Strijdlustige Spangenaren!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Da's toch zo'n klupje vechtlustige Grieken?
Heeeeeequote:
Ha Meisquote:
Op de tribune 9000. Op het veld elf.quote:
Als ik jou nou eens lief aankijk, en jij sluist wat geld naar mijn bankrekening (5000 euro, niemand die het ziet) is dat een idee?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]Etc!
Da's inderdaad geen fijne brief. Nog minder fijn is de brief die later komt, over het terugbetalen van je studieschuld![]()
![]()
Neuh, gewed niet, maar we hebben het er al vanaf die reportage van Nova (toch?) erover, dat het nu een aflopende zaak is. Niks verbaast me nu nog. Zeker de nieuwtjes van dit weekend, wat een kansloze opties allemaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Red, vraagje. Wordt er bij jullie op kantoor gewed of DSB al dan niet omvalt?
Doe eens een foto van lief-aankijken posten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:21 schreef Etcetera het volgende:
Als ik jou nou eens lief aankijk, en jij sluist wat geld naar mijn bankrekening (5000 euro, niemand die het ziet) is dat een idee?![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe eens een foto van lief-aankijken posten?
Nee dat dacht ik wel alquote:Helaas, kan je niet helpen
Fantastisch! 3 Rode kaarten en 2 goals !quote:
Truste Redquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:27 schreef iamredleader het volgende:
En nu ga ik afsluiten, morgen begint weer een volle week met veel afspraken en zo, dus papa-redleader gaat slaapjes doen
Is de tweede helft daar ook het leukst?quote:
Hm, ik ben nog nooit naar een meet geweest inderdaad, maar ik heb inmiddels wel al Soempie, Nembrionic en MaJo gezienquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb echt iets gemist volgens mij. Ik dacht dat jij niet aan meeten deed? Nu heb ik in twee topics al geleerd dat jij weet hoe Etc's bureaubladachtergrond Puntenslijpsels deur eruit zien en![]()
Jij bent van plan vanavond af te studeren?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... al 10 uur geweest en ik ben nog niet afgestudeerd
Dat wordt een latertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |