Doeggquote:
Ik geloof van DeviantArt maar dat weet ik niet zeker. Als ik weer thuis ben wil ik 'm wel posten voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:53 schreef LadyBlack het volgende:
Eheeeeetc, mag ik je nog eens wat vragen? Ik ben nu bezig met rainmeter, heb een boel toffe skins gevonden en ook wel heel toffe wallpapers, maar ik vind die met die cassette van jou toch wel heel heel héél tof
Waar komt die vandaan?
Dat moet ik dan als bureauachtergrond hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga deze als screensaver instellen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Never mind wachtenIk bedacht me ineens dat ik 'm misschien wel als favoriet had opgeslagen bij Deviant
http://djdeimon.deviantar(...)hout-music-119031547
Hij is maar tijdelijk hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Die pacmanwallpapermet die cassette gaf je toch blijk van betere smaak
Zeg, ga een ander beledigen, ik zit erover te denken om de master marketing te kiezen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dacht je dat marketeers bovenmatig intelligent waren? Ze komen hooguit van een andere planeet, maar slim, nee.
aan jouw ligt het niet want jij wat op de tribunequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en met weer een verlies heeft Knox zijn laatste plaats in zijn klasse in de midwest competitie nog eens verstevigd
en ondanks de zon was het kóúd.... Die gaat er niet komen voorlopigquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan jouw ligt het niet want jij wat op de tribunehoe zit het met de cheerlead groep
Die staat 16 km verderop.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Da's wel tof B.En doe ons ook eens een stukkie tulband
Het zei me al niks, maar da's een personage uit een van je seriesquote:
Ik slaap 's middags wel eens als ik hoofdpijn heb, maar ik word ook vaak een beetje trillerig en gefreakt wakkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net een half uurtje geslapen (of een uur, geen idee eigenlijk). Vantevoren voelde ik me rot, maar nu ben ik gewoon gaar en duf. Ik begrijp niet waarom mensen dat zo lekker vinden
Mjah da's een beetje ver hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die staat 16 km verderop.
Of eerder 216 voor jou
http://www.oetker.nl/oetker_nl/html/default/debi-6fyh2s.nl.html
Ik heb het rumaroma vervangen door citroensap uit zo'n citroenvormig flesje
Las Vegas inderdaadquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het zei me al niks, maar da's een personage uit een van je series
quote:Doen ze een flashback naar de eighties ofzo? Ik zag laatst ook weer foto's van toen ik een jaar of 7 was, hoe mijn oom er toen uitzag![]()
(ikzelf trouwens ook, een sweater met zo'n lelijke witte bloes-met-grote-kraag eronder
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |