Dat is dus het probleem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef Skiet het volgende:
Dion heb je goede ervaring met het ontvangen van je lasers? Nooit problemen gehad met de douane?
Toen jij je derde ban kreeg ook wel hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:28 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is de eerste '''' reactie van Zappertje in het hele DX reeks volgensmij
Zal vanavond goede foto maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:34 schreef Downstar het volgende:
foto's?
Hoe doe je dat idd zoals al eerder gevraagd met verzenden( verzendkosten etc?)
ook omdat ik zie dat er via EMS moet worden verzonden?
Waar staat dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
Omdat we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. www.thuisbezorgd.nl komende dinsdag tussen 19:00 en 19:09 tot 15 euro gratis eten bestellen en laten bezorgen YEAH
is dat weer die hack?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
Omdat we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. www.thuisbezorgd.nl komende dinsdag tussen 19:00 en 19:09 tot 15 euro gratis eten bestellen en laten bezorgen YEAH
5 seconden werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Skiet het volgende:
Nee geloof me nou maar. Niks geen hack, gewoon ze bestaan 9 jaar dus is een promotie actie. Geen zin om de link op te zoeken. Dus noteren of vergeten. Profit of profit niet
http://www.hyped.nl/detai(...)_in_reactie_op_just/quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Skiet het volgende:
Nee geloof me nou maar. Niks geen hack, gewoon ze bestaan 9 jaar dus is een promotie actie. Geen zin om de link op te zoeken. Dus noteren of vergeten. Profit of profit niet
WTF, zit er even een flinke bug in SPB Mobile shell zegquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef sanexje het volgende:
Ik ben hier nieuw en wil wat bestellen op www.dealperfect.com maar ben al 15 minuten aan het zoeken naar een "Buy" of "Add to Cart" knopje....
Waar zit die? Of is de site gaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |