
    α & Ω
      zondag 3 januari 2010 @ 15:13:50 #262
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_76359846
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Schade valt nog mee denk ik, welk level zit je strol? Heb nu 170K nodig voor één level, dan denk je wat meer na over wat je gaat levelen.
    Ik heb 30k nodig voor een level. Heb flink gegrinde in 4-2
      zondag 3 januari 2010 @ 15:14:05 #263
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76359854
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:11 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Lig hier in een deuk,... hij moet SERIEUS gaan upgraden om andere wapens te gebruiken,... leveled hij 11 levels aan luck Die gozer kan niet eens meer dood straks zoveel geluk heeft hij
      zondag 3 januari 2010 @ 15:15:19 #264
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76359898
    Gijs als er ooit een in-game Demon's Souls loterij is vergeet dan niet mee te doen
      zondag 3 januari 2010 @ 15:17:26 #265
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_76359972
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:14 schreef Chocobo het volgende:
    Lig hier in een deuk,... hij moet SERIEUS gaan upgraden om andere wapens te gebruiken,... leveled hij 11 levels aan luck Die gozer kan niet eens meer dood straks zoveel geluk heeft hij
    Strenght, endurence en vitality heb ik op 27. Magic en Faith op 11, gebruik ik nauwelijks
    Enige wat nog wat hoger zou mogen is dexterity.
    Ik loop rond met een Dragon Sword +5, een Longbow +6 en een Winged Spear +5. Ik doe genoeg schade.
      zondag 3 januari 2010 @ 15:18:59 #266
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_76360028
    Wat is trouwens de beste manier om die grote torren in 2-2 dood te krijgen? Ik hak me suf op die beesten!
    pi_76360042
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Strenght, endurence en vitality heb ik op 27. Magic en Faith op 11, gebruik ik nauwelijks
    Ik hou ook niet van magic, vecht liever met zwaarden.
    Als je een hoge luck heb is deze wel ideaal; http://demonssouls.wikidot.com/blueblood-sword Mooi zwaard ook
    α & Ω
      zondag 3 januari 2010 @ 15:19:30 #268
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_76360044
    Soul arrows @Strolie75
    pi_76360084
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
    Wat is trouwens de beste manier om die grote torren in 2-2 dood te krijgen? Ik hak me suf op die beesten!
    Met NR heb ik ze redelijk snel dood, winged spear ben ik echt 10 minuten bezig
    Denk dat een groot zwaard, hamer oid wel goed werkt.
    α & Ω
      zondag 3 januari 2010 @ 15:24:04 #270
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76360199
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
    Eerst poison cloud,... haal 3/4 van zijn krachten weg met de tijd,... daarna wat steken met de speer. Soul arrow werkt ook
      zondag 3 januari 2010 @ 15:24:40 #271
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76360222
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:17 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik loop rond met een Dragon Sword +5, een Longbow +6 en een Winged Spear +5. Ik doe genoeg schade.
    Dat zijn hele nette wapens!
      zondag 3 januari 2010 @ 15:26:34 #272
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_76360285
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Eerst poison cloud,... haal 3/4 van zijn krachten weg met de tijd,... daarna wat steken met de speer. Soul arrow werkt ook
    Mijn soul arrow doet 66 schade per keer...schiet niet op.
    Poison Cloud klink wel goed. Maar dan moet ik eerst die gast in 3-1 bevrijden.
    pi_76360503
    En weer uitgespeeld Op naar NG+++ Het levelsysteem en multiplayer van DS is redelijk simpel maar o zo verslavend en goed uitgewerkt
    α & Ω
      zondag 3 januari 2010 @ 15:41:22 #274
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_76360848
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
    En weer uitgespeeld Op naar NG+++ Het levelsysteem en multiplayer van DS is redelijk simpel maar o zo verslavend en goed uitgewerkt
    Hou je je levels en wapens nu bij een NG+?
    pi_76360973
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hou je je levels en wapens nu bij een NG+?
    ALLES hou je Zelfs de tijd loopt door…
    α & Ω
      zondag 3 januari 2010 @ 16:03:46 #276
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76361602
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
    De eerste NG+ schijnt het moeilijkst te zijn,... nog tips voor straks! Ik wil direct weer verder als ik van de week klaar ben
    pi_76361879
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 16:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

De eerste NG+ schijnt het moeilijkst te zijn,... nog tips voor straks! Ik wil direct weer verder als ik van de week klaar ben
    Op het eind krijg je twee keuzes; een goede en een slechte. Eerste playtrough zou ik de goede doen voor een bepaalde spell. Rest van de NG+'s gewoon de slechte
    α & Ω
      zondag 3 januari 2010 @ 17:03:03 #278
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_76363905
    3-1...wat een dolhof.
      Redactie Games zondag 3 januari 2010 @ 17:05:29 #279
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_76363987
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
    3-1...wat een dolhof.
    Toen ben ik met de game gekapt, ik deed het met een co-op partner, waren uur bezig. Ging hij dood, dus ik ging zelf verder, kwam ik bij de eindbaas, die begreep ik niet zo snel en ik ging dood. Toen had ik er geen zin meer in
    .....Kennedy
    pi_76364152
    Level 1&2 al bijna weer gecleared
    α & Ω
      maandag 4 januari 2010 @ 00:58:30 #281
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76386050
    Uitgespeeld! Wat een spel zeg!! Alle eindbazen en optionele eindbazen verslagen,... King Doran zat helaas veilig in zijn torentje,... hij had mazzel dat ik de sleutel niet had. Komt in NG+ wel aan de beurt! Geweldige ervaring en een ziekelijke heerlijke voldoening
    pi_76429889
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef Chocobo het volgende:
    Uitgespeeld! Wat een spel zeg!! Alle eindbazen en optionele eindbazen verslagen,... King Doran zat helaas veilig in zijn torentje,... hij had mazzel dat ik de sleutel niet had. Komt in NG+ wel aan de beurt! Geweldige ervaring en een ziekelijke heerlijke voldoening

The true Demons Souls starts here
    α & Ω
    pi_76431848
    Door dit topic wil ik ook weer beginnen New Game + here I come!

Heb een soort van paladin willen maken met hoge faith en voor de rest melee. Werkt op zich best leuk, heb ook dat Moonlight (o.i.d.) zwaard dat gebruik maakt van de faith stat. Erg handig soms.
    PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
    pi_76433340
    Pffff...zo, bij de eindbaas van 3-1 aangekomen.
    Sage Frake bevrijd, boog naar lava bow en dragon sword naar + 5 geupgrade.
    pi_76437060
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef Chocobo het volgende:
    King Doran zat helaas veilig in zijn torentje,... hij had mazzel dat ik de sleutel niet had. Komt in NG+ wel aan de beurt!
    Mazzel Gozer slaat je in één klap dood
    α & Ω
    pi_76438430
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Ik had hem vanochtend in mijn vizier. Hij mepte me (net) niet in 1x dood, maar ik deed maar 17hp schade bij hem per hit. Schoot niet echt op.
      dinsdag 5 januari 2010 @ 16:50:19 #287
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76443666
    quote:
    Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Correctie,... gozer slaat jou in een klap dood!
      woensdag 6 januari 2010 @ 14:18:40 #288
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_76481580
    Oh oh

Ik ben niet zo heel goed als ik jullie zo allemaal hoor heb er echt 6uur over gedaan om 1-2 te bereiken. Beetje lopen grinden; omdat ik telkens dood ging.

Maar; ehm, ben de noob hier heur. Ik heb dus die 2e demon verslagen; die Knight Tower of iets dergelijks. Maar dan kan ik achter hem niet de deur in omdat ik een Archdemon moet verslaan. Nu ga ik in de nexus weer een treedje hoger, kom ik in een nieuwe wereld, (ik denk 2-1) die is toch vrij moelijk moet ik zeggen. Bijvoorbeeld die " mages" daar die shieten me echt uit mn schoenen.

Ik was van plan om 1-1-2 nog een paar keer door te lopen voor souls..iemand nog ideen?

Dank u danku
    A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
      woensdag 6 januari 2010 @ 14:21:16 #289
    37885 BlackSheep
    Supermellowman
    pi_76481700
    Prima idee zou ik zeggen. Via de Tower Knight archstone kun je snel die 2 blue-eyed knights killen en weer terug naar de nexus en dat herhalen. Zo haal je relatief snel veel souls binnen
    Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
      woensdag 6 januari 2010 @ 14:36:17 #290
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_76482380
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 14:21 schreef BlackSheep het volgende:
    Prima idee zou ik zeggen. Via de Tower Knight archstone kun je snel die 2 blue-eyed knights killen en weer terug naar de nexus en dat herhalen. Zo haal je relatief snel veel souls binnen
    Maakt het klopt dus dat 2-1 veel moeilijker is dan 1-1 of 1-2. En Grinden 't beste is wat je kan doen?
      woensdag 6 januari 2010 @ 14:43:22 #291
    37885 BlackSheep
    Supermellowman
    pi_76482673
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef magge het volgende:

[..]

Maakt het klopt dus dat 2-1 veel moeilijker is dan 1-1 of 1-2. En Grinden 't beste is wat je kan doen?
    Ik weet het niet. Ik heb 2-1 in ieder geval ook pas gedaan nadat ik de tower knight heb verslagen, maar ik geloof niet dat ik het heel lastig vond. Zorg dat je een schild + speer (of anders rapier) combi hebt voor die trage beesten in de stage. Dan kun je namelijk aanvallen terwijl je je schild gebruikt. Die spellcasters kunnen je snel afmaken inderdaad, maar dat is een kwestie van op tijd rollen. Op zich casten ze namelijk in een vast ritme.

Wat is je 'specialiteit'? Close combat, ranged, spellcasting?
    Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
      woensdag 6 januari 2010 @ 14:53:45 #292
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_76483100
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik heb 2-1 in ieder geval ook pas gedaan nadat ik de tower knight heb verslagen, maar ik geloof niet dat ik het heel lastig vond. Zorg dat je een schild + speer (of anders rapier) combi hebt voor die trage beesten in de stage. Dan kun je namelijk aanvallen terwijl je je schild gebruikt. Die spellcasters kunnen je snel afmaken inderdaad, maar dat is een kwestie van op tijd rollen. Op zich casten ze namelijk in een vast ritme.

Wat is je 'specialiteit'? Close combat, ranged, spellcasting?
    Ik wist 't van die casters, die hadden een tijd. Helaas had ik gistere niet genoeg tijd om er even goed voor te gaan zitten. (2-1 dan). Ik speel een knight zoals iedereen, gewoon lekker hakken. Was met een Temple Knight begonnen, maar dat matche niet zo; een Knight was meteen goed.

Moet zeggen, ik gebruik de Bastard als 2h, en vermaak me uitzonderlijk; en als 't nodig is snelle swich naar sword en shield.
    pi_76484203
    Die Archdemon is de Dragon God, laatste baas van 2de wereld
    Overigens is de 2de wereld goed te doen hoor met een beetje soulevel…
    α & Ω
      woensdag 6 januari 2010 @ 15:40:58 #294
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_76484999
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Die Archdemon is de Dragon God, laatste baas van 2de wereld
    Overigens is de 2de wereld goed te doen hoor met een beetje soulevel…
    22? :
      woensdag 6 januari 2010 @ 15:48:26 #295
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76485301
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 15:40 schreef magge het volgende:

[..]

22? :
    Moet kunnen. Maar probeer anders de andere 1'en. Ik was veel in 4-1 bezig toen ik 1-2 had afgerond! In principe moet 2-1 en 2-2 wel lukken.
      woensdag 6 januari 2010 @ 15:51:45 #296
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_76485425
    quote:
    Op woensdag 6 januari 2010 15:48 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Moet kunnen. Maar probeer anders de andere 1'en. Ik was veel in 4-1 bezig toen ik 1-2 had afgerond! In principe moet 2-1 en 2-2 wel lukken.
    Hmm, inderdaad. Even die fireballs leren timen

Trouwens, op psn; Aernaphantos -> US DS
    pi_76491462
    Ik ben benieuwd, hopelijk is die snel binnen.

Hij moet wel zo oudeschool zijn als dat er beweert word, ik ben een beetje moe van al die rpg's die je handje vasthouden. Vooral Westerse spellen kampen daar tegenwoordig erg mee, de Jappen houden tenminste nog steeds het westerse Wizardry warm met nieuwe releases, dat zegt toch wel iets.
    pi_76536590
    Eindbaas van 3-1 verslagen
    5-1 afgemaakt (kort level zeg).
    Poison Cloud gekocht, en toen The Old King verslagen door hem te vergiftigen!
      vrijdag 8 januari 2010 @ 10:03:14 #299
    158732 magge
    dát is even geleden!
    pi_76553709
    Ik krijg die Red Eyed Knight niet dood, hehe, wel helemaal weggelokt; naar (volgens mij) Old king gegaan, en die sloeg me dood... 5000 souls.. buh bai
    pi_76555682
    Misschien vanavond weer es wat DS spelen. Te lang al niet aangeraakt en in mijn ogen GOTY09! (200+ uur in totaal al mn savegames kwijt though )

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 11:05:35 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')