abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:37:24 #201
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_74487956
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
Oei,... dat is een serieus stuk lopen inderdaad!
Ja, in de wetenschap dat als ik dat niet goed doe dat die 12.000 souls bij de Flamerlurker foetsie zijn.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_74501364
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.

Ontwijken, Soul Arrow. Klaar
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 8 november 2009 @ 11:51:03 #203
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_74502257
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ontwijken, Soul Arrow. Klaar
De theorie is mij wel duidelijk. De praktische uitvoering is wat anders. Zonet twee keer geprobeerd. Nu eerst mijn bloeddruk even wat laten zakken.
pi_74525097
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Bah, ben net ge-asskicked door die Flamelurker. Dacht heel even dat het een eitje zou worden omdat ik 'm prachtig kon beschieten vanachter een stuk steen. Springt 'ie in één keer bovenop me. Draait vervolgens de camera alle kanten op, ik zie niet meer waar ik ben en vervolgens de gevreesde 'YOU DIED'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doen weekdieren in het weekend?
  zondag 8 november 2009 @ 22:14:25 #205
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_74525140
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:13 schreef Dreetje74 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel.
pi_74525433
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vertel.
SPOILER
Wat doen weekdieren in het weekend?
  zondag 8 november 2009 @ 22:23:21 #207
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_74525497
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:21 schreef Dreetje74 het volgende:
SPOILER
Dat is inderdaad nog iets sneller dan ik nu ben. Goeie tip voor de volgende keer. Nou ja, keren vermoed ik.
pi_74528569
Hoeveel souls heb je nodig voor hoogste level?
http://demonssouls.wikidot.com/stat-slvl
α & Ω
pi_74710103
Red dragen… kan hem met gemak verslaan maar hij vliegt op een gegeven moment weg en dan kan ik hem niet meer vinden
α & Ω
pi_74724989
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
Red dragen… kan hem met gemak verslaan maar hij vliegt op een gegeven moment weg en dan kan ik hem niet meer vinden
Red dragon, in level 1-2 op de toren heel goed te doen met een zoot pijlen
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:16:27 #211
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75408167
Even een kickje, zijn er nog mensen bezig met DS? Ben er zelf net mee begonnen, geniale game!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:50:20 #212
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_75409439
Nee, ik even niet maar dat ze wel weer gebeuren denk ik.
Nadat ik in de VS ben geweest ben ik niet meer gestopt met dragon age origins
(plus nog 30 andere games zoals uncharted 2 en ac2 )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_75414132
Hoef alleen nog de Old One te verslaan en dan heb ik hem uitgespeeld, zit nu op level 102
Daarna NG+
α & Ω
pi_75913293
quote:
Adventuring in the kingdom of Boletaria is going to be just a little bit easier this week, as PlayStation 3 role-playing game Demon's Souls switches to "Pure White World Tendency" today in recognition of the Winter Solstice. Wuzzat, you say?

Well, if you play Demon's Souls casually, oblivious or indifferent to the game world's "tendency," a Pure Black or Pure White setting has an effect on many things in the game. Enemy strength, availability of certain items and luck of the drop are all affected by tendency, a setting that can be manipulated by certain world events.

But Atlus is forcing a change to the world to Pure White for the next week—similar to the Pure Black World Tendency event that hit this Halloween—something that's not easy to do by oneself. The online game server goes white right about now, specifically at noon Pacific Time and ends next Monday, December 28, also at noon Pacific Time.

Hieronder details van hetgeen verandert.
SPOILER
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_75913476
DS verzonden nu maar hopen dat de post een beetje opschiet met dit weer en deze periode
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 24 december 2009 @ 09:44:38 #216
158732 magge
dát is even geleden!
pi_76004671
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:07 schreef Tain het volgende:
DS verzonden nu maar hopen dat de post een beetje opschiet met dit weer en deze periode
Krijg hem de 30ste! Eindelijk! (Collega komt terug uit de USA!)
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 31 december 2009 @ 13:02:01 #217
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_76260500
Paar dagen geleden mijn Demon's Souls game sessie weer opgepakt. Gek geworden van de moeilijkheidsgraad en het spel bijna uit mijn huis verbannen. Veel shit meegemaakt in 4-2. Maar toch,... doorgezet en er helemaal uitgekomen. Veel eindbazen verslagen en veel levels gecleared.

Het is en blijft echt een geweldige ervaring. De gameplay, maar vooral de bevrediging na het halen van een extreem level is waanzinnig. Toch blijf ik het best moeilijk vinden allemaal. Dingen als:

• You can summon here,... serieus,... na 48 uur (Soul level 68) nog steeds geen idee wat ze bedoelen. Zal vast een maat oproepen zijn, maar geen idee hoe

• Wapens,... loop al eeuwen met hetzelfde wapen. Iets beters lijkt zonder een FAQ bijna niet mogelijk. Heb een Dragon Sword +3 nu.

• Armour,... ik hou van lichte armor, maar na die Miralda chick (beul vrouw) niks beters meer tegen gekomen

• Vergelijken,... het blijft moeilijk en onhandig om te kijken welk wapen/armor nu beter is dan de ander,... vraagt veel menu wisselingen. Ook de criteria opzoeken om een wapen te gebruiken. Vaak mis ik dexterity,... loop teveel levels achter op dit gebied.

• Farmen,... ik begin door te krijgen waar je stones en andere items vind, maar vind toch echt te weinig. Looting in 2-1 en 2-2 levert vaak geen succes op. Misschien is mijn luck te laag?

• Level up,... alhoewel ik Soul level 68 ben ofzo merk ik niet echt verschil,... ja in 1-1 loop ik nu zonder problemen rond maar mijn reet wordt vaak genoeg geschopt.

• NPC's,... vind soms handlangers in een level die later de Nexus intrekken, maar nu ben ik ineens mijn magic mannetje kwijt,... gewoon verdwenen. Niet Freke, maar die ander die klaagt over mijn bezoekjes naar Freke. Yuri, of hoe hij ook heet staat daar ook maar,... geen idee wat ik er mee moet allemaal.

• White/dark world tendency,... pffff,... geen lijn in kunnen vinden. Neig naar white nu,... denk ik?

• Soul vorm,... waarom hebben ze human vorm eigenlijk uitgevonden,.. loop van de 68 uur al zeker 67 uur in Soul vorm rond

Anyway,... echt een fantastisch spel, maar ik heb echt nog steeds vragen hierover

[ Bericht 7% gewijzigd door Chocobo op 31-12-2009 13:18:45 ]
  • A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_76262077
    Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Chocobo het volgende:
    Paar dagen geleden mijn Demon's Souls game sessie weer opgepakt. Gek geworden van de moeilijkheidsgraad en het spel bijna uit mijn huis verbannen. Veel shit meegemaakt in 4-2. Maar toch,... doorgezet en er helemaal uitgekomen. Veel eindbazen verslagen en veel levels gecleared.

Het is en blijft echt een geweldige ervaring. De gameplay, maar vooral de bevrediging na het halen van een extreem level is waanzinnig. Toch blijf ik het best moeilijk vinden allemaal. Dingen als:

• You can summon here,... serieus,... na 48 uur (Soul level 68) nog steeds geen idee wat ze bedoelen. Zal vast een maat oproepen zijn, maar geen idee hoe

Inderdaad, hier kan je stones gebruiken (mits in soul form) Dit zie je vooral staan bij eindbazen als ze te moeilijk voor je zijn.

• Wapens,... loop al eeuwen met hetzelfde wapen. Iets beters lijkt zonder een FAQ bijna niet mogelijk. Heb een Dragon Sword +3 nu.

Winged Spear

• Armour,... ik hou van lichte armor, maar na die Miralda chick (beul vrouw) niks beters meer tegen gekomen

Ik heb heel lang wizards clothes gebruikt. Gebruikt nu gedeeltelijk het armor van Old King Doran, wil wel snel blijven kunnen rollen

• Vergelijken,... het blijft moeilijk en onhandig om te kijken welk wapen/armor nu beter is dan de ander,... vraagt veel menu wisselingen. Ook de criteria opzoeken om een wapen te gebruiken. Vaak mis ik dexterity,... loop teveel levels achter op dit gebied.

Als in wapens verwisselt zie je stats die omhoog gaan in het blauw en die omlaag gaan in het rood. Druk op vierkantje om te wisselen van statscherm

• Farmen,... ik begin door te krijgen waar je stones en andere items vind, maar vind toch echt te weinig. Looting in 2-1 en 2-2 levert vaak geen succes op. Misschien is mijn luck te laag?

Yup, hogere luck=betere items

• Level up,... alhoewel ik Soul level 68 ben ofzo merk ik niet echt verschil,... ja in 1-1 loop ik nu zonder problemen rond maar mijn reet wordt vaak genoeg geschopt.

1 a 2 levels omhoog merk je idd weinig verschil, meer met 10

• NPC's,... vind soms handlangers in een level die later de Nexus intrekken, maar nu ben ik ineens mijn magic mannetje kwijt,... gewoon verdwenen. Niet Freke, maar die ander die klaagt over mijn bezoekjes naar Freke. Yuri, of hoe hij ook heet staat daar ook maar,... geen idee wat ik er mee moet allemaal.

Dat is vreemd, Mephistopelas nogwat gezien? Yurt the Silent Chief losgelaten? Die killed namelijk je mannetjes in de Nexus

• White/dark world tendency,... pffff,... geen lijn in kunnen vinden. Neig naar white nu,... denk ik?

Je hebt world en soul tendancy. Al versla je bazen wordt de world meer white, als heb je andere players met de blue stone wordt je soul whiter…
    White= makkelijker maar minder souls, Black het omgekeerde. Kort door de bocht, doe goede dingen en alles wordt witter, doe slechte dingen alles wordt zwarter

• Soul vorm,... waarom hebben ze human vorm eigenlijk uitgevonden,.. loop van de 68 uur al zeker 67 uur in Soul vorm rond

In Soul ben je sterker maar minder HP. Human iets slapper maar volledige HP en je kan ge-invade worden door Black Phantoms

Anyway,... echt een fantastisch spel, maar ik heb echt nog steeds vragen hierover
  • α & Ω
      donderdag 31 december 2009 @ 13:46:19 #219
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_76262357
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 13:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Chocobo het volgende:

Inderdaad, hier kan je stones gebruiken (mits in soul form) Dit zie je vooral staan bij eindbazen als ze te moeilijk voor je zijn.

Winged Spear

Ik heb heel lang wizards clothes gebruikt. Gebruikt nu gedeeltelijk het armor van Old King Doran, wil wel snel blijven kunnen rollen

Als in wapens verwisselt zie je stats die omhoog gaan in het blauw en die omlaag gaan in het rood. Druk op vierkantje om te wisselen van statscherm

Yup, hogere luck=betere items

1 a 2 levels omhoog merk je idd weinig verschil, meer met 10

Dat is vreemd, Mephistopelas nogwat gezien? Yurt the Silent Chief losgelaten? Die killed namelijk je mannetjes in de Nexus

Je hebt world en soul tendancy. Al versla je bazen wordt de world meer white, als heb je andere players met de blue stone wordt je soul whiter…
    White= makkelijker maar minder souls, Black het omgekeerde. Kort door de bocht, doe goede dingen en alles wordt witter, doe slechte dingen alles wordt zwarter

In Soul ben je sterker maar minder HP. Human iets slapper maar volledige HP en je kan ge-invade worden door Black Phantoms

• Thanks voor de info

Ik las het net op de Wiki inderdaad. Yurt heb ik inderdaad met mijn naïeve hoofd geholpen. Had al een vermoeden, maar dat het echt zo is. Die gozer heeft gewoon Freke's apprentice gemold Vanavond snel een einde aan maken
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_76262463
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Thanks voor de info

Ik las het net op de Wiki inderdaad. Yurt heb ik inderdaad met mijn naïeve hoofd geholpen. Had al een vermoeden, maar dat het echt zo is. Die gozer heeft gewoon Freke's apprentice gemold Vanavond snel een einde aan maken
    O, die gozer heb je toch niks aan
    Laat hem in ieder geval Black Maiden niet killen, anders kan je niet meer levelen
    α & Ω
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')