Bij sommige kringloopwinkels zijn ze maar een tientje, maar je moet er net tegenaan lopen he.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:41 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook een platenspelerheb 2 platen van the beatles en een singletje van franz ferdinand
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik knijp hem best wel. Sven weet echt altijd de aandacht naar zich toe te krijgen op momenten dat je dat niet wilt (momenten dat ze iemand op een podium willen hebben of aan een microfoon).Zolang hij de lul is, prima, maar hopelijk sleept ie me dan niet mee.
![]()
Ik moet ook eens actief op zoek gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij sommige kringloopwinkels zijn ze maar een tientje, maar je moet er net tegenaan lopen he.
Oh en platen zijn vaak maar een euro ofzoalleen heb je in kringloopwinkels hier vaak voornamelijk duitse zooi
Ik draai nu ook 'Duitse zooi'quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bij sommige kringloopwinkels zijn ze maar een tientje, maar je moet er net tegenaan lopen he.
Oh en platen zijn vaak maar een euro ofzoalleen heb je in kringloopwinkels hier vaak voornamelijk duitse zooi
Begreep ik wel hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Neeeeeeeeeh Duits klassiek is mooi!!!Brahms
Mendelssohn
Mozart
....
Ik doelde meer op Heino, schlagerverzamelingen en dergelijkewat de ouwelui hier in Groningen graag luisteren dus
Die opmerking was (ook) aan MaJo gericht als aanvulling op je tip over die platenspelersquote:En versterker is aanwezigeen hele goeie ouwe, gekregen van de ouders van een vriendin. Ik heb er 4 boxen op aangesloten (ook 1 in de keuken 8)
) en kan daarmee muziek luisteren van mn computer, dvdspeler en dus eventueel een platenspeler
Welk merk/type? Kan eens kijken of ik wat voor je kan vindenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mijn aandrijfsnaar van m'n platenspeler is versleten/ vergaan.
Ben nog op zoek naar een nieuwe
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef MaJo het volgende:
Stomme treindie van .37 viel uit en die van .52 heeft een kwartier vertraging
vervolgens wordt ie ook nog omgeleid dus ik heb weer flink vertraging
Schiet niet op zo, ben je alsnog net zo laat thuis... Succes ermee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef MaJo het volgende:
Stomme treindie van .37 viel uit en die van .52 heeft een kwartier vertraging
vervolgens wordt ie ook nog omgeleid dus ik heb weer flink vertraging
Ja heb weer echt gelukquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]je hebt wel het toptraject van de dag he...
Gelukkig zo in goed gezelschap eten
Bijna wel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Schiet niet op zo, ben je alsnog net zo laat thuis... Succes ermee.
Als 't maar lekker isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
maarmaakt alles weer goed ja
wat zal ik koken? Heb niet veel geld dus het moet niet al te duur worden
dacht eigenlijk aan boerenkool maar dat is ook weer niet echt romantisch
En dan a la lady en de vagebond opeten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:05 schreef Etcetera het volgende:
Spaghetti?
Romantisch is wel vaker onhandigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me zwaar onhandig, maar if that rocks your boat
Ja maar onhandig hoeft romantisch niet tegen te gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:07 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me zwaar onhandig, maar if that rocks your boat
Denk niet meer dat je moeite hoeft te doen. Heb um net even uit de kast gehaald en de aandrijving is er nu ook mee opgehouden....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welk merk/type? Kan eens kijken of ik wat voor je kan vinden
Eten maak je romantisch door de entourage joh, gewoon mooi jurkje aan, tafel mooi dekken, kaarsjes er bij aan doen...... Mooi herfstige sfeer, en daar past boerenkool toch heel goed bijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja heb weer echt geluken het ergste is dat ik helemaal niet had hoeven werken want we stonden met veel te veel personeel
maarmaakt alles weer goed ja
wat zal ik koken? Heb niet veel geld dus het moet niet al te duur worden
dacht eigenlijk aan boerenkool maar dat is ook weer niet echt romantisch
Maar verder ben je wel een beetje romatisch aangelegd? Of zie je altijd meteen de onhandige kant?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zie al saus overal op vallen enzo
Misschien is een 'nieuwe' dan inderdaad een betere optiequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Denk niet meer dat je moeite hoeft te doen. Heb um net even uit de kast gehaald en de aandrijving is er nu ook mee opgehouden....
dit gezegd hebbende... het motortje loopt weer, misschien wat comtactproblemen (zo'n 10 jaar niet gebruikt).quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien is een 'nieuwe' dan inderdaad een betere optie
Nou, dan zal ik maandag eens voor je kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit gezegd hebbende... het motortje loopt weer, misschien wat comtactproblemen (zo'n 10 jaar niet gebruikt).
hij staat niet op de intervalstand?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dit gezegd hebbende... het motortje loopt weer, misschien wat comtactproblemen (zo'n 10 jaar niet gebruikt).
Ja dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eten maak je romantisch door de entourage joh, gewoon mooi jurkje aan, tafel mooi dekken, kaarsjes er bij aan doen...... Mooi herfstige sfeer, en daar past boerenkool toch heel goed bij
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij staat niet op de intervalstand?
hij doet 't niet, hij doet 't wel,hij doet 't niet, hij doet 't welquote:
Ik ben wel vrij nuchter aangelegdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar verder ben je wel een beetje romatisch aangelegd? Of zie je altijd meteen de onhandige kant?
Sinds wanneer datquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
geloof haar niet, etcie is stiekem heeul romantisch
DEUTSCHE MIST!? Er is helemaal niets met DEUTSCHE SCHALLPLATTEN!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik draai nu ook 'Duitse zooi'Of valt klassiek daar niet onder?
Tacohoest? Hoop het niet voor julliequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:38 schreef LadyBlack het volgende:
Eeeeeen jahoor, hier is koorts geconstateerd....![]()
Niet bij mij maar bij vriendje, en gelukkig niet zo hoog, maar wel irritant. Hopelijk blijft het bij mij bij een zere keel, ik zit niet te wachten op dagen vrij nemen vlak voor mn vakantie(want ik krijg geen geld als ik ziek ben)
Mwa, ik denk t niet. Ik heb dinsdag opgepast op een heel verkouden jongetje (echt bellen blazen uit zn neus zeg maarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tacohoest? Hoop het niet voor jullie
Dat zijn vrienden van mequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je dan niet kan werken daardoor --> ouders van het jongetje aansprakelijk stellen omdat ze je hebben laten oppassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |