Ik denk toch dat ik wat leukers kan verzinnen dan zondag van 10 tot 6 training krijgen over kerstproducten.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik wat leukers kan verzinnen dan zondag van 10 tot 6 training krijgen over kerstproducten.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben brak en heb niks bijzonders gedaan
Oh ben weer weg
Da's snel!? Was je alleen naar beneden om de router te resetten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef Etcetera het volgende:
En weer terugEens kijken of de nieuwe Las Vegas iso het wel doet
Hoe is het met Michael?quote:
Ik heb seizoen 6 op mijn werk laten liggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:35 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Ik heb gisteren trouwens de eerste JAG spinoff aflevering van NCIS weer gezienNostalgie
Geen ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op boodschappen? Is dat Oost Gronings?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 6 op mijn werk laten liggen.![]()
Als straf ga ik straks maar weer beginnen met seizoen 1.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dacht je dat marketeers bovenmatig intelligent waren? Ze komen hooguit van een andere planeet, maar slim, nee.
Nice! Ik heb hier ook een tijdje een platenspeler hebben staan, toen mn oude huisgenoot hier logeerde, vond dat ook wel erg gaaf (m.n. ook zijn platencollectie erbijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, platenspeler weer eens aangezet. Lekker ouderwets
Ik kan veel platen, euh, lenen van m'n vaderquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice! Ik heb hier ook een tijdje een platenspeler hebben staan, toen mn oude huisgenoot hier logeerde, vond dat ook wel erg gaaf (m.n. ook zijn platencollectie erbij) dus ik kijk regelmatig bij de kringloop of er niet een mooie bij staat
Nicequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb net een bod uitgebracht op een heel mooi bureautje op marktplaats![]()
Zo'n ouderwetse met mooie handvatjes aan de laatjes, en een slotje op de bovenste la(niet zo'n massief ding met aan 2 kanten een ladenblok though, de andere kant heeft 1 kastje tot halverwege)
-edit-waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, hier een plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zou dat bureau onmiddelijk wit schilderen en op die manier verpesten.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang dat de quiz straks iets met zingen te maken heeft.
Ik vind bruin gewoon een heel deprimerend kleur.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]Maar... Waarom
Da's toch zonde. Ik zou 'm opschuren en lakken
Ik knijp hem best wel. Sven weet echt altijd de aandacht naar zich toe te krijgen op momenten dat je dat niet wilt (momenten dat ze iemand op een podium willen hebben of aan een microfoon).quote:
Ik ben over het algemeen te lui om iets met meubels te doen, maar bovendien zou mn vriend boos worden als ik m wilde schilderenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kan veel platen, euh, lenen van m'n vaderEn ik heb ooit een hele collectie voor weinig over kunnen nemen. Daar zit ook van alles bij. Momenteel staat Wagner op. Heerlijk, op z'n tijd.
Leuk bureau btw. Ga je er nog wat aan doen of laat je het gewoon zo?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo limbodansen en blijkbaar gaan we ook quizen.![]()
Gelukkig is alle drank gratis. Zal het nodig hebben.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang dat de quiz straks iets met zingen te maken heeft.
Ik ben best jaloers op jou dat je kunt zingen.quote:
Bij sommige kringloopwinkels zijn ze maar een tientje, maar je moet er net tegenaan lopen he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:41 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook een platenspelerheb 2 platen van the beatles en een singletje van franz ferdinand
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik knijp hem best wel. Sven weet echt altijd de aandacht naar zich toe te krijgen op momenten dat je dat niet wilt (momenten dat ze iemand op een podium willen hebben of aan een microfoon).Zolang hij de lul is, prima, maar hopelijk sleept ie me dan niet mee.
![]()
Ik moet ook eens actief op zoek gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij sommige kringloopwinkels zijn ze maar een tientje, maar je moet er net tegenaan lopen he.
Oh en platen zijn vaak maar een euro ofzoalleen heb je in kringloopwinkels hier vaak voornamelijk duitse zooi
Ik draai nu ook 'Duitse zooi'quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij sommige kringloopwinkels zijn ze maar een tientje, maar je moet er net tegenaan lopen he.
Oh en platen zijn vaak maar een euro ofzoalleen heb je in kringloopwinkels hier vaak voornamelijk duitse zooi
Begreep ik wel hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Neeeeeeeeeh Duits klassiek is mooi!!!Brahms
Mendelssohn
Mozart
....
Ik doelde meer op Heino, schlagerverzamelingen en dergelijkewat de ouwelui hier in Groningen graag luisteren dus
Die opmerking was (ook) aan MaJo gericht als aanvulling op je tip over die platenspelersquote:En versterker is aanwezigeen hele goeie ouwe, gekregen van de ouders van een vriendin. Ik heb er 4 boxen op aangesloten (ook 1 in de keuken 8)
) en kan daarmee muziek luisteren van mn computer, dvdspeler en dus eventueel een platenspeler
Welk merk/type? Kan eens kijken of ik wat voor je kan vindenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn aandrijfsnaar van m'n platenspeler is versleten/ vergaan.
Ben nog op zoek naar een nieuwe
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef MaJo het volgende:
Stomme treindie van .37 viel uit en die van .52 heeft een kwartier vertraging
vervolgens wordt ie ook nog omgeleid dus ik heb weer flink vertraging
Schiet niet op zo, ben je alsnog net zo laat thuis... Succes ermee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef MaJo het volgende:
Stomme treindie van .37 viel uit en die van .52 heeft een kwartier vertraging
vervolgens wordt ie ook nog omgeleid dus ik heb weer flink vertraging
Ja heb weer echt gelukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]je hebt wel het toptraject van de dag he...
Gelukkig zo in goed gezelschap eten
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Schiet niet op zo, ben je alsnog net zo laat thuis... Succes ermee.
Als 't maar lekker isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
maarmaakt alles weer goed ja
wat zal ik koken? Heb niet veel geld dus het moet niet al te duur worden
dacht eigenlijk aan boerenkool maar dat is ook weer niet echt romantisch
En dan a la lady en de vagebond opeten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Spaghetti?
Romantisch is wel vaker onhandigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me zwaar onhandig, maar if that rocks your boat
Ja maar onhandig hoeft romantisch niet tegen te gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me zwaar onhandig, maar if that rocks your boat
Denk niet meer dat je moeite hoeft te doen. Heb um net even uit de kast gehaald en de aandrijving is er nu ook mee opgehouden....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welk merk/type? Kan eens kijken of ik wat voor je kan vinden
Eten maak je romantisch door de entourage joh, gewoon mooi jurkje aan, tafel mooi dekken, kaarsjes er bij aan doen...... Mooi herfstige sfeer, en daar past boerenkool toch heel goed bijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb weer echt geluken het ergste is dat ik helemaal niet had hoeven werken want we stonden met veel te veel personeel
maarmaakt alles weer goed ja
wat zal ik koken? Heb niet veel geld dus het moet niet al te duur worden
dacht eigenlijk aan boerenkool maar dat is ook weer niet echt romantisch
Maar verder ben je wel een beetje romatisch aangelegd? Of zie je altijd meteen de onhandige kant?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie al saus overal op vallen enzo
Misschien is een 'nieuwe' dan inderdaad een betere optiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Denk niet meer dat je moeite hoeft te doen. Heb um net even uit de kast gehaald en de aandrijving is er nu ook mee opgehouden....
dit gezegd hebbende... het motortje loopt weer, misschien wat comtactproblemen (zo'n 10 jaar niet gebruikt).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien is een 'nieuwe' dan inderdaad een betere optie
Nou, dan zal ik maandag eens voor je kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit gezegd hebbende... het motortje loopt weer, misschien wat comtactproblemen (zo'n 10 jaar niet gebruikt).
hij staat niet op de intervalstand?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit gezegd hebbende... het motortje loopt weer, misschien wat comtactproblemen (zo'n 10 jaar niet gebruikt).
Ja dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eten maak je romantisch door de entourage joh, gewoon mooi jurkje aan, tafel mooi dekken, kaarsjes er bij aan doen...... Mooi herfstige sfeer, en daar past boerenkool toch heel goed bij
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij staat niet op de intervalstand?
hij doet 't niet, hij doet 't wel,hij doet 't niet, hij doet 't welquote:
Ik ben wel vrij nuchter aangelegdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar verder ben je wel een beetje romatisch aangelegd? Of zie je altijd meteen de onhandige kant?
Sinds wanneer datquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geloof haar niet, etcie is stiekem heeul romantisch
DEUTSCHE MIST!? Er is helemaal niets met DEUTSCHE SCHALLPLATTEN!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik draai nu ook 'Duitse zooi'Of valt klassiek daar niet onder?
Tacohoest? Hoop het niet voor julliequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
Eeeeeen jahoor, hier is koorts geconstateerd....![]()
Niet bij mij maar bij vriendje, en gelukkig niet zo hoog, maar wel irritant. Hopelijk blijft het bij mij bij een zere keel, ik zit niet te wachten op dagen vrij nemen vlak voor mn vakantie(want ik krijg geen geld als ik ziek ben)
Mwa, ik denk t niet. Ik heb dinsdag opgepast op een heel verkouden jongetje (echt bellen blazen uit zn neus zeg maarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tacohoest? Hoop het niet voor jullie
Dat zijn vrienden van mequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je dan niet kan werken daardoor --> ouders van het jongetje aansprakelijk stellen omdat ze je hebben laten oppassen.
Doeggquote:
Ik geloof van DeviantArt maar dat weet ik niet zeker. Als ik weer thuis ben wil ik 'm wel posten voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Eheeeeetc, mag ik je nog eens wat vragen? Ik ben nu bezig met rainmeter, heb een boel toffe skins gevonden en ook wel heel toffe wallpapers, maar ik vind die met die cassette van jou toch wel heel heel héél tof
Waar komt die vandaan?
Dat moet ik dan als bureauachtergrond hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga deze als screensaver instellen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Never mind wachtenIk bedacht me ineens dat ik 'm misschien wel als favoriet had opgeslagen bij Deviant
http://djdeimon.deviantar(...)hout-music-119031547
Hij is maar tijdelijk hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Die pacmanwallpapermet die cassette gaf je toch blijk van betere smaak
Zeg, ga een ander beledigen, ik zit erover te denken om de master marketing te kiezen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dacht je dat marketeers bovenmatig intelligent waren? Ze komen hooguit van een andere planeet, maar slim, nee.
aan jouw ligt het niet want jij wat op de tribunequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en met weer een verlies heeft Knox zijn laatste plaats in zijn klasse in de midwest competitie nog eens verstevigd
en ondanks de zon was het kóśd.... Die gaat er niet komen voorlopigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan jouw ligt het niet want jij wat op de tribunehoe zit het met de cheerlead groep
Die staat 16 km verderop.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Da's wel tof B.En doe ons ook eens een stukkie tulband
Het zei me al niks, maar da's een personage uit een van je seriesquote:
Ik slaap 's middags wel eens als ik hoofdpijn heb, maar ik word ook vaak een beetje trillerig en gefreakt wakkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net een half uurtje geslapen (of een uur, geen idee eigenlijk). Vantevoren voelde ik me rot, maar nu ben ik gewoon gaar en duf. Ik begrijp niet waarom mensen dat zo lekker vinden
Mjah da's een beetje ver hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die staat 16 km verderop.
Of eerder 216 voor jou
http://www.oetker.nl/oetker_nl/html/default/debi-6fyh2s.nl.html
Ik heb het rumaroma vervangen door citroensap uit zo'n citroenvormig flesje
Las Vegas inderdaadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het zei me al niks, maar da's een personage uit een van je series
quote:Doen ze een flashback naar de eighties ofzo? Ik zag laatst ook weer foto's van toen ik een jaar of 7 was, hoe mijn oom er toen uitzag![]()
(ikzelf trouwens ook, een sweater met zo'n lelijke witte bloes-met-grote-kraag eronder
![]()
)
Zó veel jonger dan jullie ben ik toch niet, maar bij mij viel dat echt heel erg mee. Een beetje oubollig misschien, maar verder gewoon kinderkledingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Ik zie soms ook foto's, en dan denk ik wįįrom hebben m'n ouders me dat laten dragen
Dan zullen je ouders wel betere smaak gehad hebben hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zó veel jonger dan jullie ben ik toch niet, maar bij mij viel dat echt heel erg mee. Een beetje oubollig misschien, maar verder gewoon kinderkleding
Da's toch leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb al mn muziek naar itunes overgeheveld en nu staat er op mn gloedjenieuwe desktop precies wat ik aan het spelen ben
Oh wie had gedacht dat ik zo'n nerd zou worden....
Trustenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:26 schreef LadyBlack het volgende:
Maargoed, nu ga ik maar eens tegen mijn gloeiende vriendje aankruipen denk ikeens zien hoe de komende nacht verloopt
Albumart wordt ook binnengehaald, gaat allemaal nog wel even duren volgens mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's toch leukHeb je ook album art?
[..]
Trusten
Ja, dat klopt en mijn broer is ook pas van '87quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:29 schreef LadyBlack het volgende:
Alhoewel.... ik ben wel geboren in 1983 he, dus ik heb het grootste gedeelte van de eighties meegemaakt, dat geldt volgens mij niet voor jou? Jouw kinderkleren waren dan van begin jaren '90?
quote:
Boerenkool maken volgende keer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dan a la lady en de vagebond opeten?![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Boerenkool maken volgende keer.
En dan a la lady en de vagebond allebei aan een kant van de rookworst gaan knagen
Ok goed bezig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zeg, ga een ander beledigen, ik zit erover te denken om de master marketing te kiezen!
Ik heb vandaag mijn op 1 na laatste werkdag gehad, nu alleen vrijdag nog 3 uurtjes. Ik zou dan niet hoeven te werken (vandaag laatste), maar mijn baas wilde heel graag dat ik dan wel kwam omdat hij anders 'geen speciaal afscheid voor mij had, want dat was niet zo vrijblijvend'
De tulband viel wel in de smaak en ik vond hem zelf ook lekker
Net de nacht van de popmuziek gekekenquote:
gaat ene beetje lastig als je daar zit ofniet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oeps ik vergeet telkens dan weer te kijken
wat, op het forum kijken? neit echt, hoezo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gaat ene beetje lastig als je daar zit ofniet?
dacht dat je steeds vergat om naar de nacht van de pop muziek te kijkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 04:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat, op het forum kijken? neit echt, hoezo?
Je bent zoooo veel beter af nu en we weten allemaal dat je het verdientquote:Op zondag 18 oktober 2009 09:44 schreef MaJo het volgende:
![]()
![]()
het is echt te vroeg
wel een leuke avond gehadeerst lekker boerenkool gegeten en toen naar het bokbierfestival gegaan
kwam daar trouwens mijn ex tegen en man wat ben ik blij dat ik daarvan afben
![]()
hij was weer eens ladderzat zoals altijd en hij zat me alleen maar af te zeiken
hij zei dat hij mijn boerenkool goor vond en dat ik niet kon koken
toen zei ik dat
het wel lekker vond en zei hij dat ik maar blij moest zijn dat ik nu iets met
heb. Hij heeft geen idee hoe erg ik het met hem eens ben
![]()
maar goed daarna nog lekker gedanst met mijn lief in de Ekko waar we elkaar 3 maanden geleden hebben leren kennen
en nu naar die stomme training![]()
![]()
![]()
Jee heb je een date?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soempie kan trots op me zijn. Ik ga vandaag (nahja voor mij morgen) of morgen (idem) iets metdoen. Er ging een nogal pijnlijk gesprek aan vooraf, maar het resultaat is daar toch?
Ugh
ik heb eigenlijk geen idee waar ik aan toe ben. FML
[..]
Je bent zoooo veel beter af nu en we weten allemaal dat je het verdientDus geniet van wat je nu hebt! Jouw
is echt heel tof
En je ex is kennelijk een eikel
![]()
Ja ik weet het nog niet precies en we hebben afgesproken het geen date te noemen (mijn verzoekquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee heb je een date?wat ga je doen?
mijn ex is inderdaad een eikel ja, en eigenlijk wist ik dat altijd al![]()
maar toch twee jaar van mijn leven aan hem verspild
ben ook erg blij met wat ik nu heb
hou me op de hoogte van de ontwikkelingen!
De eerste stap is er in elk geval.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soempie kan trots op me zijn. Ik ga vandaag (nahja voor mij morgen) of morgen (idem) iets metdoen. Er ging een nogal pijnlijk gesprek aan vooraf, maar het resultaat is daar toch?
Ugh
ik heb eigenlijk geen idee waar ik aan toe ben. FML
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:22 schreef Soempie het volgende:
Mijn posts hier zijn gerechtvaardigd. Gister heb ik op het feest de AKQ gewonnen.
Mijn posts hier zijn gerechtvaardigd. Gister heb ik op het feest de AKQ gewonnen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
boterham met pindakaas?
Ik heb net in mijn koelkast en kastjes gekeken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:47 schreef GimmeGore het volgende:
lekker, doe mij er ook een
Ik hoef pas woensdag weer te werken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is da tik net ontbeten heb, anders zou ik er trek van krijgen
Verder vrij vandaag of vanavond weer werken?
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog steeds hoofdpijn hier, 3de dag al ofzo
Mjah, weet je wat het is, Michael is wel al een jaar of 40quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
da's klote.
Laat Michael anders even je hoofd masseren. Of ben je niet meer bij je vriendje.
Zit jouw vriendje dan ook steeds met Ziva te flirten!?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, weet je wat het is, Michael is wel al een jaar of 40Ga ik toch liever voor mijn eigen vriendje. Die, qua karakter, wel enigszins op 'm lijkt
![]()
Can you blame himquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit jouw vriendje dan ook steeds met Ziva te flirten!?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dus zo even die pastei maken en daarna............... weet ik nog niet.
Nieuw vleesquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
daarna studeren, maar ik ben er echt niet bij met mn gedachten
Dan mag je straks wel een stuk pastei hebben. Dan gaat het studeren ook weer wat beter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
daarna studeren, maar ik ben er echt niet bij met mn gedachten
WP?quote:
op het werk zou ik het als Big Brother beschouwen, hoe productief ben je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:42 schreef Etcetera het volgende:
What PulseKun je niks mee, is absoluut nutteloos, maar je houdt bij hoeveel je typt en da's leuk
Ja ok dat is zoquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
al je data typist zou zijn dan is het een maat voor de hoeveelheid werk die je doet
Blugh msnquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:49 schreef GimmeGore het volgende:
nou ja, het is bij mij duidelijk een gevalletje hoeveel huiswerk heb je gemaakt en hoeveel zit je op MSN.
maar ja, tis tentamen week, die schoolopdrachten typen is weer even voorbij
NIeuwe laptop zit er niet echt in neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:35 schreef Etcetera het volgende:
Hangt van je laptop af, hoeveel geheugen je moederbord ondersteunt en hoeveel er nu inzit. Soms is het zelfs goedkoper (gezien de snelheidswinst) om een nieuwe laptop te kopen. Maar dat zal er wel niet inzitten zeker
Je kunt het proberen, 1Gb is het minimum geloof ik. Maar of het lekker draait is een tweedequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou er geen vista mee kunnen draaien toch?
quote:
Oh neehoor, ik wil geen Vista gaan draaien, maar meer om even aan te geven hoe weinig geheugen mijn laptopje eigenlijk heeft... 512 MB terwijl nieuwere laptops waarschijnlijk allemaal zijn uitgerust met 2 of 3 GBquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:29 schreef Etcetera het volgende:
Nvidia heeft een test trouwens, schijn je mee te kunnen checken of Vista wil draaien.
Geen idee wie Rudi Völler is, maar hij heeft ze niet veel geholpen in elk gevalquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Rudi Völler speelde trouwens mee bij onze tegenstander vandaag
Heeft hij nog in iemands snufferd gespuugd?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Rudi Völler speelde trouwens mee bij onze tegenstander vandaag
Op iemands shirt jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heeft hij nog in iemands snufferd gespuugd?
Kijk, niet iedereen wordt volwassen, maar dat is gewoon kinderachtigquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op iemands shirt ja
Volwassen kerel van tegen de 50
Gewoon zielig is het, en dan moet je je dus inhouden om die lama niet onder de zoden te werkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk, niet iedereen wordt volwassen, maar dat is gewoon kinderachtigNot to mention: vies
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had ie een mooie mat?
[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat ik het ongemakkelijke gesprek heb gestart waarvan dat de de uitkomst wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
De eerste stap is er in elk geval.Hartstikke goed! Heb jij het hem gevraagd?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik het ongemakkelijke gesprek heb gestart waarvan dat de de uitkomst was
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had ie een mooie mat?
[ afbeelding ]
Ja dat humeurgedoe is heeel ongemakkelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En nou nog zorgen dat je je humeur er niet zo door laat beļnvloeden
Dat dipje klinkt wel logisch trouwens, maar die leuke fotomuurdeur die ik op je kamer zag moet je er wel weer bovenop helpen
Ik heb echt iets gemist volgens mij. Ik dacht dat jij niet aan meeten deed? Nu heb ik in twee topics al geleerd dat jij weet hoe Etc's bureaubladachtergrond Puntenslijpsels deur eruit zien enquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En nou nog zorgen dat je je humeur er niet zo door laat beļnvloeden
Dat dipje klinkt wel logisch trouwens, maar die leuke fotomuurdeur die ik op je kamer zag moet je er wel weer bovenop helpen
Gewoon naar het bureau toe gaan? Er is er altijd wel eentje in de buurt..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn zusje kan aangeven bij Jeugdzorg? Ze is 15,5 jaar FEI.
Gaat nogal wat moeilijk. Ouders durven niets te doen en ik wil geen extra lessen aan anger management besteden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Gewoon naar het bureau toe gaan? Er is er altijd wel eentje in de buurt..
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Heu Red
Ik had de brief van IBG/DUO in huis dat ik geen recht meer op stufi heb. Vanaf volgend jaar september gelukkig
Strijdlustige Spangenaren!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's toch zo'n klupje vechtlustige Grieken?
Heeeeeequote:
Ha Meisquote:
Op de tribune 9000. Op het veld elf.quote:
Als ik jou nou eens lief aankijk, en jij sluist wat geld naar mijn bankrekening (5000 euro, niemand die het ziet) is dat een idee?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]Etc!
Da's inderdaad geen fijne brief. Nog minder fijn is de brief die later komt, over het terugbetalen van je studieschuld![]()
![]()
Neuh, gewed niet, maar we hebben het er al vanaf die reportage van Nova (toch?) erover, dat het nu een aflopende zaak is. Niks verbaast me nu nog. Zeker de nieuwtjes van dit weekend, wat een kansloze opties allemaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Red, vraagje. Wordt er bij jullie op kantoor gewed of DSB al dan niet omvalt?
Doe eens een foto van lief-aankijken posten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Als ik jou nou eens lief aankijk, en jij sluist wat geld naar mijn bankrekening (5000 euro, niemand die het ziet) is dat een idee?![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe eens een foto van lief-aankijken posten?
Nee dat dacht ik wel alquote:Helaas, kan je niet helpen
Fantastisch! 3 Rode kaarten en 2 goals !quote:
Truste Redquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:27 schreef iamredleader het volgende:
En nu ga ik afsluiten, morgen begint weer een volle week met veel afspraken en zo, dus papa-redleader gaat slaapjes doen
Is de tweede helft daar ook het leukst?quote:
Hm, ik ben nog nooit naar een meet geweest inderdaad, maar ik heb inmiddels wel al Soempie, Nembrionic en MaJo gezienquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb echt iets gemist volgens mij. Ik dacht dat jij niet aan meeten deed? Nu heb ik in twee topics al geleerd dat jij weet hoe Etc's bureaubladachtergrond Puntenslijpsels deur eruit zien en![]()
Jij bent van plan vanavond af te studeren?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... al 10 uur geweest en ik ben nog niet afgestudeerd
Dat wordt een latertje![]()
succes nog even danquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Jadit weekend wil ik mn recensie afhebben, en als die klaar is ben ik afgestudeerd
Moet m nog wel insturen voor goedkeuring en dikke kans dat ie nog wel wat verbeterd moet worden, maar als oppeppertje voor mezelf was de slogan: dit weekend ga ik even afstuderen![]()
Bijna................ nog even doorzetten
Morgenvroeg om 7 uur zal ik wel even vragen of je nog geslapen hebt vannachtquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Jadit weekend wil ik mn recensie afhebben, en als die klaar is ben ik afgestudeerd
Moet m nog wel insturen voor goedkeuring en dikke kans dat ie nog wel wat verbeterd moet worden, maar als oppeppertje voor mezelf was de slogan: dit weekend ga ik even afstuderen![]()
Bijna................ nog even doorzetten
Je zegt het alsof het tien minuten duurtquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... al 10 uur geweest en ik ben nog niet afgestudeerd
Dat wordt een latertje![]()
Mooi he dat Amerikaanse gezondheidszorgsysteem. Geen wachtlijsten zodat je asap aan de te dure pillen kanquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de apotheken hier weigeren mijn verzekeringskaart, dus ik hem net $175,75 mogen ophoesten voor dertig pillenčn mag dat vanaf nu elke maand doen
Ja nahja ik stuur het dan maar zelf door naar mn verzkeringquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi he dat Amerikaanse gezondheidszorgsysteem. Geen wachtlijsten zodat je asap aan de te dure pillen kan
Ik ben nog niet direct weg hoorquote:
oh haha, zo klonk hetquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben nog niet direct weg hoor
Nu ga ik wel. Eet smakelijk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh haha, zo klonk hetik ga zo uit eten
dat betekent GOED eten
haha slaap lekkerquote:
was heel gezellig, alleen de allergische reatcie begon al aan tafel, da was minderquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat je wakker was vermoedde ik al wel
Goedenavond/ nacht PS.
Hoe was je diner (behalve de paprika)?
ik eet in 'the caf' we koken niet zelfquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
echt eten? Waar leef je de rest van de tijd op dan? Kant en klaar magnetron spul ofzo? Kan je koken in je studentenhuis?
30km/u. Amsterdam wil echt het lachertje van Europa worden zeker ? OV wat kut is, een metro die niet rijdt, parkeren wat nergens kan, en dan ook nog eens kilometerslang stapvoets rijdenquote:'30km per uur in Amsterdam'
AMSTERDAM - Amsterdam wordt mogelijk de eerste stad ter wereld waar je aan een tergend traag tempo door moet rijden.
De hoofdstad wil de maximumsnelheid in de binnenstand terugbrengen naar 30 kilometer per uur. De maatregel zou niet alleen voor auto's gaan gelden, maar ook voor trams. Zo moeten nog meer ongelukken vermeden worden.
Wethouder Hans Gerson van Verkeerszaken zal eind dit jaar met een rapport over de haalbaarheid van het plan komen. De plannen zijn voor de hele binnenstad. En aanleiding zijn de vele ongelukken op het Marnixplein. In de zomer overleed er onder andere een twaalfjarig jongetje nadat een vrachtwagenchauffeur zijn bocht te ruim had genomen op het plein.
Dat ook de trams langzamer moeten gaan rijden, is wel opmerkelijk. Bovendien betekent dat dat een ritje met de tram in Amsterdam binnenkort ook wel eens langer kan duren.
Worst plan everquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
30km/u. Amsterdam wil echt het lachertje van Europa worden zeker ? OV wat kut is, een metro die niet rijdt, parkeren wat nergens kan, en dan ook nog eens kilometerslang stapvoets rijden
quote:Op maandag 19 oktober 2009 06:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He LB, nog wakker?
Goedemorgen iedereen
quote:"I've had a few pub encounters with
Camden's crack-tacular knob head Amy Winehouse
in the years I've lived in North London. And I
can say without doubt the best way to turn our
dearest Amy into a raging, spitting, seething
mass of ridiculous hair, shit tattoos and a
verbal assault that'd make a nun's hair turn
white in a millisecond is to do the following:
Wait until she's shitfaced (usually round the
Good Mixer at about 11pm; any night of the
week). Allow her time to stagger out - silently
count to ten in your head - and follow. I
guarantee she'll be having a little sit down
rest on the pavement. Leisurely walk past her
and casually toss a couple of coins into her
lap whilst discussing London's homeless problem
with your mates. I've learnt some new,
interesting and downright flamboyant swear
words this way."
koken is niet echt een optie hier. we zijn niet zomaar een stel luie studenten hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's idd een makkelijke oplossing voor eten. Geen zin om te koken?
Ik heb hem nu ook als screensaver ingesteld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga deze als screensaver instellen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook als screensaver ingesteld.![]()
Hij is alleen wel wat blokkerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |