Of het nou wel of niet al kan, ik zou er nog even mee wachten, tot het duidelijk is dat DealPerfect weer helemaal werkt...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:00 schreef thijs1994 het volgende:
Ik vind het al een hele grap dat Jack ons eigenlijk de hele tijd in de gaten aan het houden was via Fok en net op het goede moment inspringt.
Edit: Kan je nu ook gewoon weer taobao-orderen? Dus gewoon je product naar Rachel sturen? En de kopietjes van DP, die kan je ook gewoon bij Rachel bestellen (en via Paypal betalen)?
quote:Verder: Welcome back Jack!There have been about 3 topics with your name in the topic title, so I guess people missed you a bit
![]()
Nieuwe ticket aanmaken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef gday het volgende:
Zucht, heb een bluetooth-ding besteld bij DX maar deed het niet. Zit alweer meer dan een week te wachten op reactie van DX. Ik wil ze graag erop wijzen dat ik al een tijdje zit te wachten op reactie maar kan niet vinden hoe ...?
Ja, maar dan moet ik de oude ticket dus annuleren? Anders mag ik geen ticket aanmaken voor dat ordernr. Ik weet niet of mijn support request dan weer achteraan in de rij moet aansluiten ...?quote:
Whehehequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:20 schreef joepie91 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25160_!
Vroeg ik mij ook af.. Ze zijn in iedergeval niet over naar PB..quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:46 schreef gers het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met de dp points?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef marco_sire het volgende:
[..]
tuurlijk: jack loopt echt binnen door de kleine orders die wij hier gezamenlijk van het FOK-forum plaatsen. Ik denk toch zeker wel 30K per maand.......Hij zal best een leuke boterham verdienen door alle bestellingen vanuit NL maar je hoeft er nou eenmaal de lompe directe NLse manier van confronteren op na te houden als iets niet helemaal naar je zin is. Beetje inleving in een andere cultuur kan geen kwaad hoor: vandaar ook mijn opmerking dat je niet alles letterlijk moet nemen wat ze je beloven.
Maar dat hoef ik jou niet te vertellen want jij hebt onwijs veel ervaring met de Chinese handel en ik niet
haha foto's van het 'kantoor' wil ik ook wel eens zien, weet voorheen dat die een kamer had met alleen maar een bureau met zn pc geloof ik , voor de rest was de hele kamer wit zo te zien ( op zn webcamquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:54 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha even hierop weer terugkomend... ruim 100K per maand en reken maar dat hij weinig vaste lasten heeft. Heb je foto's van het "kantoor" of de filmpjes? Daarnaast bijna geen voorraad, tel uit je winst.
Verder prima dat hij weer terug is, iedereen erg blij mee zo te zien.
Zo simpel is het dus nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha foto's van het 'kantoor' wil ik ook wel eens zien, weet voorheen dat die een kamer had met alleen maar een bureau met zn pc geloof ik , voor de rest was de hele kamer wit zo te zien ( op zn webcam)
Tevens vind ik 100K toch wel erg veel voor een simpel webshopje, ook denk ik niet dat iedereen zeker 50$+ besteed in een maand.. dan mag die dus wle heeeel veel klanten hebben.. maargoed we weten nooit met die gekke chinees, ben blij dat hij weer back in Business is
En daarom had jij geen webshopquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zo simpel is het dus niet![]()
Als je eenmaal mond op mond reclame krijgt op het internet dan gaat het zeer snel. Jack heeft ook een wereldwijde markt met heel veel mensen die nep spul willen hebben![]()
100.000 dollar, erg verleidelijk om niks te leveren en na een maand te vertrekken
Ik zou allang met mijn neus in de coke en de hoeren zitten![]()
Jij wel ouwe oplichter hahaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zo simpel is het dus niet![]()
Als je eenmaal mond op mond reclame krijgt op het internet dan gaat het zeer snel. Jack heeft ook een wereldwijde markt met heel veel mensen die nep spul willen hebben![]()
100.000 dollar, erg verleidelijk om niks te leveren en na een maand te vertrekken
Ik zou allang met mijn neus in de coke en de hoeren zitten![]()
Omzet is geen winstquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:32 schreef Downstar het volgende:
[..]
Jij wel ouwe oplichter haha,
nee maar met simpel bedoelde ik ook niet dat het makkelijk op te zetten is, maar gewoon met een webshop 100K binnenslepen lijkt me toch wel wat beter dan er extreem hard voor werken?
En nee niet zeggen dat jack nu extreem hard werkt, hij werkt wel hard maarja daar word die dus ook naar betaald als we t zo mogen horen
Toch wel respect voor
Waarom stel je die vraag als je het antwoord al weet. 12 Dollar voor Adobe CS4quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef Semmm het volgende:
Zullen dit nou legale versies zijn? http://www.tradetang.com/buy/adobe+cs4/1611-20-bestT0-1-0-0.html
Vast niet heh? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |