Ik denk dat er meer zo over denken, even afwachten wanneer hij alles weer draaiende heeftquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Ayca het volgende:
ik denk het niet.. ik ben blij dat ik mijn laatste pakketje heb ontvangen, maar denk niet dat ik nog ooit wat van hem ga bestellen...
Nice jackquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef jack-peng het volgende:
Thank you very much ,I am here.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24679
Cute Mini Pig 2-LED Flashlight with Key Ring 0.01$ free shipping
It is a special offer for FOK member,each paypal account can buy for 1 pcs.
1.www.popbuying.com will become a clean website,we do not want to have paypal problem in the
future.It has almost the same items as Dealperfect ,excluding some copy items.
2.www.dealperfect.com will become a website only serve for Holland customer,this website can
update new items without rugulation.BUt need to contact our sales staff Rachel to get a
manually payment link.Her Email is:Dealperfectcs02@gmail.com ,and taobao order also.
What he says.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nice jack![]()
Thanks for the information!
All the soundmagic and Kanen headphont in our website is 100% genuine.We can guarantee for that.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef mstr het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23924
Are this the good Kanen?
Zijn dit die goede Kanens?
How is the sound quality?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef jack-peng het volgende:
[..]
All the soundmagic and Kanen headphont in our website is 100% genuine.We can guarantee for that.
The new website do not have coupon function right now,if you want to order this item,you can wait a few days,I will post many coupons soon.Then you can order it cheaper.
Well...As far as I know.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
How is the sound quality?
Can you tell me?
Ja, geweldig dat ze zijn verkochtquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
He is back!
Nice to hear that most of the problems are sold.
HI semm,quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef Semmm het volgende:
De nieuwe site heeft trouwens een veel betere indeling qua categorieen
Well done Jack
Alleen jammer dat de linkjes van de producten het niet doen![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef jack-peng het volgende:
1.www.popbuying.com will become a clean website,we do not want to have paypal problem in the
future.It has almost the same items as Dealperfect ,excluding some copy items.
Which items do you want ? Let me know..quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Do not find the items you want,the result showed in random"
Oh no, I was kiddingquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:15 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Which items do you want ? Let me know..
PS:Is there anyone knows the WCG ? The Holland War3 player Grubby will come to China on November 10th
Goede keus, mijn vader heeft hem ook al een tijdje en hij doet het nog perfect en ziet er ook nog eens leuk uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef vinylhits het volgende:
@jack & rachel
I have mailed you both for my order (rolax watch) but didn't get a mail back.
Can one of you tell me how to order it right now?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21938
Al die lui hier zijn knettergekquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef neo2000 het volgende:
Allemaal haters die nu weer poeslief doen tegen onze grote vriend..
Maar goed, fijn dat er weer gehandeld besteld kan worden.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:42 schreef monkeybrain het volgende:
Varkens 1 cent whaaaa!!! Jack kent zijn klanten![]()
[..]
Al die lui hier zijn knettergek![]()
Alle kletskoek over arme Chinezen, meer dan 100.000 dollar omzet per maand![]()
Daar moet toch wel een fatsoenlijke winst uit te trekken zijn ondanks de lage marges.
Jup..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:42 schreef monkeybrain het volgende:
Varkens 1 cent whaaaa!!! Jack kent zijn klanten![]()
[..]
Al die lui hier zijn knettergek![]()
Alle kletskoek over arme Chinezen, meer dan 100.000 dollar omzet per maand![]()
Daar moet toch wel een fatsoenlijke winst uit te trekken zijn ondanks de lage marges.
p.s verzend een mail naar DX, misschien kans op vergoeding etcquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef GuitarJJ het volgende:
Koop deze niet!! Toen ik heb in het stopcontact deed met telefoon eraan hoorde ik na 1 minuut een knal. Ding is stuk en niet meer te gebruiken. Gelukkig is mijn telefoon nog heel!
[ link | afbeelding ]
Dat kunnen wij lastig zo bepalen, meer info.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:02 schreef vinylhits het volgende:
Misschien is het al eerder gevraagt....
Ik kan niet meer betalen via bankrekening (paypal).
Hoe kan dit?
DSB?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:02 schreef vinylhits het volgende:
Misschien is het al eerder gevraagt....
Ik kan niet meer betalen via bankrekening (paypal).
Hoe kan dit?
Of het nou wel of niet al kan, ik zou er nog even mee wachten, tot het duidelijk is dat DealPerfect weer helemaal werkt...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:00 schreef thijs1994 het volgende:
Ik vind het al een hele grap dat Jack ons eigenlijk de hele tijd in de gaten aan het houden was via Fok en net op het goede moment inspringt.
Edit: Kan je nu ook gewoon weer taobao-orderen? Dus gewoon je product naar Rachel sturen? En de kopietjes van DP, die kan je ook gewoon bij Rachel bestellen (en via Paypal betalen)?
quote:Verder: Welcome back Jack!There have been about 3 topics with your name in the topic title, so I guess people missed you a bit
![]()
Nieuwe ticket aanmaken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef gday het volgende:
Zucht, heb een bluetooth-ding besteld bij DX maar deed het niet. Zit alweer meer dan een week te wachten op reactie van DX. Ik wil ze graag erop wijzen dat ik al een tijdje zit te wachten op reactie maar kan niet vinden hoe ...?
Ja, maar dan moet ik de oude ticket dus annuleren? Anders mag ik geen ticket aanmaken voor dat ordernr. Ik weet niet of mijn support request dan weer achteraan in de rij moet aansluiten ...?quote:
Whehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:20 schreef joepie91 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25160_!
Vroeg ik mij ook af.. Ze zijn in iedergeval niet over naar PB..quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef gers het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met de dp points?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef marco_sire het volgende:
[..]
tuurlijk: jack loopt echt binnen door de kleine orders die wij hier gezamenlijk van het FOK-forum plaatsen. Ik denk toch zeker wel 30K per maand.......Hij zal best een leuke boterham verdienen door alle bestellingen vanuit NL maar je hoeft er nou eenmaal de lompe directe NLse manier van confronteren op na te houden als iets niet helemaal naar je zin is. Beetje inleving in een andere cultuur kan geen kwaad hoor: vandaar ook mijn opmerking dat je niet alles letterlijk moet nemen wat ze je beloven.
Maar dat hoef ik jou niet te vertellen want jij hebt onwijs veel ervaring met de Chinese handel en ik niet
haha foto's van het 'kantoor' wil ik ook wel eens zien, weet voorheen dat die een kamer had met alleen maar een bureau met zn pc geloof ik , voor de rest was de hele kamer wit zo te zien ( op zn webcamquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha even hierop weer terugkomend... ruim 100K per maand en reken maar dat hij weinig vaste lasten heeft. Heb je foto's van het "kantoor" of de filmpjes? Daarnaast bijna geen voorraad, tel uit je winst.
Verder prima dat hij weer terug is, iedereen erg blij mee zo te zien.
Zo simpel is het dus nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha foto's van het 'kantoor' wil ik ook wel eens zien, weet voorheen dat die een kamer had met alleen maar een bureau met zn pc geloof ik , voor de rest was de hele kamer wit zo te zien ( op zn webcam)
Tevens vind ik 100K toch wel erg veel voor een simpel webshopje, ook denk ik niet dat iedereen zeker 50$+ besteed in een maand.. dan mag die dus wle heeeel veel klanten hebben.. maargoed we weten nooit met die gekke chinees, ben blij dat hij weer back in Business is
En daarom had jij geen webshopquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zo simpel is het dus niet![]()
Als je eenmaal mond op mond reclame krijgt op het internet dan gaat het zeer snel. Jack heeft ook een wereldwijde markt met heel veel mensen die nep spul willen hebben![]()
100.000 dollar, erg verleidelijk om niks te leveren en na een maand te vertrekken
Ik zou allang met mijn neus in de coke en de hoeren zitten![]()
Jij wel ouwe oplichter hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zo simpel is het dus niet![]()
Als je eenmaal mond op mond reclame krijgt op het internet dan gaat het zeer snel. Jack heeft ook een wereldwijde markt met heel veel mensen die nep spul willen hebben![]()
100.000 dollar, erg verleidelijk om niks te leveren en na een maand te vertrekken
Ik zou allang met mijn neus in de coke en de hoeren zitten![]()
Omzet is geen winstquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Jij wel ouwe oplichter haha,
nee maar met simpel bedoelde ik ook niet dat het makkelijk op te zetten is, maar gewoon met een webshop 100K binnenslepen lijkt me toch wel wat beter dan er extreem hard voor werken?
En nee niet zeggen dat jack nu extreem hard werkt, hij werkt wel hard maarja daar word die dus ook naar betaald als we t zo mogen horen
Toch wel respect voor
Waarom stel je die vraag als je het antwoord al weet. 12 Dollar voor Adobe CS4quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Zullen dit nou legale versies zijn? http://www.tradetang.com/buy/adobe+cs4/1611-20-bestT0-1-0-0.html
Vast niet heh? :p
Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Omzet is geen winst![]()
Geen idee wat de marges zijn maar de marges zijn zeer klein, Jack maakt zijn geld door massaverkoop.
Wat hij dus precies verdient met de handel is totaal niet duidelijk. Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden. Voor Chinese begrippen zal hij prima verdienen maar verwacht echt geen vulgaire toestanden![]()
Wat de toekomst brengt is een ander verhaal, hij wilt natuurlijk een soort enorme DX speler worden. Dan zit je als baas erg goed
Ik ga partner worden van Jack, even uitleggen hoe we snel rijk kunnen worden terwijl niemand ons kan pakken omdat we in China vertoeven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, een legale Middle-East version waarschijnlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Zullen dit nou legale versies zijn? http://www.tradetang.com/buy/adobe+cs4/1611-20-bestT0-1-0-0.html
Vast niet heh? :p
Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hierquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef neo2000 het volgende:
Ik neem aan dat jullie het verschil tussen omzet en winst begrijpen..? Plus het feit dat hij medewerkers in dienst heeft meenemen in het rijk rekenen? (dan is het alsnog niet slecht..)
Edit: damn it monkeybrain!
Wat een onzinquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Skiet het volgende:
"Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden."
Haha ik zie echt (vooral met TB orders) dat bedragen over de kop gaan en soms meerdere keren. Volgens mij verkoopt hij voornamelijk heel veel illegale/nep artikelen heel goed. Als ik gewoon even naar de RB zonnebrillen kijken.. die dingen kosten geen drol daar in inkoop en de CK boxers koop je als toerist voor zo een 50 cent.
Nee, met 5000-10000 bruto winst per maand zit je echt veel te laag volgens mij. Als je omzet 100K is en je hebt aan het einde van de maand een bruto winst van 5K/10K dan moet je jezelf echt eens achter de oren krabben.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halen50.000 aan lasten? Jij hebt geen economie gehad of welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post![]()
Haha, prachtig hoor![]()
grapje van mequote:[..]
50.000 aan lasten? Jij hebt geen economie gehad of wel![]()
De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post![]()
Haha, prachtig hoor
Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
grapje van me, ik had de verzendingen niet eens mee gerekend
..
zal idd ook best wat kosten
Vergeleken met hier kost het bijna niks, doch tikt het soms nog flink aan bij bepaalde producten. Zonder de subsidie kunnen ze natuurlijk de tent sluiten, dan is het gewoon niet te doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:56 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoor
Beetje contradictie of niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent![]()
Er is geen kant-en-klare formule voor alles.
Zoals ik al eerder had gemeld,quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef mug89 het volgende:
en hebben al mensen het ledlampje besteld?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hier![]()
[..]
Wat een onzin![]()
Je kent toch de TB prijs generator, daar staat de brutowinst en de verzendkosten heel duidelijk aangegeven.
Zoals gezegd, dit soort winkels halen de brutowinst uit massaverkoop. De prijzen moeten super laag zijn om klanten te krijgen, anders kunnen ze net zo goed naar de lokale winkel. Met lage prijzen kun je alleen winst maken door heel veel te verkopen.
Bij een herenwinkel hanteren ze hogere marges dan bij de Wibra, beide formules maken uiteindelijk genoeg winst. Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent![]()
Er is geen kant-en-klare formule voor alles.
Alle discount winkels in Nederland werken volgens "de Jack" formule, maar volgens Skiet is het allemaal amateuristisch![]()
[..]
50.000 aan lasten? Jij hebt geen economie gehad of wel![]()
Haha, prachtig hoor
Jack had het op ze forum toch over een spetterende actie als goedmakertje van alle problemen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gemeld,
heb ik het Ledlampje al besteld
Leuke actie , en tevens even kijken hoe jack de zaken op orde lijkt te hebben weer.
Dus maar even een 'flut' bestellingje geplaats op de nieuwe site..
tot nu toe lijkt alles goed te werken ( zelfde als DP )
Ik heb rachel al gemaild of ze de 14" nog verkopen.. nog geen antwoordquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef jpg97 het volgende:
Jack, do You sell this item on your new website:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ze hebben het maar druk met jullie zeikerts. Ik heb nog maar 1 keer de klantenservice van DX gemaild.
Waarschijnlijk ging het meer over het reactietijd-bashen enzo dan het vragen om de support zelf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.
Whaha die Skiet, ik zat gewoon te dollen over dat hoger niveauquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij bent echt een prachtvent. Je denkt echt dat je zo veel beter bent dan andere mensen hier. Merken dat je op een hoger niveau denkt haha laat me niet lachen man.
Je gaat Jack zijn winkel toch niet vergelijken met een NL discount winkel waar ze volgens jou 1 cent winst per artikel pakken. DealPerfect (of hoe je het ook wilt noemen) kan nooit overleven als ze per artikel een minimale winstmarge pakken. Alles moet handmatig afgehandeld worden (zeker als je kijkt naar TB en nu de manier van bestellen van DP). Alle bestellingen worden handmatig besteld bij de leverancier, betaald, ontvangen, doorverpakt en verzonden. Daar gaat zoveel tijd in zitten dat het nooit rendabel zou zijn als ze een minimale winstmarge hebben.
Nogmaals, de CK boxers op DP zijn voor de toeristen lokaal al te koop voor 50 cent per stuk. En ik gaf al aan dat ze op het ene product vast een minimale marge pakken zoals al die onzin producten, maar de meest populaire producten hebben ze gewoon een interessante marge.
quote:DealPerfectcs01: WoW!
It is the first time I know this function!
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef Skiet het volgende:
Maar laten we weer ontopic reageren en deze zinloze discussie stopzetten. We weten allemaal dat Jack veel geld omzet en ook een hele prima winst per maand pakt met zijn bedrijf. Ik vermoed meer dan menigeen in dit topic verdiend per maand..
Aangezien ik het onmogelijk acht dat we hier allemaal zomaar even de kosten van Jack weten en de precieze inkoopprijzen van alle artikelen denk ik dat we een hoop berichten kunnen verwijderen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
Daar gaan we weerquote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...
Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld?quote:
Eerder vandaag voor 8 dollar en net voor 4 dollar. En bij die 4 dollar ging het dus mis.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.
[..]
Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld?misschien heeft de melding iets te maken met het totale bedrag?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
goh, wat is het weer fucking gezellig hier
We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
50 cent leverancierquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Skiet het volgende:
"Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt..."
Wat een onzin man.
Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites isquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:00 schreef mug89 het volgende:
iemand eigenlijk al iets ontvangen van DX na de feestdagen?
Het mijne de 16e eindelijk uit hongkong verzonden.. het mocht even duren
Wat heb ik er mee te maken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!
Dat is toch vrij snel vanaf wanneer het t vliegtuig inging..quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites is
quote:
(ik hoopte al dat jack terug zou komen)quote:
Post is iets nuttigs ipv alleen maar hier te komen om te zeggen dat het hier niet gezellig is,quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef kloink het volgende:
Maar guys...dat led varkentje is veel slimmer dan wij met ze allen denken..nou ja Jack dan :-)
Op deze manier krjgt hij in 1 klap weer een hele berg paypall betalingen erbij en ik denk dat dit op alle manieren erg gewenst is en ie daar misschien wel "ingedeeld" wordt door paypal...die ene cent is in iedergeval minstens 1 dollar "verlies" per item. Toch is het dat meer dan waard denk ik voor hem :-)
anyway..toch leuk dat gekke varkentje en kan geen kwaad
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
Ik steun Jack met dit, mooi toch als hij goed aangeschreven staat @ payal,, geen gezeik meer als ik nieuwe merk kleren wil besellenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
quote:
Jack's bitchquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
Anyways dan ben ik niet de slechtste en dan plaats ik met plezier een Taobao order (pakjes!)
[..]
quote:
Je bent blind. Ik heb ze net nog besteldquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik blind of staan de md52 niet op popbuying.com.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Hé dr is dr ook al eentje naar mij onderwegquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Nu is de betaling wel gelukt
Kanen here we come
Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Nu is de betaling wel gelukt
Kanen here we come
Valutering is al een tijdje verboden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Kan mij het schelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Die Kanen's geven een goede indruk al;s ik zo alle reviews en reacties lees.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
da's ook wat, heb ik net oordopjes besteld bij DX die gisteren geshipped zijn
anders had ik die kanen wel gekocht
De MD-52 zijn ook hierheen onderweg (zodra ze verzonden wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef 16meter het volgende:
Kanen MD-52, Soundmagic PL-50 en Fiio E5 headphone versterker besteld.
Ben benieuwd. Die Kanen's zijn meer voor de heb omdat ze zo extreem goedkoop zijn.
Doe eens gek en koop alsnog de Kanen voor 3 euroquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
da's ook wat, heb ik net oordopjes besteld bij DX die gisteren geshipped zijn
anders had ik die kanen wel gekocht
Heb hier échte Sennheiser CX500 liggen, en 52 in bestelling dus kan ze mooi vergelijken als ze binnen zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:26 schreef 16meter het volgende:
Schijnt dat ze beter zijn dan Sennheiser CX300, die kosten geloof ik rond de 30 euro.
Ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
Heeft er ook nog iemand géén Kanen MD52's besteld?
Ik, zou niet weten waaromquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
hiero!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
Als er 10 mensen al zeggen dat 1 bepaald type gewoon ruk is en ik heb m net gekocht, is dat toch zonde van de tijd? om t geld misschien niet, maar als je gewoon direct al weet welke goed zijn, waarom niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gast, die dingen kosten 5 euro. Koop een degelijk Shure setje en ga eens fatsoenlijk vergelijken.
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je voor 5 euro geen kwaliteit kan en mag verwachten. Goed is relatief. Voor zijn prijs zijn ze misschien goed, maar in vergelijking met fatsoenlijke oordopjes zijn ze ruk. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef mug89 het volgende:
[..]
Als er 10 mensen al zeggen dat 1 bepaald type gewoon ruk is en ik heb m net gekocht, is dat toch zonde van de tijd? om t geld misschien niet, maar als je gewoon direct al weet welke goed zijn, waarom niet?
Wil ik nog wel een keer doen. Maar heb het nog niet nodig gevonden. Heb creative EP-630 doppen liggen. Die doen het goed. Heb tevens reservesetje klaarliggen. Dan koop ik geen anderen, niet nodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef joepie91 het volgende:
Best ernstig dat er tot nu toe meer reacties zijn van mensen die hem wél hebben besteld dan van mensen die hem niet hebben besteld
Oke, ik heb de standaard iphone oordopjes en hoef voorlopig nog geen anderequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je voor 5 euro geen kwaliteit kan en mag verwachten. Goed is relatief. Voor zijn prijs zijn ze misschien goed, maar in vergelijking met fatsoenlijke oordopjes zijn ze ruk. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
Need to Email us with the following information:quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef vinylhits het volgende:
@jack & rachel
I have mailed you both for my order (rolax watch) but didn't get a mail back.
Can one of you tell me how to order it right now?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21938
Thank you very much..!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:12 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Need to Email us with the following information:
Your Paypal Email address:
Product link:
Quantity:
First name:
Last name:
Street address:
City:
Province:
Zip code:
Country:
Telephone Number:
I will creat the order for you manally,and send payment request link to you.
Yup, alleen de sigaar was best heel goed maar die verkopen ze niet meer. Ondanks dat ik best enthousiast was over het concept heb ik voor bijna 200,- aan spullen maar een maandje of 3 gebruikt. Daarna weer gewoon gaan roken en inmiddels gestopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zou wel zo'n setje van die elektronische sigaretten willen hebben, maar als ik de reviews zo lees ik het allemaal crap.
Dat is een goedbewaard geheim dat zeker niet in de OP staat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe kan ik chatten met Jack? Hier hebben ze het over GoogleTalk ofzo?? Ik ken dat niet? En wat is zijn msn-adres, reageert hij daar ook op??
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat is een goedbewaard geheim dat zeker niet in de OP staat.
http://www.lmgtfy.com/?q=google+talkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe kan ik chatten met Jack? Hier hebben ze het over GoogleTalk ofzo?? Ik ken dat niet? En wat is zijn msn-adres, reageert hij daar ook op??
Netjes, fijn om te horen! Na al je verhalen over de Dingoo A320 krijg ik er steeds meer zin in om ook eentje te kopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:22 schreef joepie91 het volgende:
Weer een kleine update wat betreft de Dingoo A320: Ik ben er inmiddels in geslaagd om mijn firmware te flashen, waardoor ik nu dus Dingux (Dingoo Linux) kan draaien. Ben nu de Linux-kernel naar m'n MicroSD-kaartje aan het kopieren, ik laat jullie wel weten hoe het werkt. Als alles helemaal werkt enzo, maak ik ook nog wel even een reviewtopic met foto's enzo in REV, en met info over hoe te flashen met Dingux enzo.
Oh ja, en Jack heeft me verteld dat hij binnenkort de Dingoo A320 ook op PopBuying gaat verkopen, net een klein beetje goedkoper dan DealExtreme (zowel de zwarte als de witte versie). Ik ben benieuwd
Nou, ik kan hem zeker aanradenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:27 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Netjes, fijn om te horen! Na al je verhalen over de Dingoo A320 krijg ik er steeds meer zin in om ook eentje te kopen.
Focalprice (wordt ook wel de F-site genoemd)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Welke site wordt hier bedoeld, waar ze de AAA naar AA converters nog verkopen?
http://www.dealextreme.co(...)3657~threadid.203551
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3657
Kaidomain maar dat ziet er redelijk doods uit, besteld iemand daar nog weleens?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Welke site wordt hier bedoeld, waar ze de AAA naar AA converters nog verkopen?
http://www.dealextreme.co(...)3657~threadid.203551
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3657
Gewoon je maten doorgeven aan Rachel dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef mug89 het volgende:
Even een vraagje over die taobao,
hoe kun je een maat zien bij kleding?
Zou is mijn chinees net niet mijn tweede taal, en de google translator laat bij mij geen maten zien..
iemand die weet waar ik dat kan zien?
Oke, maar is dat dan gewoon "small" of "medium" of echt cijfers?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gewoon je maten doorgeven aan Rachel dan komt het wel goed.
Kan je zelf nadenken? Wat als jij tegen een Chinees zegt dat je Small hebt? Dan heb je dus XXS wat je gaat krijgen. Zelfs kleding in NL met de maat XL is in Frankrijk soms XXL.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
Oke, maar is dat dan gewoon "small" of "medium" of echt cijfers?
want die weet ik eigenlijk nietbehalve bij mn broeken
Ik heb ook weer even een landinkje horloges besteld, leuke prijzen, dat zeker, zal ze reviewen als ik ze binnen heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef monkeybrain het volgende:
Alle paupers verzamelen![]()
Voor 6 dollar erg leuk, quartz is ook een stuk betrouwbaarder voor zo'n bedrag![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet zo grootquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef Semmm het volgende:
@mug89
Je moet je lengte en gewicht doorgeven, en als je echt zeker wilt zijn ook nog even je taille en borstomtrek.
Je moet niet je maat in letters (S,M,L, XL Etc) doorgeven want in China valt alles wat kleiner omdat die mensjes iet zo groot zijn![]()
Ik gok op 2 november...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef Downstar het volgende:
Volgens het systeem is mijn package shipped (varkentje)!
zeer snel dus, gister middag besteld
eens zien hoe snel ik het hier heb!
Ik denk dat Jack voor zijn actie meteen een groot aantal varkentjes heeft ingekocht tegen een scherpe prijs en dat hij dus vanuit voorraad kan versturen. Maakt natuurlijk (zoals je hier meteen ziet) een goede indruk op de klanten dat iets zo snel verstuurd wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef Downstar het volgende:
Volgens het systeem is mijn package shipped (varkentje)!
zeer snel dus, gister middag besteld
eens zien hoe snel ik het hier heb!
jaa idd denk zelf ook wel dat die ene voorraadje heeft aangezien die zelf ook weetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik denk dat Jack voor zijn actie meteen een groot aantal varkentjes heeft ingekocht tegen een scherpe prijs en dat hij dus vanuit voorraad kan versturen. Maakt natuurlijk (zoals je hier meteen ziet) een goede indruk op de klanten dat iets zo snel verstuurd wordt.
té fout en lijkt totaal niet op een echt exemplaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
even aangevraagd leuk shirt voor de voetbaltraining
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef caspergf1 het volgende:
ik begin me zorgen te maken over mijn bestelling bij DX.
Had een laser besteld, status stond na aantal dagen op: Shipped via Tracked Air Mail RT020246688HK
Maar nu, 5 weken later, heb ik nog niets. Overigens heb ik de bestelling die ik erna had geplaatst al 2 weken binnen, en dat was pakketpost van TNT maar er zat geen Tracked air mail code bij.
Nu vind ik het raar dat als ik op die Tracked Air Mail RT020246688HK klik er staat:
The item (RT020246688HK) left Hong Kong for its destination on 22-Sep-2009
Dus ik had hem allang moeten hebben ontvangen! Ik dus net TNT gebelt, nee ze weten van niets.
Had 2 dagen geleden al een ticket gemaakt dat ik de laser nog niet had ontvangen, nog steeds geen antwoord op bij DX.
Verder vind ik het raar dat er bij de vorige bestelling (pakketpost) er geen track code bij zat en bij die laser die ik nu heb besteld, die denk ik wordt verstuurd onder briefpost (laser 2 cm dik) wel een code heeft.
Briefpost heeft normaliter toch geen tracktrace code?
Ik maak me een beetje zorgen iig.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
even aangevraagd leuk shirt voor de voetbaltraining
Duidelijk dat ie zegt op de training dus zal het wel voor de lol zijn en niet serieus als zijnde een cool shirt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
En echt héél lelijk. Waarom zou je in een shirt van Duitsland willen lopen??
TD?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef revpolen het volgende:
jeej vandaag weer pakket dag
UJJ tassen van TD zijn binnen
Hoe zit dat nou met de prijs? Betaal je dat hoogste bedrag van de twee die bovenaan staan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/101710-1694527.html
Ja, de rest is als je er meerdere afneemt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:22 schreef ingridt het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met de prijs? Betaal je dat hoogste bedrag van de twee die bovenaan staan?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, de rest is als je er meerdere afneemt.
Zie ook het tabelletje er onder.
Godverdomme, spuit11. Wat is het weer gezellig hier.
het is wat meidquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo dachten wij vorige keer ook over jouw reactie.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
wat heb je betaald aan verzendkosten? >30 dollar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef revpolen het volgende:
ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Prima reactie voor een mod. Jij bent echt een topper. Je maakt het hier FUCKING GEZELLIG
guys hold your horsesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Prima reactie voor een mod. Jij bent echt een topper. Je maakt het hier FUCKING GEZELLIG
Anders ook nog op Ebay voor een redelijke prijs ¤ 2,14 voor 4 stuksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Op focalprice zijn ze een stuk duurder, daar had ik al gekeken. Daar kost een 2-pack dat al bijna.
Op KD zie ik ze wel staan voor een redelijkere prijs, dank u
Hoiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:53 schreef AndyKaufman het volgende:
Wat moet je in godsnaam met die troep. Een varkentje met een led-lampje
Soort van Chinese Kruidvat.
Het Kruidvat is in de handen van een Chinees bedrijfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:53 schreef AndyKaufman het volgende:
Wat moet je in godsnaam met die troep. Een varkentje met een led-lampje
Soort van Chinese Kruidvat.
foto'squote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef revpolen het volgende:
Hiermee scoorde je bij mij punten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, de rest is als je er meerdere afneemt.
Zie ook het tabelletje er onder.
Godverdomme, spuit11. Wat is het weer gezellig hier.
En daar was je ze weer kwijt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denkk dat ut te make heft mee peejpél die dwaars legt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:08 schreef revpolen het volgende:
nu weer ff met paypal klooien..
laatste dagen kan ik niet meer rechtstreeks betalen,
( terwijl der genoeg geld op me rekening staat )
eeen echeck betaling is het dus.. ( sinds 1 week pas )
Alsof ik wakker lig van de punten die jij mij wel/niet geeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hiermee scoorde je bij mij punten.![]()
[..]
En daar was je ze weer kwijt.![]()
[..]
Ik denkk dat ut te make heft mee peejpél die dwaars legt!
Hoi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Dames,
![]()
Mijn Mp3 speler is vandaag bezorgd, het gaat om
4GB iPod shuffle replica, FuckPrice
Hij laadt wel op, het blauwe lichtje brandt ook, behalve het laatste halve uurtje ineens niet meer, maar als ik er een koptelefoon in plug, gebeurd er niets.
![]()
Kapot?
En kost het veel om hem terug te sturen?
Ik verkoop hem voor 15 inc verzenden.
Je bent te aardig, voor ¤ 12,50 een MP-prutspeler kopen en voor ¤ 15 een kapotte doorverkopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Dames,
![]()
Mijn Mp3 speler is vandaag bezorgd, het gaat om
4GB iPod shuffle replica, FuckPrice
Hij laadt wel op, het blauwe lichtje brandt ook, behalve het laatste halve uurtje ineens niet meer, maar als ik er een koptelefoon in plug, gebeurd er niets.
![]()
Kapot?
En kost het veel om hem terug te sturen?
Ik verkoop hem voor 15 inc verzenden.
Track code heeft bij hun te maken met de hoogte van het bedrag, boven de 15? dollar krijg je er een, dus vandaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef caspergf1 het volgende:
ik begin me zorgen te maken over mijn bestelling bij DX.
Had een laser besteld, status stond na aantal dagen op: Shipped via Tracked Air Mail RT020246688HK
Maar nu, 5 weken later, heb ik nog niets. Overigens heb ik de bestelling die ik erna had geplaatst al 2 weken binnen, en dat was pakketpost van TNT maar er zat geen Tracked air mail code bij.
Nu vind ik het raar dat als ik op die Tracked Air Mail RT020246688HK klik er staat:
The item (RT020246688HK) left Hong Kong for its destination on 22-Sep-2009
Dus ik had hem allang moeten hebben ontvangen! Ik dus net TNT gebelt, nee ze weten van niets.
Had 2 dagen geleden al een ticket gemaakt dat ik de laser nog niet had ontvangen, nog steeds geen antwoord op bij DX.
Verder vind ik het raar dat er bij de vorige bestelling (pakketpost) er geen track code bij zat en bij die laser die ik nu heb besteld, die denk ik wordt verstuurd onder briefpost (laser 2 cm dik) wel een code heeft.
Briefpost heeft normaliter toch geen tracktrace code?
Ik maak me een beetje zorgen iig.
Crappy kwaliteit mp3?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:08 schreef VizzStick het volgende:
zet er eens een ander formaat muziek op?
wma ipv crapy kwaliteit mp3
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:08 schreef VizzStick het volgende:
zet er eens een ander formaat muziek op?
wma ipv crapy kwaliteit mp3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Flinke gozer als je Flac en 192kbps (lame) van elkaar kunt onderscheiden zonder gekke fratsen uit te halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
192kbps mp3 is behoorlijk crap inderdaad.
Flac daarentegen.
Ik zou alleen graag willen dat die batterij iets langer mee zou gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:59 schreef Dionysiou het volgende:
Nooit meer zo'n ding uit China.
Gebruik ik liever nog mijn Sony Ericsson Xperia X1 als MP3 Speler![]()
Stuur FP een berichtje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:12 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Wat een prutantwoorden.![]()
Effe serieus, wat kan ik met mijn mooie niet werkende? iPodje doen.. Duurt RMA lang? En hoeveel kost dat me?
Hier ben ik toch ook wel een beetje benieuwd naar, ik heb er vandaag ook ff naar zitten kijken..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef 16meter het volgende:
Iemand ervaring met fake merkkleding van Taobao?
Lijkt me grappig om eens wat te bestellen. Het is de helft van de prijs, of minder. Dan mag de kwaliteit ook wel een stukkie minder zijn.
Ze hebben werkelijk alles...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef mug89 het volgende:
[..]
Hier ben ik toch ook wel een beetje benieuwd naar, ik heb er vandaag ook ff naar zitten kijken..
En als ik het goed heb bijgehouden, komen er nog verzendkosten bij en een fee voor de tussenpersoon? (bijv. Jack)?
Aha.. dat is inderdaad niet echt de bedoelingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
De dingen die ik gezien heb zijn vaak slecht nagemaakt. Je loopt echt voor lul met veel van die dingen... probleem is dat ze op taobao vaak officiële foto's gebruiken waardoor het echt goed lijkt. Al een paar keer mensen met nep kleding zien lopen, echt gewoon niet cool. Betaal dan iets meer in NL of draag een merk wat je wel kan betalen.
Maar goed, je kan het proberen... laat maar weten of het wat geworden is. Foto's zijn altijd welkom.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Scorpie het volgende:
Heeft Dealextreme al hun mailserver gefixed?
Grrrr, dan komt de mail van mijn wachtwoord niet meer aan. Klotezooi.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij bestellingen krijg ik per e-mail een bevestiging van mijn bestelling..
Gewoon even opnieuw registrerenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grrrr, dan komt de mail van mijn wachtwoord niet meer aan. Klotezooi.
oh, ik zie het al, het was een andere (oudere betaling)quote:
Linkje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:37 schreef monkeybrain het volgende:
Ook Singapore hier, mijn Kelvin Groot horloge![]()
Mooi ding alleen zit er allemala troep achter het glaasje![]()
Even kijken of ik hem kan openschroeven om te reinigen, wat een prutsers.
Het is wel een zeer mooi horloge, mooi groot geen iel ding.
Wel blijven opletten, hadden we een paar weken terug nog een hele discussie overquote:
Och ja dat horloge voor gaylordsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:02 schreef monkeybrain het volgende:
Wel blijven opletten, hadden we een paar weken terug nog een hele discussie over![]()
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6033.html
Je provincie misschien?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef Swagger het volgende:
Wat hebben jullie bij "State" ingevoerd bij DX als je op het punt staat om te confirmen?
Ex-arbeider van de controle afdeling bij de laserfabriekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil die blauwe 100mW op DX bestellen
Heb je daar zoveel geld voor over? Oeps, je bedoelt waarschijnlijk blue/purple... Ik dacht al!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil die blauwe 100mW op DX bestellen
http://dealextreme.com/details.dx/sku.28907quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je daar zoveel geld voor over?
Dit is de eerste ''quote:
Dat is dus het probleem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef Skiet het volgende:
Dion heb je goede ervaring met het ontvangen van je lasers? Nooit problemen gehad met de douane?
Toen jij je derde ban kreeg ook wel hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:28 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is de eerste '''' reactie van Zappertje in het hele DX reeks volgensmij
Zal vanavond goede foto maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:34 schreef Downstar het volgende:
foto's?
Hoe doe je dat idd zoals al eerder gevraagd met verzenden( verzendkosten etc?)
ook omdat ik zie dat er via EMS moet worden verzonden?
Waar staat dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
Omdat we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. www.thuisbezorgd.nl komende dinsdag tussen 19:00 en 19:09 tot 15 euro gratis eten bestellen en laten bezorgen YEAH
is dat weer die hack?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
Omdat we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. www.thuisbezorgd.nl komende dinsdag tussen 19:00 en 19:09 tot 15 euro gratis eten bestellen en laten bezorgen YEAH
5 seconden werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Skiet het volgende:
Nee geloof me nou maar. Niks geen hack, gewoon ze bestaan 9 jaar dus is een promotie actie. Geen zin om de link op te zoeken. Dus noteren of vergeten. Profit of profit niet
http://www.hyped.nl/detai(...)_in_reactie_op_just/quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Skiet het volgende:
Nee geloof me nou maar. Niks geen hack, gewoon ze bestaan 9 jaar dus is een promotie actie. Geen zin om de link op te zoeken. Dus noteren of vergeten. Profit of profit niet
WTF, zit er even een flinke bug in SPB Mobile shell zegquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef sanexje het volgende:
Ik ben hier nieuw en wil wat bestellen op www.dealperfect.com maar ben al 15 minuten aan het zoeken naar een "Buy" of "Add to Cart" knopje....
Waar zit die? Of is de site gaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |