abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73842968
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Omzet is geen winst

Geen idee wat de marges zijn maar de marges zijn zeer klein, Jack maakt zijn geld door massaverkoop.
Wat hij dus precies verdient met de handel is totaal niet duidelijk. Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden. Voor Chinese begrippen zal hij prima verdienen maar verwacht echt geen vulgaire toestanden

Wat de toekomst brengt is een ander verhaal, hij wilt natuurlijk een soort enorme DX speler worden. Dan zit je als baas erg goed

Ik ga partner worden van Jack, even uitleggen hoe we snel rijk kunnen worden terwijl niemand ons kan pakken omdat we in China vertoeven
Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73843421
Wel grappig dat Jack zegt dat dealperfect blijft bestaan alleen maar voor de NL klanten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:21:27 #78
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_73843538
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Zullen dit nou legale versies zijn? http://www.tradetang.com/buy/adobe+cs4/1611-20-bestT0-1-0-0.html

Vast niet heh? :p
Mja, een legale Middle-East version waarschijnlijk
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:34:30 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73844018
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef neo2000 het volgende:
Ik neem aan dat jullie het verschil tussen omzet en winst begrijpen..? Plus het feit dat hij medewerkers in dienst heeft meenemen in het rijk rekenen? (dan is het alsnog niet slecht..)
Edit: damn it monkeybrain!
Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hier
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Skiet het volgende:
"Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden."

Haha ik zie echt (vooral met TB orders) dat bedragen over de kop gaan en soms meerdere keren. Volgens mij verkoopt hij voornamelijk heel veel illegale/nep artikelen heel goed. Als ik gewoon even naar de RB zonnebrillen kijken.. die dingen kosten geen drol daar in inkoop en de CK boxers koop je als toerist voor zo een 50 cent.

Nee, met 5000-10000 bruto winst per maand zit je echt veel te laag volgens mij. Als je omzet 100K is en je hebt aan het einde van de maand een bruto winst van 5K/10K dan moet je jezelf echt eens achter de oren krabben.
Wat een onzin
Je kent toch de TB prijs generator, daar staat de brutowinst en de verzendkosten heel duidelijk aangegeven.

Zoals gezegd, dit soort winkels halen de brutowinst uit massaverkoop. De prijzen moeten super laag zijn om klanten te krijgen, anders kunnen ze net zo goed naar de lokale winkel. Met lage prijzen kun je alleen winst maken door heel veel te verkopen.

Bij een herenwinkel hanteren ze hogere marges dan bij de Wibra, beide formules maken uiteindelijk genoeg winst. Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent

Er is geen kant-en-klare formule voor alles.
Alle discount winkels in Nederland werken volgens "de Jack" formule, maar volgens Skiet is het allemaal amateuristisch
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halen
SPOILER
50.000 aan lasten? Jij hebt geen economie gehad of wel
De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post

Haha, prachtig hoor
pi_73844326
quote:
[..]

De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post

Haha, prachtig hoor
grapje van me , ik had de verzendingen niet eens mee gerekend ..
zal idd ook best wat kosten
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:56:40 #81
183846 joepie91
pi_73844842
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

grapje van me , ik had de verzendingen niet eens mee gerekend ..
zal idd ook best wat kosten
Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoor
pi_73845049
en hebben al mensen het ledlampje besteld?
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:05:53 #83
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73845172
Jack en Dealperfect zijn te cool gewoon. Ik ga gewoon bij hem bestellen!

EN nee ik hoef geen korting.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:07:34 #84
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73845235
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:56 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoor
Vergeleken met hier kost het bijna niks, doch tikt het soms nog flink aan bij bepaalde producten. Zonder de subsidie kunnen ze natuurlijk de tent sluiten, dan is het gewoon niet te doen.
pi_73845252
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent

Beetje contradictie of niet?

Verder heeft een supermarkt basisproducten waar het geen of nauwelijks winst (of zelfs verlies) op maakt, sommige Amerken, profielproducten en de heel goedkope producten, en aan de andere kant zijn er ook genoeg producten waar meer dan 200% of veel meer op wordt gemaakt. Je 1 cent verhaal snijdt dus geen hout.
pi_73845304
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef mug89 het volgende:
en hebben al mensen het ledlampje besteld?
Zoals ik al eerder had gemeld,

heb ik het Ledlampje al besteld
Leuke actie , en tevens even kijken hoe jack de zaken op orde lijkt te hebben weer.
Dus maar even een 'flut' bestellingje geplaats op de nieuwe site..

tot nu toe lijkt alles goed te werken ( zelfde als DP )
pi_73845526
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hier
[..]

Wat een onzin
Je kent toch de TB prijs generator, daar staat de brutowinst en de verzendkosten heel duidelijk aangegeven.

Zoals gezegd, dit soort winkels halen de brutowinst uit massaverkoop. De prijzen moeten super laag zijn om klanten te krijgen, anders kunnen ze net zo goed naar de lokale winkel. Met lage prijzen kun je alleen winst maken door heel veel te verkopen.

Bij een herenwinkel hanteren ze hogere marges dan bij de Wibra, beide formules maken uiteindelijk genoeg winst. Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent

Alle discount winkels in Nederland werken volgens "de Jack" formule, maar volgens Skiet is het allemaal amateuristisch
[..]

Haha, prachtig hoor

Jij bent echt een prachtvent. Je denkt echt dat je zo veel beter bent dan andere mensen hier. Merken dat je op een hoger niveau denkt haha laat me niet lachen man.

Je gaat Jack zijn winkel toch niet vergelijken met een NL discount winkel waar ze volgens jou 1 cent winst per artikel pakken. DealPerfect (of hoe je het ook wilt noemen) kan nooit overleven als ze per artikel een minimale winstmarge pakken. Alles moet handmatig afgehandeld worden (zeker als je kijkt naar TB en nu de manier van bestellen van DP). Alle bestellingen worden handmatig besteld bij de leverancier, betaald, ontvangen, doorverpakt en verzonden. Daar gaat zoveel tijd in zitten dat het nooit rendabel zou zijn als ze een minimale winstmarge hebben.

Nogmaals, de CK boxers op DP zijn voor de toeristen lokaal al te koop voor 50 cent per stuk. En ik gaf al aan dat ze op het ene product vast een minimale marge pakken zoals al die onzin producten, maar de meest populaire producten hebben ze gewoon een interessante marge.
pi_73845528
ik zit nog even een beetje rond te kijken, maar sommige secties zijn (nog) leeg, maar om nou echt alleen het lampje te bestellen... wel idioot eigenlijk, al die moeite door iedereen voor een lampje van 1 cent
pi_73845542
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder had gemeld,

heb ik het Ledlampje al besteld
Leuke actie , en tevens even kijken hoe jack de zaken op orde lijkt te hebben weer.
Dus maar even een 'flut' bestellingje geplaats op de nieuwe site..

tot nu toe lijkt alles goed te werken ( zelfde als DP )
Jack had het op ze forum toch over een spetterende actie als goedmakertje van alle problemen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:21:21 #91
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73845685
Jack, do You sell this item on your new website:

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:26:56 #92
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73845881
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef jpg97 het volgende:
Jack, do You sell this item on your new website:

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
Ik heb rachel al gemaild of ze de 14" nog verkopen.. nog geen antwoord Ze was ook al niet op skype!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_73846465
Schande!
pi_73846625
Kreeg net in lange tijd mail van Rachel terug, dat ze weer paypal hebben.
Ben ik even blij.
kei lief.
pi_73846687
Ze hebben het maar druk met jullie zeikerts. Ik heb nog maar 1 keer de klantenservice van DX gemaild.
pi_73847085
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ze hebben het maar druk met jullie zeikerts. Ik heb nog maar 1 keer de klantenservice van DX gemaild.
Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:59:11 #97
183846 joepie91
pi_73847116
Heb net een Kanen MD-52 besteld, en zo'n $0,01 varkentje erbij. Kost dus echt gewoon ¤3,06 bij elkaar

Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat. Zo te zien zijn ze bij DealPerfect/PopBuying gewoon heel druk bezig geweest om alles weer op de rails te krijgen. Jack is nu bijvoorbeeld ook weer online op Google Talk (en reageert dus ook). Heb hem vandaag nog verteld dat er een fout op z'n site zat (als je op de naam van het artikel klikt ipv de afbeelding, probeert ie naar details.dp te gaan in plaats van details.pb, oftewel een overblijfseltje van de DealPerfect database) en hij heeft me nog een kortingscoupon beloofd zodra hij het couponsysteem draaiende heeft. Overigens vertelde hij ook nog iets over een nieuwe website, ontwikkeld door een professioneel bedrijf, en een nieuw logo enzo voor PopBuying. Ik ben wel benieuwd eigenlijk, de site was al behoorlijk verbeterd sinds het 'begin' van DP, en als het nu helemaal foutloos gaat werken, ben ik er alleen maar blij mee

Ik laat jullie weten wanneer mijn pakketje binnen is.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:00:06 #98
183846 joepie91
pi_73847142
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.
Waarschijnlijk ging het meer over het reactietijd-bashen enzo dan het vragen om de support zelf.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:01:46 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73847198
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Jij bent echt een prachtvent. Je denkt echt dat je zo veel beter bent dan andere mensen hier. Merken dat je op een hoger niveau denkt haha laat me niet lachen man.

Je gaat Jack zijn winkel toch niet vergelijken met een NL discount winkel waar ze volgens jou 1 cent winst per artikel pakken. DealPerfect (of hoe je het ook wilt noemen) kan nooit overleven als ze per artikel een minimale winstmarge pakken. Alles moet handmatig afgehandeld worden (zeker als je kijkt naar TB en nu de manier van bestellen van DP). Alle bestellingen worden handmatig besteld bij de leverancier, betaald, ontvangen, doorverpakt en verzonden. Daar gaat zoveel tijd in zitten dat het nooit rendabel zou zijn als ze een minimale winstmarge hebben.

Nogmaals, de CK boxers op DP zijn voor de toeristen lokaal al te koop voor 50 cent per stuk. En ik gaf al aan dat ze op het ene product vast een minimale marge pakken zoals al die onzin producten, maar de meest populaire producten hebben ze gewoon een interessante marge.
Whaha die Skiet, ik zat gewoon te dollen over dat hoger niveau Blijf even rondhangen en dan komt het wel goed met je gevoel voor humor De enigste reden waarom ik deze topic volg, fantastische slapstick hier

Mankracht kost niks in China dus tijd kost niks in China. Alle handmatige arbeid is niet te doen in Nederland, in China is dat gewoon logisch door de minimale kosten. Dat was in Nederland nog niet zo lang geleden precies hetzelfde, kindertjes in de textielmachine. Maar zoals ik al zei, in de TB generator staat gewoon hoeveel ze pakken, enkele dollars op een behoorlijke bestelling. In China kun je voor minimale kosten prima leven, in een restaurant eten kost je 20 yuan of 80 yuan als je luxe wilt

Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt... goh dat is de prijs van DP
Tuurlijk is de marge groter bij leukere producten, grotere aanschafprijs = meer dollars winst voor dezelfde handeling. Hier en daar probeert Jack wel wat meer te snoepen maar dat wordt al snel afgestraft door eigenwijze klanten ghehe.

Aj poep in mijn oog, het is inderdaad 1 cent gemiddeld in de supermarkt
pi_73847266
Heb net grappig gesprek gehad met Jack via googletalk. Ik vroeg hem of hij ook RSS-feed zou toevoegen voor de nieuwe producten op popbuying.com.
Vroeg hij me wat RSS was...
Ik stuurde hem een link naar wikipedia en de link naar de RSS-feed op dealperfect.com.
Zijn reactie:
quote:
DealPerfectcs01: WoW!
It is the first time I know this function!
Grappig toch?

De Sound Magic MP21 ontbreekt nog op popbuying.com, maar deze wordt morgen toegevoegd.
jaja, en azo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')