quote:Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef Chocobo het volgende:
Uitgespeeld! Wat een spel zeg!! Alle eindbazen en optionele eindbazen verslagen,... King Doran zat helaas veilig in zijn torentje,... hij had mazzel dat ik de sleutel niet had. Komt in NG+ wel aan de beurt! Geweldige ervaring en een ziekelijke heerlijke voldoening
Mazzelquote:Op maandag 4 januari 2010 00:58 schreef Chocobo het volgende:
King Doran zat helaas veilig in zijn torentje,... hij had mazzel dat ik de sleutel niet had. Komt in NG+ wel aan de beurt!
Ik had hem vanochtend in mijn vizier. Hij mepte me (net) niet in 1x dood, maar ik deed maar 17hp schade bij hem per hit. Schoot niet echt op.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
MazzelGozer slaat je in één klap dood
Correctie,... gozer slaat jou in een klap dood!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
MazzelGozer slaat je in één klap dood
Maakt het klopt dus dat 2-1 veel moeilijker is dan 1-1 of 1-2. En Grinden 't beste is wat je kan doen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:21 schreef BlackSheep het volgende:
Prima idee zou ik zeggen. Via de Tower Knight archstone kun je snel die 2 blue-eyed knights killen en weer terug naar de nexus en dat herhalen. Zo haal je relatief snel veel souls binnen
Ik weet het niet. Ik heb 2-1 in ieder geval ook pas gedaan nadat ik de tower knight heb verslagen, maar ik geloof niet dat ik het heel lastig vond. Zorg dat je een schild + speer (of anders rapier) combi hebt voor die trage beesten in de stage. Dan kun je namelijk aanvallen terwijl je je schild gebruikt. Die spellcasters kunnen je snel afmaken inderdaad, maar dat is een kwestie van op tijd rollen. Op zich casten ze namelijk in een vast ritme.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef magge het volgende:
[..]
Maakt het klopt dus dat 2-1 veel moeilijker is dan 1-1 of 1-2. En Grinden 't beste is wat je kan doen?
Ik wist 't van die casters, die hadden een tijd. Helaas had ik gistere niet genoeg tijd om er even goed voor te gaan zitten. (2-1 dan). Ik speel een knight zoals iedereen, gewoon lekker hakken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb 2-1 in ieder geval ook pas gedaan nadat ik de tower knight heb verslagen, maar ik geloof niet dat ik het heel lastig vond. Zorg dat je een schild + speer (of anders rapier) combi hebt voor die trage beesten in de stage. Dan kun je namelijk aanvallen terwijl je je schild gebruikt. Die spellcasters kunnen je snel afmaken inderdaad, maar dat is een kwestie van op tijd rollen. Op zich casten ze namelijk in een vast ritme.
Wat is je 'specialiteit'? Close combat, ranged, spellcasting?
22? :quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Die Archdemon is de Dragon God, laatste baas van 2de wereld
Overigens is de 2de wereld goed te doen hoor met een beetje soulevel…
Moet kunnen. Maar probeer anders de andere 1'en. Ik was veel in 4-1 bezig toen ik 1-2 had afgerond! In principe moet 2-1 en 2-2 wel lukken.quote:
Hmm, inderdaad. Even die fireballs leren timenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet kunnen. Maar probeer anders de andere 1'en. Ik was veel in 4-1 bezig toen ik 1-2 had afgerond! In principe moet 2-1 en 2-2 wel lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |