Anders ook nog op Ebay voor een redelijke prijs ¤ 2,14 voor 4 stuksquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Op focalprice zijn ze een stuk duurder, daar had ik al gekeken. Daar kost een 2-pack dat al bijna.
Op KD zie ik ze wel staan voor een redelijkere prijs, dank u
Hoiquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:53 schreef AndyKaufman het volgende:
Wat moet je in godsnaam met die troep. Een varkentje met een led-lampje
Soort van Chinese Kruidvat.
Het Kruidvat is in de handen van een Chinees bedrijfquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:53 schreef AndyKaufman het volgende:
Wat moet je in godsnaam met die troep. Een varkentje met een led-lampje
Soort van Chinese Kruidvat.
foto'squote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/101710-1694527.html
Hiermee scoorde je bij mij punten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, de rest is als je er meerdere afneemt.
Zie ook het tabelletje er onder.
Godverdomme, spuit11. Wat is het weer gezellig hier.
En daar was je ze weer kwijt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo dachten wij vorige keer ook over jouw reactie.
Ik denkk dat ut te make heft mee peejpél die dwaars legt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:08 schreef revpolen het volgende:
nu weer ff met paypal klooien..
laatste dagen kan ik niet meer rechtstreeks betalen,
( terwijl der genoeg geld op me rekening staat )
eeen echeck betaling is het dus.. ( sinds 1 week pas )
Alsof ik wakker lig van de punten die jij mij wel/niet geeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:43 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hiermee scoorde je bij mij punten.![]()
[..]
En daar was je ze weer kwijt.![]()
[..]
Ik denkk dat ut te make heft mee peejpél die dwaars legt!
Hoi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Dames,
![]()
Mijn Mp3 speler is vandaag bezorgd, het gaat om
4GB iPod shuffle replica, FuckPrice
Hij laadt wel op, het blauwe lichtje brandt ook, behalve het laatste halve uurtje ineens niet meer, maar als ik er een koptelefoon in plug, gebeurd er niets.
![]()
Kapot?
En kost het veel om hem terug te sturen?
Ik verkoop hem voor 15 inc verzenden.
Je bent te aardig, voor ¤ 12,50 een MP-prutspeler kopen en voor ¤ 15 een kapotte doorverkopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:44 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Dames,
![]()
Mijn Mp3 speler is vandaag bezorgd, het gaat om
4GB iPod shuffle replica, FuckPrice
Hij laadt wel op, het blauwe lichtje brandt ook, behalve het laatste halve uurtje ineens niet meer, maar als ik er een koptelefoon in plug, gebeurd er niets.
![]()
Kapot?
En kost het veel om hem terug te sturen?
Ik verkoop hem voor 15 inc verzenden.
Track code heeft bij hun te maken met de hoogte van het bedrag, boven de 15? dollar krijg je er een, dus vandaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef caspergf1 het volgende:
ik begin me zorgen te maken over mijn bestelling bij DX.
Had een laser besteld, status stond na aantal dagen op: Shipped via Tracked Air Mail RT020246688HK
Maar nu, 5 weken later, heb ik nog niets. Overigens heb ik de bestelling die ik erna had geplaatst al 2 weken binnen, en dat was pakketpost van TNT maar er zat geen Tracked air mail code bij.
Nu vind ik het raar dat als ik op die Tracked Air Mail RT020246688HK klik er staat:
The item (RT020246688HK) left Hong Kong for its destination on 22-Sep-2009
Dus ik had hem allang moeten hebben ontvangen! Ik dus net TNT gebelt, nee ze weten van niets.
Had 2 dagen geleden al een ticket gemaakt dat ik de laser nog niet had ontvangen, nog steeds geen antwoord op bij DX.
Verder vind ik het raar dat er bij de vorige bestelling (pakketpost) er geen track code bij zat en bij die laser die ik nu heb besteld, die denk ik wordt verstuurd onder briefpost (laser 2 cm dik) wel een code heeft.
Briefpost heeft normaliter toch geen tracktrace code?
Ik maak me een beetje zorgen iig.
Crappy kwaliteit mp3?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:08 schreef VizzStick het volgende:
zet er eens een ander formaat muziek op?
wma ipv crapy kwaliteit mp3
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:08 schreef VizzStick het volgende:
zet er eens een ander formaat muziek op?
wma ipv crapy kwaliteit mp3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Flinke gozer als je Flac en 192kbps (lame) van elkaar kunt onderscheiden zonder gekke fratsen uit te halen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
192kbps mp3 is behoorlijk crap inderdaad.
Flac daarentegen.
Ik zou alleen graag willen dat die batterij iets langer mee zou gaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:59 schreef Dionysiou het volgende:
Nooit meer zo'n ding uit China.
Gebruik ik liever nog mijn Sony Ericsson Xperia X1 als MP3 Speler![]()
Stuur FP een berichtje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:12 schreef THE_WAARHEID het volgende:
Wat een prutantwoorden.![]()
Effe serieus, wat kan ik met mijn mooie niet werkende? iPodje doen.. Duurt RMA lang? En hoeveel kost dat me?
Hier ben ik toch ook wel een beetje benieuwd naar, ik heb er vandaag ook ff naar zitten kijken..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef 16meter het volgende:
Iemand ervaring met fake merkkleding van Taobao?
Lijkt me grappig om eens wat te bestellen. Het is de helft van de prijs, of minder. Dan mag de kwaliteit ook wel een stukkie minder zijn.
Ze hebben werkelijk alles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |