Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Omzet is geen winst![]()
Geen idee wat de marges zijn maar de marges zijn zeer klein, Jack maakt zijn geld door massaverkoop.
Wat hij dus precies verdient met de handel is totaal niet duidelijk. Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden. Voor Chinese begrippen zal hij prima verdienen maar verwacht echt geen vulgaire toestanden![]()
Wat de toekomst brengt is een ander verhaal, hij wilt natuurlijk een soort enorme DX speler worden. Dan zit je als baas erg goed
Ik ga partner worden van Jack, even uitleggen hoe we snel rijk kunnen worden terwijl niemand ons kan pakken omdat we in China vertoeven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, een legale Middle-East version waarschijnlijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Zullen dit nou legale versies zijn? http://www.tradetang.com/buy/adobe+cs4/1611-20-bestT0-1-0-0.html
Vast niet heh? :p
Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hierquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:48 schreef neo2000 het volgende:
Ik neem aan dat jullie het verschil tussen omzet en winst begrijpen..? Plus het feit dat hij medewerkers in dienst heeft meenemen in het rijk rekenen? (dan is het alsnog niet slecht..)
Edit: damn it monkeybrain!
Wat een onzinquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:03 schreef Skiet het volgende:
"Stel dat hij 5/10% aan brutowinst maakt op de omzet, 10.000/5000 dollar minus zijn werknemers, huur en toestanden."
Haha ik zie echt (vooral met TB orders) dat bedragen over de kop gaan en soms meerdere keren. Volgens mij verkoopt hij voornamelijk heel veel illegale/nep artikelen heel goed. Als ik gewoon even naar de RB zonnebrillen kijken.. die dingen kosten geen drol daar in inkoop en de CK boxers koop je als toerist voor zo een 50 cent.
Nee, met 5000-10000 bruto winst per maand zit je echt veel te laag volgens mij. Als je omzet 100K is en je hebt aan het einde van de maand een bruto winst van 5K/10K dan moet je jezelf echt eens achter de oren krabben.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet zijn bruto winst ; maar ik denk dat ik er toch zeker wel van uit mag gaan dat hij zeker niet meer dan 50.000 per maand aan lasten heeft ofzo .. dus dan pakt hij nog genoeg. en terrecht; goed lopende shop die straks DX ingaat halen50.000 aan lasten? Jij hebt geen economie gehad of welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post![]()
Haha, prachtig hoor![]()
grapje van mequote:[..]
50.000 aan lasten? Jij hebt geen economie gehad of wel![]()
De grootste kostenpost van Jack zijn handel zijn de producten en de verzendkosten. Van die 100.000 dollar gaat minstens 80.000 dollar naar de leverancier en HongKong post![]()
Haha, prachtig hoor
Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:42 schreef Downstar het volgende:
[..]
grapje van me, ik had de verzendingen niet eens mee gerekend
..
zal idd ook best wat kosten
Vergeleken met hier kost het bijna niks, doch tikt het soms nog flink aan bij bepaalde producten. Zonder de subsidie kunnen ze natuurlijk de tent sluiten, dan is het gewoon niet te doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:56 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Verzenden kost bijna niks => gesubsidieerd door de overheid. Om export te bevorderen. Nou dat werkt goed hoor
Beetje contradictie of niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent![]()
Er is geen kant-en-klare formule voor alles.
Zoals ik al eerder had gemeld,quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:02 schreef mug89 het volgende:
en hebben al mensen het ledlampje besteld?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik merk steeds vaker dat Neo en ik op een hoger niveau denken dan de rest hier![]()
[..]
Wat een onzin![]()
Je kent toch de TB prijs generator, daar staat de brutowinst en de verzendkosten heel duidelijk aangegeven.
Zoals gezegd, dit soort winkels halen de brutowinst uit massaverkoop. De prijzen moeten super laag zijn om klanten te krijgen, anders kunnen ze net zo goed naar de lokale winkel. Met lage prijzen kun je alleen winst maken door heel veel te verkopen.
Bij een herenwinkel hanteren ze hogere marges dan bij de Wibra, beide formules maken uiteindelijk genoeg winst. Een supermarkt heeft een winst van 1 cent per product, krabben die zich ook achter de oren of moet een pak hagelslag 5 euro kosten? Hoeveel tienduizenden producten gaan er over de band maal 1 cent![]()
Er is geen kant-en-klare formule voor alles.
Alle discount winkels in Nederland werken volgens "de Jack" formule, maar volgens Skiet is het allemaal amateuristisch![]()
[..]
50.000 aan lasten? Jij hebt geen economie gehad of wel![]()
Haha, prachtig hoor
Jack had het op ze forum toch over een spetterende actie als goedmakertje van alle problemen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gemeld,
heb ik het Ledlampje al besteld
Leuke actie , en tevens even kijken hoe jack de zaken op orde lijkt te hebben weer.
Dus maar even een 'flut' bestellingje geplaats op de nieuwe site..
tot nu toe lijkt alles goed te werken ( zelfde als DP )
Ik heb rachel al gemaild of ze de 14" nog verkopen.. nog geen antwoordquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:21 schreef jpg97 het volgende:
Jack, do You sell this item on your new website:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ze hebben het maar druk met jullie zeikerts. Ik heb nog maar 1 keer de klantenservice van DX gemaild.
Waarschijnlijk ging het meer over het reactietijd-bashen enzo dan het vragen om de support zelf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Zeikerds? Als er iets mis gaat dan laat je dat niet zitten, zo simpel is het. Daar is het voor, zo een ticket systeem. Idioot.
Whaha die Skiet, ik zat gewoon te dollen over dat hoger niveauquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij bent echt een prachtvent. Je denkt echt dat je zo veel beter bent dan andere mensen hier. Merken dat je op een hoger niveau denkt haha laat me niet lachen man.
Je gaat Jack zijn winkel toch niet vergelijken met een NL discount winkel waar ze volgens jou 1 cent winst per artikel pakken. DealPerfect (of hoe je het ook wilt noemen) kan nooit overleven als ze per artikel een minimale winstmarge pakken. Alles moet handmatig afgehandeld worden (zeker als je kijkt naar TB en nu de manier van bestellen van DP). Alle bestellingen worden handmatig besteld bij de leverancier, betaald, ontvangen, doorverpakt en verzonden. Daar gaat zoveel tijd in zitten dat het nooit rendabel zou zijn als ze een minimale winstmarge hebben.
Nogmaals, de CK boxers op DP zijn voor de toeristen lokaal al te koop voor 50 cent per stuk. En ik gaf al aan dat ze op het ene product vast een minimale marge pakken zoals al die onzin producten, maar de meest populaire producten hebben ze gewoon een interessante marge.
quote:DealPerfectcs01: WoW!
It is the first time I know this function!
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:10 schreef Skiet het volgende:
Maar laten we weer ontopic reageren en deze zinloze discussie stopzetten. We weten allemaal dat Jack veel geld omzet en ook een hele prima winst per maand pakt met zijn bedrijf. Ik vermoed meer dan menigeen in dit topic verdiend per maand..
Aangezien ik het onmogelijk acht dat we hier allemaal zomaar even de kosten van Jack weten en de precieze inkoopprijzen van alle artikelen denk ik dat we een hoop berichten kunnen verwijderen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Aangezien ik het onmogelijk acht dat jij van iedereen exact weet wat ie verdiend, denk ik dat je woorden terug in zal moeten slikken.
Wel jammer dat er qua artikelen op de site nog zoveel verschillen zijn tussen DP en PB.. Geeft toch ergens het idee dat het nog niet helemaal "af" was.
Daar gaan we weerquote:Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u creditcard- of betaalpasgegevens toevoegen.
Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
je hoeft niet per sé daar te kopen hoor...
Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld?quote:
Eerder vandaag voor 8 dollar en net voor 4 dollar. En bij die 4 dollar ging het dus mis.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee, ik weet het, ik loop ook al even mee in deze reeks.. Alleen via mailtjes e.d. betalingen regelen met iemand in China, zo hard ben ik nog net niet van m'n stoel gepleurd.
[..]
Aangezien ik de melding nog nooit gehad heb, ben ik wel benieuwd.. Voor hoeveel heb je besteld?misschien heeft de melding iets te maken met het totale bedrag?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
goh, wat is het weer fucking gezellig hier
We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
50 cent leverancierquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:05 schreef Skiet het volgende:
"Ja 50 cent per stuk, voordat die zooi hier is ben je al gauw 4 euro kwijt..."
Wat een onzin man.
Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites isquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:00 schreef mug89 het volgende:
iemand eigenlijk al iets ontvangen van DX na de feestdagen?
Het mijne de 16e eindelijk uit hongkong verzonden.. het mocht even duren
Wat heb ik er mee te maken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
We mogen toch gewoon een discussie voeren? Moeten we altijd maar Amen @ mstr en Halleluja @ Jack zeggen? Kom jij weer hier met je "fucking gezellig" terwijl wij verder niet echt veel verkeerde woorden gebruiken. Prima voorbeeld jij! Top man!
Dat is toch vrij snel vanaf wanneer het t vliegtuig inging..quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:35 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ja... ik had een paar dagen vóór de feestdagen een Dingoo besteld bij DX, en die was één dag voor de feestdagen bij elkaar geraapt en naar de post gebracht. Ik heb dus tot na de feestdagen moeten wachten voor hij het vliegtuig in ging. Twee à drie dagen daarna heb ik hem binnengekregen. Dat was dus een order van voor de vakantie. Reken maar uit hoe lang het nog duurt om alle in-de-vakantie orders te verwerken met een vliegtuigtekort dat er volgens een aantal van dit soort sites is
quote:
(ik hoopte al dat jack terug zou komen)quote:
Post is iets nuttigs ipv alleen maar hier te komen om te zeggen dat het hier niet gezellig is,quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef kloink het volgende:
Maar guys...dat led varkentje is veel slimmer dan wij met ze allen denken..nou ja Jack dan :-)
Op deze manier krjgt hij in 1 klap weer een hele berg paypall betalingen erbij en ik denk dat dit op alle manieren erg gewenst is en ie daar misschien wel "ingedeeld" wordt door paypal...die ene cent is in iedergeval minstens 1 dollar "verlies" per item. Toch is het dat meer dan waard denk ik voor hem :-)
anyway..toch leuk dat gekke varkentje en kan geen kwaad
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
Ik steun Jack met dit, mooi toch als hij goed aangeschreven staat @ payal,, geen gezeik meer als ik nieuwe merk kleren wil besellenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
quote:
Jack's bitchquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
Anyways dan ben ik niet de slechtste en dan plaats ik met plezier een Taobao order (pakjes!)
[..]
quote:
Je bent blind. Ik heb ze net nog besteldquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik blind of staan de md52 niet op popbuying.com.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Hé dr is dr ook al eentje naar mij onderwegquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Nu is de betaling wel gelukt
Kanen here we come
Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Nu is de betaling wel gelukt
Kanen here we come
Valutering is al een tijdje verboden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Kan mij het schelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Die Kanen's geven een goede indruk al;s ik zo alle reviews en reacties lees.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
da's ook wat, heb ik net oordopjes besteld bij DX die gisteren geshipped zijn
anders had ik die kanen wel gekocht
De MD-52 zijn ook hierheen onderweg (zodra ze verzonden wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef 16meter het volgende:
Kanen MD-52, Soundmagic PL-50 en Fiio E5 headphone versterker besteld.
Ben benieuwd. Die Kanen's zijn meer voor de heb omdat ze zo extreem goedkoop zijn.
Doe eens gek en koop alsnog de Kanen voor 3 euroquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
da's ook wat, heb ik net oordopjes besteld bij DX die gisteren geshipped zijn
anders had ik die kanen wel gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |