Die items zijn op 1 hele simpele manier te pakken: zorg dat je er 1 krijgt en niet proberen te ontsnappen aan de dood. Je zou zondermeer met rennen vanaf de trap als de draak bij de trap bezig is 2 items moeten kunnen krijgen. Purple shield alleen moet kunnen zonder dood te gaan trouwens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben nu zo 3uurtjes bezig met een Royal. Zit nu in het eerste level bj twee draken… onmogelijk te verslaan maar er liggen daar interessanten items
Stukje verder komt die draak me achterna bij een stenen brug, snel terugrennen en de items jatten voordat ie terug is
Hoe haal ik me souls trouwens naar de Nexus en wanneer gaat je soullevel omhoog?
Ben vandaag maar even 2 rondjes gelopen door het eerste level, firebombs verzamelen (in 2 rondjes maar 1quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb ze alDraak is weggevlogen
En Phalanx verslagenmakkie. Heb me body teruggekregen…dacht dat ik daarmee al liep
Heb er iets van 10 maar vind ze crap, mgebruik ze niet. Heb me Soul Arrow gebruikt bij Phalanx, dan is ie makkelijk te doen…quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben vandaag maar even 2 rondjes gelopen door het eerste level, firebombs verzamelen (in 2 rondjes maar 1) maar wel 3000souls waar ik 6 firebombs van heb gekocht (zo heten ze toch?
)
Morgen maar proberen daarmee phalanx te vermoorden, zal dat genoeg zijn of kan ik beter wat meer verzamelen voordat ik het allemaal weer verspil en overnieuw kan beginnen?
Eerst wat van die firebombs gooien, daarna turpentine op je wapen doen en slaan met die banaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben vandaag maar even 2 rondjes gelopen door het eerste level, firebombs verzamelen (in 2 rondjes maar 1) maar wel 3000souls waar ik 6 firebombs van heb gekocht (zo heten ze toch?
)
Morgen maar proberen daarmee phalanx te vermoorden, zal dat genoeg zijn of kan ik beter wat meer verzamelen voordat ik het allemaal weer verspil en overnieuw kan beginnen?
Waar vind ik de banaan dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eerst wat van die firebombs gooien, daarna turpentine op je wapen doen en slaan met die banaan
Start drukken, dan moet je 1tje naar rechts gaan met equipment, dan kan je alles veranderen, duurde mij ook een tijdjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:28 schreef AirwiN het volgende:
1-1 gehaald!Daarna teruggelopen om die twee draken te proberen, waren ze weg.
Nou ja, wel makkelijk die items kunnen oppikken daar. Nu nog uitvinden wat ik moet doen om ze daadwerkelijk te kunnen equippen.
Dat had ik al wel gevonden. Het is meer hoe je in een oogopslag kan zien hoeveel strength, dexterity, magic en faith je nodig hebt om iets te equippen. Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Vooral lastig als je wat wil kopen. Ik zie leuke dingen, maar wat heb je er aan als je nog niet sterk genoeg bent om het te gebruiken. De enige reden dat ik nu weet dat het niet kan is omdat 'use' niks doet. Dat kan vast makkelijker...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:30 schreef Wessiej het volgende:
Start drukken, dan moet je 1tje naar rechts gaan met equipment, dan kan je alles veranderen, duurde mij ook een tijdje
Die draken gaan weg bij pure white world tendency in stage 1. Veel mensen behalen pure white door de eerste demon phalanx te verslaan omdat daarmee dus de wereld richting white shift.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Start drukken, dan moet je 1tje naar rechts gaan met equipment, dan kan je alles veranderen, duurde mij ook een tijdje
Hoe gaan die draken weg dan, weet iemand dat, mij maken ze altijd dood
Top, thanks!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef wdn het volgende:
En nu voor je vraag AirwinN: kijk onderin waar 6 0 0 0 staat. Dat zijn de gevraagde minimum stats voor STR, DEX, MAG en FAITH. Voor deze dagger heb je dus 6 STR nodig.
Overigens: dat "use" niks doet zou een andere reden moeten hebben. Je kunt elk wapen gebruiken alleen zul je bij slechtere stats penalties krijgen (dus minder toegebrachte schade bij een aanval of minder protectie bij een verdediging).
Ja ik heb van mijn CLB inderdaad gisteren een Viscious/Sticky gemaakt. Schijnt een goede te zijn? Ik gebruik mijn boog incidentieel,.... werkt prima tot nu toe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 07:38 schreef wdn het volgende:
White bow zal geen viscious worden
Short Bow
Long Bow
Compound Short Bow
Compound Long Bow
Dit zijn ze denk ik. Bij +3 krijg je meen ik de keuze voor quality en viscious/sticky(?)
"Viscious" maakt de afstand dat de pijl vliegt ietjes langer.
Voor de CLB:
13 splinter of Hardstone
3 Splinter of Spiderstone
voor een +1 viscious CLB.
Ik ken de woede,.... ik deed echt rustig aan toen ik stierf, om mijn souls te halen,.... liep ik in een afgrond omdat ik gelocked had op een vliegende manta en geen reet meer zagquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:01 schreef Wessiej het volgende:
Als ik dood ga gooi ik altijd direct mijn ps3 uit, word ik toch schijtirritant van. 1 minuut later weer aan doen ook
Om de magie trophy te krijgen zul je de game 2x moeten spelen en als je ook nog eens de miracle trophy wilt 3x.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:47 schreef Aneurism het volgende:
Lees ook dat sommige het overnieuw spelen, is dat puur voor Trophy's?
In pure black kan je ook naar Miralda. Gewoon in humanform een paar keer dood gaan in world 1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
World 1 neigt naar black tendency waardoor ik miralda niet kan bereiken. Phalanx en Tower Knight heb ik al verslagen en Old King Doran is nog te sterk… is er nog een manier om naar white te shiften :S de wiki page wordt ik ook niet helemaal wijzer uit…
Heb je Poison Cloud of Death Cloud? Zo ja, gewoon casten op hem en op een veilige plek gaan staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
World 1 neigt naar black tendency waardoor ik miralda niet kan bereiken. Phalanx en Tower Knight heb ik al verslagen en Old King Doran is nog te sterk… is er nog een manier om naar white te shiften :S de wiki page wordt ik ook niet helemaal wijzer uit…
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je Poison Cloud of Death Cloud? Zo ja, gewoon casten op hem en op een veilige plek gaan staan
Eh, nee. Waar vind ik die?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je Poison Cloud of Death Cloud? Zo ja, gewoon casten op hem en op een veilige plek gaan staan
Okquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef hugecooll het volgende:
De bazen in wereld 5 geven souls voor Poison - Acid - Death Cloud (in die volgorde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2009 10:56:37 ]
quote:
.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
Jaaaaaaaahaaaa, verkeerd topic. Ik heb mijn post al gedelete.
De eerste keer level had ik doorgeleveld tot 125 of zo, 2e keer tot 115quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:48 schreef Cid het volgende:
[..]
Gisteren het Large Sword of Moonlight gehaaldLeuk zwaard, niet te blocken. Ben nu denk ik toch langzamerhand aan het eind te komen van mijn eerste playthrough, mag ook wel aangezien ik nu rond SL 70 ga...
Euh? NG+ = SL reset? Inclusief het verliezen van je huidige build?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De eerste keer level had ik doorgeleveld tot 125 of zo, 2e keer tot 115
nee, hij bedoelt 2 verschillende karaktersquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Cid het volgende:
[..]
Euh? NG+ = SL reset? Inclusief het verliezen van je huidige build?
Veel plezier morgen met het Black Tendency Event.quote:IRVINE, CALIFORNIA -- OCTOBER 29, 2009 -- Atlus U.S.A., Inc. today passed along an ominous warning to online players of the sleeper hit Demon's Souls™ for PlayStation®3 computer entertainment system.
"Early reports from the Kingdom of Boletaria indicate that the Old One's power grows," announced Aram Jabbari, Manager of PR and Sales for Atlus, shuffling awkwardly under the weight of his full set of fluted armor. "We've discovered that the nefarious Demon will seek to descend the land in pure blackness on All Hallow's Eve. His minions will be more powerful, but the rewards for those who seek to challenge them will be greater as well. We don't know how long this dark tendency will last, but we do advise those prone to controller-into-LCD syndrome to proceed carefully." Jabbari then cackled as he quickly put a Thief's ring on his finger and disappeared.
Aaaaw ik wil ook!! Vandaag mijn eerste playthrough gedaan, wat een spelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Veel plezier morgen met het Black Tendency Event.
vette shiiittquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
US only zekerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
*pakt alvast Demon's Souls uit de kastquote:Veel plezier morgen met het Black Tendency Event.
Kwam gisternacht twee clown red demons tegen achterin Boletarian Palacequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waarom is het makkelijker als je offline speelt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:30 schreef Aneurism het volgende:
Speel het offline momenteel, makkelijker maar nogsteeds moeilijk. Ben opnieuw gestart, in 1x Phalanx en Towerknight gekilled.
Je kan niet geklapt worden door andere gasten die online zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is het makkelijker als je offline speelt?
Ah, dat wist ik dan wel. Maar ik dacht dat er misschien ook nog ergens anders verschil in zou zitten.quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Poit het volgende:
Je kan niet geklapt worden door andere gasten die online zijn.
Ik neem aan van niet.quote:Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik dan wel. Maar ik dacht dat er misschien ook nog ergens anders verschil in zou zitten.
Het Halloween event zou moeilijkheidsgraad omhoog gooienquote:Op zondag 1 november 2009 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet.
Al hoef je ook niet meer te schrikken van die witte schimmen
Ik ben benieuwd hoe dat zit als het event op is gehouden. Als je nou eerst inlogt tijdens het event en dan de inet kabel eruit trekt, volgens mij hou je dan black tendency.quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het Halloween event zou moeilijkheidsgraad omhoog gooien
Flaminglurker? Joh, ben ik al verder als jou?quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Net de eindbaas van 2-2 verslagen. Lukte net niet in mijn eentje. Toen via zo'n steen weer mijn human form aangenomen en de hulp van een andere speler gevraagd! In co-op hadden we hem binnen 20 sec dood!![]()
![]()
![]()
Nu een scraping spear kunnen (laten) maken. Blijk ik er 15 agility voor nodig te hebben.
Mijn winged spear +7 wat doe je?
Newgame+quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Net even Brushwood armor gepakt, kon niet alles meenemen. Kom ik terug, is de rest weg
Kan ik ze nog ergens vinden??
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef Dreetje74 het volgende:
Wat een game![]()
Zat al die verhalen te bekijken hier en ik dacht doe is gek.
DS Deluxe US in huis gehaald,..er inmiddels een 40 tal uurtjes aan gezeten.
Loop alleen te stoeien met die Maneater, die wil nog niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het is een pittige inderdaad!A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja, daar heb ikzelf ook een paar X over gedaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:45 schreef Chocobo het volgende:
Begin nu dan eindelijk irritatie te bereiken! De hele tijd dood gaan. Souls bij elkaar sprokkelen. Voel tevens dat ik mijn wapens amper echt kan upgraden. Tering old monk die achter me aan rent in 3-3 ofzo,... nerveus ventje met een soort van omgekeerde pyramidelaken om zijn hoofd
Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Net de eindbaas van 2-2 verslagen. Lukte net niet in mijn eentje.
Oei,... dat is een serieus stuk lopen inderdaad!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |