Sterven! Het gaat veel gebeuren!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Binnen
Heb maar een Magician aangemaakt als eerste charBen benieuwd
3-1quote:Op zondag 3 januari 2010 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nu wat verder 3-1 doorgedrongen. Inmiddels een Ring of Avarice gekocht voor meer Souls.
Knight. Ik ben SL 56 geloof ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
3-1eng sfeertje daar. Welke class was jij ook alweer en welk soul level zit je nu?
Ben zelf een Royal,... soul level 77 geloof ik.quote:
30 minuten gespeeld 6x doodgegaan alquote:
Is dat alles? Wacht maar tot je 30x in 6 minuten dood gaatquote:
Boeie, zij kan niet dood.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, level 5 binnen een half uur doorheen gelopen
Legde me controller even neer… hoppa, per ongeluk R2 met NR op de Black Maiden![]()
Leefde nog…net
Ik heb die geo triggers of hoe die dingen ook heten maar verwijderd van mijn DS3,... het is mij ook eens overkomen!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zo, level 5 binnen een half uur doorheen gelopen
Legde me controller even neer… hoppa, per ongeluk R2 met NR op de Black Maiden![]()
Leefde nog…net
Black verkrijgen is veel dood gaan als mens toch? En heb jij new game + of new game ++ gedaan,... begrijp het verschil niet helemaal!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
Speel hem vandaag wel weer uit![]()
Alles staat pure black bij mij, heb bijna elke character doodgemaakt
Dus je hebt geen L2R2 meerquote:Op zondag 3 januari 2010 14:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb die geo triggers of hoe die dingen ook heten maar verwijderd van mijn DS3,... het is mij ook eens overkomen!
Yup, ongeveer 8 keer en dan is de wereld pure black…quote:Op zondag 3 januari 2010 14:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Black verkrijgen is veel dood gaan als mens toch? En heb jij new game + of new game ++ gedaan,... begrijp het verschil niet helemaal!
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:25 schreef Chocobo het volgende:
Kwam er gisteren trouwens pas achter dat het spel ook een gesture menu heeft
Dat is… nog niet verquote:Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...volgens mij ben ik nog lang niet zover als jullie. Nog geen bijzondere weapons of armor gevonden.
Heb nu 1-1, 1-2, 2-1, 2-2 en 4-1. Ik ben me nu wel voorzichtig aan het begeven in 3-1 en 4-2.
Even flink gegrinded om mijn luck omhoog te pompen (van 11 naar 25) aangezien die stenenverkopers in Wereld 2 nog steeds pissed op me zijn.
Ja natuurlijk wel ezel! Ik heb alleen die gevoelige extra triggers (klikbaar) verwijderd. Ik wacht met 1-4 totdat ik heel wereld 5 uit heb. Ben nog wel even bezig!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dus je hebt geen L2R2 meer
[..]
Yup, ongeveer 8 keer en dan is de wereld pure black…
Zit nu in NG++, hoef alleen het laatste stukje nogVerschil is dat bij elke nieuwe game het spel 8% moeilijker wordt behalve de tweede playtrough, die is een van de moeilijkste. Verder kan je bepaalde items zoals Northern Regalia pas in NG+ krijgen. Zag trouwens dat je Old King Doran nog niet verslagen had aan je trophy's
![]()
[..]
Ik heb luck level 15,... zou voldoende moeten zijnquote:Op zondag 3 januari 2010 14:57 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...volgens mij ben ik nog lang niet zover als jullie. Nog geen bijzondere weapons of armor gevonden.
Heb nu 1-1, 1-2, 2-1, 2-2 en 4-1. Ik ben me nu wel voorzichtig aan het begeven in 3-1 en 4-2.
Even flink gegrinded om mijn luck omhoog te pompen (van 11 naar 25) aangezien die stenenverkopers in Wereld 2 nog steeds pissed op me zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |