abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:23:23 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73828172

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)
Zie ook http://www.deal-perfect.com

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] |

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

zondag 18 oktober 2009 @ 23:24:43 #2
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_73828225
Hij is er nog wel, hij handelt alleen even niet/minder.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_73828239
ik denk het niet.. ik ben blij dat ik mijn laatste pakketje heb ontvangen, maar denk niet dat ik nog ooit wat van hem ga bestellen...
pi_73828311
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:25 schreef Ayca het volgende:
ik denk het niet.. ik ben blij dat ik mijn laatste pakketje heb ontvangen, maar denk niet dat ik nog ooit wat van hem ga bestellen...
Ik denk dat er meer zo over denken, even afwachten wanneer hij alles weer draaiende heeft
pi_73828709
Thank you very much ,I am here.

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24679

Cute Mini Pig 2-LED Flashlight with Key Ring 0.01$ free shipping

It is a special offer for FOK member,each paypal account can buy for 1 pcs.

1.www.popbuying.com will become a clean website,we do not want to have paypal problem in the

future.It has almost the same items as Dealperfect ,excluding some copy items.

2.www.dealperfect.com will become a website only serve for Holland customer,this website can

update new items without rugulation.BUt need to contact our sales staff Rachel to get a

manually payment link.Her Email is:Dealperfectcs02@gmail.com ,and taobao order also.
pi_73828721
Snelle tvp.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_73828821
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef jack-peng het volgende:
Thank you very much ,I am here.

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.24679

Cute Mini Pig 2-LED Flashlight with Key Ring 0.01$ free shipping

It is a special offer for FOK member,each paypal account can buy for 1 pcs.

1.www.popbuying.com will become a clean website,we do not want to have paypal problem in the

2.www.dealperfect.com will become a website only serve for Holland customer,this website can

update new items without rugulation.BUt need to contact our sales staff Rachel to get a

manually payment link.Her Email is:Dealperfectcs02@gmail.com ,and taobao order also.
Nice jack
Thanks for the information!
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:41:36 #8
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73828839
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Nice jack
Thanks for the information!
What he says.
pi_73828864
tvp
pi_73828910
The reason why Dealperfect has met the Paypal problem is:

1.UGG shoes.

2.All kinds of Knife

3.The business account did not have a preRecord in Paypal before received the 1st payment.Once the business account met 100000$ every month,it will be seems as a highly risk account by paypal.
pi_73828943
jack
hope the service will be like it was before
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:44:40 #12
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73828963
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23924

Are this the good Kanen?
Zijn dit die goede Kanens?
pi_73828983
topicomterugtevinden ;p
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:46:57 #14
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73829048
Jack's back
Good to hear about Popbuying and DealPerfect
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73829049
Now our new paypal account is a prerecorded account in Paypal,we submitted many company document to paypal before recevied the 1st payment. We will not have any regulation to receive payment anymore,and we need to keep the new website clean.
pi_73829123
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef mstr het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23924

Are this the good Kanen?
Zijn dit die goede Kanens?
All the soundmagic and Kanen headphont in our website is 100% genuine.We can guarantee for that.

The new website do not have coupon function right now,if you want to order this item,you can wait a few days,I will post many coupons soon.Then you can order it cheaper.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:52:32 #17
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73829253
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:49 schreef jack-peng het volgende:

[..]

All the soundmagic and Kanen headphont in our website is 100% genuine.We can guarantee for that.

The new website do not have coupon function right now,if you want to order this item,you can wait a few days,I will post many coupons soon.Then you can order it cheaper.
How is the sound quality?
Can you tell me?
pi_73829527
He is back!
Nice to hear that most of the problems are solved.

edit: sorry

[ Bericht 6% gewijzigd door R4m0n_46 op 19-10-2009 00:16:38 ]
pi_73829544
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:52 schreef mstr het volgende:

[..]

How is the sound quality?
Can you tell me?
Well...As far as I know.

The Kanen MD-52 and Soundmagic PL30 is the best headphone,and Pl50 also. You can search them in google.

Many people around the world like it.
pi_73829731
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:01 schreef R4m0n_46 het volgende:
He is back!
Nice to hear that most of the problems are sold.
Ja, geweldig dat ze zijn verkocht
pi_73829831
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef Ayca het volgende:

[..]

Sold is really a humor word
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:16:06 #22
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73829903
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef Ayca het volgende:

[..]

Inderdaad
pi_73829918
zag m'n fout net
moest er wel om lachen
pi_73830854
1 cent voor een ledlampje? hoe the fuck zeg
dat is gewoon zonde om niet te bestellen
pi_73831190
Jack for President

Wat een held

Toen ik de TT las zat ik er aan te denken om een jack kloon te maken dat ie er nog was en toen zag ik z'n bericht in eens
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73831255
De nieuwe site heeft trouwens een veel betere indeling qua categorieen
Well done Jack

Alleen jammer dat de linkjes van de producten het niet doen
  maandag 19 oktober 2009 @ 03:52:27 #27
274525 DP_Rachel
Dealperfectcs02@gmail.com
pi_73832684
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef Semmm het volgende:
De nieuwe site heeft trouwens een veel betere indeling qua categorieen
Well done Jack

Alleen jammer dat de linkjes van de producten het niet doen
HI semm,

I am Rachel

The items from Dealperfect you can still order.Just need to send an Email to me.
For any of items from Dealperfect or Taobao,please contact me via Email: dealperfectcs02@gmail.com
pi_73833112
tvp
  maandag 19 oktober 2009 @ 07:51:01 #29
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73833289
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:38 schreef jack-peng het volgende:

"Do not find the items you want,the result showed in random"
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_73833457
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 07:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Do not find the items you want,the result showed in random"
Which items do you want ? Let me know..

PS:Is there anyone knows the WCG ? The Holland War3 player Grubby will come to China on November 10th
  maandag 19 oktober 2009 @ 08:26:57 #31
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_73833520
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 08:15 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Which items do you want ? Let me know..

PS:Is there anyone knows the WCG ? The Holland War3 player Grubby will come to China on November 10th
Oh no, I was kidding That sentence reminded me of something Yoda (StarWars) would say
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:19:41 #32
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_73834093
sow, jullie zijn hard gegaan vannacht?
ik zie dat de boel weer up is? niceeee!!!!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:37:44 #33
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73834440
Allemaal haters die nu weer poeslief doen tegen onze grote vriend..

Maar goed, fijn dat er weer gehandeld besteld kan worden.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73834441
@jack & rachel

I have mailed you both for my order (rolax watch) but didn't get a mail back.
Can one of you tell me how to order it right now?

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21938
Goein dag eem'n
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:51:01 #35
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73834699
YEaaha,, finaly I'v been waiting for this moment for a few weeks now

Thanks guy's from DP / PB

Your still going to be @ Skype rachel?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_73834943
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_73834962
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef vinylhits het volgende:
@jack & rachel

Goede keus, mijn vader heeft hem ook al een tijdje en hij doet het nog perfect en ziet er ook nog eens leuk uit
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:05:01 #38
48067 neo2000
pi_73835011
Hi Jack/Rachel..!

I see some stuff is still "missing" from the new PB website.. Like, for instance, some cellphone accessories.. I.e.:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24001
Are those going to be added to the PB website over time, or are those too risky to add for some reason? Thanks!
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73835403
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef mvc het volgende:
[ afbeelding ]
Jack Bauer
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:21:16 #40
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73835450
It's alive
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_73835829
Koop deze niet!! Toen ik heb in het stopcontact deed met telefoon eraan hoorde ik na 1 minuut een knal. Ding is stuk en niet meer te gebruiken. Gelukkig is mijn telefoon nog heel!

maandag 19 oktober 2009 @ 10:42:59 #42
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73835986
Varkens 1 cent whaaaa!!! Jack kent zijn klanten
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef neo2000 het volgende:
Allemaal haters die nu weer poeslief doen tegen onze grote vriend..

Maar goed, fijn dat er weer gehandeld besteld kan worden.
Al die lui hier zijn knettergek
Alle kletskoek over arme Chinezen, meer dan 100.000 dollar omzet per maand
Daar moet toch wel een fatsoenlijke winst uit te trekken zijn ondanks de lage marges.
pi_73836085
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

Daar moet toch wel een fatsoenlijke winst uit te trekken zijn ondanks de lage marges.
ik dacht dat er stond 10.000 dollar, maar 100.000, dat heeft ie goed voor elkaar!
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:51:28 #44
48067 neo2000
pi_73836176
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

Jup..
En vergeet niet dat ze er bij 99,9% van de orders geen omkijken naar hebben..
En als er dan iets stuk gaat of stuk aan komt of zo, denkt waarsch. de helft van de mensen "mwah, was toch goedkoop spul, is mij de moeite niet waard, laat maar lekker zitten.."
Behalve waarsch een hoop Nederlanders dan.
pi_73836204
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef GuitarJJ het volgende:
Koop deze niet!! Toen ik heb in het stopcontact deed met telefoon eraan hoorde ik na 1 minuut een knal. Ding is stuk en niet meer te gebruiken. Gelukkig is mijn telefoon nog heel!

[ link | afbeelding ]
p.s verzend een mail naar DX, misschien kans op vergoeding etc
En ze halen hem van de site af?
pi_73836404
Misschien is het al eerder gevraagt....

Ik kan niet meer betalen via bankrekening (paypal).
Hoe kan dit?
Goein dag eem'n
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:04:16 #47
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73836453
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:02 schreef vinylhits het volgende:

Hoe kan dit?
Dat kunnen wij lastig zo bepalen, meer info.
pi_73836980
Yaay we all love jack, netjes gewacht. Nu ga ik weer lekker orderen
pi_73837411
YEAH!
dealperfect back !!

And i like the new Popbuying website !

WB Jack & Rachel

Dus als ik het goed begrijp, kunnen we dus nu al gewoon weer orderen op PB?

wil natuurlijk het varkens lampje wel hebben

[ Bericht 14% gewijzigd door Downstar op 19-10-2009 11:54:48 ]
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:49:41 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73837809
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:02 schreef vinylhits het volgende:

Hoe kan dit?
DSB?

Er zat trouwens een remspoor in mijn Kelvin Groot. Volgens mij heeft Jack een hekel aan ondergoed wassen en verstuurt gewoon gedragen ondergoed

Google maakt er dit van...

There was also a Skid mark in my Great Kelvin. I believe that Jack hates washing underwear and send just worn underwear De hele grap is verloren.

Just joking Jack.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:51:11 #51
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73837855
Ja, inderdaad.
Iemand nog andere leuke (matige) grappen?
pi_73838172
Ik vind het al een hele grap dat Jack ons eigenlijk de hele tijd in de gaten aan het houden was via Fok en net op het goede moment inspringt .

Edit: Kan je nu ook gewoon weer taobao-orderen? Dus gewoon je product naar Rachel sturen? En de kopietjes van DP, die kan je ook gewoon bij Rachel bestellen (en via Paypal betalen)?

[ Bericht 29% gewijzigd door thijs1994 op 19-10-2009 12:03:09 (Ja) ]
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:03:57 #53
183846 joepie91
pi_73838301
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:00 schreef thijs1994 het volgende:
Ik vind het al een hele grap dat Jack ons eigenlijk de hele tijd in de gaten aan het houden was via Fok en net op het goede moment inspringt .

Edit: Kan je nu ook gewoon weer taobao-orderen? Dus gewoon je product naar Rachel sturen? En de kopietjes van DP, die kan je ook gewoon bij Rachel bestellen (en via Paypal betalen)?
Of het nou wel of niet al kan, ik zou er nog even mee wachten, tot het duidelijk is dat DealPerfect weer helemaal werkt...

Verder: Welcome back Jack! There have been about 3 topics with your name in the topic title, so I guess people missed you a bit
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:12:07 #54
10710 gday
propria cures
pi_73838564
Zucht, heb een bluetooth-ding besteld bij DX maar deed het niet. Zit alweer meer dan een week te wachten op reactie van DX. Ik wil ze graag erop wijzen dat ik al een tijdje zit te wachten op reactie maar kan niet vinden hoe ...?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_73838574
quote:
Verder: Welcome back Jack! There have been about 3 topics with your name in the topic title, so I guess people missed you a bit
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:13:11 #56
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73838595
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef gday het volgende:
Zucht, heb een bluetooth-ding besteld bij DX maar deed het niet. Zit alweer meer dan een week te wachten op reactie van DX. Ik wil ze graag erop wijzen dat ik al een tijdje zit te wachten op reactie maar kan niet vinden hoe ...?
Nieuwe ticket aanmaken.
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:18:15 #57
10710 gday
propria cures
pi_73838762
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:13 schreef mstr het volgende:

[..]

Nieuwe ticket aanmaken.
Ja, maar dan moet ik de oude ticket dus annuleren? Anders mag ik geen ticket aanmaken voor dat ordernr. Ik weet niet of mijn support request dan weer achteraan in de rij moet aansluiten ...?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:20:58 #58
183846 joepie91
pi_73838840
pi_73838945
quote:
Whehehe

En ja Taobao orders kunnen weer, heeft Jack in z'n 1e of 2e reactie in dit topic gezegd

Euro morgen 1.50 Dollar?
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:40:48 #60
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73839469
Iemand zocht nog zo'n Philips mood light. Bij de Karwei hebben ze er 1 voor 50 euro + een korting krasbon in het krantje voor 15% of 20%
pi_73839618
Dollar koers is weer mooi , jack die terug is met zijn webshops ( DP en nu dan PB )

Heerlijk

net mijn eerste bestelling op PB geplaats , uiteraard het varkens lampje..
nu maar even afwachten

tevens lijkt het ook of ze aan het overwerken zijn daar bij dp, kreeg nu net 3 minuten geleden nog een email van rachel ?

netjes!
pi_73839677
wat gebeurt er eigenlijk met de dp points?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_73839731
Jack, is it possible to get me a phoneholder for a htc touch diamond? Like this one?
pi_73839821
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef gers het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met de dp points?
Vroeg ik mij ook af.. Ze zijn in iedergeval niet over naar PB..
De database van DP is wel over naar PB aangezien je met je DP gegevens in kunt loggen.
denk dat jack hier nog wel op terug komt.

Contact via de nieuwe site werkt ook nog niet, heb het eerste 'foutje' namelijk alweer op jack zijn nieuwe site gevonden(denk ik), heb het hem al even via de contact van DP gemeld .
pi_73840009
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef marco_sire het volgende:

[..]

tuurlijk: jack loopt echt binnen door de kleine orders die wij hier gezamenlijk van het FOK-forum plaatsen. Ik denk toch zeker wel 30K per maand....... Hij zal best een leuke boterham verdienen door alle bestellingen vanuit NL maar je hoeft er nou eenmaal de lompe directe NLse manier van confronteren op na te houden als iets niet helemaal naar je zin is. Beetje inleving in een andere cultuur kan geen kwaad hoor: vandaar ook mijn opmerking dat je niet alles letterlijk moet nemen wat ze je beloven.

Maar dat hoef ik jou niet te vertellen want jij hebt onwijs veel ervaring met de Chinese handel en ik niet

Haha even hierop weer terugkomend... ruim 100K per maand en reken maar dat hij weinig vaste lasten heeft. Heb je foto's van het "kantoor" of de filmpjes? Daarnaast bijna geen voorraad, tel uit je winst.

Verder prima dat hij weer terug is, iedereen erg blij mee zo te zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skiet op 19-10-2009 13:00:31 ]
pi_73840696
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Skiet het volgende:

[..]

Haha even hierop weer terugkomend... ruim 100K per maand en reken maar dat hij weinig vaste lasten heeft. Heb je foto's van het "kantoor" of de filmpjes? Daarnaast bijna geen voorraad, tel uit je winst.

Verder prima dat hij weer terug is, iedereen erg blij mee zo te zien.
haha foto's van het 'kantoor' wil ik ook wel eens zien, weet voorheen dat die een kamer had met alleen maar een bureau met zn pc geloof ik , voor de rest was de hele kamer wit zo te zien ( op zn webcam )

Tevens vind ik 100K toch wel erg veel voor een simpel webshopje, ook denk ik niet dat iedereen zeker 50$+ besteed in een maand.. dan mag die dus wle heeeel veel klanten hebben.. maargoed we weten nooit met die gekke chinees, ben blij dat hij weer back in Business is
pi_73841061
Ik kan me nog herinneren dat Jack hier een foto postte van z'n blauwe voorraadkastje, Daar zat bijna niks in.

Ben benieuwd hoe dat er nu uit ziet
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:25:44 #68
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73841208
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef Downstar het volgende:

[..]

haha foto's van het 'kantoor' wil ik ook wel eens zien, weet voorheen dat die een kamer had met alleen maar een bureau met zn pc geloof ik , voor de rest was de hele kamer wit zo te zien ( op zn webcam )

Tevens vind ik 100K toch wel erg veel voor een simpel webshopje, ook denk ik niet dat iedereen zeker 50$+ besteed in een maand.. dan mag die dus wle heeeel veel klanten hebben.. maargoed we weten nooit met die gekke chinees, ben blij dat hij weer back in Business is
Zo simpel is het dus niet
Als je eenmaal mond op mond reclame krijgt op het internet dan gaat het zeer snel. Jack heeft ook een wereldwijde markt met heel veel mensen die nep spul willen hebben

100.000 dollar, erg verleidelijk om niks te leveren en na een maand te vertrekken
Ik zou allang met mijn neus in de coke en de hoeren zitten
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:27:48 #69
183846 joepie91
pi_73841296
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als je eenmaal mond op mond reclame krijgt op het internet dan gaat het zeer snel. Jack heeft ook een wereldwijde markt met heel veel mensen die nep spul willen hebben

100.000 dollar, erg verleidelijk om niks te leveren en na een maand te vertrekken
En daarom had jij geen webshop
pi_73841514
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jij wel ouwe oplichter haha ,

nee maar met simpel bedoelde ik ook niet dat het makkelijk op te zetten is, maar gewoon met een webshop 100K binnenslepen lijkt me toch wel wat beter dan er extreem hard voor werken?
En nee niet zeggen dat jack nu extreem hard werkt, hij werkt wel hard maarja daar word die dus ook naar betaald als we t zo mogen horen

Toch wel respect voor
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:43:45 #71
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73841925
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Downstar het volgende:

[..]

Jij wel ouwe oplichter haha ,

nee maar met simpel bedoelde ik ook niet dat het makkelijk op te zetten is, maar gewoon met een webshop 100K binnenslepen lijkt me toch wel wat beter dan er extreem hard voor werken?
En nee niet zeggen dat jack nu extreem hard werkt, hij werkt wel hard maarja daar word die dus ook naar betaald als we t zo mogen horen

Toch wel respect voor
Omzet is geen winst

Geen idee wat de marges zijn maar de marges zijn zeer klein, Jack maakt zijn geld door massaverkoop.
Wat hij dus precies verdient met de handel is totaal niet duidelijk. Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden. Voor Chinese begrippen zal hij prima verdienen maar verwacht echt geen vulgaire toestanden

Wat de toekomst brengt is een ander verhaal, hij wilt natuurlijk een soort enorme DX speler worden. Dan zit je als baas erg goed

Ik ga partner worden van Jack, even uitleggen hoe we snel rijk kunnen worden terwijl niemand ons kan pakken omdat we in China vertoeven
  maandag 19 oktober 2009 @ 13:48:23 #72
48067 neo2000
pi_73842121
Ik neem aan dat jullie het verschil tussen omzet en winst begrijpen..? Plus het feit dat hij medewerkers in dienst heeft meenemen in het rijk rekenen? (dan is het alsnog niet slecht..)
Edit: damn it monkeybrain!
pi_73842635
Zullen dit nou legale versies zijn? http://www.tradetang.com/buy/adobe+cs4/1611-20-bestT0-1-0-0.html

Vast niet heh? :p
pi_73842776
"Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden."

Haha ik zie echt (vooral met TB orders) dat bedragen over de kop gaan en soms meerdere keren. Volgens mij verkoopt hij voornamelijk heel veel illegale/nep artikelen heel goed. Als ik gewoon even naar de RB zonnebrillen kijken.. die dingen kosten geen drol daar in inkoop en de CK boxers koop je als toerist voor zo een 50 cent.

Nee, met 5000-10000 bruto winst per maand zit je echt veel te laag volgens mij. Als je omzet 100K is en je hebt aan het einde van de maand een bruto winst van 5K/10K dan moet je jezelf echt eens achter de oren krabben.
pi_73842849
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Zullen dit nou legale versies zijn? http://www.tradetang.com/buy/adobe+cs4/1611-20-bestT0-1-0-0.html

Waarom stel je die vraag als je het antwoord al weet. 12 Dollar voor Adobe CS4
pi_73842968
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Omzet is geen winst

Geen idee wat de marges zijn maar de marges zijn zeer klein, Jack maakt zijn geld door massaverkoop.
Wat hij dus precies verdient met de handel is totaal niet duidelijk. Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden. Voor Chinese begrippen zal hij prima verdienen maar verwacht echt geen vulgaire toestanden

Wat de toekomst brengt is een ander verhaal, hij wilt natuurlijk een soort enorme DX speler worden. Dan zit je als baas erg goed

Ik ga partner worden van Jack, even uitleggen hoe we snel rijk kunnen worden terwijl niemand ons kan pakken omdat we in China vertoeven
Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73843421
Wel grappig dat Jack zegt dat dealperfect blijft bestaan alleen maar voor de NL klanten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:21:27 #78
183846 joepie91
pi_73843538
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:

Mja, een legale Middle-East version waarschijnlijk
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:34:30 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73844018
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef neo2000 het volgende:
Ik neem aan dat jullie het verschil tussen omzet en winst begrijpen..? Plus het feit dat hij medewerkers in dienst heeft meenemen in het rijk rekenen? (dan is het alsnog niet slecht..)
Edit: damn it monkeybrain!
Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hier
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Skiet het volgende:
"Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden."

Haha ik zie echt (vooral met TB orders) dat bedragen over de kop gaan en soms meerdere keren. Volgens mij verkoopt hij voornamelijk heel veel illegale/nep artikelen heel goed. Als ik gewoon even naar de RB zonnebrillen kijken.. die dingen kosten geen drol daar in inkoop en de CK boxers koop je als toerist voor zo een 50 cent.

Nee, met 5000-10000 bruto winst per maand zit je echt veel te laag volgens mij. Als je omzet 100K is en je hebt aan het einde van de maand een bruto winst van 5K/10K dan moet je jezelf echt eens achter de oren krabben.
Wat een onzin
Je kent toch de TB prijs generator, daar staat de brutowinst en de verzendkosten heel duidelijk aangegeven.

Zoals gezegd, dit soort winkels halen de brutowinst uit massaverkoop. De prijzen moeten super laag zijn om klanten te krijgen, anders kunnen ze net zo goed naar de lokale winkel. Met lage prijzen kun je alleen winst maken door heel veel te verkopen.

Bij een herenwinkel hanteren ze hogere marges dan bij de Wibra, beide formules maken uiteindelijk genoeg winst. Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent

Er is geen kant-en-klare formule voor alles.
Alle discount winkels in Nederland werken volgens "de Jack" formule, maar volgens Skiet is het allemaal amateuristisch
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halen
SPOILER
50.000 aan lasten? Jij hebt geen economie gehad of wel
De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post

Haha, prachtig hoor
pi_73844326
quote:
[..]

De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post

Haha, prachtig hoor
grapje van me , ik had de verzendingen niet eens mee gerekend ..
zal idd ook best wat kosten
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:56:40 #81
183846 joepie91
pi_73844842
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

grapje van me , ik had de verzendingen niet eens mee gerekend ..
zal idd ook best wat kosten
Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoor
pi_73845049
en hebben al mensen het ledlampje besteld?
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:05:53 #83
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73845172
Jack en Dealperfect zijn te cool gewoon. Ik ga gewoon bij hem bestellen!

EN nee ik hoef geen korting.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:07:34 #84
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73845235
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:56 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoor
Vergeleken met hier kost het bijna niks, doch tikt het soms nog flink aan bij bepaalde producten. Zonder de subsidie kunnen ze natuurlijk de tent sluiten, dan is het gewoon niet te doen.
pi_73845252
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent

Beetje contradictie of niet?

Verder heeft een supermarkt basisproducten waar het geen of nauwelijks winst (of zelfs verlies) op maakt, sommige Amerken, profielproducten en de heel goedkope producten, en aan de andere kant zijn er ook genoeg producten waar meer dan 200% of veel meer op wordt gemaakt. Je 1 cent verhaal snijdt dus geen hout.
pi_73845304
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef mug89 het volgende:
en hebben al mensen het ledlampje besteld?
Zoals ik al eerder had gemeld,

heb ik het Ledlampje al besteld
Leuke actie , en tevens even kijken hoe jack de zaken op orde lijkt te hebben weer.
Dus maar even een 'flut' bestellingje geplaats op de nieuwe site..

tot nu toe lijkt alles goed te werken ( zelfde als DP )
pi_73845526
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hier
[..]

Wat een onzin
Je kent toch de TB prijs generator, daar staat de brutowinst en de verzendkosten heel duidelijk aangegeven.

Zoals gezegd, dit soort winkels halen de brutowinst uit massaverkoop. De prijzen moeten super laag zijn om klanten te krijgen, anders kunnen ze net zo goed naar de lokale winkel. Met lage prijzen kun je alleen winst maken door heel veel te verkopen.

Bij een herenwinkel hanteren ze hogere marges dan bij de Wibra, beide formules maken uiteindelijk genoeg winst. Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent

Alle discount winkels in Nederland werken volgens "de Jack" formule, maar volgens Skiet is het allemaal amateuristisch
[..]

Haha, prachtig hoor

Jij bent echt een prachtvent. Je denkt echt dat je zo veel beter bent dan andere mensen hier. Merken dat je op een hoger niveau denkt haha laat me niet lachen man.

Je gaat Jack zijn winkel toch niet vergelijken met een NL discount winkel waar ze volgens jou 1 cent winst per artikel pakken. DealPerfect (of hoe je het ook wilt noemen) kan nooit overleven als ze per artikel een minimale winstmarge pakken. Alles moet handmatig afgehandeld worden (zeker als je kijkt naar TB en nu de manier van bestellen van DP). Alle bestellingen worden handmatig besteld bij de leverancier, betaald, ontvangen, doorverpakt en verzonden. Daar gaat zoveel tijd in zitten dat het nooit rendabel zou zijn als ze een minimale winstmarge hebben.

Nogmaals, de CK boxers op DP zijn voor de toeristen lokaal al te koop voor 50 cent per stuk. En ik gaf al aan dat ze op het ene product vast een minimale marge pakken zoals al die onzin producten, maar de meest populaire producten hebben ze gewoon een interessante marge.
pi_73845528
ik zit nog even een beetje rond te kijken, maar sommige secties zijn (nog) leeg, maar om nou echt alleen het lampje te bestellen... wel idioot eigenlijk, al die moeite door iedereen voor een lampje van 1 cent
pi_73845542
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder had gemeld,

heb ik het Ledlampje al besteld
Leuke actie , en tevens even kijken hoe jack de zaken op orde lijkt te hebben weer.
Dus maar even een 'flut' bestellingje geplaats op de nieuwe site..

tot nu toe lijkt alles goed te werken ( zelfde als DP )
Jack had het op ze forum toch over een spetterende actie als goedmakertje van alle problemen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:21:21 #91
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73845685
Jack, do You sell this item on your new website:

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
PieAir
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:26:56 #92
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73845881
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef jpg97 het volgende:
Jack, do You sell this item on your new website:

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
Ik heb rachel al gemaild of ze de 14" nog verkopen.. nog geen antwoord Ze was ook al niet op skype!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_73846465
Schande!
pi_73846625
Kreeg net in lange tijd mail van Rachel terug, dat ze weer paypal hebben.
Ben ik even blij.
kei lief.
pi_73846687
Ze hebben het maar druk met jullie zeikerts. Ik heb nog maar 1 keer de klantenservice van DX gemaild.
pi_73847085
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ze hebben het maar druk met jullie zeikerts. Ik heb nog maar 1 keer de klantenservice van DX gemaild.
Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:59:11 #97
183846 joepie91
pi_73847116
Heb net een Kanen MD-52 besteld, en zo'n $0,01 varkentje erbij. Kost dus echt gewoon ¤3,06 bij elkaar

Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat. Zo te zien zijn ze bij DealPerfect/PopBuying gewoon heel druk bezig geweest om alles weer op de rails te krijgen. Jack is nu bijvoorbeeld ook weer online op Google Talk (en reageert dus ook). Heb hem vandaag nog verteld dat er een fout op z'n site zat (als je op de naam van het artikel klikt ipv de afbeelding, probeert ie naar details.dp te gaan in plaats van details.pb, oftewel een overblijfseltje van de DealPerfect database) en hij heeft me nog een kortingscoupon beloofd zodra hij het couponsysteem draaiende heeft. Overigens vertelde hij ook nog iets over een nieuwe website, ontwikkeld door een professioneel bedrijf, en een nieuw logo enzo voor PopBuying. Ik ben wel benieuwd eigenlijk, de site was al behoorlijk verbeterd sinds het 'begin' van DP, en als het nu helemaal foutloos gaat werken, ben ik er alleen maar blij mee

Ik laat jullie weten wanneer mijn pakketje binnen is.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:00:06 #98
183846 joepie91
pi_73847142
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.
Waarschijnlijk ging het meer over het reactietijd-bashen enzo dan het vragen om de support zelf.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:01:46 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73847198
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Jij bent echt een prachtvent. Je denkt echt dat je zo veel beter bent dan andere mensen hier. Merken dat je op een hoger niveau denkt haha laat me niet lachen man.

Je gaat Jack zijn winkel toch niet vergelijken met een NL discount winkel waar ze volgens jou 1 cent winst per artikel pakken. DealPerfect (of hoe je het ook wilt noemen) kan nooit overleven als ze per artikel een minimale winstmarge pakken. Alles moet handmatig afgehandeld worden (zeker als je kijkt naar TB en nu de manier van bestellen van DP). Alle bestellingen worden handmatig besteld bij de leverancier, betaald, ontvangen, doorverpakt en verzonden. Daar gaat zoveel tijd in zitten dat het nooit rendabel zou zijn als ze een minimale winstmarge hebben.

Nogmaals, de CK boxers op DP zijn voor de toeristen lokaal al te koop voor 50 cent per stuk. En ik gaf al aan dat ze op het ene product vast een minimale marge pakken zoals al die onzin producten, maar de meest populaire producten hebben ze gewoon een interessante marge.
Whaha die Skiet, ik zat gewoon te dollen over dat hoger niveau Blijf even rondhangen en dan komt het wel goed met je gevoel voor humor De enigste reden waarom ik deze topic volg, fantastische slapstick hier

Mankracht kost niks in China dus tijd kost niks in China. Alle handmatige arbeid is niet te doen in Nederland, in China is dat gewoon logisch door de minimale kosten. Dat was in Nederland nog niet zo lang geleden precies hetzelfde, kindertjes in de textielmachine. Maar zoals ik al zei, in de TB generator staat gewoon hoeveel ze pakken, enkele dollars op een behoorlijke bestelling. In China kun je voor minimale kosten prima leven, in een restaurant eten kost je 20 yuan of 80 yuan als je luxe wilt

Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt... goh dat is de prijs van DP
Tuurlijk is de marge groter bij leukere producten, grotere aanschafprijs = meer dollars winst voor dezelfde handeling. Hier en daar probeert Jack wel wat meer te snoepen maar dat wordt al snel afgestraft door eigenwijze klanten ghehe.

Aj poep in mijn oog, het is inderdaad 1 cent gemiddeld in de supermarkt
pi_73847266
Heb net grappig gesprek gehad met Jack via googletalk. Ik vroeg hem of hij ook RSS-feed zou toevoegen voor de nieuwe producten op popbuying.com.
Vroeg hij me wat RSS was...
Ik stuurde hem een link naar wikipedia en de link naar de RSS-feed op dealperfect.com.
Zijn reactie:
quote:
DealPerfectcs01: WoW!
It is the first time I know this function!
Grappig toch?

De Sound Magic MP21 ontbreekt nog op popbuying.com, maar deze wordt morgen toegevoegd.
jaja, en azo...
pi_73847326
"Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt..."

Wat een onzin man.
pi_73847506
Maar laten we weer ontopic reageren en deze zinloze discussie stopzetten. We weten allemaal dat Jack veel geld omzet en ook een hele prima winst per maand pakt met zijn bedrijf. Ik vermoed meer dan menigeen in dit topic verdiend per maand..
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:13:34 #103
48067 neo2000
pi_73847618
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef Skiet het volgende:
Maar laten we weer ontopic reageren en deze zinloze discussie stopzetten. We weten allemaal dat Jack veel geld omzet en ook een hele prima winst per maand pakt met zijn bedrijf. Ik vermoed meer dan menigeen in dit topic verdiend per maand..
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
pi_73847850
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
Aangezien ik het onmogelijk acht dat we hier allemaal zomaar even de kosten van Jack weten en de precieze inkoopprijzen van alle artikelen denk ik dat we een hoop berichten kunnen verwijderen.

Jack stond onder zeer veel druk, er kwam geen geld binnen dus als je dan eindelijk weer de beschikking hebt over een paypal account dan wil je zo snel mogelijk weer online gaan.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:26:47 #105
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73848128
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...
PieAir
pi_73848818
Ik ben ook benieuwd naar die MD-52 dopjes..

Heel veel goede reactie over gehad en kost geen drol

nog niet besteld maar zal binnenkort wel ff in een ordertje plaatsen
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:46:14 #107
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73848854
quote:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Daar gaan we weer
pi_73849396
iemand eigenlijk al iets ontvangen van DX na de feestdagen?
Het mijne de 16e eindelijk uit hongkong verzonden.. het mocht even duren
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:04:59 #109
48067 neo2000
pi_73849575
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef jpg97 het volgende:

[..]

je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...
Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef mstr het volgende:

[..]

Daar gaan we weer
Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld? misschien heeft de melding iets te maken met het totale bedrag?
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:06:57 #110
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73849669
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:04 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.
[..]

Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld? misschien heeft de melding iets te maken met het totale bedrag?
Eerder vandaag voor 8 dollar en net voor 4 dollar. En bij die 4 dollar ging het dus mis.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:16:50 #111
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73850065
Mstr boycotten is leuk!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:17:33 #112
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73850102
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mstr boycotten is leuk!
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:17:48 #113
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73850116
goh, wat is het weer fucking gezellig hier
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:22:32 #114
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73850291
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_73850590
quote:
We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:34:32 #116
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73850815
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Skiet het volgende:
"Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt..."

Wat een onzin man.
50 cent leverancier
1 dollar verzendkosten naar Jack
DP personeel + verpakkingsmateriaal
Hongkong post
Stukje winst DP

Dat is al snel 4 euro.
Hoe reken jij precies?

De topic was fucking gezellig, toen klonk er Klonk
Het klinkt als Klonk, het klonk als Klonk
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:35:06 #117
183846 joepie91
pi_73850835
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:00 schreef mug89 het volgende:
iemand eigenlijk al iets ontvangen van DX na de feestdagen?
Het mijne de 16e eindelijk uit hongkong verzonden.. het mocht even duren
Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites is
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:37:08 #118
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73850911
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef Skiet het volgende:

[..]

We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!
Wat heb ik er mee te maken?
pi_73851333
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites is
Dat is toch vrij snel vanaf wanneer het t vliegtuig inging..
Als het bij mijn oder ook zo gaat kan ik m morgen wel verwachten, maar dat zal vast wel niet
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:51:41 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73851417
Varkentje besteld
Alleen ging er bij het omrekenen wat mis 0.01$=0.01 euri
Voor deze ene keer dan maar

Live rates at 2009.10.19 15:51:58 UTC
0.01 USD = 0.00668540 EUR
United States Dollars Euro
1 USD = 0.668540 EUR 1 EUR = 1.49580 USD
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:06:19 #121
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73851849
Je begrijpt hoe afronden werkt?
pi_73851918
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
En dan hebben ze het over mijn gebrek aan humor
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:11:18 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73851993
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
leg eens uit

paypall mail net gehad

Cute Mini Pig 2-LED Flashlight with Key Ring#
Objectnr. 24679 , Note: MPN: 20 Lead Time: Typically 3 to 7 calendar days from ordering $0,01 USD 1 $0,01 USD
Sample Order Registered Airmail Shipping
Objectnr. 0000 , Note: Airmail Samples: 14-21 days in transit. $0,00 USD 1 $0,00 USD
Subtotaal $0,01 USD
Totaal $0,01 USD
Betaling $0,01 USD
Kosten worden op uw creditcardoverzicht getoond als PAYPAL *POPBUYING.
Betaling overgemaakt aan popbuyingcs@gmail.com
Van bedrag ¤0,01 EUR
Naar bedrag $0.01 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1.00000 USD

Ik wist niet dat DSB tegenwoordig ook in valuta's handelde
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:35:40 #124
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73852849
tvp
pi_73853022
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef mstr het volgende:

[..]

Daar gaan we weer
(ik hoopte al dat jack terug zou komen)

Dus had wat cash overgemaakt 2 weken terug om te voorkomen dat dit mij zal overkomen
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:59:58 #126
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73853738
Btw past iemand de openingspost ff aan
http://www.popbuying.com < de Legale variant van Dealperfect
pi_73854114
quote:
Post is iets nuttigs ipv alleen maar hier te komen om te zeggen dat het hier niet gezellig is,

Hoezo niet gezellig? Is een discussie verboden?
pi_73856091
Maar guys...dat led varkentje is veel slimmer dan wij met ze allen denken..nou ja Jack dan :-)

Op deze manier krjgt hij in 1 klap weer een hele berg paypall betalingen erbij en ik denk dat dit op alle manieren erg gewenst is en ie daar misschien wel "ingedeeld" wordt door paypal...die ene cent is in iedergeval minstens 1 dollar "verlies" per item. Toch is het dat meer dan waard denk ik voor hem :-)

anyway..toch leuk dat gekke varkentje en kan geen kwaad
pi_73856253
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef kloink het volgende:
Maar guys...dat led varkentje is veel slimmer dan wij met ze allen denken..nou ja Jack dan :-)

Op deze manier krjgt hij in 1 klap weer een hele berg paypall betalingen erbij en ik denk dat dit op alle manieren erg gewenst is en ie daar misschien wel "ingedeeld" wordt door paypal...die ene cent is in iedergeval minstens 1 dollar "verlies" per item. Toch is het dat meer dan waard denk ik voor hem :-)

anyway..toch leuk dat gekke varkentje en kan geen kwaad

Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
pi_73856471
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
@ skiet
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:14:31 #131
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73856598
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik steun Jack met dit, mooi toch als hij goed aangeschreven staat @ payal,, geen gezeik meer als ik nieuwe merk kleren wil besellen
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:17:24 #132
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73856718
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:11 schreef kloink het volgende:

[..]

@ skiet
@ jou
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:32:40 #133
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73857384
Oki..

Na wat gezeur met Jack gehad omtrent het horloge moet ik toegeven, hij heeft het goed opgelost
Hij zou eerst refunden maarja, koers is slecht om te refunden naar euro's en hij heeft gezeur met PayPal (mainaccount) als ik dat goed begreep.
Anyways dan ben ik niet de slechtste en dan plaats ik met plezier een Taobao order (pakjes! )
quote:

Service van Jack is ook weer goed, heb 1 uur met hem zitten chatten, mailen om alles duidelijk te verwerken en prijs opgaves te doen
(GMail Chat)

Die TaoBao seller van die 2 Jeans, daar had ik al eerder 1 broek vandaan en de kwaliteit is echt super
Ik koop ze trouwens omdat ik ze mooi vind, niet omdat ze gemerkt zijn.

Merkloze (bijv bij de C&A of H&M, Sting dan weer wel) broeken zijn bij lange na niet zo mooi, in mijn opinie.

Ik koop wel zo'n DX horloge
pi_73857708
Ben ik blind of staan de md52 niet op popbuying.com.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:41:00 #135
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73857734
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:

Anyways dan ben ik niet de slechtste en dan plaats ik met plezier een Taobao order (pakjes! )
[..]

Jack's bitch
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:43:54 #136
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73857852
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:41 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jack's bitch
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:44:15 #137
183846 joepie91
pi_73857865
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik blind of staan de md52 niet op popbuying.com.
Je bent blind. Ik heb ze net nog besteld
SPOILER
pi_73858806
Eindelijk is Jack weer terug

* gaat meteen bestellen
pi_73859003
Ik zou wel zo'n setje van die elektronische sigaretten willen hebben, maar als ik de reviews zo lees ik het allemaal crap.
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:11:57 #140
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73859009
Nu is de betaling wel gelukt
Kanen here we come
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:44:52 #141
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73860496
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Kanen here we come
Hé dr is dr ook al eentje naar mij onderweg
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:51:32 #142
48067 neo2000
pi_73860829
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Kanen here we come
Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
pi_73860889
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]
Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Valutering is al een tijdje verboden.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:03:33 #144
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73861454
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Kan mij het schelen.
Maar Paypal heeft wel eens vaker van die gekke dingen.
pi_73861518
da's ook wat, heb ik net oordopjes besteld bij DX die gisteren geshipped zijn
anders had ik die kanen wel gekocht
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:06:35 #146
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73861593
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
Die Kanen's geven een goede indruk al;s ik zo alle reviews en reacties lees.
pi_73861910
Kanen MD-52, Soundmagic PL-50 en Fiio E5 headphone versterker besteld.

Ben benieuwd. Die Kanen's zijn meer voor de heb omdat ze zo extreem goedkoop zijn.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:14:36 #148
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73861931
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef 16meter het volgende:
Kanen MD-52, Soundmagic PL-50 en Fiio E5 headphone versterker besteld.

Ben benieuwd. Die Kanen's zijn meer voor de heb omdat ze zo extreem goedkoop zijn.
De MD-52 zijn ook hierheen onderweg (zodra ze verzonden worden )
Puur omdat het kan voor die 3 of 4 euro
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:26:09 #149
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73862456
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
Doe eens gek en koop alsnog de Kanen voor 3 euro
pi_73862457
Schijnt dat ze beter zijn dan Sennheiser CX300, die kosten geloof ik rond de 30 euro.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:29:28 #151
183846 joepie91
pi_73862586
Heeft er ook nog iemand géén Kanen MD52's besteld?
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:29:48 #152
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73862597
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:26 schreef 16meter het volgende:
Schijnt dat ze beter zijn dan Sennheiser CX300, die kosten geloof ik rond de 30 euro.
Heb hier échte Sennheiser CX500 liggen, en 52 in bestelling dus kan ze mooi vergelijken als ze binnen zijn
(cx500 geven wel écht goed geluid, zijn über degelijk(aansluiting, splistukje, volume)) Btw kan ze ook wel vergelijken met me Senheiser HD515 koptelefoon .. Seinheissssr mja miss binnekort wel Kanannnn
pi_73862796
Heb hier ook CX500 liggen waarvan linker kanaal kapot was uit de doos al. Aankoopbon was ook meteen weg helaas... Misschien eens opsturen naar Sennheiser, misschien dat ze 'm tegen een kleine vergoeding toch repareren? CX300-II heb ik ook, die klinken niet heel geweldig. Zwakke bas en weinig detail in de lage tonen. Hier liggen dus kansen voor de Kannennnn.

Uitstekende service trouwens... ik zag dat MP50 + E5 versterker op MP4nation zo'n 5 dollar goedkoper was (combined deal). Jack gaat z'n prijzen aanpassen om net zo goedkoop te zijn en laat me voor het prijsverschil iets uitzoeken.
pi_73863019
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
Ik

Zijn ze ook echt zo goed?
Flauw he?
pi_73863123
quote:
Ik, zou niet weten waarom .
pi_73863184
Ik heb er 1 aan me zusje gegeven, daar is 1 oortje al van kapot
Ik heb er nog 1 ongebruikt
pi_73865164
quote:
hiero!
  maandag 19 oktober 2009 @ 23:37:19 #158
183846 joepie91
pi_73865397
Best ernstig dat er tot nu toe meer reacties zijn van mensen die hem wél hebben besteld dan van mensen die hem niet hebben besteld
pi_73865442
zijn die Kanen MD-52 nou het beste?
pi_73865462
Ze zeggen van wel
pi_73865563
Gast, die dingen kosten 5 euro. Koop een degelijk Shure setje en ga eens fatsoenlijk vergelijken.
pi_73865794
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gast, die dingen kosten 5 euro. Koop een degelijk Shure setje en ga eens fatsoenlijk vergelijken.
Als er 10 mensen al zeggen dat 1 bepaald type gewoon ruk is en ik heb m net gekocht, is dat toch zonde van de tijd? om t geld misschien niet, maar als je gewoon direct al weet welke goed zijn, waarom niet?

en dan ben je uiteindelijk duurder uit dan dat je hier wat fatsoenlijks koopt
pi_73865879
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef mug89 het volgende:

[..]

Als er 10 mensen al zeggen dat 1 bepaald type gewoon ruk is en ik heb m net gekocht, is dat toch zonde van de tijd? om t geld misschien niet, maar als je gewoon direct al weet welke goed zijn, waarom niet?
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je voor 5 euro geen kwaliteit kan en mag verwachten. Goed is relatief. Voor zijn prijs zijn ze misschien goed, maar in vergelijking met fatsoenlijke oordopjes zijn ze ruk. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
pi_73865905
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef joepie91 het volgende:
Best ernstig dat er tot nu toe meer reacties zijn van mensen die hem wél hebben besteld dan van mensen die hem niet hebben besteld
Wil ik nog wel een keer doen. Maar heb het nog niet nodig gevonden. Heb creative EP-630 doppen liggen. Die doen het goed. Heb tevens reservesetje klaarliggen. Dan koop ik geen anderen, niet nodig
pi_73866377
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 23:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je voor 5 euro geen kwaliteit kan en mag verwachten. Goed is relatief. Voor zijn prijs zijn ze misschien goed, maar in vergelijking met fatsoenlijke oordopjes zijn ze ruk. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
Oke, ik heb de standaard iphone oordopjes en hoef voorlopig nog geen andere kwaliteit is idd lastig te voorspellen
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 00:12:52 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73866562
quote:
ikke dus

gewoon een setje sennheiser CX 500 bij computerwinkel gehaald in de aanbieding van 75 voor 25

Even een paar uurtjes laten inspelen en
pi_73866765
Ook op de betere headphones forums ( zal geen reclame gaan maken) lees ik dat de MD-52 het zeker goed doet.
er word vergeleken met een model wat ook goed te boek stond ( sennheiser og sound magic geloof ik)
in iedergeval met een headphone van +35$ en daar kwam uit dat de MD-52 voor z'n -10$ het uistekend kon bij houden aan het 35+ setje..

dus voor iemand die niet extreem veel uit wil geven voor een setje, is dit toch een mooie oplossing lijkt me

zou zelf ook ff binnekort een setje gaan bestellen !
pi_73870128
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef vinylhits het volgende:
@jack & rachel

Need to Email us with the following information:

Your Paypal Email address:

Product link:
Quantity:

First name:
Last name:
Street address:
City:
Province:
Zip code:
Country:
Telephone Number:

I will creat the order for you manally,and send payment request link to you.
pi_73870374
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:12 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Need to Email us with the following information:

Your Paypal Email address:

Product link:
Quantity:

First name:
Last name:
Street address:
City:
Province:
Zip code:
Country:
Telephone Number:

I will creat the order for you manally,and send payment request link to you.
Thank you very much..!!
I am going to sent you an e-mail.

Edit: nog geen twee uur later al bericht van jack!
Jack, Great service!!!

[ Bericht 12% gewijzigd door vinylhits op 20-10-2009 10:07:19 ]
Goein dag eem'n
pi_73872546
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zou wel zo'n setje van die elektronische sigaretten willen hebben, maar als ik de reviews zo lees ik het allemaal crap.
Yup, alleen de sigaar was best heel goed maar die verkopen ze niet meer. Ondanks dat ik best enthousiast was over het concept heb ik voor bijna 200,- aan spullen maar een maandje of 3 gebruikt. Daarna weer gewoon gaan roken en inmiddels gestopt.
pi_73873266
Hoe kan ik chatten met Jack? Hier hebben ze het over GoogleTalk ofzo?? Ik ken dat niet? En wat is zijn msn-adres, reageert hij daar ook op??
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:20:13 #172
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73873481
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe kan ik chatten met Jack? Hier hebben ze het over GoogleTalk ofzo?? Ik ken dat niet? En wat is zijn msn-adres, reageert hij daar ook op??
Dat is een goedbewaard geheim dat zeker niet in de OP staat.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_73874272
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat is een goedbewaard geheim dat zeker niet in de OP staat.
pi_73874445
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.lmgtfy.com/?q=google+talk

Probeer bovenstaande link eens.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:21:14 #175
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73875241
Alle paupers verzamelen
Voor 6 dollar erg leuk, quartz is ook een stuk betrouwbaarder voor zo'n bedrag

dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:22:36 #176
183846 joepie91
pi_73875282
Weer een kleine update wat betreft de Dingoo A320: Ik ben er inmiddels in geslaagd om mijn firmware te flashen, waardoor ik nu dus Dingux (Dingoo Linux) kan draaien. Ben nu de Linux-kernel naar m'n MicroSD-kaartje aan het kopieren, ik laat jullie wel weten hoe het werkt. Als alles helemaal werkt enzo, maak ik ook nog wel even een reviewtopic met foto's enzo in REV, en met info over hoe te flashen met Dingux enzo.

Oh ja, en Jack heeft me verteld dat hij binnenkort de Dingoo A320 ook op PopBuying gaat verkopen, net een klein beetje goedkoper dan DealExtreme (zowel de zwarte als de witte versie). Ik ben benieuwd
pi_73875398
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:22 schreef joepie91 het volgende:
Weer een kleine update wat betreft de Dingoo A320: Ik ben er inmiddels in geslaagd om mijn firmware te flashen, waardoor ik nu dus Dingux (Dingoo Linux) kan draaien. Ben nu de Linux-kernel naar m'n MicroSD-kaartje aan het kopieren, ik laat jullie wel weten hoe het werkt. Als alles helemaal werkt enzo, maak ik ook nog wel even een reviewtopic met foto's enzo in REV, en met info over hoe te flashen met Dingux enzo.

Oh ja, en Jack heeft me verteld dat hij binnenkort de Dingoo A320 ook op PopBuying gaat verkopen, net een klein beetje goedkoper dan DealExtreme (zowel de zwarte als de witte versie). Ik ben benieuwd
Netjes, fijn om te horen! Na al je verhalen over de Dingoo A320 krijg ik er steeds meer zin in om ook eentje te kopen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:30:46 #178
183846 joepie91
pi_73875500
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:27 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Netjes, fijn om te horen! Na al je verhalen over de Dingoo A320 krijg ik er steeds meer zin in om ook eentje te kopen.
Nou, ik kan hem zeker aanraden
Het enige wat me tot nu toe tegenvalt is eigenlijk dat er onder het plastic afdekplaatje (wat dus over het scherm enzo heen zit) een heel vage vingerafdruk te zien is of iets dergelijks, als het echt donker is en het scherm is zwart maar staat wel aan (oftewel tijdens video-laadschermen enzo) kun je die dus zien oplichten. Maar eigenlijk zie je hem tijdens het video kijken niet. Heb ook nog geen andere posts hierover gezien op de verscheidene Dingoo-forums, dus ik denk dat het gewoon toeval is dat dat er bij mij op zit. Maar goed, dat maakt me niet zo gek veel uit.

Overigens, volgens mij had ik een paar dagen geleden gepost dat je de Dingoo tijdens het opladen niet kon gebruiken; dat klopte dus niet. Als je in het oplaadscherm (batterij-plaatje) op A drukt, ga je naar het hoofdmenu en kun je hem dus gewoon gebruiken tijdens het opladen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:39:15 #179
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73875725
Die DIngoo wordt steeds goedkoper met de dollar. Kan ie ook cps3 emuleren voor SF3?
Ik zit al weken op youtube te loeren naar filmpjes Als de dollar zakt zodat ie 50 euro is dan....
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:18:10 #180
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73876865
tvp
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:29:15 #181
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_73877195
Welke site wordt hier bedoeld, waar ze de AAA naar AA converters nog verkopen?

http://www.dealextreme.co(...)3657~threadid.203551

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3657
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_73877469
en eindelijk is mn Remote for Canon Digital Cameras ook verzonden..
nu moet het alleen nog aankomen
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:38:30 #183
183846 joepie91
pi_73877492
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:

Focalprice (wordt ook wel de F-site genoemd)

Overigens heb ik Dingux draaiende op mijn Dingoo, en het werkt behoorlijk lekker. De ports van Doom en Duke Nukem enzo in ieder geval wel. Ik zal zo de emu's even proberen, en de mediaspeler.
pi_73877609
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:

Kaidomain maar dat ziet er redelijk doods uit, besteld iemand daar nog weleens?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:48:57 #185
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_73877837
Op focalprice zijn ze een stuk duurder, daar had ik al gekeken. Daar kost een 2-pack dat al bijna.

Op KD zie ik ze wel staan voor een redelijkere prijs, dank u
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_73878810
Even een vraagje over die taobao,
hoe kun je een maat zien bij kleding?
Zou is mijn chinees net niet mijn tweede taal, en de google translator laat bij mij geen maten zien..
iemand die weet waar ik dat kan zien?
pi_73879135
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef mug89 het volgende:
Even een vraagje over die taobao,
hoe kun je een maat zien bij kleding?
Zou is mijn chinees net niet mijn tweede taal, en de google translator laat bij mij geen maten zien..
iemand die weet waar ik dat kan zien?
Gewoon je maten doorgeven aan Rachel dan komt het wel goed.
pi_73880464
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef Skiet het volgende:

[..]

Gewoon je maten doorgeven aan Rachel dan komt het wel goed.
Oke, maar is dat dan gewoon "small" of "medium" of echt cijfers?
want die weet ik eigenlijk niet behalve bij mn broeken
pi_73881096
@mug89
Je moet je lengte en gewicht doorgeven, en als je echt zeker wilt zijn ook nog even je taille en borstomtrek.

Je moet niet je maat in letters (S,M,L, XL Etc) doorgeven want in China valt alles wat kleiner omdat die mensjes iet zo groot zijn
pi_73881191
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:08 schreef mug89 het volgende:

[..]

Oke, maar is dat dan gewoon "small" of "medium" of echt cijfers?
want die weet ik eigenlijk niet behalve bij mn broeken
Kan je zelf nadenken? Wat als jij tegen een Chinees zegt dat je Small hebt? Dan heb je dus XXS wat je gaat krijgen. Zelfs kleding in NL met de maat XL is in Frankrijk soms XXL.
pi_73882075
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef monkeybrain het volgende:
Alle paupers verzamelen
Voor 6 dollar erg leuk, quartz is ook een stuk betrouwbaarder voor zo'n bedrag

[ afbeelding ]
Ik heb ook weer even een landinkje horloges besteld, leuke prijzen, dat zeker, zal ze reviewen als ik ze binnen heb.
pi_73882224
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef Semmm het volgende:
@mug89
Je moet je lengte en gewicht doorgeven, en als je echt zeker wilt zijn ook nog even je taille en borstomtrek.

Je moet niet je maat in letters (S,M,L, XL Etc) doorgeven want in China valt alles wat kleiner omdat die mensjes iet zo groot zijn
Ik ben ook niet zo groot maar ik begrijp wat je bedoeld
Ik zal is ff kijken, misschien een beetje tricky als ik geen idee heb hoe groot/klein hun maten vallen..
maar aan de andere kant, voor zo weinig geld kan ik t altijd proberen
pi_73884098
Volgens het systeem is mijn package shipped (varkentje)!

zeer snel dus, gister middag besteld
eens zien hoe snel ik het hier heb!
pi_73884099

even aangevraagd leuk shirt voor de voetbaltraining
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_73884156
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef Downstar het volgende:

Ik gok op 2 november...
pi_73884236
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef Downstar het volgende:

Ik denk dat Jack voor zijn actie meteen een groot aantal varkentjes heeft ingekocht tegen een scherpe prijs en dat hij dus vanuit voorraad kan versturen. Maakt natuurlijk (zoals je hier meteen ziet) een goede indruk op de klanten dat iets zo snel verstuurd wordt.
pi_73884393
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:50 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik denk dat Jack voor zijn actie meteen een groot aantal varkentjes heeft ingekocht tegen een scherpe prijs en dat hij dus vanuit voorraad kan versturen. Maakt natuurlijk (zoals je hier meteen ziet) een goede indruk op de klanten dat iets zo snel verstuurd wordt.
jaa idd denk zelf ook wel dat die ene voorraadje heeft aangezien die zelf ook weet
Dat deze actie zeker wel gaat lopen.. toch al met al nette tijd
pi_73885121
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
té fout en lijkt totaal niet op een echt exemplaar.

Niet duurder dan een euro of 3 hoop ik?
pi_73885805
ik begin me zorgen te maken over mijn bestelling bij DX.
Had een laser besteld, status stond na aantal dagen op: Shipped via Tracked Air Mail RT020246688HK
Maar nu, 5 weken later, heb ik nog niets. Overigens heb ik de bestelling die ik erna had geplaatst al 2 weken binnen, en dat was pakketpost van TNT maar er zat geen Tracked air mail code bij.

Nu vind ik het raar dat als ik op die Tracked Air Mail RT020246688HK klik er staat:
The item (RT020246688HK) left Hong Kong for its destination on 22-Sep-2009

Dus ik had hem allang moeten hebben ontvangen! Ik dus net TNT gebelt, nee ze weten van niets.
Had 2 dagen geleden al een ticket gemaakt dat ik de laser nog niet had ontvangen, nog steeds geen antwoord op bij DX.

Verder vind ik het raar dat er bij de vorige bestelling (pakketpost) er geen track code bij zat en bij die laser die ik nu heb besteld, die denk ik wordt verstuurd onder briefpost (laser 2 cm dik) wel een code heeft.
Briefpost heeft normaliter toch geen tracktrace code?

Ik maak me een beetje zorgen iig.
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_73885900
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef caspergf1 het volgende:
Had een laser besteld, status stond na aantal dagen op: Shipped via Tracked Air Mail RT020246688HK
Maar nu, 5 weken later, heb ik nog niets. Overigens heb ik de bestelling die ik erna had geplaatst al 2 weken binnen, en dat was pakketpost van TNT maar er zat geen Tracked air mail code bij.

Nu vind ik het raar dat als ik op die Tracked Air Mail RT020246688HK klik er staat:

Dus ik had hem allang moeten hebben ontvangen! Ik dus net TNT gebelt, nee ze weten van niets.
Had 2 dagen geleden al een ticket gemaakt dat ik de laser nog niet had ontvangen, nog steeds geen antwoord op bij DX.

Verder vind ik het raar dat er bij de vorige bestelling (pakketpost) er geen track code bij zat en bij die laser die ik nu heb besteld, die denk ik wordt verstuurd onder briefpost (laser 2 cm dik) wel een code heeft.

Left HongKong op 22 september? Ik zou gewoon even tot minstens 22 oktober wachten, er kan een hoop misgaan op het traject HK Post ->Jouw huis
pi_73886711
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel heel nep :p
pi_73887469
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:09 schreef Semmm het volgende:

[..]

Die is wel heel nep :p
En echt héél lelijk. Waarom zou je in een shirt van Duitsland willen lopen??
pi_73887525
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

En echt héél lelijk. Waarom zou je in een shirt van Duitsland willen lopen??
Duidelijk dat ie zegt op de training dus zal het wel voor de lol zijn en niet serieus als zijnde een cool shirt.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:38:10 #204
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_73887541
jeej vandaag weer pakket dag
UJJ tassen van TD zijn binnen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_73887805
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef revpolen het volgende:
jeej vandaag weer pakket dag
UJJ tassen van TD zijn binnen
TD?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:54:33 #206
226677 revpolen
pi_73888158
Tradetang sorry TT
pi_73888541
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 18:54 schreef revpolen het volgende:
Tradetang sorry TT
Heb je fotos? Kwaliteit enzo? Linkje? Prijs?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:07:24 #208
226677 revpolen
pi_73888684
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:08:52 #209
226677 revpolen
pi_73888745
nu weer ff met paypal klooien..
laatste dagen kan ik niet meer rechtstreeks betalen,
( terwijl der genoeg geld op me rekening staat )
eeen echeck betaling is het dus.. ( sinds 1 week pas )
pi_73889147
Iemand ervaring met fake merkkleding van Taobao?

Lijkt me grappig om eens wat te bestellen. Het is de helft van de prijs, of minder. Dan mag de kwaliteit ook wel een stukkie minder zijn.

Ze hebben werkelijk alles...
pi_73889288
quote:
Hoe zit dat nou met de prijs? Betaal je dat hoogste bedrag van de twee die bovenaan staan?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:24:21 #212
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73889388
afgezien van het feit dat het tasje niet meer leverbaar is staat er onder de foto een tabel met de prijzen, bij 1 tot 5 stuks betaal je de hoogste prijs, hoe meer je afneemt, hoe lager de prijs
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:25:06 #213
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73889409
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:22 schreef ingridt het volgende:

[..]

Hoe zit dat nou met de prijs? Betaal je dat hoogste bedrag van de twee die bovenaan staan?
Ja, de rest is als je er meerdere afneemt.
Zie ook het tabelletje er onder.

Godverdomme, spuit11. Wat is het weer gezellig hier.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:26:46 #214
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73889472
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef mstr het volgende:

[..]

dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:30:48 #215
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73889600
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef Klonk het volgende:

[..]

Zo dachten wij vorige keer ook over jouw reactie.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:31:20 #216
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73889619
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef mstr het volgende:

[..]

het is wat meid
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:32:36 #217
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73889674
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:31 schreef Klonk het volgende:

[..]

het is wat meid
Schatje toch
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:34:16 #218
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73889757
quote:

[..]

dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:34:33 #219
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73889772
Klonk komt je klaren met zijn Sym
pi_73889975
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:31 schreef Klonk het volgende:

[..]

het is wat meid
Prima reactie voor een mod. Jij bent echt een topper. Je maakt het hier FUCKING GEZELLIG
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:40:45 #221
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73889997
quote:
wat heb je betaald aan verzendkosten? >30 dollar?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:41:38 #222
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73890037
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef Skiet het volgende:

[..]

Prima reactie voor een mod. Jij bent echt een topper. Je maakt het hier FUCKING GEZELLIG
ik doe mijn best
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:46:16 #223
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73890197
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef Skiet het volgende:

[..]

guys hold your horses Klonk is best aardig voor n limburgse mod
*mcwops geboortemandje is ook langs de maas
pi_73890263
Wie heeft er btw nog eff dat linkje naar die iphone "dummy" ?(die er dus hetzelfde uitziet, alleen leeg van binnen )

Thxxx
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:51:51 #225
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73890412
pi_73890424
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 13:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Op focalprice zijn ze een stuk duurder, daar had ik al gekeken. Daar kost een 2-pack dat al bijna.

Op KD zie ik ze wel staan voor een redelijkere prijs, dank u
Anders ook nog op Ebay voor een redelijke prijs ¤ 2,14 voor 4 stuks
http://cgi.ebay.nl/4x-Con(...)?hash=item29ff3d69a7
pi_73890475
Wat moet je in godsnaam met die troep. Een varkentje met een led-lampje

Soort van Chinese Kruidvat.
pi_73890531
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:53 schreef AndyKaufman het volgende:

Hoi
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:01:45 #229
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73890720
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:53 schreef AndyKaufman het volgende:

Het Kruidvat is in de handen van een Chinees bedrijf
Je mag zo'n ding wel naar mij sturen, wij weten wel wat varkens opleveren bij de dames
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:13:03 #230
128384 mcwops
gat in je glas
pi_73891130
LOL
repair a foetus and inflate a bube

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24369
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:17:10 #231
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73891288
Repair a foetus
pi_73891320
Heeft Dealextreme al hun mailserver gefixed?
pi_73892049
quote:
foto's ?

Hoe doe je dat idd zoals al eerder gevraagd met verzenden( verzendkosten etc?)
ook omdat ik zie dat er via EMS moet worden verzonden?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:43:59 #234
48067 neo2000
pi_73892459
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef mstr het volgende:

[..]

Hiermee scoorde je bij mij punten.
quote:

[..]

En daar was je ze weer kwijt.
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:08 schreef revpolen het volgende:
nu weer ff met paypal klooien..
laatste dagen kan ik niet meer rechtstreeks betalen,
( terwijl der genoeg geld op me rekening staat )
eeen echeck betaling is het dus.. ( sinds 1 week pas )
Ik denkk dat ut te make heft mee peejpél die dwaars legt!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:56:28 #235
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73892986
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:43 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hiermee scoorde je bij mij punten.
[..]

En daar was je ze weer kwijt.
[..]

Ik denkk dat ut te make heft mee peejpél die dwaars legt!
Alsof ik wakker lig van de punten die jij mij wel/niet geeft.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:44:46 #236
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_73895292
Dames,

Mijn Mp3 speler is vandaag bezorgd, het gaat om

4GB iPod shuffle replica, FuckPrice

Hij laadt wel op, het blauwe lichtje brandt ook, behalve het laatste halve uurtje ineens niet meer, maar als ik er een koptelefoon in plug, gebeurd er niets.

Kapot?

En kost het veel om hem terug te sturen?

Ik verkoop hem voor 15 inc verzenden.
DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:48:49 #237
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73895488
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Dames,

Hij laadt wel op, het blauwe lichtje brandt ook, behalve het laatste halve uurtje ineens niet meer, maar als ik er een koptelefoon in plug, gebeurd er niets.

Kapot?

Hoi.
pi_73895742
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Dames,

Kapot?

Je bent te aardig, voor ¤ 12,50 een MP-prutspeler kopen en voor ¤ 15 een kapotte doorverkopen.

Jammer dat het blauwelampje het niet meer doet anders had ik er wel een plekje voor geweten.
pi_73896237
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef caspergf1 het volgende:

Track code heeft bij hun te maken met de hoogte van het bedrag, boven de 15? dollar krijg je er een, dus vandaar.
pi_73896334
zet er eens een ander formaat muziek op?
wma ipv crapy kwaliteit mp3
pi_73896531
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:08 schreef VizzStick het volgende:
Crappy kwaliteit mp3?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:15:44 #242
183846 joepie91
pi_73896654
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:08 schreef VizzStick het volgende:
SPOILER
pi_73896667
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:13 schreef Skiet het volgende:

[..]

Crappy kwaliteit mp3?
192kbps mp3 is behoorlijk crap inderdaad.
Flac daarentegen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:16:42 #244
183846 joepie91
pi_73896693
Overigens viel het me wel op dat mijn pakketje van ¤3,02 (Kanen MD-52 + varkentje) bij DealPerfect Jack PopBuying volgens het orderoverzicht een trackingnummer krijgt. Is dat niet een wat lage waarde om een trackingnummer aan te hangen?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:54:56 #245
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73898422
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

192kbps mp3 is behoorlijk crap inderdaad.
Flac daarentegen.
Flinke gozer als je Flac en 192kbps (lame) van elkaar kunt onderscheiden zonder gekke fratsen uit te halen.
Bij een dubbele blinde test zijn dit soort verhalen altijd ineens een stuk minder spannend.

Maja, als je voor 15 dollar zo'n stuk plastic haalt dan maakt crappy of goede kwaliteit muziek ook niks meer uit Je kunt de knopjes doneren aan Dion
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:59:46 #246
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73898620

Nooit meer zo'n ding uit China.
Gebruik ik liever nog mijn Sony Ericsson Xperia X1 als MP3 Speler
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:04:48 #247
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73898784
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:59 schreef Dionysiou het volgende:

Nooit meer zo'n ding uit China.
Gebruik ik liever nog mijn Sony Ericsson Xperia X1 als MP3 Speler
Ik zou alleen graag willen dat die batterij iets langer mee zou gaan.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:12:25 #248
248149 THE_WAARHEID
HARD EN DUIDELIJK
pi_73899021
Wat een prutantwoorden.

Effe serieus, wat kan ik met mijn mooie niet werkende? iPodje doen.. Duurt RMA lang? En hoeveel kost dat me?
DE WAARHEID IS... DE WAARHEID?
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:15:35 #249
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73899135
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:12 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Wat een prutantwoorden.

Effe serieus, wat kan ik met mijn mooie niet werkende? iPodje doen.. Duurt RMA lang? En hoeveel kost dat me?
Stuur FP een berichtje.
pi_73900681
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef 16meter het volgende:
Iemand ervaring met fake merkkleding van Taobao?

Lijkt me grappig om eens wat te bestellen. Het is de helft van de prijs, of minder. Dan mag de kwaliteit ook wel een stukkie minder zijn.

Ze hebben werkelijk alles...
Hier ben ik toch ook wel een beetje benieuwd naar, ik heb er vandaag ook ff naar zitten kijken..
En als ik het goed heb bijgehouden, komen er nog verzendkosten bij en een fee voor de tussenpersoon? (bijv. Jack)?
pi_73901472
Dion, geen zin om te reageren? Ik hoor het iig wel. En nu ga ik eff kanen's bestellen
pi_73901539
Misschien kan je er nog een aansteker van maken. Als je deze foto bekijkt dan lijkt het niet eens zo heel veel werk. Het gat waar de vlam uitkomt zit er al in. Er zit zelfs nog een clip aan zodat je je aansteker niet snel kwijt raakt. Plus hij is ook nog eens geïnspireerd op een echte Apple Ipod!!!!!!

Gelijk patent op aanvragen!
pi_73901554
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef mug89 het volgende:

[..]

Hier ben ik toch ook wel een beetje benieuwd naar, ik heb er vandaag ook ff naar zitten kijken..
En als ik het goed heb bijgehouden, komen er nog verzendkosten bij en een fee voor de tussenpersoon? (bijv. Jack)?

De dingen die ik gezien heb zijn vaak slecht nagemaakt. Je loopt echt voor lul met veel van die dingen... probleem is dat ze op taobao vaak officiële foto's gebruiken waardoor het echt goed lijkt. Al een paar keer mensen met nep kleding zien lopen, echt gewoon niet cool. Betaal dan iets meer in NL of draag een merk wat je wel kan betalen.

Maar goed, je kan het proberen... laat maar weten of het wat geworden is. Foto's zijn altijd welkom.
pi_73901693
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 00:30 schreef Skiet het volgende:

[..]

De dingen die ik gezien heb zijn vaak slecht nagemaakt. Je loopt echt voor lul met veel van die dingen... probleem is dat ze op taobao vaak officiële foto's gebruiken waardoor het echt goed lijkt. Al een paar keer mensen met nep kleding zien lopen, echt gewoon niet cool. Betaal dan iets meer in NL of draag een merk wat je wel kan betalen.

Maar goed, je kan het proberen... laat maar weten of het wat geworden is. Foto's zijn altijd welkom.
Aha.. dat is inderdaad niet echt de bedoeling
Wie weet doe ik het ooit nog is.. thanks
pi_73904064
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Scorpie het volgende:
Heeft Dealextreme al hun mailserver gefixed?
pi_73905029
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 08:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bij bestellingen krijg ik per e-mail een bevestiging van mijn bestelling..
pi_73905154
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:30 schreef Skiet het volgende:

[..]

Bij bestellingen krijg ik per e-mail een bevestiging van mijn bestelling..
Grrrr, dan komt de mail van mijn wachtwoord niet meer aan. Klotezooi.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 09:47:51 #258
183846 joepie91
pi_73905468
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Grrrr, dan komt de mail van mijn wachtwoord niet meer aan. Klotezooi.
Gewoon even opnieuw registreren
pi_73911225
Zoo mijn horloge is binnen, beetje merkwaardig. Dit x zat er een singapore stickertje op Dit is de fp link:
http://www.budgetgadgets.(...)b5f2b6f79e132e6f5546

Nu mijn binnekomst picca's
Singapore sticker
en het horloge

Pros: Mooi horloge, vooral voor de prijs

Cons: "zilveren plaatje" is nu al weg bij de 60 sec. Ik ga eff mailen, misschien krijg ik er nog wel 1
Het bandje is nog erg struw, maar dat komt wel goed!

Nu nog wachten op deze:http://www.budgetgadgets.com/elegant-band-wrist-watch-p-5479.html?osCsid=d4d2a444e593b5f2b6f79e132e6f5546 Die 1 deze dagen aankomt:
pi_73911696
kan iemand ff met me meedenken?
er is meer geld afgeschreven bij een betaling aan DP dan paypal zegt.
paypal zegt 16 euro, van mijn bankrekening is 19 euro gehaald.
een vorige transactie was wel gewoon zoals paypal aangaf, dus aan betaal fee's zal het niet liggen.
watskeburt?
moet ik contact opnemen met paypal?
pi_73911820
MIsschien stond je nog wat rood.
pi_73911919
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:29 schreef Poepoog het volgende:
MIsschien stond je nog wat rood.
oh, ik zie het al, het was een andere (oudere betaling)
kennelijk later afgeschreven, maar bijna hetzelfde bedrag
ik was al zo verbaasd

het klopt kennelijk dus wel (denk ik, het geld voor DP is dus toch nog niet afgeschreven van mijn bankrekening, dat duurt lang ineens)
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:37:15 #263
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73912082
Ook Singapore hier, mijn Kelvin Groot horloge
Mooi ding alleen zit er allemala troep achter het glaasje

Even kijken of ik hem kan openschroeven om te reinigen, wat een prutsers.
Het is wel een zeer mooi horloge, mooi groot geen iel ding.
pi_73912591
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:37 schreef monkeybrain het volgende:
Ook Singapore hier, mijn Kelvin Groot horloge
Mooi ding alleen zit er allemala troep achter het glaasje

Even kijken of ik hem kan openschroeven om te reinigen, wat een prutsers.
Het is wel een zeer mooi horloge, mooi groot geen iel ding.
Linkje?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:02:37 #265
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73913052
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:49 schreef Skiet het volgende:

[..]

Linkje?
Wel blijven opletten, hadden we een paar weken terug nog een hele discussie over

http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6033.html
pi_73915150
Nog mensen lasers besteld lately?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:10:33 #267
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73915449
Ik wil die blauwe 100mW op DX bestellen
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:11:35 #268
269388 Swagger
wat een kut username eigenlijk
pi_73915488
Wat hebben jullie bij "State" ingevoerd bij DX als je op het punt staat om te confirmen?
Groetjes,
Swagger
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:11:50 #269
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73915498
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:02 schreef monkeybrain het volgende:

Wel blijven opletten, hadden we een paar weken terug nog een hele discussie over

http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6033.html
Och ja dat horloge voor gaylords
pi_73915617
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef Swagger het volgende:
Wat hebben jullie bij "State" ingevoerd bij DX als je op het punt staat om te confirmen?
Je provincie misschien?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:18:41 #271
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73915712
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef Dionysiou het volgende:
Ex-arbeider van de controle afdeling bij de laserfabriek
Na rode en groene lasers moest ie afgekeurde blueray lasers zonder filter testen
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:21:10 #272
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73915808
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef Zapper het volgende:

[..]

Poesjesmagneet bedoel je

pi_73915973
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef Dionysiou het volgende:
Heb je daar zoveel geld voor over? Oeps, je bedoelt waarschijnlijk blue/purple... Ik dacht al!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:28:07 #274
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73916025
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Heb je daar zoveel geld voor over?
http://dealextreme.com/details.dx/sku.28907

Purple ook goed.
Ik ben fan van lasers vind ze mooi

Uiteraard richt ik niet op vliegtuigen, mensen, dieren, ogen of wat dan ook
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:28:39 #275
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73916042
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dit is de eerste '' '' reactie van Zappertje in het hele DX reeks volgensmij
pi_73916212
Dion heb je goede ervaring met het ontvangen van je lasers? Nooit problemen gehad met de douane?
pi_73916617
iemand wel eens in de shops zo'n usb drumkit tegengekomen..

Je hebt ze vouwbaar:

http://www.eggheaven.com/img/upl/0/80-usb-drum-kit.jpg
(china style )

en nog een tandje groter

http://www.alibaba.com/pr(...)igital_Drum_Kit.html

dat ie bij alibaba staat zou toch moeten betekenen dat ie ook in onze shops voorkomt :-)

laatste is zo'n 180 dollar in US
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:48:27 #278
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73916774
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef Skiet het volgende:
Dion heb je goede ervaring met het ontvangen van je lasers? Nooit problemen gehad met de douane?
Dat is dus het probleem.

Vroeger heb ik wel 8 lasers geïmporteerd vanuit China. Allemaal door verkocht aan vrienden.
De goede oude 2007-2008 tijd kon alles nog.

Maar nu pakken ze zomaar pakjes eruit etc. daarom twijfel ik heel hard, controle is scherper geworden lijkt wel..

Ik heb geen flauw idee!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:51:20 #279
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73916897
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:28 schreef Dionysiou het volgende:

Dit is de eerste '' '' reactie van Zappertje in het hele DX reeks volgensmij
Toen jij je derde ban kreeg ook wel hoor
pi_73917102
Ik heb mijn Fiets statiefje van BudgetGadgets binnen, supersnelle levering , ook een top ding voor dat geld makkelijk te monteren .
pi_73917337
Nog een varkentje besteld

en 2 x ipod nano 8gb clones; ben benieuwd
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:19:44 #283
226677 revpolen
pi_73918078
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 20:34 schreef Downstar het volgende:
foto's ?
Hoe doe je dat idd zoals al eerder gevraagd met verzenden( verzendkosten etc?)
ook omdat ik zie dat er via EMS moet worden verzonden?
Zal vanavond goede foto maken.
vrouwtje is aan het werken dus de tas is weg

Foto is van mmsje wat ik der stuurde gisteren

kwa bestellen op TT
gewoon vragen, ze geven zelf wel aan hongkongpost of wat meer betalen en dan via DHL/TNT/Fedex
pi_73918684
Omdat we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. www.thuisbezorgd.nl komende dinsdag tussen 19:00 en 19:09 tot 15 euro gratis eten bestellen en laten bezorgen YEAH
pi_73918788
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
Omdat we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. www.thuisbezorgd.nl komende dinsdag tussen 19:00 en 19:09 tot 15 euro gratis eten bestellen en laten bezorgen YEAH
Waar staat dat?
pi_73918845
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
is dat weer die hack?
pi_73918964
Nee geloof me nou maar. Niks geen hack, gewoon ze bestaan 9 jaar dus is een promotie actie. Geen zin om de link op te zoeken. Dus noteren of vergeten. Profit of profit niet
pi_73919031
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Skiet het volgende:
Nee geloof me nou maar. Niks geen hack, gewoon ze bestaan 9 jaar dus is een promotie actie. Geen zin om de link op te zoeken. Dus noteren of vergeten. Profit of profit niet
5 seconden werk
http://www.pizza-blog.nl/(...)t-page-1/#comment-34
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:43:39 #289
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_73919036
Gaaf, een Dealextreme-topic!

Kwam DX een jaartje of twee tegen en sindsdien kijk ik daar altijd eerst even voordat ik in Nederland iets koop (iPod-hoesje oid). Focalprice ben ik nog nooit tegengekomen, maar ziet er ook wel tof uit verder!

Meteen even een Tripod besteld á $0.99
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_73919061
ik geloof er weinig van trouwens
pi_73919112
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Skiet het volgende:
http://www.hyped.nl/detai(...)_in_reactie_op_just/
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:48:46 #292
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73919219
Dinsdag 27 oktober kan helemaal niet.
pi_73919240
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:48 schreef Zapper het volgende:
hmm?
pi_73919296
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:48 schreef Zapper het volgende:

Volgend jaar misschien niet.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:53:16 #295
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73919365
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef Mirjam het volgende:

hmm?
WTF, zit er even een flinke bug in SPB Mobile shell zeg
pi_73919393
Ik ben hier nieuw en wil wat bestellen op www.dealperfect.com maar ben al 15 minuten aan het zoeken naar een "Buy" of "Add to Cart" knopje....

Waar zit die? Of is de site gaar?
wie het kleine niet eert is het grote niet weert!
pi_73919411
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef sanexje het volgende:
Ik ben hier nieuw en wil wat bestellen op www.dealperfect.com maar ben al 15 minuten aan het zoeken naar een "Buy" of "Add to Cart" knopje....

Waar zit die? Of is de site gaar?

Probeer even terug te lezen dan kom je erachter dat je daar niet kan bestellen op de website.
pi_73919642

Chop Chop, Chineesjes.
pi_73919858
Goeie aankopen!

Die sata kabels zijn nog best wel prijzig in Nederland, en ook die PCI Sata kaart is echt spot goedkoop
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:18:53 #300
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_73920145
tvp.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_73920457
Invasie van newbies hier.

Had een linkje op de FP gezet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')