Geen idee wie Rudi Völler is, maar hij heeft ze niet veel geholpen in elk gevalquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Rudi Völler speelde trouwens mee bij onze tegenstander vandaag
Heeft hij nog in iemands snufferd gespuugd?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Rudi Völler speelde trouwens mee bij onze tegenstander vandaag
Op iemands shirt jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heeft hij nog in iemands snufferd gespuugd?
Kijk, niet iedereen wordt volwassen, maar dat is gewoon kinderachtigquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Op iemands shirt ja
Volwassen kerel van tegen de 50
Gewoon zielig is het, en dan moet je je dus inhouden om die lama niet onder de zoden te werkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk, niet iedereen wordt volwassen, maar dat is gewoon kinderachtigNot to mention: vies
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had ie een mooie mat?
[ afbeelding ]
Laten we zeggen dat ik het ongemakkelijke gesprek heb gestart waarvan dat de de uitkomst wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
De eerste stap is er in elk geval.Hartstikke goed! Heb jij het hem gevraagd?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik het ongemakkelijke gesprek heb gestart waarvan dat de de uitkomst was
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Had ie een mooie mat?
[ afbeelding ]
Ja dat humeurgedoe is heeel ongemakkelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En nou nog zorgen dat je je humeur er niet zo door laat beïnvloeden
Dat dipje klinkt wel logisch trouwens, maar die leuke fotomuurdeur die ik op je kamer zag moet je er wel weer bovenop helpen
Ik heb echt iets gemist volgens mij. Ik dacht dat jij niet aan meeten deed? Nu heb ik in twee topics al geleerd dat jij weet hoe Etc's bureaubladachtergrond Puntenslijpsels deur eruit zien enquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En nou nog zorgen dat je je humeur er niet zo door laat beïnvloeden
Dat dipje klinkt wel logisch trouwens, maar die leuke fotomuurdeur die ik op je kamer zag moet je er wel weer bovenop helpen
Gewoon naar het bureau toe gaan? Er is er altijd wel eentje in de buurt..quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn zusje kan aangeven bij Jeugdzorg? Ze is 15,5 jaar FEI.
Gaat nogal wat moeilijk. Ouders durven niets te doen en ik wil geen extra lessen aan anger management besteden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Gewoon naar het bureau toe gaan? Er is er altijd wel eentje in de buurt..
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Heu Red
Ik had de brief van IBG/DUO in huis dat ik geen recht meer op stufi heb. Vanaf volgend jaar september gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |