SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Thanx. Geen zin om alles opnieuw te doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef wdn het volgende:
Je bedoelt waar Phalanx zit HAL?
Ja die blijft open. Met die vraag zat ik ooit ook
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef wdn het volgende:
[ Bericht 80% gewijzigd door Chocobo op 12-10-2009 16:47 (Heb je even geholpen) ]
Hoezo niet 100%?
De link naar het vorige topic heb je laten staan wss? Dat zal die 20 % wel zijnquote:
Haal eerst even de Morningstar uit 5-1. Deze ligt samen met de Talisman vrij dicht bij de archstone.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:48 schreef Chocobo het volgende:
OP geplaatst! Vanavond 4-1 proberen,.....
Weet niet of ik zo'n wapen al kan equippen om eerlijk te zijn!quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Haal eerst even de Morningstar uit 5-1. Deze ligt samen met de Talisman vrij dicht bij de archstone.
Maakt 4-1 stukken makkelijker.
Die is aangepast door iemand? Was de mijne niet goed genoeg?quote:
Ik zat er mee te klooien omdat ik je OP aanpaste. Strol heeft deze net gezet. Komt door mij denk ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:43 schreef BlackSheep het volgende:
Die is aangepast door iemand? Was de mijne niet goed genoeg?*gaat zielig in een hoekje zitten*
Ik ga exact hetzelfde doen,... of 2-2,... of 4-1. Vond de souls afgifte van die mijners in 2-2 tot nu toe een beetje tegenvallen,... maar durfde niet verder dan de eerste gang in de mijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
Vanavond eens kijken hoe ver ik kom in 2-2. Of zal ik eerst 20K souls grinden in 4-1 om die EVAC miracle te kopen? Keuzes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |