abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73842968
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Omzet is geen winst

Geen idee wat de marges zijn maar de marges zijn zeer klein, Jack maakt zijn geld door massaverkoop.
Wat hij dus precies verdient met de handel is totaal niet duidelijk. Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden. Voor Chinese begrippen zal hij prima verdienen maar verwacht echt geen vulgaire toestanden

Wat de toekomst brengt is een ander verhaal, hij wilt natuurlijk een soort enorme DX speler worden. Dan zit je als baas erg goed

Ik ga partner worden van Jack, even uitleggen hoe we snel rijk kunnen worden terwijl niemand ons kan pakken omdat we in China vertoeven
Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73843421
Wel grappig dat Jack zegt dat dealperfect blijft bestaan alleen maar voor de NL klanten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:21:27 #78
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_73843538
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Zullen dit nou legale versies zijn? http://www.tradetang.com/buy/adobe+cs4/1611-20-bestT0-1-0-0.html

Vast niet heh? :p
Mja, een legale Middle-East version waarschijnlijk
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:34:30 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73844018
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef neo2000 het volgende:
Ik neem aan dat jullie het verschil tussen omzet en winst begrijpen..? Plus het feit dat hij medewerkers in dienst heeft meenemen in het rijk rekenen? (dan is het alsnog niet slecht..)
Edit: damn it monkeybrain!
Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hier
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Skiet het volgende:
"Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden."

Haha ik zie echt (vooral met TB orders) dat bedragen over de kop gaan en soms meerdere keren. Volgens mij verkoopt hij voornamelijk heel veel illegale/nep artikelen heel goed. Als ik gewoon even naar de RB zonnebrillen kijken.. die dingen kosten geen drol daar in inkoop en de CK boxers koop je als toerist voor zo een 50 cent.

Nee, met 5000-10000 bruto winst per maand zit je echt veel te laag volgens mij. Als je omzet 100K is en je hebt aan het einde van de maand een bruto winst van 5K/10K dan moet je jezelf echt eens achter de oren krabben.
Wat een onzin
Je kent toch de TB prijs generator, daar staat de brutowinst en de verzendkosten heel duidelijk aangegeven.

Zoals gezegd, dit soort winkels halen de brutowinst uit massaverkoop. De prijzen moeten super laag zijn om klanten te krijgen, anders kunnen ze net zo goed naar de lokale winkel. Met lage prijzen kun je alleen winst maken door heel veel te verkopen.

Bij een herenwinkel hanteren ze hogere marges dan bij de Wibra, beide formules maken uiteindelijk genoeg winst. Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent

Er is geen kant-en-klare formule voor alles.
Alle discount winkels in Nederland werken volgens "de Jack" formule, maar volgens Skiet is het allemaal amateuristisch
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halen
SPOILER
50.000 aan lasten? Jij hebt geen economie gehad of wel
De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post

Haha, prachtig hoor
pi_73844326
quote:
[..]

De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post

Haha, prachtig hoor
grapje van me , ik had de verzendingen niet eens mee gerekend ..
zal idd ook best wat kosten
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:56:40 #81
183846 joepie91
pi_73844842
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef Downstar het volgende:

[..]

grapje van me , ik had de verzendingen niet eens mee gerekend ..
zal idd ook best wat kosten
Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoor
pi_73845049
en hebben al mensen het ledlampje besteld?
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:05:53 #83
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73845172
Jack en Dealperfect zijn te cool gewoon. Ik ga gewoon bij hem bestellen!

EN nee ik hoef geen korting.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:07:34 #84
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73845235
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:56 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoor
Vergeleken met hier kost het bijna niks, doch tikt het soms nog flink aan bij bepaalde producten. Zonder de subsidie kunnen ze natuurlijk de tent sluiten, dan is het gewoon niet te doen.
pi_73845252
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent

Beetje contradictie of niet?

Verder heeft een supermarkt basisproducten waar het geen of nauwelijks winst (of zelfs verlies) op maakt, sommige Amerken, profielproducten en de heel goedkope producten, en aan de andere kant zijn er ook genoeg producten waar meer dan 200% of veel meer op wordt gemaakt. Je 1 cent verhaal snijdt dus geen hout.
pi_73845304
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef mug89 het volgende:
en hebben al mensen het ledlampje besteld?
Zoals ik al eerder had gemeld,

heb ik het Ledlampje al besteld
Leuke actie , en tevens even kijken hoe jack de zaken op orde lijkt te hebben weer.
Dus maar even een 'flut' bestellingje geplaats op de nieuwe site..

tot nu toe lijkt alles goed te werken ( zelfde als DP )
pi_73845526
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hier
[..]

Wat een onzin
Je kent toch de TB prijs generator, daar staat de brutowinst en de verzendkosten heel duidelijk aangegeven.

Zoals gezegd, dit soort winkels halen de brutowinst uit massaverkoop. De prijzen moeten super laag zijn om klanten te krijgen, anders kunnen ze net zo goed naar de lokale winkel. Met lage prijzen kun je alleen winst maken door heel veel te verkopen.

Bij een herenwinkel hanteren ze hogere marges dan bij de Wibra, beide formules maken uiteindelijk genoeg winst. Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent

Alle discount winkels in Nederland werken volgens "de Jack" formule, maar volgens Skiet is het allemaal amateuristisch
[..]

Haha, prachtig hoor

Jij bent echt een prachtvent. Je denkt echt dat je zo veel beter bent dan andere mensen hier. Merken dat je op een hoger niveau denkt haha laat me niet lachen man.

Je gaat Jack zijn winkel toch niet vergelijken met een NL discount winkel waar ze volgens jou 1 cent winst per artikel pakken. DealPerfect (of hoe je het ook wilt noemen) kan nooit overleven als ze per artikel een minimale winstmarge pakken. Alles moet handmatig afgehandeld worden (zeker als je kijkt naar TB en nu de manier van bestellen van DP). Alle bestellingen worden handmatig besteld bij de leverancier, betaald, ontvangen, doorverpakt en verzonden. Daar gaat zoveel tijd in zitten dat het nooit rendabel zou zijn als ze een minimale winstmarge hebben.

Nogmaals, de CK boxers op DP zijn voor de toeristen lokaal al te koop voor 50 cent per stuk. En ik gaf al aan dat ze op het ene product vast een minimale marge pakken zoals al die onzin producten, maar de meest populaire producten hebben ze gewoon een interessante marge.
pi_73845528
ik zit nog even een beetje rond te kijken, maar sommige secties zijn (nog) leeg, maar om nou echt alleen het lampje te bestellen... wel idioot eigenlijk, al die moeite door iedereen voor een lampje van 1 cent
pi_73845542
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder had gemeld,

heb ik het Ledlampje al besteld
Leuke actie , en tevens even kijken hoe jack de zaken op orde lijkt te hebben weer.
Dus maar even een 'flut' bestellingje geplaats op de nieuwe site..

tot nu toe lijkt alles goed te werken ( zelfde als DP )
Jack had het op ze forum toch over een spetterende actie als goedmakertje van alle problemen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:21:21 #91
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73845685
Jack, do You sell this item on your new website:

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
PieAir
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:26:56 #92
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73845881
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef jpg97 het volgende:
Jack, do You sell this item on your new website:

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
Ik heb rachel al gemaild of ze de 14" nog verkopen.. nog geen antwoord Ze was ook al niet op skype!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_73846465
Schande!
pi_73846625
Kreeg net in lange tijd mail van Rachel terug, dat ze weer paypal hebben.
Ben ik even blij.
kei lief.
pi_73846687
Ze hebben het maar druk met jullie zeikerts. Ik heb nog maar 1 keer de klantenservice van DX gemaild.
pi_73847085
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ze hebben het maar druk met jullie zeikerts. Ik heb nog maar 1 keer de klantenservice van DX gemaild.
Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:59:11 #97
183846 joepie91
pi_73847116
Heb net een Kanen MD-52 besteld, en zo'n $0,01 varkentje erbij. Kost dus echt gewoon ¤3,06 bij elkaar

Maar goed, ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat. Zo te zien zijn ze bij DealPerfect/PopBuying gewoon heel druk bezig geweest om alles weer op de rails te krijgen. Jack is nu bijvoorbeeld ook weer online op Google Talk (en reageert dus ook). Heb hem vandaag nog verteld dat er een fout op z'n site zat (als je op de naam van het artikel klikt ipv de afbeelding, probeert ie naar details.dp te gaan in plaats van details.pb, oftewel een overblijfseltje van de DealPerfect database) en hij heeft me nog een kortingscoupon beloofd zodra hij het couponsysteem draaiende heeft. Overigens vertelde hij ook nog iets over een nieuwe website, ontwikkeld door een professioneel bedrijf, en een nieuw logo enzo voor PopBuying. Ik ben wel benieuwd eigenlijk, de site was al behoorlijk verbeterd sinds het 'begin' van DP, en als het nu helemaal foutloos gaat werken, ben ik er alleen maar blij mee

Ik laat jullie weten wanneer mijn pakketje binnen is.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:00:06 #98
183846 joepie91
pi_73847142
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.
Waarschijnlijk ging het meer over het reactietijd-bashen enzo dan het vragen om de support zelf.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:01:46 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73847198
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Jij bent echt een prachtvent. Je denkt echt dat je zo veel beter bent dan andere mensen hier. Merken dat je op een hoger niveau denkt haha laat me niet lachen man.

Je gaat Jack zijn winkel toch niet vergelijken met een NL discount winkel waar ze volgens jou 1 cent winst per artikel pakken. DealPerfect (of hoe je het ook wilt noemen) kan nooit overleven als ze per artikel een minimale winstmarge pakken. Alles moet handmatig afgehandeld worden (zeker als je kijkt naar TB en nu de manier van bestellen van DP). Alle bestellingen worden handmatig besteld bij de leverancier, betaald, ontvangen, doorverpakt en verzonden. Daar gaat zoveel tijd in zitten dat het nooit rendabel zou zijn als ze een minimale winstmarge hebben.

Nogmaals, de CK boxers op DP zijn voor de toeristen lokaal al te koop voor 50 cent per stuk. En ik gaf al aan dat ze op het ene product vast een minimale marge pakken zoals al die onzin producten, maar de meest populaire producten hebben ze gewoon een interessante marge.
Whaha die Skiet, ik zat gewoon te dollen over dat hoger niveau Blijf even rondhangen en dan komt het wel goed met je gevoel voor humor De enigste reden waarom ik deze topic volg, fantastische slapstick hier

Mankracht kost niks in China dus tijd kost niks in China. Alle handmatige arbeid is niet te doen in Nederland, in China is dat gewoon logisch door de minimale kosten. Dat was in Nederland nog niet zo lang geleden precies hetzelfde, kindertjes in de textielmachine. Maar zoals ik al zei, in de TB generator staat gewoon hoeveel ze pakken, enkele dollars op een behoorlijke bestelling. In China kun je voor minimale kosten prima leven, in een restaurant eten kost je 20 yuan of 80 yuan als je luxe wilt

Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt... goh dat is de prijs van DP
Tuurlijk is de marge groter bij leukere producten, grotere aanschafprijs = meer dollars winst voor dezelfde handeling. Hier en daar probeert Jack wel wat meer te snoepen maar dat wordt al snel afgestraft door eigenwijze klanten ghehe.

Aj poep in mijn oog, het is inderdaad 1 cent gemiddeld in de supermarkt
pi_73847266
Heb net grappig gesprek gehad met Jack via googletalk. Ik vroeg hem of hij ook RSS-feed zou toevoegen voor de nieuwe producten op popbuying.com.
Vroeg hij me wat RSS was...
Ik stuurde hem een link naar wikipedia en de link naar de RSS-feed op dealperfect.com.
Zijn reactie:
quote:
DealPerfectcs01: WoW!
It is the first time I know this function!
Grappig toch?

De Sound Magic MP21 ontbreekt nog op popbuying.com, maar deze wordt morgen toegevoegd.
jaja, en azo...
pi_73847326
"Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt..."

Wat een onzin man.
pi_73847506
Maar laten we weer ontopic reageren en deze zinloze discussie stopzetten. We weten allemaal dat Jack veel geld omzet en ook een hele prima winst per maand pakt met zijn bedrijf. Ik vermoed meer dan menigeen in dit topic verdiend per maand..
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:13:34 #103
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73847618
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef Skiet het volgende:
Maar laten we weer ontopic reageren en deze zinloze discussie stopzetten. We weten allemaal dat Jack veel geld omzet en ook een hele prima winst per maand pakt met zijn bedrijf. Ik vermoed meer dan menigeen in dit topic verdiend per maand..
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73847850
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
Aangezien ik het onmogelijk acht dat we hier allemaal zomaar even de kosten van Jack weten en de precieze inkoopprijzen van alle artikelen denk ik dat we een hoop berichten kunnen verwijderen.

Jack stond onder zeer veel druk, er kwam geen geld binnen dus als je dan eindelijk weer de beschikking hebt over een paypal account dan wil je zo snel mogelijk weer online gaan.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:26:47 #105
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_73848128
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...
PieAir
pi_73848818
Ik ben ook benieuwd naar die MD-52 dopjes..

Heel veel goede reactie over gehad en kost geen drol

nog niet besteld maar zal binnenkort wel ff in een ordertje plaatsen
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:46:14 #107
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73848854
quote:
Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Daar gaan we weer
pi_73849396
iemand eigenlijk al iets ontvangen van DX na de feestdagen?
Het mijne de 16e eindelijk uit hongkong verzonden.. het mocht even duren
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:04:59 #109
48067 neo2000
pi_73849575
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef jpg97 het volgende:

[..]

je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...
Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef mstr het volgende:

[..]

Daar gaan we weer
Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld? misschien heeft de melding iets te maken met het totale bedrag?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:06:57 #110
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73849669
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:04 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.
[..]

Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld? misschien heeft de melding iets te maken met het totale bedrag?
Eerder vandaag voor 8 dollar en net voor 4 dollar. En bij die 4 dollar ging het dus mis.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:16:50 #111
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73850065
Mstr boycotten is leuk!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:17:33 #112
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73850102
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mstr boycotten is leuk!
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:17:48 #113
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73850116
goh, wat is het weer fucking gezellig hier
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:22:32 #114
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73850291
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_73850590
quote:
We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:34:32 #116
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73850815
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Skiet het volgende:
"Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt..."

Wat een onzin man.
50 cent leverancier
1 dollar verzendkosten naar Jack
DP personeel + verpakkingsmateriaal
Hongkong post
Stukje winst DP

Dat is al snel 4 euro.
Hoe reken jij precies?

De topic was fucking gezellig, toen klonk er Klonk
Het klinkt als Klonk, het klonk als Klonk
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:35:06 #117
183846 joepie91
pi_73850835
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:00 schreef mug89 het volgende:
iemand eigenlijk al iets ontvangen van DX na de feestdagen?
Het mijne de 16e eindelijk uit hongkong verzonden.. het mocht even duren
Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites is
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:37:08 #118
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73850911
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef Skiet het volgende:

[..]

We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!
Wat heb ik er mee te maken?
pi_73851333
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites is
Dat is toch vrij snel vanaf wanneer het t vliegtuig inging..
Als het bij mijn oder ook zo gaat kan ik m morgen wel verwachten, maar dat zal vast wel niet
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:51:41 #120
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73851417
Varkentje besteld
Alleen ging er bij het omrekenen wat mis 0.01$=0.01 euri
Voor deze ene keer dan maar

Live rates at 2009.10.19 15:51:58 UTC
0.01 USD = 0.00668540 EUR
United States Dollars Euro
1 USD = 0.668540 EUR 1 EUR = 1.49580 USD
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:06:19 #121
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73851849
Je begrijpt hoe afronden werkt?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73851918
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
En dan hebben ze het over mijn gebrek aan humor
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:11:18 #123
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_73851993
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
leg eens uit

paypall mail net gehad

Cute Mini Pig 2-LED Flashlight with Key Ring#
Objectnr. 24679 , Note: MPN: 20 Lead Time: Typically 3 to 7 calendar days from ordering $0,01 USD 1 $0,01 USD
Sample Order Registered Airmail Shipping
Objectnr. 0000 , Note: Airmail Samples: 14-21 days in transit. $0,00 USD 1 $0,00 USD
Subtotaal $0,01 USD
Totaal $0,01 USD
Betaling $0,01 USD
Kosten worden op uw creditcardoverzicht getoond als PAYPAL *POPBUYING.
Betaling overgemaakt aan popbuyingcs@gmail.com
Van bedrag ¤0,01 EUR
Naar bedrag $0.01 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1.00000 USD

Ik wist niet dat DSB tegenwoordig ook in valuta's handelde
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:35:40 #124
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_73852849
tvp
pi_73853022
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:46 schreef mstr het volgende:

[..]

Daar gaan we weer
(ik hoopte al dat jack terug zou komen)

Dus had wat cash overgemaakt 2 weken terug om te voorkomen dat dit mij zal overkomen
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:59:58 #126
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73853738
Btw past iemand de openingspost ff aan
http://www.popbuying.com < de Legale variant van Dealperfect
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_73854114
quote:
Post is iets nuttigs ipv alleen maar hier te komen om te zeggen dat het hier niet gezellig is,

Hoezo niet gezellig? Is een discussie verboden?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73856091
Maar guys...dat led varkentje is veel slimmer dan wij met ze allen denken..nou ja Jack dan :-)

Op deze manier krjgt hij in 1 klap weer een hele berg paypall betalingen erbij en ik denk dat dit op alle manieren erg gewenst is en ie daar misschien wel "ingedeeld" wordt door paypal...die ene cent is in iedergeval minstens 1 dollar "verlies" per item. Toch is het dat meer dan waard denk ik voor hem :-)

anyway..toch leuk dat gekke varkentje en kan geen kwaad
pi_73856253
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef kloink het volgende:
Maar guys...dat led varkentje is veel slimmer dan wij met ze allen denken..nou ja Jack dan :-)

Op deze manier krjgt hij in 1 klap weer een hele berg paypall betalingen erbij en ik denk dat dit op alle manieren erg gewenst is en ie daar misschien wel "ingedeeld" wordt door paypal...die ene cent is in iedergeval minstens 1 dollar "verlies" per item. Toch is het dat meer dan waard denk ik voor hem :-)

anyway..toch leuk dat gekke varkentje en kan geen kwaad

Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
pi_73856471
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
@ skiet
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:14:31 #131
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73856598
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik steun Jack met dit, mooi toch als hij goed aangeschreven staat @ payal,, geen gezeik meer als ik nieuwe merk kleren wil besellen
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:17:24 #132
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73856718
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:11 schreef kloink het volgende:

[..]

@ skiet
@ jou
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:32:40 #133
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73857384
Oki..

Na wat gezeur met Jack gehad omtrent het horloge moet ik toegeven, hij heeft het goed opgelost
Hij zou eerst refunden maarja, koers is slecht om te refunden naar euro's en hij heeft gezeur met PayPal (mainaccount) als ik dat goed begreep.
Anyways dan ben ik niet de slechtste en dan plaats ik met plezier een Taobao order (pakjes! )
quote:

Service van Jack is ook weer goed, heb 1 uur met hem zitten chatten, mailen om alles duidelijk te verwerken en prijs opgaves te doen
(GMail Chat)

Die TaoBao seller van die 2 Jeans, daar had ik al eerder 1 broek vandaan en de kwaliteit is echt super
Ik koop ze trouwens omdat ik ze mooi vind, niet omdat ze gemerkt zijn.

Merkloze (bijv bij de C&A of H&M, Sting dan weer wel) broeken zijn bij lange na niet zo mooi, in mijn opinie.

Ik koop wel zo'n DX horloge
pi_73857708
Ben ik blind of staan de md52 niet op popbuying.com.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:41:00 #135
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73857734
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:

Anyways dan ben ik niet de slechtste en dan plaats ik met plezier een Taobao order (pakjes! )
[..]

Jack's bitch
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:43:54 #136
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73857852
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:41 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Jack's bitch
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:44:15 #137
183846 joepie91
pi_73857865
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik blind of staan de md52 niet op popbuying.com.
Je bent blind. Ik heb ze net nog besteld
SPOILER
pi_73858806
Eindelijk is Jack weer terug

* gaat meteen bestellen
pi_73859003
Ik zou wel zo'n setje van die elektronische sigaretten willen hebben, maar als ik de reviews zo lees ik het allemaal crap.
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:11:57 #140
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73859009
Nu is de betaling wel gelukt
Kanen here we come
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:44:52 #141
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73860496
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Kanen here we come
Hé dr is dr ook al eentje naar mij onderweg
  maandag 19 oktober 2009 @ 21:51:32 #142
48067 neo2000
pi_73860829
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Kanen here we come
Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
pi_73860889
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]
Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Valutering is al een tijdje verboden.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:03:33 #144
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73861454
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Kan mij het schelen.
Maar Paypal heeft wel eens vaker van die gekke dingen.
pi_73861518
da's ook wat, heb ik net oordopjes besteld bij DX die gisteren geshipped zijn
anders had ik die kanen wel gekocht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:06:35 #146
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73861593
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
Die Kanen's geven een goede indruk al;s ik zo alle reviews en reacties lees.
pi_73861910
Kanen MD-52, Soundmagic PL-50 en Fiio E5 headphone versterker besteld.

Ben benieuwd. Die Kanen's zijn meer voor de heb omdat ze zo extreem goedkoop zijn.
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:14:36 #148
98259 mstr
Een jonge God!
pi_73861931
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef 16meter het volgende:
Kanen MD-52, Soundmagic PL-50 en Fiio E5 headphone versterker besteld.

Ben benieuwd. Die Kanen's zijn meer voor de heb omdat ze zo extreem goedkoop zijn.
De MD-52 zijn ook hierheen onderweg (zodra ze verzonden worden )
Puur omdat het kan voor die 3 of 4 euro
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:26:09 #149
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73862456
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
Doe eens gek en koop alsnog de Kanen voor 3 euro
pi_73862457
Schijnt dat ze beter zijn dan Sennheiser CX300, die kosten geloof ik rond de 30 euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')