Waarom is het makkelijker als je offline speelt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:30 schreef Aneurism het volgende:
Speel het offline momenteel, makkelijker maar nogsteeds moeilijk. Ben opnieuw gestart, in 1x Phalanx en Towerknight gekilled.
Je kan niet geklapt worden door andere gasten die online zijn.quote:Op zondag 1 november 2009 08:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom is het makkelijker als je offline speelt?
Ah, dat wist ik dan wel. Maar ik dacht dat er misschien ook nog ergens anders verschil in zou zitten.quote:Op zondag 1 november 2009 10:53 schreef Poit het volgende:
Je kan niet geklapt worden door andere gasten die online zijn.
Ik neem aan van niet.quote:Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik dan wel. Maar ik dacht dat er misschien ook nog ergens anders verschil in zou zitten.
Het Halloween event zou moeilijkheidsgraad omhoog gooienquote:Op zondag 1 november 2009 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet.
Al hoef je ook niet meer te schrikken van die witte schimmen
Ik ben benieuwd hoe dat zit als het event op is gehouden. Als je nou eerst inlogt tijdens het event en dan de inet kabel eruit trekt, volgens mij hou je dan black tendency.quote:Op zondag 1 november 2009 15:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Het Halloween event zou moeilijkheidsgraad omhoog gooien
Flaminglurker? Joh, ben ik al verder als jou?quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Net de eindbaas van 2-2 verslagen. Lukte net niet in mijn eentje. Toen via zo'n steen weer mijn human form aangenomen en de hulp van een andere speler gevraagd! In co-op hadden we hem binnen 20 sec dood!![]()
![]()
![]()
Nu een scraping spear kunnen (laten) maken. Blijk ik er 15 agility voor nodig te hebben.
Mijn winged spear +7 wat doe je?
Newgame+quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef Ker_Plunk het volgende:
Net even Brushwood armor gepakt, kon niet alles meenemen. Kom ik terug, is de rest weg
Kan ik ze nog ergens vinden??
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef Dreetje74 het volgende:
Wat een game![]()
Zat al die verhalen te bekijken hier en ik dacht doe is gek.
DS Deluxe US in huis gehaald,..er inmiddels een 40 tal uurtjes aan gezeten.
Loop alleen te stoeien met die Maneater, die wil nog niet zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar het is een pittige inderdaad!A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja, daar heb ikzelf ook een paar X over gedaan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:45 schreef Chocobo het volgende:
Begin nu dan eindelijk irritatie te bereiken! De hele tijd dood gaan. Souls bij elkaar sprokkelen. Voel tevens dat ik mijn wapens amper echt kan upgraden. Tering old monk die achter me aan rent in 3-3 ofzo,... nerveus ventje met een soort van omgekeerde pyramidelaken om zijn hoofd
Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef Strolie75 het volgende:
Net de eindbaas van 2-2 verslagen. Lukte net niet in mijn eentje.
Oei,... dat is een serieus stuk lopen inderdaad!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |