Ik denk toch dat ik wat leukers kan verzinnen dan zondag van 10 tot 6 training krijgen over kerstproducten.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik wat leukers kan verzinnen dan zondag van 10 tot 6 training krijgen over kerstproducten.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben brak en heb niks bijzonders gedaan
Oh ben weer weg
Da's snel!? Was je alleen naar beneden om de router te resetten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:25 schreef Etcetera het volgende:
En weer terugEens kijken of de nieuwe Las Vegas iso het wel doet
Hoe is het met Michael?quote:
Ik heb seizoen 6 op mijn werk laten liggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:35 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
Ik heb gisteren trouwens de eerste JAG spinoff aflevering van NCIS weer gezienNostalgie
Geen ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op boodschappen? Is dat Oost Gronings?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 6 op mijn werk laten liggen.![]()
Als straf ga ik straks maar weer beginnen met seizoen 1.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dacht je dat marketeers bovenmatig intelligent waren? Ze komen hooguit van een andere planeet, maar slim, nee.
Nice! Ik heb hier ook een tijdje een platenspeler hebben staan, toen mn oude huisgenoot hier logeerde, vond dat ook wel erg gaaf (m.n. ook zijn platencollectie erbijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:39 schreef De_Hertog het volgende:
Zo, platenspeler weer eens aangezet. Lekker ouderwets
Ik kan veel platen, euh, lenen van m'n vaderquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice! Ik heb hier ook een tijdje een platenspeler hebben staan, toen mn oude huisgenoot hier logeerde, vond dat ook wel erg gaaf (m.n. ook zijn platencollectie erbij) dus ik kijk regelmatig bij de kringloop of er niet een mooie bij staat
Nicequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb net een bod uitgebracht op een heel mooi bureautje op marktplaats![]()
Zo'n ouderwetse met mooie handvatjes aan de laatjes, en een slotje op de bovenste la(niet zo'n massief ding met aan 2 kanten een ladenblok though, de andere kant heeft 1 kastje tot halverwege)
-edit-waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, hier een plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:19 schreef Soempie het volgende:
Ik zou dat bureau onmiddelijk wit schilderen en op die manier verpesten.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang dat de quiz straks iets met zingen te maken heeft.
Ik vind bruin gewoon een heel deprimerend kleur.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]Maar... Waarom
Da's toch zonde. Ik zou 'm opschuren en lakken
Ik knijp hem best wel. Sven weet echt altijd de aandacht naar zich toe te krijgen op momenten dat je dat niet wilt (momenten dat ze iemand op een podium willen hebben of aan een microfoon).quote:
Ik ben over het algemeen te lui om iets met meubels te doen, maar bovendien zou mn vriend boos worden als ik m wilde schilderenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kan veel platen, euh, lenen van m'n vaderEn ik heb ooit een hele collectie voor weinig over kunnen nemen. Daar zit ook van alles bij. Momenteel staat Wagner op. Heerlijk, op z'n tijd.
Leuk bureau btw. Ga je er nog wat aan doen of laat je het gewoon zo?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo limbodansen en blijkbaar gaan we ook quizen.![]()
Gelukkig is alle drank gratis. Zal het nodig hebben.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ben bang dat de quiz straks iets met zingen te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |