Geen idee wie Rudi Völler is, maar hij heeft ze niet veel geholpen in elk gevalquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Rudi Völler speelde trouwens mee bij onze tegenstander vandaag
Heeft hij nog in iemands snufferd gespuugd?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Rudi Völler speelde trouwens mee bij onze tegenstander vandaag
Op iemands shirt jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heeft hij nog in iemands snufferd gespuugd?
Kijk, niet iedereen wordt volwassen, maar dat is gewoon kinderachtigquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op iemands shirt ja
Volwassen kerel van tegen de 50
Gewoon zielig is het, en dan moet je je dus inhouden om die lama niet onder de zoden te werkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk, niet iedereen wordt volwassen, maar dat is gewoon kinderachtigNot to mention: vies
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had ie een mooie mat?
[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat ik het ongemakkelijke gesprek heb gestart waarvan dat de de uitkomst wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
De eerste stap is er in elk geval.Hartstikke goed! Heb jij het hem gevraagd?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik het ongemakkelijke gesprek heb gestart waarvan dat de de uitkomst was
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had ie een mooie mat?
[ afbeelding ]
Ja dat humeurgedoe is heeel ongemakkelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En nou nog zorgen dat je je humeur er niet zo door laat beïnvloeden
Dat dipje klinkt wel logisch trouwens, maar die leuke fotomuurdeur die ik op je kamer zag moet je er wel weer bovenop helpen
Ik heb echt iets gemist volgens mij. Ik dacht dat jij niet aan meeten deed? Nu heb ik in twee topics al geleerd dat jij weet hoe Etc's bureaubladachtergrond Puntenslijpsels deur eruit zien enquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En nou nog zorgen dat je je humeur er niet zo door laat beïnvloeden
Dat dipje klinkt wel logisch trouwens, maar die leuke fotomuurdeur die ik op je kamer zag moet je er wel weer bovenop helpen
Gewoon naar het bureau toe gaan? Er is er altijd wel eentje in de buurt..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn zusje kan aangeven bij Jeugdzorg? Ze is 15,5 jaar FEI.
Gaat nogal wat moeilijk. Ouders durven niets te doen en ik wil geen extra lessen aan anger management besteden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Gewoon naar het bureau toe gaan? Er is er altijd wel eentje in de buurt..
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Heu Red
Ik had de brief van IBG/DUO in huis dat ik geen recht meer op stufi heb. Vanaf volgend jaar september gelukkig
Strijdlustige Spangenaren!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's toch zo'n klupje vechtlustige Grieken?
Heeeeeequote:
Ha Meisquote:
Op de tribune 9000. Op het veld elf.quote:
Als ik jou nou eens lief aankijk, en jij sluist wat geld naar mijn bankrekening (5000 euro, niemand die het ziet) is dat een idee?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]Etc!
Da's inderdaad geen fijne brief. Nog minder fijn is de brief die later komt, over het terugbetalen van je studieschuld![]()
![]()
Neuh, gewed niet, maar we hebben het er al vanaf die reportage van Nova (toch?) erover, dat het nu een aflopende zaak is. Niks verbaast me nu nog. Zeker de nieuwtjes van dit weekend, wat een kansloze opties allemaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Red, vraagje. Wordt er bij jullie op kantoor gewed of DSB al dan niet omvalt?
Doe eens een foto van lief-aankijken posten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Als ik jou nou eens lief aankijk, en jij sluist wat geld naar mijn bankrekening (5000 euro, niemand die het ziet) is dat een idee?![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe eens een foto van lief-aankijken posten?
Nee dat dacht ik wel alquote:Helaas, kan je niet helpen
Fantastisch! 3 Rode kaarten en 2 goals !quote:
Truste Redquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:27 schreef iamredleader het volgende:
En nu ga ik afsluiten, morgen begint weer een volle week met veel afspraken en zo, dus papa-redleader gaat slaapjes doen
Is de tweede helft daar ook het leukst?quote:
Hm, ik ben nog nooit naar een meet geweest inderdaad, maar ik heb inmiddels wel al Soempie, Nembrionic en MaJo gezienquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb echt iets gemist volgens mij. Ik dacht dat jij niet aan meeten deed? Nu heb ik in twee topics al geleerd dat jij weet hoe Etc's bureaubladachtergrond Puntenslijpsels deur eruit zien en![]()
Jij bent van plan vanavond af te studeren?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... al 10 uur geweest en ik ben nog niet afgestudeerd
Dat wordt een latertje![]()
succes nog even danquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Jadit weekend wil ik mn recensie afhebben, en als die klaar is ben ik afgestudeerd
Moet m nog wel insturen voor goedkeuring en dikke kans dat ie nog wel wat verbeterd moet worden, maar als oppeppertje voor mezelf was de slogan: dit weekend ga ik even afstuderen![]()
Bijna................ nog even doorzetten
Morgenvroeg om 7 uur zal ik wel even vragen of je nog geslapen hebt vannachtquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Jadit weekend wil ik mn recensie afhebben, en als die klaar is ben ik afgestudeerd
Moet m nog wel insturen voor goedkeuring en dikke kans dat ie nog wel wat verbeterd moet worden, maar als oppeppertje voor mezelf was de slogan: dit weekend ga ik even afstuderen![]()
Bijna................ nog even doorzetten
Je zegt het alsof het tien minuten duurtquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... al 10 uur geweest en ik ben nog niet afgestudeerd
Dat wordt een latertje![]()
Mooi he dat Amerikaanse gezondheidszorgsysteem. Geen wachtlijsten zodat je asap aan de te dure pillen kanquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de apotheken hier weigeren mijn verzekeringskaart, dus ik hem net $175,75 mogen ophoesten voor dertig pillenèn mag dat vanaf nu elke maand doen
Ja nahja ik stuur het dan maar zelf door naar mn verzkeringquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mooi he dat Amerikaanse gezondheidszorgsysteem. Geen wachtlijsten zodat je asap aan de te dure pillen kan
Ik ben nog niet direct weg hoorquote:
oh haha, zo klonk hetquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben nog niet direct weg hoor
Nu ga ik wel. Eet smakelijk!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh haha, zo klonk hetik ga zo uit eten
dat betekent GOED eten
haha slaap lekkerquote:
was heel gezellig, alleen de allergische reatcie begon al aan tafel, da was minderquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat je wakker was vermoedde ik al wel
Goedenavond/ nacht PS.
Hoe was je diner (behalve de paprika)?
ik eet in 'the caf' we koken niet zelfquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
echt eten? Waar leef je de rest van de tijd op dan? Kant en klaar magnetron spul ofzo? Kan je koken in je studentenhuis?
30km/u. Amsterdam wil echt het lachertje van Europa worden zeker ? OV wat kut is, een metro die niet rijdt, parkeren wat nergens kan, en dan ook nog eens kilometerslang stapvoets rijdenquote:'30km per uur in Amsterdam'
AMSTERDAM - Amsterdam wordt mogelijk de eerste stad ter wereld waar je aan een tergend traag tempo door moet rijden.
De hoofdstad wil de maximumsnelheid in de binnenstand terugbrengen naar 30 kilometer per uur. De maatregel zou niet alleen voor auto's gaan gelden, maar ook voor trams. Zo moeten nog meer ongelukken vermeden worden.
Wethouder Hans Gerson van Verkeerszaken zal eind dit jaar met een rapport over de haalbaarheid van het plan komen. De plannen zijn voor de hele binnenstad. En aanleiding zijn de vele ongelukken op het Marnixplein. In de zomer overleed er onder andere een twaalfjarig jongetje nadat een vrachtwagenchauffeur zijn bocht te ruim had genomen op het plein.
Dat ook de trams langzamer moeten gaan rijden, is wel opmerkelijk. Bovendien betekent dat dat een ritje met de tram in Amsterdam binnenkort ook wel eens langer kan duren.
Worst plan everquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
30km/u. Amsterdam wil echt het lachertje van Europa worden zeker ? OV wat kut is, een metro die niet rijdt, parkeren wat nergens kan, en dan ook nog eens kilometerslang stapvoets rijden
quote:Op maandag 19 oktober 2009 06:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He LB, nog wakker?
Goedemorgen iedereen
quote:"I've had a few pub encounters with
Camden's crack-tacular knob head Amy Winehouse
in the years I've lived in North London. And I
can say without doubt the best way to turn our
dearest Amy into a raging, spitting, seething
mass of ridiculous hair, shit tattoos and a
verbal assault that'd make a nun's hair turn
white in a millisecond is to do the following:
Wait until she's shitfaced (usually round the
Good Mixer at about 11pm; any night of the
week). Allow her time to stagger out - silently
count to ten in your head - and follow. I
guarantee she'll be having a little sit down
rest on the pavement. Leisurely walk past her
and casually toss a couple of coins into her
lap whilst discussing London's homeless problem
with your mates. I've learnt some new,
interesting and downright flamboyant swear
words this way."
koken is niet echt een optie hier. we zijn niet zomaar een stel luie studenten hoorquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's idd een makkelijke oplossing voor eten. Geen zin om te koken?
Ik heb hem nu ook als screensaver ingesteld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga deze als screensaver instellen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem nu ook als screensaver ingesteld.![]()
Hij is alleen wel wat blokkerig.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Clairedat vind ik zo'n lief meisje in Lost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |