Die items zijn op 1 hele simpele manier te pakken: zorg dat je er 1 krijgt en niet proberen te ontsnappen aan de dood. Je zou zondermeer met rennen vanaf de trap als de draak bij de trap bezig is 2 items moeten kunnen krijgen. Purple shield alleen moet kunnen zonder dood te gaan trouwens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben nu zo 3uurtjes bezig met een Royal. Zit nu in het eerste level bj twee draken… onmogelijk te verslaan maar er liggen daar interessanten items
Stukje verder komt die draak me achterna bij een stenen brug, snel terugrennen en de items jatten voordat ie terug is
Hoe haal ik me souls trouwens naar de Nexus en wanneer gaat je soullevel omhoog?
Ben vandaag maar even 2 rondjes gelopen door het eerste level, firebombs verzamelen (in 2 rondjes maar 1quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb ze alDraak is weggevlogen
En Phalanx verslagenmakkie. Heb me body teruggekregen…dacht dat ik daarmee al liep
Heb er iets van 10 maar vind ze crap, mgebruik ze niet. Heb me Soul Arrow gebruikt bij Phalanx, dan is ie makkelijk te doen…quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben vandaag maar even 2 rondjes gelopen door het eerste level, firebombs verzamelen (in 2 rondjes maar 1) maar wel 3000souls waar ik 6 firebombs van heb gekocht (zo heten ze toch?
)
Morgen maar proberen daarmee phalanx te vermoorden, zal dat genoeg zijn of kan ik beter wat meer verzamelen voordat ik het allemaal weer verspil en overnieuw kan beginnen?
Eerst wat van die firebombs gooien, daarna turpentine op je wapen doen en slaan met die banaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben vandaag maar even 2 rondjes gelopen door het eerste level, firebombs verzamelen (in 2 rondjes maar 1) maar wel 3000souls waar ik 6 firebombs van heb gekocht (zo heten ze toch?
)
Morgen maar proberen daarmee phalanx te vermoorden, zal dat genoeg zijn of kan ik beter wat meer verzamelen voordat ik het allemaal weer verspil en overnieuw kan beginnen?
Waar vind ik de banaan dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eerst wat van die firebombs gooien, daarna turpentine op je wapen doen en slaan met die banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |