quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:58 schreef mug89 het volgende:
[..]
Hier ben ik toch ook wel een beetje benieuwd naar, ik heb er vandaag ook ff naar zitten kijken..
En als ik het goed heb bijgehouden, komen er nog verzendkosten bij en een fee voor de tussenpersoon? (bijv. Jack)?
Aha.. dat is inderdaad niet echt de bedoelingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
De dingen die ik gezien heb zijn vaak slecht nagemaakt. Je loopt echt voor lul met veel van die dingen... probleem is dat ze op taobao vaak officiële foto's gebruiken waardoor het echt goed lijkt. Al een paar keer mensen met nep kleding zien lopen, echt gewoon niet cool. Betaal dan iets meer in NL of draag een merk wat je wel kan betalen.
Maar goed, je kan het proberen... laat maar weten of het wat geworden is. Foto's zijn altijd welkom.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:17 schreef Scorpie het volgende:
Heeft Dealextreme al hun mailserver gefixed?
Grrrr, dan komt de mail van mijn wachtwoord niet meer aan. Klotezooi.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:30 schreef Skiet het volgende:
[..]
Bij bestellingen krijg ik per e-mail een bevestiging van mijn bestelling..
Gewoon even opnieuw registrerenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grrrr, dan komt de mail van mijn wachtwoord niet meer aan. Klotezooi.
oh, ik zie het al, het was een andere (oudere betaling)quote:
Linkje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:37 schreef monkeybrain het volgende:
Ook Singapore hier, mijn Kelvin Groot horloge![]()
Mooi ding alleen zit er allemala troep achter het glaasje![]()
Even kijken of ik hem kan openschroeven om te reinigen, wat een prutsers.
Het is wel een zeer mooi horloge, mooi groot geen iel ding.
Wel blijven opletten, hadden we een paar weken terug nog een hele discussie overquote:
Och ja dat horloge voor gaylordsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:02 schreef monkeybrain het volgende:
Wel blijven opletten, hadden we een paar weken terug nog een hele discussie over![]()
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6033.html
Je provincie misschien?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef Swagger het volgende:
Wat hebben jullie bij "State" ingevoerd bij DX als je op het punt staat om te confirmen?
Ex-arbeider van de controle afdeling bij de laserfabriekquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil die blauwe 100mW op DX bestellen
Heb je daar zoveel geld voor over? Oeps, je bedoelt waarschijnlijk blue/purple... Ik dacht al!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:10 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil die blauwe 100mW op DX bestellen
http://dealextreme.com/details.dx/sku.28907quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heb je daar zoveel geld voor over?
Dit is de eerste ''quote:
Dat is dus het probleem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef Skiet het volgende:
Dion heb je goede ervaring met het ontvangen van je lasers? Nooit problemen gehad met de douane?
Toen jij je derde ban kreeg ook wel hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:28 schreef Dionysiou het volgende:
Dit is de eerste '''' reactie van Zappertje in het hele DX reeks volgensmij
Zal vanavond goede foto maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:34 schreef Downstar het volgende:
foto's?
Hoe doe je dat idd zoals al eerder gevraagd met verzenden( verzendkosten etc?)
ook omdat ik zie dat er via EMS moet worden verzonden?
Waar staat dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
Omdat we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. www.thuisbezorgd.nl komende dinsdag tussen 19:00 en 19:09 tot 15 euro gratis eten bestellen en laten bezorgen YEAH
is dat weer die hack?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef Skiet het volgende:
Omdat we allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.. www.thuisbezorgd.nl komende dinsdag tussen 19:00 en 19:09 tot 15 euro gratis eten bestellen en laten bezorgen YEAH
5 seconden werkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Skiet het volgende:
Nee geloof me nou maar. Niks geen hack, gewoon ze bestaan 9 jaar dus is een promotie actie. Geen zin om de link op te zoeken. Dus noteren of vergeten. Profit of profit niet
http://www.hyped.nl/detai(...)_in_reactie_op_just/quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:41 schreef Skiet het volgende:
Nee geloof me nou maar. Niks geen hack, gewoon ze bestaan 9 jaar dus is een promotie actie. Geen zin om de link op te zoeken. Dus noteren of vergeten. Profit of profit niet
WTF, zit er even een flinke bug in SPB Mobile shell zegquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef sanexje het volgende:
Ik ben hier nieuw en wil wat bestellen op www.dealperfect.com maar ben al 15 minuten aan het zoeken naar een "Buy" of "Add to Cart" knopje....
Waar zit die? Of is de site gaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |