Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef Skiet het volgende:
Maar laten we weer ontopic reageren en deze zinloze discussie stopzetten. We weten allemaal dat Jack veel geld omzet en ook een hele prima winst per maand pakt met zijn bedrijf. Ik vermoed meer dan menigeen in dit topic verdiend per maand..
Aangezien ik het onmogelijk acht dat we hier allemaal zomaar even de kosten van Jack weten en de precieze inkoopprijzen van alle artikelen denk ik dat we een hoop berichten kunnen verwijderen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
Daar gaan we weerquote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...
Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld?quote:
Eerder vandaag voor 8 dollar en net voor 4 dollar. En bij die 4 dollar ging het dus mis.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.
[..]
Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld?misschien heeft de melding iets te maken met het totale bedrag?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
goh, wat is het weer fucking gezellig hier
We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
goh, wat is het weer fucking gezellig hier
50 cent leverancierquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Skiet het volgende:
"Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt..."
Wat een onzin man.
Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites isquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:00 schreef mug89 het volgende:
iemand eigenlijk al iets ontvangen van DX na de feestdagen?
Het mijne de 16e eindelijk uit hongkong verzonden.. het mocht even duren
Wat heb ik er mee te maken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!
Dat is toch vrij snel vanaf wanneer het t vliegtuig inging..quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |