Hier ligt Uncharted 2 ook klaar maar ik wil eerst Demon's Souls uitspelen,... en dat ga ik ook niet haasten. Beide spellen verdienen mijn volle aandacht en persoonlijk vind ik het niet prettig dit door elkaar te gamen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:22 schreef torn_Machina het volgende:
Zijn we nu niet bij topic 6? Laat maar is al ge-edit zie ik.![]()
Ik ben nu soullevel 48. Demon's Souls gaat deze week op een laag pitje.
Ben nu bezig met Uncharted en aan het einde van de week komt Borderlands.
Uncharted singleplayer was perfect voor tussendoor. In 1 keer uitgespeeld afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hier ligt Uncharted 2 ook klaar maar ik wil eerst Demon's Souls uitspelen,... en dat ga ik ook niet haasten. Beide spellen verdienen mijn volle aandacht en persoonlijk vind ik het niet prettig dit door elkaar te gamen!
Ik koop de meeste games die ik wil hebben met de release, lekker stapelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef wdn het volgende:
Uncharted en Borderlands komen wel een keertje
Shiiiiit,... waar heb je de souls gevonden om zo je stats te bouwen,... zit zelf op:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:24 schreef hugecooll het volgende:
Adjudicator's Shield vind je misschien beter omdat 'ie je HP automatisch regenereert, maar als je aanvallen blokt, word je nog steeds geraakt. Bij het Purple Flame Shield is dat niet het geval.
Ik gebruik Adjudicator's Shield alleen in 5-2 (poison enzo) en in combinatie met Makoto
Die Compount Long Bow moet je upgraden naar een Sticky Compound Long Bow trouwens (Viscous in Azië)
Mijn stats tot dusver:
Vitality: 26
Intelligence: 26
Endurance: 36
Strength: 31
Dexterity: 24
Magic: 41
Faigh: 16
Luck: 13
Equips zijn meestal:
Gloom Equipment Set (29.9 equip burden)
Sticky Compound Bow+4 (nog 1 chunk of spiderstone nodig)
Crescent Falchion+4 (nog 1 Pure Darkmoonstone nodig)
Dark Purple Flame Shield+2 (nog een lading cloudstones nodig)
Doorgaans Northern Regilia bij voor crowd control, Makoto en Clever Cat's Ring voor hele hoge dmg wanneer dat nodig is (en veilig kan -> draken )
Zodra ik nog een paar extra Colorless Demon's Souls heb gevonden, ga ik ipv Dark Purple Shield het Dark Silver Shield gebruiken met Purple als backup
edit: ben nu bezig met het levelen van mijn magic trouwens, ik moet ook nog een sterke speer fixen
Is de Winged Spear een goed wapen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:50 schreef hugecooll het volgende:
Gewoon naar 4-2 gaan, naar beneden springen, doorlopen tot die doorzichtige dingen komen, dan naar beneden richten op die reaper, hem met je boog neerknallen en evacuate doen
Herhaal dat vaak en je hebt genoeg souls
Ik gebruik trouwens wel Silver Bracelet en Ring of Avarice voor meer souls, ik krijg nu 12120 souls in NG+
(hiervoor 6060)
Net ff een Scraping Spear gemaakt, ben nu aan het zoeken naar een nieuwe Winged Spear om em +10 te maken
Tja nu je het zegt,.... ik heb zelf nog niet veel met de speer gedaan! Ik concentreer me even op mijn longsword. Gisteren trouwens diep in 3-2 beland,... wat een level zeg,... die spanning. Zelden zo nerveus rondgelopen met al mijn souls,.... het voelde zo ver aan al. Wat een spel,... die diepgang.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:16 schreef hugecooll het volgende:
Jawel, er zijn niet zo veel speren he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS,... krijg je nog een seintje als je white tendency voldoende is, of moet je gewoon wat proberen?A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik loop nu rond met een Longsword +7 en Adjudicator's Shield. Ik heb ook een Winged Spear + 7 die ik erg veel gebruik! Fantastisch wapen om in nauwe gangen mee te steken. Je kunt ook wat meer afstand tot vijanden houden en een ander voordeel is dat je van achter je schild kunt steken. Je blocked dus altijd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:59 schreef Chocobo het volgende:
Zo,... avondje wezen upgraden. Heb nu een Compound Long Bow. Die schijn je vanaf +3 goed te kunnen upgraden. Geen idee nog wat en of welke. Tevens vraag ik me af hoe lang ik met mijn dragon sword moet rondlopen. Het is een longsword voor zover ik weet. Die smid in 2-1 heeft mijn demon's soul al dus ik kan speciaal gaan upgraden.
Op welke wapens focussen jullie? Waar sparen jullie voor,... is afhankelijk van je build neem ik aan in ieder geval. Je kan niet alles hanteren zeg maar. Tevens kan ik het purple shield dragen, maar vind mijn Adjudicator's Shield beter gek genoeg?
Angst, ontzag en nervositeit werken niet mee bij die baasquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:40 schreef wdn het volgende:
Eindbaas 2-2 is simpel daar heb je geen moed voor nodig alleen maar een goed gevoel voor wegspringen
Technisch gezien kun je hem niet uitspelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:16 schreef Aneurism het volgende:
Iemand de game hier al uitgespeeld? En hoeveel uur hebben jullie eraan besteed?
Sommige al meerdere keren. Zelf zit ik op mijn eerste playthrough. Zit op 40 uur en net op de helft qua stages en eindbazen denk ik. Gaat nog wel 40 uur duren denk ik allemaal,... misschien meer.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:16 schreef Aneurism het volgende:
Iemand de game hier al uitgespeeld? En hoeveel uur hebben jullie eraan besteed?
Ja dan ben je der bijna. Vergeet niet dat wapen in de lange gang (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij kom ik in de buurt. Ik ben in 2-2 nu helemaal beneden bij de Lava.
Ik heb mijn lans en mijn purple flame shield mee.
Ja ik ook... doe veel met m'n spears, heerlijk achter je schildje schuilen en steken met dat ding, werkt perfect. Verder neem ik altijd een dragon sword mee die het goed doet qua damage en een compound bow die ik nog sticky moet maken. Purple flame shield draag ik ook bij me.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:50 schreef hugecooll het volgende:
Net ff een Scraping Spear gemaakt, ben nu aan het zoeken naar een nieuwe Winged Spear om em +10 te maken
zeau... Dus een echte game voor je geldquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Technisch gezien kun je hem niet uitspelen.
Ik had op mn eerste save-file 105 uur zitten, maar die is door een crashverloren geraakt.
Nu zit ik op een kleine 20 volgens mij.
Ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]
zeau... Dus een echte game voor je geld
Daar had ik ook last van.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:27 schreef Chocobo het volgende:
1-3 is ook een optie totdat ik weer die ridder met rode ogen tegen kwam
Het gebeurde inderdaad precies daarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van.
Alles ging goed, zelfs al die assassins die op je af komen.
Zie je op een gegeven moment zo'n Fat Minister en wat Bowmen boven op een kanteel staan.
Ik had niet door dat er van rechts een Red Eyed Knight en een gewone knight aan komen.![]()
Ik was ook gewoon in 1 slag dood. De assassins waren kennelijk niet de moeilijkste vijanden in dat lvl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:22 schreef hugecooll het volgende:
Ja, vrij simpel opzich als je het goed doet.Die was makkelijker dan de 3-2 fuckers zeg,.... ManeatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:48 schreef hugecooll het volgende:
Is 3-2 dat level met die gargoyles?
Bij DS gaat het naar mijn idee om de ervaring. Zelden met trillende handen nieuw gebied verkent in een spel en zoveel voldoening gevonden. De grootte is ruim voldoende vind ik zelf. Na twee keer uitspelen heb je het wel gezien inderdaad, maar daar gaat het ook om,.... er moet een keer een einde aan komen. Eventueel wachten op een vervolg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:48 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind overigens wel dat het spel content mist. In feite is het een vrij klein spel met een behoorlijk hoge moeilijkheidsgraad, waardoor je het toch (relatief) lang speelt, maar na het 1 of 2 keer uitgespeeld te hebben, heb je het toch wel weer gezien imo
De meeste van ons hebben dit spel geïmporteerd omdat er nog geen Europese release is aangekondigd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:01 schreef Aneurism het volgende:
Iemand nog een adresje waar ik deze game voor weinig knaken kan scoren? CDwow heeft em niet?
Heb hem op ebay gekocht vanuit Hong Kong, was incl. verzenden iets van 30 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:34 schreef Aneurism het volgende:
Gelukkig beschik ik wel over een CC, waar moet ik zoekeh?
79 euro is de deluxe editie, de normale editie is 60 euro.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef Aneurism het volgende:Voor die 11 euro koop ik em wel bij DimensionPlus
-edit, die zijn ook duurder geworden: ¤ 79 -
videogamesplus.caquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:34 schreef Aneurism het volgende:
Gelukkig beschik ik wel over een CC, waar moet ik zoekeh?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef wdn het volgende:
Die maak ik met een level 1 royal nog af als het moet.
Even kijken waarom niet? Crossbow misschien wel? Strenght of Dex te laag?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan ik niet equippen als Knight, of misschien moet ik dat doen in de Nexus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een basis boog moet je altijd kunnen equippen. Arrows ook trouwens. Er zijn geen restricties behalve penalties voor als je te weinig stats heb maar dat zal je niet stoppen van het gebruiken van een boog. Ie. je doet dan alleen maar minder damage per pijl. Maar schieten kan altijd.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:34 schreef gniffie het volgende:
Heb het trouwens wel een beetje gehad met demon souls, ren morgen snel door de laatste paar levels met mijn overlevveled char heen en ga lekker pessen
Is dat ook een rpg?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:34 schreef gniffie het volgende:
Heb het trouwens wel een beetje gehad met demon souls, ren morgen snel door de laatste paar levels met mijn overlevveled char heen en ga lekker pessen
Volgens mij iets van 8000? Telt hij ook die lopende schimmen mee? Ergens tussen 6000 en 8000 dacht ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef HAL9000S het volgende:
Terugkeren gaat via dat glimmende, in de grond stekende zwaard aan het begin van het level. Je kan pas levellen nadat je 1-1 gehaald hebt.
Hoeveel souls krijg je eigenlijk voor die magere hein met die extra souls ring?
http://demonssouls.wikidot.com/upgradequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef Chocobo het volgende:
Wat is de beste plek om hardstone te farmen,.... ?
Zit het nu idd te doen met de soul arrowquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef wdn het volgende:
Die maak ik met een level 1 royal nog af als het moet.
Ow, meneer is helemaal weggevlogenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zit het nu idd te doen met de soul arrowhele tijd wachten totdat me mp weer vol is en meteen bij de stenen brug langs de zijkant aanvallen
http://demonssouls.wikidot.com/world-tendencyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat is trouwens die world tendency?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |