Had toendertijd net aan 10 volgens mijquote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb luck level 15,... zou voldoende moeten zijnGijs al die souls
Ik heb 30k nodig voor een level. Heb flink gegrinde in 4-2quote:Op zondag 3 januari 2010 15:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
Had toendertijd net aan 10 volgens mij![]()
![]()
Schade valt nog mee denk ik, welk level zit je strol? Heb nu 170K nodig voor één level, dan denk je wat meer na over wat je gaat levelen.
Lig hier in een deuk,... hij moet SERIEUS gaan upgraden om andere wapens te gebruiken,... leveled hij 11 levels aan luckquote:Op zondag 3 januari 2010 15:11 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Had toendertijd net aan 10 volgens mij![]()
![]()
Schade valt nog mee denk ik, welk level zit je strol? Heb nu 170K nodig voor één level, dan denk je wat meer na over wat je gaat levelen.
Strenght, endurence en vitality heb ik op 27. Magic en Faith op 11, gebruik ik nauwelijksquote:Op zondag 3 januari 2010 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Lig hier in een deuk,... hij moet SERIEUS gaan upgraden om andere wapens te gebruiken,... leveled hij 11 levels aan luckDie gozer kan niet eens meer dood straks zoveel geluk heeft hij
Ik hou ook niet van magic, vecht liever met zwaarden.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Strenght, endurence en vitality heb ik op 27. Magic en Faith op 11, gebruik ik nauwelijks
Enige wat nog wat hoger zou mogen is dexterity.
Met NR heb ik ze redelijk snel dood, winged spear ben ik echt 10 minuten bezigquote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is trouwens de beste manier om die grote torren in 2-2 dood te krijgen? Ik hak me suf op die beesten!
Eerst poison cloud,... haal 3/4 van zijn krachten weg met de tijd,... daarna wat steken met de speer. Soul arrow werkt ookquote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is trouwens de beste manier om die grote torren in 2-2 dood te krijgen? Ik hak me suf op die beesten!
Dat zijn hele nette wapens!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Strenght, endurence en vitality heb ik op 27. Magic en Faith op 11, gebruik ik nauwelijks
Enige wat nog wat hoger zou mogen is dexterity.
Ik loop rond met een Dragon Sword +5, een Longbow +6 en een Winged Spear +5. Ik doe genoeg schade.
Mijn soul arrow doet 66 schade per keer...schiet niet op.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerst poison cloud,... haal 3/4 van zijn krachten weg met de tijd,... daarna wat steken met de speer. Soul arrow werkt ook
Hou je je levels en wapens nu bij een NG+?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
En weer uitgespeeldOp naar NG+++
Het levelsysteem en multiplayer van DS is redelijk simpel maar o zo verslavend en goed uitgewerkt
ALLES hou jequote:Op zondag 3 januari 2010 15:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hou je je levels en wapens nu bij een NG+?
De eerste NG+ schijnt het moeilijkst te zijn,... nog tips voor straks! Ik wil direct weer verder als ik van de week klaar benquote:Op zondag 3 januari 2010 15:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
En weer uitgespeeldOp naar NG+++
Het levelsysteem en multiplayer van DS is redelijk simpel maar o zo verslavend en goed uitgewerkt
Op het eind krijg je twee keuzes; een goede en een slechte. Eerste playtrough zou ik de goede doen voor een bepaalde spell. Rest van de NG+'s gewoon de slechtequote:Op zondag 3 januari 2010 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De eerste NG+ schijnt het moeilijkst te zijn,... nog tips voor straks! Ik wil direct weer verder als ik van de week klaar ben
Toen ben ik met de game gekapt, ik deed het met een co-op partner, waren uur bezig. Ging hij dood, dus ik ging zelf verder, kwam ik bij de eindbaas, die begreep ik niet zo snel en ik ging dood. Toen had ik er geen zin meer inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |