Jee heb je een date?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soempie kan trots op me zijn. Ik ga vandaag (nahja voor mij morgen) of morgen (idem) iets metdoen. Er ging een nogal pijnlijk gesprek aan vooraf, maar het resultaat is daar toch?
Ugh
ik heb eigenlijk geen idee waar ik aan toe ben. FML
[..]
Je bent zoooo veel beter af nu en we weten allemaal dat je het verdientDus geniet van wat je nu hebt! Jouw
is echt heel tof
En je ex is kennelijk een eikel
![]()
Ja ik weet het nog niet precies en we hebben afgesproken het geen date te noemen (mijn verzoekquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee heb je een date?wat ga je doen?
mijn ex is inderdaad een eikel ja, en eigenlijk wist ik dat altijd al![]()
maar toch twee jaar van mijn leven aan hem verspild
ben ook erg blij met wat ik nu heb
hou me op de hoogte van de ontwikkelingen!
De eerste stap is er in elk geval.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soempie kan trots op me zijn. Ik ga vandaag (nahja voor mij morgen) of morgen (idem) iets metdoen. Er ging een nogal pijnlijk gesprek aan vooraf, maar het resultaat is daar toch?
Ugh
ik heb eigenlijk geen idee waar ik aan toe ben. FML
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:22 schreef Soempie het volgende:
Mijn posts hier zijn gerechtvaardigd. Gister heb ik op het feest de AKQ gewonnen.
Mijn posts hier zijn gerechtvaardigd. Gister heb ik op het feest de AKQ gewonnen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
boterham met pindakaas?
Ik heb net in mijn koelkast en kastjes gekeken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:47 schreef GimmeGore het volgende:
lekker, doe mij er ook een
Ik hoef pas woensdag weer te werken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is da tik net ontbeten heb, anders zou ik er trek van krijgen
Verder vrij vandaag of vanavond weer werken?
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog steeds hoofdpijn hier, 3de dag al ofzo
Mjah, weet je wat het is, Michael is wel al een jaar of 40quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
da's klote.
Laat Michael anders even je hoofd masseren. Of ben je niet meer bij je vriendje.
Zit jouw vriendje dan ook steeds met Ziva te flirten!?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, weet je wat het is, Michael is wel al een jaar of 40Ga ik toch liever voor mijn eigen vriendje. Die, qua karakter, wel enigszins op 'm lijkt
![]()
Can you blame himquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zit jouw vriendje dan ook steeds met Ziva te flirten!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |