quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef wdn het volgende:
Die maak ik met een level 1 royal nog af als het moet.
Even kijken waarom niet? Crossbow misschien wel? Strenght of Dex te laag?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan ik niet equippen als Knight, of misschien moet ik dat doen in de Nexus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een basis boog moet je altijd kunnen equippen. Arrows ook trouwens. Er zijn geen restricties behalve penalties voor als je te weinig stats heb maar dat zal je niet stoppen van het gebruiken van een boog. Ie. je doet dan alleen maar minder damage per pijl. Maar schieten kan altijd.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:34 schreef gniffie het volgende:
Heb het trouwens wel een beetje gehad met demon souls, ren morgen snel door de laatste paar levels met mijn overlevveled char heen en ga lekker pessen
Is dat ook een rpg?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:34 schreef gniffie het volgende:
Heb het trouwens wel een beetje gehad met demon souls, ren morgen snel door de laatste paar levels met mijn overlevveled char heen en ga lekker pessen
Volgens mij iets van 8000? Telt hij ook die lopende schimmen mee? Ergens tussen 6000 en 8000 dacht ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef HAL9000S het volgende:
Terugkeren gaat via dat glimmende, in de grond stekende zwaard aan het begin van het level. Je kan pas levellen nadat je 1-1 gehaald hebt.
Hoeveel souls krijg je eigenlijk voor die magere hein met die extra souls ring?
http://demonssouls.wikidot.com/upgradequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef Chocobo het volgende:
Wat is de beste plek om hardstone te farmen,.... ?
Zit het nu idd te doen met de soul arrowquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:53 schreef wdn het volgende:
Die maak ik met een level 1 royal nog af als het moet.
Ow, meneer is helemaal weggevlogenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zit het nu idd te doen met de soul arrowhele tijd wachten totdat me mp weer vol is en meteen bij de stenen brug langs de zijkant aanvallen
http://demonssouls.wikidot.com/world-tendencyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Wat is trouwens die world tendency?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |