Heb hier échte Sennheiser CX500 liggen, en 52 in bestelling dus kan ze mooi vergelijken als ze binnen zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:26 schreef 16meter het volgende:
Schijnt dat ze beter zijn dan Sennheiser CX300, die kosten geloof ik rond de 30 euro.
Ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
Heeft er ook nog iemand géén Kanen MD52's besteld?
Ik, zou niet weten waaromquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
hiero!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
Als er 10 mensen al zeggen dat 1 bepaald type gewoon ruk is en ik heb m net gekocht, is dat toch zonde van de tijd? om t geld misschien niet, maar als je gewoon direct al weet welke goed zijn, waarom niet?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gast, die dingen kosten 5 euro. Koop een degelijk Shure setje en ga eens fatsoenlijk vergelijken.
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je voor 5 euro geen kwaliteit kan en mag verwachten. Goed is relatief. Voor zijn prijs zijn ze misschien goed, maar in vergelijking met fatsoenlijke oordopjes zijn ze ruk. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef mug89 het volgende:
[..]
Als er 10 mensen al zeggen dat 1 bepaald type gewoon ruk is en ik heb m net gekocht, is dat toch zonde van de tijd? om t geld misschien niet, maar als je gewoon direct al weet welke goed zijn, waarom niet?
Wil ik nog wel een keer doen. Maar heb het nog niet nodig gevonden. Heb creative EP-630 doppen liggen. Die doen het goed. Heb tevens reservesetje klaarliggen. Dan koop ik geen anderen, niet nodigquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:37 schreef joepie91 het volgende:
Best ernstig dat er tot nu toe meer reacties zijn van mensen die hem wél hebben besteld dan van mensen die hem niet hebben besteld
Oke, ik heb de standaard iphone oordopjes en hoef voorlopig nog geen anderequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat je voor 5 euro geen kwaliteit kan en mag verwachten. Goed is relatief. Voor zijn prijs zijn ze misschien goed, maar in vergelijking met fatsoenlijke oordopjes zijn ze ruk. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:29 schreef joepie91 het volgende:
Need to Email us with the following information:quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:37 schreef vinylhits het volgende:
@jack & rachel
I have mailed you both for my order (rolax watch) but didn't get a mail back.
Can one of you tell me how to order it right now?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21938
Thank you very much..!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:12 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Need to Email us with the following information:
Your Paypal Email address:
Product link:
Quantity:
First name:
Last name:
Street address:
City:
Province:
Zip code:
Country:
Telephone Number:
I will creat the order for you manally,and send payment request link to you.
Yup, alleen de sigaar was best heel goed maar die verkopen ze niet meer. Ondanks dat ik best enthousiast was over het concept heb ik voor bijna 200,- aan spullen maar een maandje of 3 gebruikt. Daarna weer gewoon gaan roken en inmiddels gestopt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zou wel zo'n setje van die elektronische sigaretten willen hebben, maar als ik de reviews zo lees ik het allemaal crap.
Dat is een goedbewaard geheim dat zeker niet in de OP staat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe kan ik chatten met Jack? Hier hebben ze het over GoogleTalk ofzo?? Ik ken dat niet? En wat is zijn msn-adres, reageert hij daar ook op??
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat is een goedbewaard geheim dat zeker niet in de OP staat.
http://www.lmgtfy.com/?q=google+talkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:09 schreef thijs1994 het volgende:
Hoe kan ik chatten met Jack? Hier hebben ze het over GoogleTalk ofzo?? Ik ken dat niet? En wat is zijn msn-adres, reageert hij daar ook op??
Netjes, fijn om te horen! Na al je verhalen over de Dingoo A320 krijg ik er steeds meer zin in om ook eentje te kopen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:22 schreef joepie91 het volgende:
Weer een kleine update wat betreft de Dingoo A320: Ik ben er inmiddels in geslaagd om mijn firmware te flashen, waardoor ik nu dus Dingux (Dingoo Linux) kan draaien. Ben nu de Linux-kernel naar m'n MicroSD-kaartje aan het kopieren, ik laat jullie wel weten hoe het werkt. Als alles helemaal werkt enzo, maak ik ook nog wel even een reviewtopic met foto's enzo in REV, en met info over hoe te flashen met Dingux enzo.
Oh ja, en Jack heeft me verteld dat hij binnenkort de Dingoo A320 ook op PopBuying gaat verkopen, net een klein beetje goedkoper dan DealExtreme (zowel de zwarte als de witte versie). Ik ben benieuwd
Nou, ik kan hem zeker aanradenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:27 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Netjes, fijn om te horen! Na al je verhalen over de Dingoo A320 krijg ik er steeds meer zin in om ook eentje te kopen.
Focalprice (wordt ook wel de F-site genoemd)quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Welke site wordt hier bedoeld, waar ze de AAA naar AA converters nog verkopen?
http://www.dealextreme.co(...)3657~threadid.203551
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3657
Kaidomain maar dat ziet er redelijk doods uit, besteld iemand daar nog weleens?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Welke site wordt hier bedoeld, waar ze de AAA naar AA converters nog verkopen?
http://www.dealextreme.co(...)3657~threadid.203551
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3657
Gewoon je maten doorgeven aan Rachel dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef mug89 het volgende:
Even een vraagje over die taobao,
hoe kun je een maat zien bij kleding?
Zou is mijn chinees net niet mijn tweede taal, en de google translator laat bij mij geen maten zien..
iemand die weet waar ik dat kan zien?
Oke, maar is dat dan gewoon "small" of "medium" of echt cijfers?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gewoon je maten doorgeven aan Rachel dan komt het wel goed.
Kan je zelf nadenken? Wat als jij tegen een Chinees zegt dat je Small hebt? Dan heb je dus XXS wat je gaat krijgen. Zelfs kleding in NL met de maat XL is in Frankrijk soms XXL.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:08 schreef mug89 het volgende:
[..]
Oke, maar is dat dan gewoon "small" of "medium" of echt cijfers?
want die weet ik eigenlijk nietbehalve bij mn broeken
Ik heb ook weer even een landinkje horloges besteld, leuke prijzen, dat zeker, zal ze reviewen als ik ze binnen heb.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:21 schreef monkeybrain het volgende:
Alle paupers verzamelen![]()
Voor 6 dollar erg leuk, quartz is ook een stuk betrouwbaarder voor zo'n bedrag![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet zo grootquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:27 schreef Semmm het volgende:
@mug89
Je moet je lengte en gewicht doorgeven, en als je echt zeker wilt zijn ook nog even je taille en borstomtrek.
Je moet niet je maat in letters (S,M,L, XL Etc) doorgeven want in China valt alles wat kleiner omdat die mensjes iet zo groot zijn![]()
Ik gok op 2 november...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef Downstar het volgende:
Volgens het systeem is mijn package shipped (varkentje)!
zeer snel dus, gister middag besteld
eens zien hoe snel ik het hier heb!
Ik denk dat Jack voor zijn actie meteen een groot aantal varkentjes heeft ingekocht tegen een scherpe prijs en dat hij dus vanuit voorraad kan versturen. Maakt natuurlijk (zoals je hier meteen ziet) een goede indruk op de klanten dat iets zo snel verstuurd wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef Downstar het volgende:
Volgens het systeem is mijn package shipped (varkentje)!
zeer snel dus, gister middag besteld
eens zien hoe snel ik het hier heb!
jaa idd denk zelf ook wel dat die ene voorraadje heeft aangezien die zelf ook weetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:50 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik denk dat Jack voor zijn actie meteen een groot aantal varkentjes heeft ingekocht tegen een scherpe prijs en dat hij dus vanuit voorraad kan versturen. Maakt natuurlijk (zoals je hier meteen ziet) een goede indruk op de klanten dat iets zo snel verstuurd wordt.
té fout en lijkt totaal niet op een echt exemplaar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
even aangevraagd leuk shirt voor de voetbaltraining
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef caspergf1 het volgende:
ik begin me zorgen te maken over mijn bestelling bij DX.
Had een laser besteld, status stond na aantal dagen op: Shipped via Tracked Air Mail RT020246688HK
Maar nu, 5 weken later, heb ik nog niets. Overigens heb ik de bestelling die ik erna had geplaatst al 2 weken binnen, en dat was pakketpost van TNT maar er zat geen Tracked air mail code bij.
Nu vind ik het raar dat als ik op die Tracked Air Mail RT020246688HK klik er staat:
The item (RT020246688HK) left Hong Kong for its destination on 22-Sep-2009
Dus ik had hem allang moeten hebben ontvangen! Ik dus net TNT gebelt, nee ze weten van niets.
Had 2 dagen geleden al een ticket gemaakt dat ik de laser nog niet had ontvangen, nog steeds geen antwoord op bij DX.
Verder vind ik het raar dat er bij de vorige bestelling (pakketpost) er geen track code bij zat en bij die laser die ik nu heb besteld, die denk ik wordt verstuurd onder briefpost (laser 2 cm dik) wel een code heeft.
Briefpost heeft normaliter toch geen tracktrace code?
Ik maak me een beetje zorgen iig.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:46 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
even aangevraagd leuk shirt voor de voetbaltraining
Duidelijk dat ie zegt op de training dus zal het wel voor de lol zijn en niet serieus als zijnde een cool shirt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:36 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
En echt héél lelijk. Waarom zou je in een shirt van Duitsland willen lopen??
TD?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:38 schreef revpolen het volgende:
jeej vandaag weer pakket dag
UJJ tassen van TD zijn binnen
Hoe zit dat nou met de prijs? Betaal je dat hoogste bedrag van de twee die bovenaan staan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/101710-1694527.html
Ja, de rest is als je er meerdere afneemt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:22 schreef ingridt het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met de prijs? Betaal je dat hoogste bedrag van de twee die bovenaan staan?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, de rest is als je er meerdere afneemt.
Zie ook het tabelletje er onder.
Godverdomme, spuit11. Wat is het weer gezellig hier.
het is wat meidquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo dachten wij vorige keer ook over jouw reactie.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo dachten wij vorige keer ook over jouw reactie.
wat heb je betaald aan verzendkosten? >30 dollar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/101710-1694527.html
ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Prima reactie voor een mod. Jij bent echt een topper. Je maakt het hier FUCKING GEZELLIG
guys hold your horsesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef Skiet het volgende:
[..]
Prima reactie voor een mod. Jij bent echt een topper. Je maakt het hier FUCKING GEZELLIG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |