(ik hoopte al dat jack terug zou komen)quote:
Post is iets nuttigs ipv alleen maar hier te komen om te zeggen dat het hier niet gezellig is,quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef Klonk het volgende:
goh, wat is het weer fucking gezellig hier
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:02 schreef kloink het volgende:
Maar guys...dat led varkentje is veel slimmer dan wij met ze allen denken..nou ja Jack dan :-)
Op deze manier krjgt hij in 1 klap weer een hele berg paypall betalingen erbij en ik denk dat dit op alle manieren erg gewenst is en ie daar misschien wel "ingedeeld" wordt door paypal...die ene cent is in iedergeval minstens 1 dollar "verlies" per item. Toch is het dat meer dan waard denk ik voor hem :-)
anyway..toch leuk dat gekke varkentje en kan geen kwaad
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
Ik steun Jack met dit, mooi toch als hij goed aangeschreven staat @ payal,, geen gezeik meer als ik nieuwe merk kleren wil besellenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we allemaal niet aan gedacht. We tuinden er zo in met ogen open.
quote:
Jack's bitchquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
Anyways dan ben ik niet de slechtste en dan plaats ik met plezier een Taobao order (pakjes!)
[..]
quote:
Je bent blind. Ik heb ze net nog besteldquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef Kadooosh het volgende:
Ben ik blind of staan de md52 niet op popbuying.com.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Hé dr is dr ook al eentje naar mij onderwegquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Nu is de betaling wel gelukt
Kanen here we come
Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef mstr het volgende:
Nu is de betaling wel gelukt
Kanen here we come
Valutering is al een tijdje verboden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Kan mij het schelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:51 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien té snel achter lekaar iets besteld.. Dat Paypal het niet vertrouwd of zo.. Of ze willen het eerste bedrag eerst van je rekening geschreven hebben.. Wat overigens even kan duren bij verschillende banken onder elkaar me dunkt, je weet wel, rente trekken..
Die Kanen's geven een goede indruk al;s ik zo alle reviews en reacties lees.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
da's ook wat, heb ik net oordopjes besteld bij DX die gisteren geshipped zijn
anders had ik die kanen wel gekocht
De MD-52 zijn ook hierheen onderweg (zodra ze verzonden wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef 16meter het volgende:
Kanen MD-52, Soundmagic PL-50 en Fiio E5 headphone versterker besteld.
Ben benieuwd. Die Kanen's zijn meer voor de heb omdat ze zo extreem goedkoop zijn.
Doe eens gek en koop alsnog de Kanen voor 3 euroquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:05 schreef Mirjam het volgende:
da's ook wat, heb ik net oordopjes besteld bij DX die gisteren geshipped zijn
anders had ik die kanen wel gekocht
Heb hier échte Sennheiser CX500 liggen, en 52 in bestelling dus kan ze mooi vergelijken als ze binnen zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:26 schreef 16meter het volgende:
Schijnt dat ze beter zijn dan Sennheiser CX300, die kosten geloof ik rond de 30 euro.
Ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
Heeft er ook nog iemand géén Kanen MD52's besteld?
Ik, zou niet weten waaromquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
hiero!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
Als er 10 mensen al zeggen dat 1 bepaald type gewoon ruk is en ik heb m net gekocht, is dat toch zonde van de tijd? om t geld misschien niet, maar als je gewoon direct al weet welke goed zijn, waarom niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gast, die dingen kosten 5 euro. Koop een degelijk Shure setje en ga eens fatsoenlijk vergelijken.
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je voor 5 euro geen kwaliteit kan en mag verwachten. Goed is relatief. Voor zijn prijs zijn ze misschien goed, maar in vergelijking met fatsoenlijke oordopjes zijn ze ruk. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef mug89 het volgende:
[..]
Als er 10 mensen al zeggen dat 1 bepaald type gewoon ruk is en ik heb m net gekocht, is dat toch zonde van de tijd? om t geld misschien niet, maar als je gewoon direct al weet welke goed zijn, waarom niet?
Wil ik nog wel een keer doen. Maar heb het nog niet nodig gevonden. Heb creative EP-630 doppen liggen. Die doen het goed. Heb tevens reservesetje klaarliggen. Dan koop ik geen anderen, niet nodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef joepie91 het volgende:
Best ernstig dat er tot nu toe meer reacties zijn van mensen die hem wél hebben besteld dan van mensen die hem niet hebben besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |