Om de magie trophy te krijgen zul je de game 2x moeten spelen en als je ook nog eens de miracle trophy wilt 3x.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:47 schreef Aneurism het volgende:
Lees ook dat sommige het overnieuw spelen, is dat puur voor Trophy's?
In pure black kan je ook naar Miralda. Gewoon in humanform een paar keer dood gaan in world 1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
World 1 neigt naar black tendency waardoor ik miralda niet kan bereiken. Phalanx en Tower Knight heb ik al verslagen en Old King Doran is nog te sterk… is er nog een manier om naar white te shiften :S de wiki page wordt ik ook niet helemaal wijzer uit…
Heb je Poison Cloud of Death Cloud? Zo ja, gewoon casten op hem en op een veilige plek gaan staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
World 1 neigt naar black tendency waardoor ik miralda niet kan bereiken. Phalanx en Tower Knight heb ik al verslagen en Old King Doran is nog te sterk… is er nog een manier om naar white te shiften :S de wiki page wordt ik ook niet helemaal wijzer uit…
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je Poison Cloud of Death Cloud? Zo ja, gewoon casten op hem en op een veilige plek gaan staan
Eh, nee. Waar vind ik die?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heb je Poison Cloud of Death Cloud? Zo ja, gewoon casten op hem en op een veilige plek gaan staan
Okquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef hugecooll het volgende:
De bazen in wereld 5 geven souls voor Poison - Acid - Death Cloud (in die volgorde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2009 10:56:37 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |